MSc a globális marketingben
Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 3 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 8 400 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* nappali tagozatos brit/EU hallgatók
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A jelenlegi tudományos gondolkodás és az ipari gyakorlat ötvözése, hogy tükrözze a globális marketing dinamikus és nemzetközi jellegét.
A program megtervezésekor az egyetem több évtizedes tudományos és gyakorlati tapasztalataira épített a marketing területén, hogy olyan diplomát állítson elő, amely tükrözi a modern üzleti világ egyre dinamikusabb dinamikáját.
Az MSc Global Marketing célja, hogy integrált ismeretekkel lássa el az iparágban használt kortárs elméleteket és gyakorlatokat. Megszerezheti azokat az eszközöket és technikákat, amelyek szükségesek a sikeres marketing karrier felépítéséhez a növekvő globális üzleti környezetben. Tudást fog fejleszteni a kulcsfontosságú területeken, beleértve a fogyasztói magatartást, a marketingtervezést, a márkaépítést és a digitális technológiák használatát. Ezenkívül átfogó megértést kap a nemzetközi üzleti kultúrák közötti kihívásokról, és fejleszti a globális marketing szempontjából kulcsfontosságú ismereteket, marketing szakértelmet és személyes készségeket.
Az MSc Global Marketing program célja, hogy átfogó megértést nyújtson a hallgatóknak a globális környezetben működő marketingszakemberek előtt álló új témákról és kortárs kihívásokról, valamint a stratégiákról, politikákról és gyakorlatokról, amelyek kulcsfontosságúak ezeknek a kihívásoknak a kezelésére.
Növeli hallgatói foglalkoztathatóságát a tanítási és tanulási tapasztalatok széles skálájának részvételével, beleértve az integráló esettanulmányokat, csoportos projekteket és prezentációkat, valamint az iparági előadókat.
A program oktatási céljai
Az MSc Global Marketing program célja, hogy átfogó megértést nyújtson a hallgatóknak a globális környezetben működő marketingszakemberek előtt álló új témákról és kortárs kihívásokról, valamint a stratégiákról, politikákról és gyakorlatokról, amelyek kulcsfontosságúak ezeknek a kihívásoknak a kezelésére. A program központi eleme a hallgatók személyes és szakmai kompetenciájának fejlesztése, hangsúlyt fektetve a felelős vezetésre és a fenntartható marketing gyakorlatra.
Az MSc globális marketing kijelentett értékeinek szellemileg kihívást jelentőnek, szakmailag relevánsnak kell lenniük, és reagálniuk kell a hallgatók és az ipar igényeire. Figyelembe véve ezeket az értékeket, a program általános célja, hogy a hallgatók értelmi szempontból kihívásokkal teli és szakmailag releváns oktatásban részesüljenek a mesterképzés szintjén a globális marketing területén, amely nemcsak nemzetközileg releváns, hanem valóban globális is, a márkázástól a multi- csatornakommunikáció, valamint stratégiai marketingtervezés az ügyfelek értékének biztosítása érdekében a termék- és szolgáltatásinnováció révén. Ez a mesterképzés fokozza a hallgatók foglalkoztathatóságát a tanítási és tanulási tapasztalatok széles skáláján való részvétel révén, beleértve az integráló esettanulmányokat, csoportos projekteket és prezentációkat, valamint az iparági előadókat.
A program célja, hogy kielégítse azon hallgatók igényeit, akik globális piacon szeretnének karriert folytatni a marketing területén. A diákok olyan üzleti háttérből származhatnak, akik üzleti témát tanultak, és szeretnék jobban megérteni a globális marketinget, hogy javítsák karrierlehetőségeiket. A program azonban vonzó lesz azoknak a jelentkezőknek is, akik nem üzleti tárgyakat (pl. Mérnöki tudományt, társadalomtudományokat, pszichológiát stb.) Hallgattak egyetemi szinten. A program teljes munkaidőben biztosított. A jövőben fontolóra vehető a részmunkaidős tanulmányi lehetőség. A programcsapat úgy véli, hogy a program vagy a benne található modulok tetszeni fognak a meglévő vállalkozóknak és dolgozó vezetőknek, és a csapat szívesen várja a gyakorlókat. A program szívesen fogadja a jelentkezéseket a rugalmas belépési útvonalon, beleértve a hitelátutalást és az RPL -t.
Belépők
Tanterv
Modul információ
Az oktatott modulokat tanfolyami munka, vitalapok és online tesztek kombinációjával értékelik.
Globális marketingstratégia
Figyelembe veszi azokat a kihívásokat, amelyekkel a szervezetek szembesülnek a kortárs globális B2B és B2C piacon, és feltárja a marketingtervezésből fakadó stratégiai lehetőségeket. A stratégiai marketing tervezési perspektíva elfogadásával ez a modul felvértezi a hallgatókat a szükséges eszközökkel, készségekkel és betekintésekkel, hogy átfogó, összefüggő és kongruens stratégiai globális marketingtervet készítsenek.
Termék- és szolgáltatásinnováció és globális logisztika
Egy vállalkozói gondolkodásmód összekapcsolódását és szerepét vizsgálja a termék- és szolgáltatásinnovációs folyamatban a magán-, állami vagy harmadik szektorban. A hallgatók kritikusan értékelik a hatékony és felelős marketingmegoldásokat a beszerzés és a globális logisztika számára, hogy az innovációkat piacra vigyék.
Személyes és szakmai kompetencia fejlesztése
Lehetővé teszi a tanulók számára, hogy azonosítsák, megértsék, fejlesszék és megfogalmazzák kulcsfontosságú személyes képességeiket a jövőbeli karriercéljaik összefüggésében. A hallgatók lehetőséget kapnak szakmai gyakorlatra, önkéntes munkára, külföldi tanulásra vagy asztali tanácsadásban való részvételre. A hallgatók felkérést kapnak arra, hogy a személyes és szakmai fejlődés fogalmát alkalmazzák az osztálytermen kívül tapasztaltakra, hogy jobban felkészüljenek személyes és szakmai életükre.
Fogyasztó által vezetett fenntartható marketing
Kritikus, mélyreható ismereteket nyújt a fogyasztó által irányított fenntartható marketing gyakorlatokról. A hallgatók megismerkednek a vásárlói belátás fogalmával és szerepével a marketing döntéshozatalban. A modul a fogyasztói magatartás tudományágának pszichológiai, társadalmi és gazdasági gyökereit értékeli, és ezeket a kortárs fogyasztókhoz kapcsolja.
Globális márkaépítés és integrált marketingkommunikáció
Kritikus megértést nyújt a hallgatóknak arról, hogyan lehet egy márkát digitális kommunikáción keresztül értékesíteni és a globális piacon elhelyezni. Különféle ágazatokat, köztük a divatot, a luxust, az utazást, a szórakoztatást és a technológiát feltárják, miközben a hallgatók mélyreható ismereteket nyújtanak a márkaépítés elméletéről.
Kutatási projekt: Tervezés és módszerek
A hallgatókat megismerteti a szakdolgozathoz és a jövőbeni hasonló feladatokhoz elengedhetetlen kutatási megközelítésekkel, idő- és projektmenedzsment készségekkel. A modul alapvető ismereteket nyújt a kutatástervezésről a kulcsfontosságú területeken, és kritikus perspektívát fogad el az alternatív kutatási modellek összehasonlításában és szembeállításában.
Értekezés
A program utolsó eleme a disszertáció, amely lehetőséget biztosít egy olyan eredeti kutatás megtervezésére és elvégzésére a marketing releváns területén, amely a globális marketing karrierjének kiindulópontja lehet.
A program eredménye
Ennek a programnak az elsődleges célja, hogy átfogó, elemző és integráló tanulmányt nyújtson a globális marketingről. Konkrétan az oktatási célok a következők:
- Differenciált mesterszintű tanulási tapasztalat biztosítása, amely ötvözi a közös és a programspecifikus modulokat, lehetővé téve a hallgatók számára, hogy hasznot húzzanak az iskola marketing, szervezeti etika, személyes és szakmai fejlődés terén szerzett szakértelméből, valamint az alkalmazott üzleti és menedzsment területein meglévő niche-erősségeiből, valamint nemzetközi orientációjából. és a kutatási kultúra.
- Lehetőséget kínálni a hallgatóknak arra, hogy egyszerre fejlesszék a kritikai gondolkodási készségeket, a kortárs és fenntartható marketing gyakorlatok ismeretét, valamint a diplomás elhelyezkedéshez szükséges személyes és vállalkozói képességeket hazai vagy nemzetközi környezetben.
- A marketinggel kapcsolatos ismeretek széles spektrumát kínálni, valamint olyan attitűdök és készségek kialakítását, amelyek szükségesek ahhoz, hogy felelősségteljes, független és professzionálisként sikeresek legyenek.
- Egy komplex és önállóan tervezett kutatási projekt sikeres befejezéséhez szükséges kritikus kutatási készségek fejlesztése.
- A hallgatók mélyreható, alkalmazott és integrált ismereteinek fejlesztése a kortárs marketingmenedzsmentről nemzeti és globális kontextusban.
- A gyakorlati és kreatív készségek fejlesztésének elősegítése a marketing kulcsfontosságú területein a fogyasztói magatartásra, a marketingtervezésre, a márkaépítésre, a digitális technológiák alkalmazására, valamint a termék- és szolgáltatásinnovációra, a beszerzésre és a logisztikára összpontosítva.
- Szakértői mélyreható betekintést nyújtani a magán-, állami és harmadik szektort átfogó nemzetközi szervezetek marketingtevékenységeibe és stratégiáiba, valamint a vállalkozások és a fogyasztók között.
- Lehetőséget nyújtani a piacelemzésre és a döntéshozatalra a marketingstratégia és a kommunikáció területén.
- A márka fejlesztéséhez és megvalósításához szükséges ismeretek és gyakorlati készségek biztosítása többcsatornás környezetben.
Program tandíj
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Vállalkozási és globális marketing MSc (MScEGM)
- Kowloon Tong, Hongkong
Master of Science in Global Marketing Management
- Kuala Lumpur, Malajzia
Stratégiai marketing mester (globális marketing)
- UK Online, Egyesült Királyság