MSc Stratégiai Marketing
University of Surrey
Kulcs információ
Campus helye
Guildford, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 22 000 / per year *
Jelentkezési határidő
01 Jul 2024
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* tengerentúli hallgatóknak | 13 900 font brit diákoknak
Bevezetés
Miért válassza ezt a kurzust
Kreatív, ügyfélközpontú, elemző, gyakorlatias vagy több: bármilyen marketing szakterületre is vágyik, az MSc Stratégiai Marketing célja, hogy felvértezze Önt azokkal az alapvető koncepciókkal, modellekkel, digitális eszközökkel és folyamatokkal, amelyek szükségesek a fenntartható versenyelőny megszerzéséhez piactér.
Átfogó stratégiai, digitális marketing- és közösségi média ismeretekre és készségekre tesz szert, amelyek segítségével haladó szinten megértheti a kortárs marketing elveit. A digitális és stratégiai marketing ismeretek létfontosságúak a marketinghez egy adatvezérelt világban, és ez a tanfolyam megadja azokat a tudást és készségeket, amelyekre szüksége van ahhoz, hogy megalapozott marketingdöntéseket hozzon a mai dinamikus marketing világban. Agilis és vállalkozó szellemű marketingszakemberré fejlődsz, és értékes lesz a jövőbeli munkáltatók számára.
A stratégiai marketing okleveles hallgatójaként a Surrey Business School-ban fog dolgozni, és részese lesz egy élénk közösségnek, amely az üzleti gyakorlatok javítására és a fenntartható és pozitív változásra összpontosít.
Az iskola a következőkről híres:
- Világszínvonalú oktatás és kutatás
- Erős hangsúly a vállalkozásra és a vállalkozásra
- Élénk és sokszínű közösség
- Kiváló karrierlehetőségek.
Mit fog tanulni?
A Surrey Business Schoolban hangsúlyozzuk az innovációt és a vezetést, és mélyreható és gyakorlatias megközelítést biztosítunk a tanításhoz. Az MSc Stratégiai Marketingünk a Marketing Tanszék megállapított kutatási erősségeire és oktatási képességeire épít, amelyek felvértezik Önt egy kortárs marketingszakember tulajdonságaival, gondolkodásmódjával és viselkedésével.
A hallgatók elsajátítják a vezető szervezet által elfogadott fejlett analitikai technikákat az ügyfélszolgálati tapasztalat értékelésére és kezelésére.
Kihozzuk kreativitását és problémamegoldó képességét, és fejlesztjük készségeit sikeres marketingszakemberként. Megtanítjuk Önnek a marketingstratégiák, folyamatok és technikák „bínját” és „bínját”. Ezenkívül megismerheti a kommunikációt, a digitális és közösségi média marketinget, a marketingkutatást és az ügyfelekkel kapcsolatos funkciókat.
Tanulmányozni fog egy sor alapvető koncepciót más menedzsment tudományágakból, beleértve az innovációmenedzsmentet is. Tanfolyamunkat a karriertörekvéseinek megfelelően személyre szabhatja, ha a megkülönböztető opcionális modulok közül választ, amelyek különböző témákat fednek le, például globális stratégiát, marketingelemzést stb.
Szakmai elismerés
MSc - Egyesület a Kollégiumi Üzleti Iskolák Előmozdításához (AACSB)
A Szövetség által akkreditált üzleti kollégiumi iskolák előmozdítása (AACSB).
MSc - Chartered Marketing Intézet (CIM)
A The Chartered Institute of Marketing (CIM) által akkreditált, hogy a Graduate Gateway-en keresztül CIM képesítést szerezzen.
Belépők
Tanterv
tanév felépítése
A kurzusunkat két félévig tanulod. A Pathways egy értekezési modul is található.
modulok
A felsorolt modulok tájékoztató jellegűek, tükrözik a közzétételkor rendelkezésre álló információkat. Felhívjuk figyelmét, hogy a modulok függhetnek az oktatás elérhetőségétől, a hallgatói igénytől és / vagy az osztály méretének felső korlátjától.
Az Egyetem minden oktatott programra 15 kredites tarifa alapján kreditkeretet működtet. A modulok 15, 30, 45, 75 vagy 120 kreditesek lehetnek, ezen felül egyes mesterdolgozatok esetében 90 kredit.
Programjaink felépítése egyértelmű oktatási célokat követ, amelyeket az egyes programokhoz igazítottak. Mindezeket a program specifikációi vázolják fel, amelyek további részleteket tartalmaznak, mint például a tanulási eredmények:
1. év (teljes munkaidős)
- Marketing kutatás
- Szolgáltatások Marketing
- Stratégiai marketing
- Fenntarthatósági marketing
- Számvitel és pénzügy vállalkozások számára
- A kreativitás és az innováció
- Globális stratégia
- Integrált és digitális marketingkommunikáció
- Marketing Analytics
- Perspektívák a fogyasztói magatartásról
- Közösségi média marketing
- Értekezés a marketingből
1. évfolyam (teljes munkaidőben, külföldi tanulással)
- Marketing kutatás
- Szolgáltatások Marketing
- Stratégiai marketing
- Fenntarthatósági marketing
- Könyvelés és pénzügy
- A kreativitás és az innováció
- Globális Stratégia
- Integrált és digitális marketingkommunikáció
- Marketing Analytics
- Perspektívák a fogyasztói magatartásról
- Közösségi média marketing
- Külföldön tanulni
- Értekezés a marketingből
1. év (részmunkaidős)
- Szolgáltatások Marketing
- Stratégiai marketing
- Integrált és digitális marketingkommunikáció
- Perspektívák a fogyasztói magatartásról
2. év (részmunkaidős)
- Marketing kutatás
- Fenntarthatósági marketing
- Számvitel és pénzügy vállalkozások számára
- A kreativitás és az innováció
- Globális stratégia
- Marketing Analytics
- Közösségi média marketing
- Értekezés a marketingből
Menetrend
A kurzusok órarendje általában a félév kezdete előtt egy hónappal elérhető.
Az új hallgatók személyre szabott órarendjüket az Üdvözlő héten, majd az azt követő félévekben két héttel a szemeszter kezdete előtt kapják meg.
Felhívjuk figyelmét, hogy bár mindent megteszünk annak érdekében, hogy az órarend a lehető leghallgatóbarátabb legyen, az ütemezett tanítás a hét bármely napján (hétfőtől péntekig) megtörténhet. A szerda délután általában sport- és kulturális tevékenységekre van fenntartva. A részmunkaidős órákat általában heti egy vagy két napra tervezik, amelyek részleteit az Academic Hive-tól szerezheti be.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Pályainformációkat, tanácsokat és útmutatást kínálunk minden diáknak, amíg nálunk tanul, amit az egyetem elhagyása után három évre kiterjesztünk öregdiákjainkra is.
A Surrey Business School posztgraduális hallgatóinak 94 százaléka munkába áll vagy tovább tanul (Graduate Outcomes 2023, HESA).
Néhány végzett hallgatónk az alábbi munkakörökben kezdett pályára:
- Marketing menedzser
- Digitális marketing menedzser
- Marketing- és márkastratégia
- Márka- és termékmenedzser
- Tartalommarketing menedzser
- Fiókkezelő
- Menedzsment szaktanácsadó.
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.