MSc Marketingkommunikáció és Márkamenedzsment
Middlesex University Dubai
Kulcs információ
Campus helye
Dubai, Egyesült Arab Emírségek
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
AED 80 700
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Jan 2025
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Az MSc Marketing-kommunikáció és márkamenedzsment fokozatot a(z) Middlesex University Dubai Business School marketing, márkaépítés és turisztikai osztályán tanítják.Ez egy izgalmas program, amely lehetőséget ad a kortárs témák felfedezésére a vállalati marketingkommunikáció elméletében és gyakorlatában, megalapozott és intellektuálisan szigorú kontextusban és keretben.A kutatások továbbra is azt mutatják, hogy a szervezetek olyan marketingkommunikációs szakembereket keresnek, akik nemcsak elméleti ismeretekkel, hanem készségekkel és kompetenciákkal is rendelkeznek ezen ismeretek valós életben történő alkalmazásához.Válaszul erre az igényre, az MSc program egyesíti a fogalmi és elméleti gondolkodást a gyakorlati betekintés és alkalmazás fejlesztésének lehetőségével.
A kurzus lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy számos választható modul közül válasszanak, amelyek az alapvető modulok tartalmára épülnek, és a kommunikáció speciálisabb és szűkebb aspektusait fedezik fel.A hallgatóknak lehetőségük lesz választani a kommunikáció különböző aspektusai közül, például (a) a marketingkommunikációra összpontosítanak; b) fogyasztók és érdekelt felek; c) stratégiai kommunikációs megközelítés.A kurzus számos különböző tanulási módot tartalmaz, amelyek a hagyományos előadásoktól és szemináriumokig terjednek, ahol a hallgatók koncepciókkal és elméletekkel foglalkoznak, feltárják a kulcsfontosságú kérdéseket, és olyan feladatokat hajtanak végre, mint például a marketingtevékenységek kidolgozása és elemzése.
*Kérjük, vegye figyelembe, hogy a program tartalma és címe érvényesítéskor változhat.
Miért tanuljon MSc marketingkommunikációt és márkamenedzsmentet a Middlesex Egyetemen?
Több szektorban is növekszik a többcsatornás kommunikációs stratégiák alkalmazása, és ezzel együtt az ezen az izgalmas területen jártas szakemberek iránti igény is.A vállalati perspektíva és a kommunikáció stratégiai megközelítése iránti igényt tükrözi ez a kurzus, amelyet iparági szakértőkkel fejlesztettek ki, és olyan szakemberek számára készült, akik karrierfejlesztésre vágynak, valamint friss diplomásoknak, akik marketing, média, menedzsment vagy társadalomtudományi háttérrel rendelkeznek.A kurzus nagy hangsúlyt fektet az elmélet gyakorlati alkalmazására is, és számos interaktív és probléma alapú tanulási megközelítést alkalmaz, beleértve a valós életből származó esettanulmányokat, problémamegoldó gyakorlatokat és az ipari szakemberekkel folytatott otthont.
A kurzus három kulcsfontosságú területre összpontosít; A „Stratégiai elemzés és gondolkodás” elősegíti a piacok megértését, valamint a kritikai és elemző módszerek alkalmazását a kommunikációs problémák megoldásában; A „végrehajtás” gyakorlati készségeket fejleszt a kommunikációs tervek és hirdetési tájékoztatók írása és bemutatása körül; Az „Eszközök, médiák és beállítások” pedig a hagyományos és innovatív kommunikációs módok használatát kontextusba helyezi különböző – társadalmi, nemzeti vagy globális – környezetekben.
A kurzus kiemelései
- A kurzust kiemelkedő kutató- és gyakorlatorientált akadémikusok tartják.
- A program felkészíti a hallgatókat egy erős koncepcionális alapra, valamint egy erőteljes készségek és gyakorlati eszközök készletére.
- Minden hallgató saját érdeklődési köréhez és karriercéljaihoz szabhatja a programot az opcionális modulok kiválasztásával, amelyek lehetővé teszik a szakosodási útvonalakat olyan területeken, mint a márkaelemzés, a PR és a válságkommunikáció, valamint a fogyasztói pszichológia és kommunikáció.
- Számos társtanterv és vezető gyakorló szakemberek előadásai egészítik ki az akadémiai programot.
Chartered Institute of Marketing
Ezt a programot a(z) Middlesex University Dubai címen a vezető szakmai marketingtestület, a The Chartered Institute of Marketing (CIM) akkreditálta.A CIM világszerte egyetemekkel dolgozik együtt, és a diplomatartalmukat a CIM legkeresettebb szakmai marketinges képesítéseivel hasonlítja össze.
Ez lehetőséget kínál a hallgatóknak arra, hogy mentességet szerezzenek a CIM képesítések moduljaitól, így három helyett egy vagy kettőre csökken a modulfelmérések száma.Ezek a mentességek hatékonyabbá és költséghatékonyabbá teszik a marketingszakmai képesítés megszerzését.
A CIM képesítései részletes kutatásokon és folyamatos munkáltatói visszajelzéseken alapulnak, megosztva a mai marketingszakemberek számára szükséges készségeket és ismereteket.Ez segíti egyetemi hallgatóinkat abban, hogy gyakorló szakemberekké fejlődjenek, kitűnjenek a tömegből, és növeljék esélyeiket arra, hogy megszerezzék elsőként választott diplomás pozíciójukat.
Belépők
Tanterv
Az MSc Vállalati és Marketingkommunikációs program nappali (1 évig tartó) és részmunkaidős (2 éves) tanulmányi módban lesz elérhető. A program két kötelező modulból áll majd, amelyeket a hallgatók egy tanév alatt teljesítenek, mindegyik 30 kredit értékben. Az egész éves modulok több időt biztosítanak a hallgatóknak az egyes modulok tananyagának elsajátítására. A 15 kreditmodulból álló sor választható modulként elérhető lesz. Ezek általában egy ciklusig tartanak. Amellett, hogy ezeket a modulokat, a jelöltek egy 60 kredites kontextuális kutatási módszert és szakdolgozati modult teljesítenek, amely egy jóváhagyott témáról szóló kutatási jelentés benyújtását eredményezi.
Mit fog tanulni az MSc Vállalati és marketingkommunikáció szakon?
A kurzus lehetővé teszi, hogy számos választható modul közül válasszon, amelyek az alapvető modulok tartalmára épülnek, és a kommunikáció speciálisabb és szűkebb aspektusait fedezik fel. Például, ha a marketingkommunikációra szeretne összpontosítani, akkor a reklámmal, az élménymarketinggel és az eseményekkel foglalkozó modulok megfelelő útvonalat jelentenek. Ha érdeklődik a fogyasztók és az érdekelt felek iránt egy kommunikációs kontextusban, akkor a pszichológiai, analitikai és kutatási modulok megfelelnek Önnek. A stratégiaibb kommunikációs megközelítéshez a PR, a válságkommunikáció és a kultúrák közötti kommunikáció moduljai jelentenék a követendő Pathway . Lehetősége lesz arra is, hogy egy szakdolgozati projektet fejezzen be a marketingkommunikáció azon területén, amely különösen érdekli Önt, és amely megfelel karrier-specialitásainak.
Az alábbiakban az MSc Vállalati és marketingkommunikációban tanított modulok listája található:
*"Nem minden választható modul érhető el minden félévben vagy évben, mivel ezek függenek a hallgatói beiratkozástól és érdeklődésétől."
A modulra és a programra vonatkozó információk tájékoztató jellegűek, és változhatnak.
Lakossági Projekt
A lakossági projekt célja, hogy a hallgatók számára gyakorlati és alkalmazott perspektívát nyújtson a marketing tudományágról. A projekt minden olyan posztgraduális hallgató számára szól, aki marketing szakunk valamelyikén tanul. Az idei év ügyfele a Hilton Garden Inn Hotel Mall of the Emirates volt. A projekt egyesíti a Google, a Facebook és a Twitter menedzsereinek workshopjait, és lehetővé teszi a diákok számára, hogy szindikátusos csoportokban dolgozzanak, hogy megvitassák, terjesszék és bemutassák stratégiai gondolkodásukat a hét során kapott információk alapján.
- Kutatási módszerek és disszertáció (60 kredit) - kötelező
- Kommunikáció, meggyőzés és médiastratégia (30 kredit) - kötelező
- Stratégiai márkamenedzsment (30 kredit) - kötelező
- Kommunikáció a társadalmi változásokért (15 kredit) - választható
- Kultúrák közötti kommunikáció és globális márkák (15 kredit) - opcionális
- Gerillamarketing, hírességek jóváhagyása és promóciója (15 kredit) - választható
- Kreatív stratégia a reklámban (15 kredit) - választható
- PR és válságkommunikáció (15 kredit) - választható
- Márkaelemzés, módszerek és stratégiák (15 kredit) - opcionális
- Tapasztalati marketing és események (15 kredit) - választható
- Fogyasztói pszichológia (15 kredit) - Opcionális
Tanítás
Hogyan lehet tanítani az MSc vállalati és marketing kommunikációt?
A kurzus számos különböző tanulási módot tartalmaz, amelyek elősegítik a téma megértését. Ezek a hagyományos előadásoktól és szemináriumoktól kezdve terjedhetnek, ahol koncepciókkal és elméletekkel foglalkozik, kulcskérdéseket tár fel, és olyan feladatokat hajt végre, mint például a marketingtevékenységek kidolgozása és elemzése. Lesz csoportos és egyéni oktatóprogramja is, részt vesz az önirányított tanulásban, és részt vesz egy bentlakásos foglalkozáson, hogy jobban megértse a gyakorlati kérdéseket.
Értékelés
Az értékeléshez számos feladatot kell teljesítenie, különösen a vizsgákat és a tanfolyamokat. A tanfolyam lehet egyének, például tervek, jelentések, memorandumok és esszék, vagy csoportok, amelyek magukban foglalják a prezentációkat és jelentéseket is. Az oktatóanyagok formális és informális visszajelzéseket is tartalmaznak.
Karrierlehetőségek
Az MSc vállalati és marketing kommunikációs programja diplomások széles körű marketing karrierjét készíti elő termék- és szolgáltató szervezetekben, a köz-, magán- és nonprofit szektorban. Pályakezdőink karrierlehetőséget folytatnak a marketing minden területén, ideértve a marketingkutatást, a termékfejlesztést, a márkamenedzsmentet, az integrált marketingkommunikációt és a kiskereskedelmet.
A sikeres hallgatóknak lehetősége nyílt előmenetelre vagy promócióra különféle típusú szervezetekben, például reklámügynökségekben, PR-társaságokban, piackutató cégekben, kiskereskedelmi üzletekben, rádió / TV műsorszolgáltatókban, konzultációs szervezetekben, kiadói csoportokban, bankokban és biztosítótársaságokban, Filmvállalatok, folyóiratok és újságok, valamint oktatási intézmények.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Kommunikációs Menedzsment Mester
- Hamilton, Kanada
MSc digitális marketing
- Berlin, Németország
A stratégiai kommunikáció mestere (kiterjesztés)
- Sydney, Ausztrália
- Moore Park, Ausztrália + 2 több