MSc Nemzetközi Divat
Institut Francais de la Mode
Kulcs információ
Campus helye
Paris, Franciaország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
15 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 19 000
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Új: a nemzetközi divat MSc
Az MSc Fashion célja/>
Ez a program az IFM erősségére támaszkodik, mint egyedülálló találkozóhely a vezetés közötti kölcsönhatásnak
Ez ad a diákoknak:
- erős alapot az irányítási képességekhez, amelyek kifejezetten a luxusszektorra vonatkoznak: marketing, stratégia és műveletek a nemzetközi piacokon, különös hangsúlyt fektetve az elosztásra és a kiskereskedelemre.
- a márka értékének megértéséhez és hasznosításához szükséges kulcsok: a luxus branding, a kommunikáció és a digitális stratégiák.
- a teremtés alapos ismerete: a divat, a formatervezés és a luxus kultúrája, a kreatív folyamat megértése, a minőség és a savoir-faire (know-how) fontosságának megértése a luxusiparban.
A diákok is fejlesztik a készségeket, hogy megértsék a "francia érintést" - történelmi és kortárs referenciákat -, és megtanulják a franciát, hogy megkönnyítsék a kommunikációt és a kulturális megértést.
Párizs szívében töltött gazdag tanév, különös tekintettel a vezetésre és a személyes fejlődésre, kulcsfontosságú versenyelőnyt biztosít a résztvevőknek, akik karrierjüket folytatják.
Azok a diákok, akik már rendelkeznek egy 4 éves Bachelor diploma (vagy azzal egyenértékű), a program áll egy 9 hónapos intenzív program, majd egy 6 hónapos szakmai gyakorlat. A 3 éves bachelor diploma (vagy azzal egyenértékű) diákok számára a program 12 hónapos alapismeretekkel kezdődik, mind a klasszikus, mind a gyakorlati tanulásban, a Párizsi Fashion Week és a kiskereskedelmi tapasztalatok mellett. Azoknak a diákoknak, akiknek sikeresnek kell lenniük ahhoz, hogy megszerezzék az MSc nemzetközi divatját
A program végzős hallgatóinak szakmai lehetőségei elsősorban a nemzetközi üzleti fejlesztéshez kapcsolódnak, és hozzájárulnak a luxus márkák igényeinek kielégítéséhez, mivel tovább erősítik jelenlétüket a globális piacokon. A szerepek olyan funkciók, mint a termék és a vizuális merchandising, a nagy- és kiskereskedelmi menedzsment, vásárlás, marketing és kommunikáció, digitális és CRM.
IFM Nyílt 2018-as nap - Nemzetközi Fashion Díj
A Program aktív támogatást nyújt a cégek, köztük a Chanel, a Chloé, a Christian Dior, a Hermès, a Kenzo, a L'Oréal Luxe, a Louis Vuitton, a Saint Laurent.
Az IFM államilag elismert felsőoktatási intézmény, és a Nemzetközi Luxus Menedzsment MSc-je az Répertoire National des Certifications Professionnelles (RNCP) 1. szintjén (Master level) bejegyzett. Ez a regisztrálás lehetővé teszi a programban végzős nem EU-tagozatos hallgatók számára, hogy megszerezzék az Autorisation Provisoire de Séjour-t (APS - Temporary Stay Authorization), amely lehetővé teszi számukra, hogy Franciaországban egy évig dolgozhassanak.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Executive Master luxusmenedzsmentben - EMiLUX
- Milan, Olaszország
- Rome, Olaszország + 6 több
MSc a Luxus és Design Menedzsment
- Paris, Franciaország
MSc International Business 4.0 – Luxusmarketing és divatmenedzsment (online)
- Online France