MSc az oktatásban

Általános információk

Program leírás

Az oktatás MSc-jét azoknak a hallgatóknak tervezték, akik érdeklődnek az oktatási gyakorlat, a szervezet vagy a kutatás iránt. Az összehasonlító és a nemzetközi szempontokat magában foglaló modulokon keresztül tanulmányozhatja az Egyesült Királyság és az egész világ tapasztalatait, és felfedezheti a tanárok és az oktatási vezetők, valamint a döntéshozók előtt álló összetett kérdéseket az egyre inkább globalizálódó környezetben. Ezek a kihívások olyan aspektusokat foglalnak magukban, mint a tantervek kialakítása, az oktatás továbbadása a gyorsan változó világban, vagy a nemzetközivé válás és a globalizáció hatása az oktatási ötletekre és gyakorlatokra.

A program mélyrehatóbb ismereteket nyújt az oktatásról, mint a tanulási területről, valamint az oktatás és más társadalmi intézmények közötti kapcsolatokról, amelyek szerepet játszanak az összetett oktatási problémák kezelésében. Az osztálytársakkal és az akadémiai személyzettel szorosan együttműködve lehetősége nyílik ezeknek a kérdéseknek a feltárására, és az interdiszciplináris perspektívák előnyeire, beleértve az oktatást, a szociológiát és a pszichológiát. Kihívást fogunk kapni az oktatási gyakorlatokra és a szervezésre vonatkozó ajánlások értékelésére és megfogalmazására, valamint olyan innovatív beavatkozások tervezésére, amelyek képessé teszik a tanulókat az oktatásuk minőségének és relevanciájának javítása révén.

A program különös figyelmet fordít a legnagyobb oktatási ágazatokra: az alapfokú és a középfokú oktatásra, de lehetőséget ad arra, hogy az oktatás fejleményeit megvitatja tágabb, egész életen át tartó tanulás szempontjából - az iskola előtti oktatástól és a felsőoktatástól a felnőttkori tanulásig és a nem formális oktatásig oktatás - felismeri az oktatási rendszerek különböző részeinek összekapcsolódását. Disszertációs projektje során dönthet úgy, hogy a formális oktatás bármely szintjére vagy a nem formális oktatásra összpontosít.

Felhívjuk figyelmét, hogy bár ez a program alkalmas azoknak az oktatási szakembereknek, akik karrierjük fejlesztésére törekszenek, ez nem tanári képesítés, és nem nyújt képesített tanár státuszt (QTS). Ha érdekli a tanári karrier megkezdése, kérjük, ellenőrizze annak az országnak és ágazatnak a tanári képesítési követelményeit, ahol dolgozni kíván.

Megkülönböztető jellegzetességek

  • A vezető tudósok részvétele a program oktatásában lehetőséget ad a jelenlegi kutatások és elméletek megismerésére.
  • Lehetőség az oktatás tanulmányozására olyan módon, amely magában foglalja az osztálytermi gyakorlatra való összpontosítást, de azon túlmutat az oktatás körüli vita megvitatása érdekében, és megteremti az alapot a karrier szélesebb változatosságára, mint egy külön tanári képesítés lehetővé teszi.
  • A kritikus gondolkodás és más tantárgy-specifikus készségek dedikált modulja, amely ahhoz szükséges, hogy a posztgraduális hallgató tapasztalatait kihasználhassa.
  • Szoros kapcsolatok az iskolákkal, főiskolákkal és más oktatási / képzési szervezetekkel, amelyek lehetőséget kínálnak az oktatási szakemberekkel és a döntéshozókkal való aktív kapcsolattartásra.
  • Lehetőség tanulni egy olyan iskolában, amely az oktatás és a társadalomtudományok területén a legmodernebb kutatásokról ismert: az Egyesült Királyságban az oktatás 5. és a szociológia területén a 3. helyet szereztük a legújabb kutatási kiváló keretrendszerben (REF).

Felvételi kritériumok

A pályázóknak általában legalább 2: 2 fokozattal kell rendelkezniük egy adott tantárgy területén, vagy megfelelő szakmai tapasztalattal kell rendelkezniük.

A tanfolyam a közelmúltban végzettekre irányul, azok közül, akiknek nincs vagy csak kevés szakmai tapasztalata az oktatással kapcsolatos munkában, valamint a közép-karrier szakembereknek, akik oktatással, más oktatással kapcsolatos tevékenységek végzésével, oktatási intézmények igazgatásával vagy elemzésével foglalkoznak. oktatási gyakorlatok áttekintése. Ez lehetővé teszi, hogy fejlessze ismereteit a tanításról és a tanulásról, valamint képességeit megérteni és kutatásokat végezni oktatási összefüggésekben.

Ez a program alkalmas a társadalom- vagy bölcsészettudományi háttérrel rendelkező diplomásokra. Azokat a programokat, akik más területeken vannak hátterük, és több mint 3 éve tanítanak, oktatási adminisztrációt / tervezést, oktatási kutatást végeznek, vagy ehhez kapcsolódó tapasztalatokat lehet fontolóra venni.

Információ a nemzetközi hallgatók számára:

A nemzetközi hallgatók számára a programba való felvételi követelményekkel kapcsolatos további információk a program felvételi csoportjától szerezhetők be.

Angol nyelvre vonatkozó követelmények nem Egyesült Királyságbeli jelentkezők számára

Jellemző IELTS-ajánlat: 6,5 (legalább 6,5 írásban és legalább 5,5 minden más kategóriában).

Azoknak a kérelmezőknek, akiknek 4. szintű vízumot igényelnek az Egyesült Királyságban történő tanulmányokhoz, elfogadható angol nyelvű képesítést kell benyújtaniuk az UKVI (UK vízumok és bevándorlás) követelményeinek való megfelelés érdekében.

Szerkezet

A nappali tagozatos hallgatóknak elvárják, hogy a Core és az opcionális modulok kombinációját vehessék be az első évben (120 kredit).

A második évben elvégez egy disszertációs modult (60 kredit).

A bemutatott modulok a tipikus tanterv példái, és a 2020/21 tanév előtt felülvizsgálják őket. A végső modulokat 2020 szeptemberére teszik közzé.

Öt kötelező 20 kredit-modulot vesz igénybe - egy 20 kredit választható modult és egy 60 kredit disszertációt a témavezetővel egyeztetett témában -, hogy a program teljesítéséhez szükséges teljes 180 kredit összeget megkapja.

Tanított modulok

Az öt kötelező modul magában foglalja az alapvető szociális készségeket és az oktatás érdemi témáit. Az opcionális modul lehetővé teszi a fokozat testreszabását a saját érdekei szerint. Minden tanított modul 20 kredit értéke, ami azt jelenti, hogy kb. 200 óra eltelése szükséges, beleértve a formális oktatást, a független hallgatókat és az értékelési feladatokra fordított időt.

Értekezés

A tanított modulok sikeres befejezését követően felkérést kap, hogy készítsen egy 60 kredit disszertációt az Ön által választott oktatási témában.

Ez a disszertáció egy kisméretű, független kutatási munkát foglal magában, amely lehetővé teszi az érdeklődési kör fejlesztését a programhoz kapcsolódó érdemi területen, és a gyakorolt tudás és készségek gyakorlati megvalósítását a tanított modulokban való részvétel révén.

Kiosztunk egy disszertációvezetőt a kutatási projekt megtervezésének, lefolytatásának és felírásának segítésére.

Az egyetem elkötelezett amellett, hogy a modulok széles választékát biztosítsa, ahol lehetséges, de kérjük, vegye figyelembe, hogy bár a választás megtesz minden erőfeszítést, ez bizonyos körülmények között korlátozott lehet. Ennek oka az a tény, hogy néhány modulban korlátozott számú rendelkezésre álló hely van, amelyeket az érkezési sorrend szerint osztanak ki, míg másoknak a futtatásukhoz minimálisan szükséges hallgatói létszámot kell biztosítaniuk az oktatás megfelelő minőségének biztosításához. kézbesíthető; Egyes modulok megkövetelik a hallgatóktól, hogy már hallgassanak meg bizonyos tantárgyakat, mások alapvetőek vagy kötelezőek az Ön által vett programban. A modulok korlátozhatók lehetnek az ütemterv összecsapása miatt, és bár az egyetem azon dolgozik, hogy minimalizálja a választási zavarokat, javasoljuk, hogy kérjen tanácsot az érintett iskolától a rendelkezésre álló modulválasztásokról.

128702_books-bookstore-book-reading-159711.jpegPixabay / Pexels

Tanulás és értékelés

Hogyan fogom tanítani?

Tanulni fogsz olyan tudósoktól, akik hozzájárulnak területük jövőjéhez. Tanfolyamok tükrözik mind tudományterületük alapvető gondolatait, mind a kortárs vitákat, elméleteket és kutatásokat.

Az oktatási módszerek előadások, szemináriumok, önálló tanulás és önirányú tanulás keverékét tartalmazzák, amelyek online erőforrásokat használnak, egyéni munka és csoportos feladatok. Az előadások általában áttekintést nyújtanak a releváns témáról, bemutatják a fő fogalmakat vagy kutatásokat, és felhívják a figyelmet a kortárs kérdésekre vagy vitákra. Az előadásokkal ellentétben a szemináriumok lehetőséget adnak bizonyos olvasmányok, kutatások vagy témák részletes megvitatására. Ez lehetővé teszi, hogy megszilárdítsa megértését és visszajelzést kapjon az önálló tanulásról. A szemináriumok lehetővé teszik a kommunikációs, prezentációs és együttműködési készségek továbbfejlesztését, amikor részt vesznek csoportbeszélgetésekben és más feladatokban.

Ahogy a társadalomtudomány a társadalmi világgal szemben fejlődik, tantervünk is megváltozik. Diákjaink fontos szerepet játszanak ezekben a fejlesztésekben, a főbb változásokról konzultálva a hallgatók és munkatársak testületével, és minden hallgató kitölti a modul kiértékelését és egy éves hallgatói felmérést.

Hogyan támogatják?

A személyes oktató végigvezeti Önt a tanulmányainak időtartama alatt, és elérhető lesz az előrehaladás megvitatására, valamint tanácsokat és útmutatásokat nyújt az akadémiai tanulmányaihoz. A Student Hub és a Tanított Program Iroda (egyaránt a Glamorgan épületében) szintén tanácsot adhatnak az egyetemi szolgáltatásokhoz való hozzáféréshez.

A tanfolyam összes modulja a Cardiff University Virtuális Tanulási Környezetét (VLE) - Learning Central - használja, amelyen tanfolyami anyagokat, linkeket talál a kapcsolódó anyagokhoz és az értékelési feladatokkal kapcsolatos információkat, ideértve például az értékelési kritériumokat, linkeket a múltbéli dokumentumok (adott esetben) és iránymutatások az értékelések benyújtására.

További modul-specifikus támogatást a szemináriumok oktatói, előadók és / vagy modul-összehívók nyújtanak. A disszertáció támogatását egy felügyelő biztosítja, aki rendszeresen találkozik veled.

Formatív visszajelzés

A formázó visszacsatolás az a visszacsatolás, amely nem járul hozzá az előrehaladáshoz vagy a fok besorolási döntésekhez. A formáló visszajelzés célja, hogy javítsa megértését és tanulását, mielőtt elvégzi az összegző értékelést. Pontosabban, a formázó visszajelzés segít:

  • Határozza meg erősségeit és gyengeségeit, valamint azokat a célterületeket, amelyekre munkát igényel;
  • Segítsen a személyzetnek, hogy támogassa Önt és kezelje a javítás célzott stratégiáival azonosított problémákat.

A formai visszajelzéseket rendszeresen a szemináriumokon nyújtják. Ezenkívül a modulok tartalmazhatnak speciális formációs értékelést, amelynek célja a későbbi összegző értékelés előkészítése.

Összegző visszajelzés

Az összegző visszacsatolás az a visszacsatolás, amely hozzájárul az előrehaladás vagy a fokozat besorolására vonatkozó döntésekhez. Az összegző értékelés célja annak jelzése, hogy mennyire sikerült teljesíteni a modul tervezett tanulási eredményeit, és lehetővé teszi a szükséges intézkedések meghatározását (előrejelzés) a jövőbeni értékelések javítása érdekében.

A tanfolyamokkal kapcsolatos minden visszajelzést elektronikus úton nyújtják, hogy könnyen hozzáférhető és könnyen olvasható legyen. Az előadásokhoz verbális visszajelzést kapunk, de írásbeli visszajelzést is adunk, ha / ahol a prezentáció jelentősen hozzájárul a moduljelhez.

Az osztálytesztre vonatkozó visszajelzést általában az egész osztályra vonatkozó írásbeli visszajelzés formájában nyújtják, de megbeszélheti az egyéni tesztanyagot és azt a jelzést is, amelyet a modul-összehívó elnyerte.

Minden jelölés és visszajelzés a vonatkozó jelölési kritériumok alapján történik.

Hogyan értékelhetem?

A tipikus értékelési formátumok magukban foglalják az egyedi feladatokat, tanfolyamokat, projekteket, prezentációkat vagy osztályteszteket. Az értékelés leggyakoribb formája a tanfolyamok készítése. A határidők az egész tanévre eloszlanak.

Az értékelés fontos része a visszajelzés. Visszacsatolás létezik minden olyan folyamatban, tevékenységben vagy információban, amely javítja a tanulást azáltal, hogy lehetőséget ad a hallgatóknak arra, hogy tükrözzék jelenlegi vagy legutóbbi teljesítési szintüket vagy egy témájuk megértését. Ez külön-külön vagy csoportok számára is nyújtható, és sokféle lehet. Ez reagál programjaink és tudományágaink fejlesztési elvárásaira.

A visszajelzés tartománya magában foglalja az egyéni visszajelzéseket; általános visszajelzés; társak visszajelzése; informális visszajelzés; önértékelés, amelyet az értékeléssel együtt kell benyújtani.

Az akadémiai személyzet és társaik különféle módszereket használhatnak az ilyen típusú visszajelzések átadására: írásbeli visszajelzés; szöveg megjegyzése; szóbeli visszajelzés; szeminárium vita.

Milyen készségeket fogok gyakorolni és fejleszteni?

Tudás

A program befejezése után Ön képes lesz:

  • Mutassa be az oktatási politikával, a szervezettel és a gyakorlattal kapcsolatos alapvető elméletek és fogalmak mély és szisztematikus megértését
  • Elemezze és helyezze a helyi és nemzeti oktatási gyakorlatokat és politikákat szélesebb globális és történelmi összefüggéseikbe
  • Mutassa be az oktatási kérdésekkel kapcsolatos kutatás elvégzéséhez szükséges módszertani és etikai megfontolások magas szintű ismeretét

Szellemi készségek:

A program befejezése után Ön képes lesz:

  • Szisztematikusan azonosítsa az oktatási elmélet és a politika és a gyakorlat szempontjai közötti összetett összefüggéseket (az oktatásban és a kapcsolódó területeken)
  • Kritikusan értékelje az oktatással kapcsolatos meglévő kutatásokat és ösztöndíjakat, és megalapozott döntéseket hozzon a versengő állítások és az elméleti perspektívák között
  • Ismertesse és kritikusan reflektálja a komplex oktatási kérdésekkel kapcsolatos politikát és gyakorlatot, valamint az oktatás és más társadalmi intézmények közötti kapcsolatot
  • A komplex adatok különféle formáinak hatékony összegyűjtése, értékelése, szintetizálása és értelmezése - ide értve a projekt disszertációját is

Szakmai gyakorlati készségek:

A program befejezése után Ön képes lesz:

  • Fogalmazza meg az eredeti megoldásokat az ismerős és ismeretlen problémák kezelésére, az oktatási politika és a gyakorlat fokozására
  • Mutassa be az oktatási beavatkozások tervezésére, végrehajtására és értékelésére vonatkozó, bizonyítékokon alapuló megközelítések kritikai megértését

Átruházható / kulcsfontosságú készségek:

A program befejezése után Ön képes lesz:

  • Kommunikálja (írásban és szóban) a kutatási eredményeket egyértelműen a szakemberek és a nem szakemberek számára, dolgozzon nemzetközi kontextusban, problémamegoldást, időgazdálkodást, IKT-t, valamint egyéni és csapatmunka készségeket
  • Értékelje saját munkáját, és legyen önkritikus

Karrier kilátások

Arra ösztönözzük hallgatóinkat, hogy az első naptól kezdve gondolkodjanak az egyetemen kívüli életről, modulokat és támogatást kínálva, hogy versenyelőnyt nyújtsanak a végzettséghez. Az elmélet gyakorlati alkalmazásba történő átvitele és a munka világának tapasztalatainak biztosítása az összes fokozatrendszerünk fontos szempontja, és elősegíti a diplomások felkészülését a felsőoktatás utáni életre.

A program végzősei az oktatással kapcsolatos területeken dolgozhatnak formális vagy nem formális oktatási szervezetekben, kormányzati szervezetekben és szabályozókban, nem kormányzati szervezetekben, ideértve az alapítványokat és a munkacsoportokat is, jótékonysági szervezetekben, a médiában vagy szociális vállalkozókként a az oktatás területe.

Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

Our world-leading research was ranked 5th amongst UK universities in the most recent Research Excellence Framework for quality and 2nd for impact. We provide an educationally outstanding experience fo ... Tovább

Our world-leading research was ranked 5th amongst UK universities in the most recent Research Excellence Framework for quality and 2nd for impact. We provide an educationally outstanding experience for our students. Kevesebb