MSc divat- és luxusmarketingben
York St John University
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 9 300 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Évente otthoni és EU hallgatók; Nemzetközi / EU-n kívüli hallgatók: évi 12 750 GBP
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Legyen a divat és a luxus marketing gyakorlat élvonalában.
Tanfolyam áttekintése
A tapasztalat minden. A luxus marketing arról szól, hogy a márkák hogyan érzik az embereket. A pálya előrehaladásának és személyes és szakmai fejlődésének támogatása érdekében ez a kurzus kifejezetten divat- és luxusalapú marketingen alapul. A versenyképes, gyors tempójú luxus és divat iparágakban kritikus megértést fog tudni az olyan szervezetek dimenzióiról, folyamatairól, lehetőségeiről és kihívásairól, amelyek termékeket és szolgáltatásokat hoznak létre, terveznek, gyártanak, forgalmaznak és értékesítenek.
Belépési követelmények
- A pályázóknak általában legalább egy 2: 2-es kitüntetéssel kell rendelkezniük egy kapcsolódó tudományágban, de a 2: 2-es kitüntetést megszerző pályázóknak bármely témában figyelembe vehetők, mindaddig, amíg teljesítették a megfelelő munkatapasztalatot, vagy bizonyítani tudják az erős betekintést a tanulmányi területre.
- Azoknak a diákoknak, akiknek az első nyelve nem angol, az IELTS 6 vagy annál magasabb szintre van szükségük, legalább 6-os sávban bármely területen, vagy azzal egyenértékű.
Tanfolyam tartalom
A kommunikáció és a kapcsolat létfontosságú minden luxusmárka sikeréhez. A fogyasztói magatartás egyre összetettebbé válik, amikor az emberek egyre igényesebbé és igényesebbé teszik termékeiket. Az ügyfelek igényei az elmúlt években megváltoztak, mivel a fogyasztók átfogóbb tudatosságot teremtenek a fenntarthatóság, a hitelesség és az átláthatóság kérdéseiről.
Ez a luxus- és divatmarketing MSc modern és legmodernebb megközelítést alkalmaz a luxus és a divat alapú oktatásban. A fogyasztás új trendjeinek kezelése során olyan diákokat fejleszt ki, akik szervezeti fókuszban állnak a mai fogyasztókkal, mivel folyamatosan újraértékelik prioritásaikat, és megkérdőjelezik, hogy valóban milyen értéket képviselnek.
A marketingkombináció teljes körét lefedve megtudhatja, milyen kulcsfontosságú módszerek állnak rendelkezésre a márka használatában, hogy kiálljanak ebben az exkluzív piacon. Megvitatjuk a vizuális szociális hálózatok hatását, feltárjuk a márkák mögötti történetmeseményeket, és felfedezzük az online platformok hatását az értékesítési világ diverzifikálására. A tapasztalati marketingtől kezdve a digitális stratégiákig, amelyek ma a legnagyobb reklámot jelentik a reklámban, ez a kurzus a márkaelemzés élvonalában van.
Meg fogja vizsgálni a legjobb gyakorlatokat olyan területeken, mint az új vállalkozás ötletgyűjtése, jogi alapítás és védelem, üzleti finanszírozás és hatékony üzleti tervezés.
Pályaépítés
A tanterv karrierközpontú áttekintést nyújt ezekről az iparágakról, biztosítva, hogy naprakész ismeretekkel és alkalmazandó készségekkel maradjon. A korszerű és modern modulok segítenek előkészíteni a jövőbeli karrierterveket. A program filozófiájához integrálva az a lehetőség, hogy az elméletet és a gyakorlatot kombinálják és összekapcsolják, lehetőségeket kínálnak az elhelyezésekre, az üzleti árnyékolásra, a tanácsadási projektekre és az élő üzleti kutatási bizottságokra.
Ön növeli és fejleszti saját készségeit, hogy segítsen felkészülni a luxus- és divatterületeken végzett munkára, azzal a képességgel, hogy speciális tudást és stratégiai készségeket fejlesszen ki a fenntartható divat és luxus üzlet létrehozásához és kezeléséhez. A tanítási és tanulási tapasztalatok széles skáláján való részvétel révén segítünk a foglalkoztathatóságunk erősítésében. Önnek lehetősége lesz arra, hogy az iparági szakértők és szakemberek hálózatával folytassa az iparág tapasztalatait és részt vegyen a projektmunkában. Az osztálymentes péntekek segítenek az iparág tapasztalatainak megszerzésében.
Ön részt vesz az aktív és támogató fórumokon, a gyakorlati szakértelem alapján. Támogató platformot fogunk nyújtani a kritikus gondolkodáshoz, az akadémiai elméletek alkalmazásával az igazi munkahelyi helyzetekre. Ezt tükrözi az értékelési módszerek, amelyek a szervezeti alapú tevékenységek tükrözésére szolgálnak.
A program egyik kiemelkedő jellemzője az éves terepi kirándulás, amelyen nemzetközi divatbemutatókat látogat, és együttműködik az iparági vezetőkkel, hogy felfedezzék a világszínvonalú tapasztalati luxust kínáló zászlóshajó üzletek mögötti folyamatokat. A nemzetközi divat- és luxusmárkákból is hallani fogják, hogyan tervezik, fejlesztik és forgalmazzák az árukat az állandóan változó piaci igényeknek megfelelően.
modulok
Minden modul kötelező:
A luxus és a divatmarketing üzlete, 15 kredit
A vásárlói igények felismerésének és kielégítésének képessége még soha nem volt ilyen fontos, a fogyasztói szemlélet közelmúltbeli elmozdulásain átgondolt és megfontolt vásárlások felé fordult. Megtudhatja a luxus- és divatipar marketingjével kapcsolatos elméletet és műveleteket, megértheti, hogy a szervezetek hogyan tudják azonosítani és kezelni a belső és külső érdekeltek igényeit.
Bemutatjuk a meghatározott marketing koncepciókkal, mint például a marketing keverék, a Porter „öt erő” módszertana, a marketing kommunikációs keverék és a termékfejlesztési folyamat. Megvizsgálja a marketing fogalmának szélesebb körű megértését, a marketing szerepét, funkcióit és a marketingszakértőt segítő különböző fogalmakat. Ezután a marketing elmélet alkalmazására és adaptálására összpontosít a luxus és a divat világában.
A tapasztalati luxus elmélete és gyakorlata, 15 kredit
Meg fogja vizsgálni a kortárs elméletek, gyakorlatok, trendek és munkaminták összefüggéseit, amelyek a luxuscikkek és szolgáltatások ágazatában fejlődtek ki, összpontosítva a luxus utazás, a motorsport, a vendéglátás és a tevékenységek fejlődő iparáira.
Felismerve, hogy a luxus divatházak hogyan hozhatnak létre értelmes élményeket és tapasztalati luxus pillanatokat a fogyasztókkal, ez a modul lehetővé teszi a fogalmi keretek és elméletek megértését, kritikus értékelését és alkalmazását a globális luxusszolgáltatások területén, valamint a luxusszolgáltatások kifinomultabb területeinek értékelését. Fejleszteni fogja a luxusszolgáltatások és vendégszeretet szervezeti kultúrájának megértését.
Az előadások témákat fognak megvizsgálni, beleértve a luxuscikk-iparágakat, a luxusmárka-szolgáltatások és termékek jellemzőit, a luxusmárkák politikai gazdaságosságát, a fogyasztók szerepét az iparban és az iparágak fő trendjeit. Megtanulja, hogyan lehet hiteles és értelmes kapcsolatokat létrehozni a luxustermékek fogyasztóival, és hogyan kell ezeket a kapcsolatokat fejleszteni, miközben világszínvonalú luxusélményeket hoz létre.
Globális trendek és fejlemények a luxusban, 15 kredit
A luxuságazat változásának üteme gyors. A legsikeresebb luxusvállalatokat rendszeresen megkérdőjelezik, és újragondolniuk kell stratégiai irányukat annak érdekében, hogy továbbra is relevánsak maradjanak a fogyasztók számára.
A versenyképesség érdekében a luxusvállalkozásoknak meg kell érteniük az ágazat átalakításának központi kérdéseit. Ebben a modulban megvizsgálja azokat a trendeket és fejleményeket, amelyek átalakítják a luxuspiacot, és értékelni fogja azokat a marketing módszereket, amelyeket a luxusvállalkozásoknak fejleszteniük kell a fogyasztói változásokra reagálva. A legfrissebb iparági betekintésekből és a piaci adatokból összekapcsolva az esettanulmányok tanulását az élő projektmunkával és a luxusipar szektorának vendéges előadóival fogadjuk.
A figyelmet a luxuságazatra gyakorolt makro-környezeti nyomás és annak a közelmúltbeli fejlődésének elemzésére fogja összpontosítani. Ez magában foglalja a fogyasztói elvárások változó radikális változásainak és a digitális világ jelentős előrelépésének a megtanulását, annak megtanulását, hogy a luxusvállalatok miként tudják a legjobban reagálni a túléléshez szükséges rövid távú tendenciákra és hosszú távú változásokra. Megvizsgálják az új fogyasztói modelleket, elsősorban arra összpontosítva, hogy a luxusszervezetek hogyan reagálhatnak az etikai gyakorlatok, a fenntarthatóság, a hitelesség, a fogyasztók által létrehozott tartalom és a megosztó gazdaság globális trendeire.
Divatvásárlás, értékesítés és logisztika, 15 kredit
A termék a divat- és luxusmarketing folyamatának középpontjában állva bemutatja, hogy a marketing sikerét hogyan határozza meg a divat- és luxusvállalkozások által kifejlesztett vagy beszerzett termékek és szolgáltatások alkalmassága, ereje és megkülönböztethetősége.
A program más moduljai által kifejlesztett ismeretekből és betekintésekből kiindulva, amelyek olyan fogalmakat vizsgálnak meg, mint a fogyasztói és piaci trendek, valamint a hatékony márkamenedzsment elvei, ez a modul az elemzés, a pénzügyi teljesítmény áttekintése és a projekttervezés kulcsfontosságú képességeire összpontosít. A vezető online trendügynökségek, például a WGSN és az InStyle betekintésére és szakértelmére építve, a sokféle vállalkozást képviselő divat- és luxusvásárlók tapasztalataira és tapasztalataira építve felépítheti a kapcsolatok hálózatát és a megbízható digitális erőforrások felbecsülését. .
A modul mögött rejlik, hogy a lehető legjobban életszerű módon tegye ki a hatékony vásárlási terv és a működési költségvetés kidolgozásához kapcsolódó összetettségeknek, kihívásoknak és követelményeknek. A legfontosabb, hogy ez a modul lehetőséget nyújt a beszerzési folyamathoz kapcsolódó etikai és fenntarthatósági kérdések kihallgatására a divat- és luxusellátási lánc minden területén. Az ökológiai és a bolygókat védő beszerzés terén elért haladó szintű kutatás elemzése alapján a modul különös figyelmet fog fordítani az etikus vásárlási helyzet megszerzésével járó előnyökre és kihívásokra.
Iparági tapasztalat, 15 kredit
Ez a modul elengedhetetlen és megkülönböztető része az iparban történő sikeres foglalkoztatáshoz vagy a saját vállalkozásának irányításához. Mint jövőbeli ipari szakember vagy üzleti tulajdonos, alapvető fontosságú, hogy megtapasztalja az ipar dinamikáját olyan környezetben, ahol empirikusan alkalmazhatja az elméleti ismereteket. A kapcsolatépítés és az ipari kapcsolatok jelentőségének megértése kulcsfontosságú a munkahelyi siker szempontjából.
A modul célja, hogy lehetőséget biztosítson az Ön számára:
- Mutassa be tervezési, kutatási és időgazdálkodási képességeit
- Fejlessze ki a szakmai környezetben való hatékony részvételhez szükséges kulcsfontosságú készségeket, ideértve a személyes szerveződést, a kommunikációt és a célok kitűzését
- Gondolkodjon az elméleti ismeretekről és a megértésről, és alkalmazza ezt a gyakorlatban
- Kritikusan értékelje a szakmai szervezeti környezetet, összefoglalva a bevált gyakorlatokat és a fejlesztési lehetőségeket
- Fejlesszen ki releváns önmegjelenítési készségeket, amelyek támogatják szakmai törekvéseit
- Teljes tárgy-specifikus iparági projekt
Luxus márka stratégia, 15 kredit
Vessen egy stratégiai kilátást a globális luxuscikkek és szolgáltatások iparának dinamikus jellemzőiről és lehetőségeiről, amely a mai üzleti élet egyik leggyorsabban növekvő területe. A luxusmárka előállításának és fejlesztésének elvére épülve ez a modul részletes áttekintést nyújt a luxusról, a márkanévről és a menedzsmentről a teljes értékláncban.
A témák között szerepel a márkafejlesztés főbb sikereinek és kudarcainak áttekintése a luxusvilágban, a luxusmárka-pozicionálás, az árképzés, a jogi kérdések, a luxusmárka-stratégiák kialakítása és végrehajtása, a kreativitás a luxusmárka-menedzsmentben, valamint a fenntartható, etikus és hiteles márkák létrehozása. A kortárs divatcégek elemzése révén megismerkednek a legújabb elméletekkel, valamint a luxusmárka-menedzsment szakmai irányultságú következményeivel. A kurzus sikeres befejezése után megszerezheti a szükséges ismereteket és képességeket a luxusmárka marketing kampányainak sikeres kidolgozásához, megvalósításához és irányításához.
Globális divatmárkák és az Omnichannel kommunikáció, 15 kredit
A marketingkommunikáció magában foglalja azokat a módszereket, folyamatokat, jelentéseket, felfogásokat és tevékenységeket, amelyek a termékek, szolgáltatások és márkák bemutatásának a közönség általi figyelembevételével kapcsolatosak. A globális piac egy összetett versenytársakból áll, amelyek gyorsan változó környezetben harcolnak az ügyfelek számára, napi szinten új társaságokkal. A kisvállalkozások, az internetes alapú tevékenységek és a globális konglomerátumok mind részei a világ luxus- és divatmarketing-környezetének.
Ezeknek a vállalatoknak a média- és vizuális kommunikációs platformok egyre növekvő választéka áll rendelkezésre, hogy termékeiket eladhassák. Ezért a hirdetési és marketing módszerek folyamatosan növekednek és adaptálódnak, mivel a potenciális ügyfelek elérésének módjainak száma folyamatosan növekszik, és az alternatív módszerek bővülnek.
Ezeknek a kifinomult és zsúfolt piaci feltételeknek a fényében a jövő divat- és luxusmarketing-vezetõinek mindennemû csatornás megközelítéssel kell kommunikálniuk hiteles és vonzó márkákkal. Ebben a modulban meg fogja vizsgálni és megvizsgálja ezeket a kihívásokat, megvizsgálva a hatékony marketingkommunikáció következményeit nemzetközi és valamennyi platformon keresztül. A modul kritikus ismereteket nyújt a releváns marketingkommunikációs elméletekről és modellekről, valamint ipari példákat kínál mind a vezető márkák, mind az induló vállalkozások számára a luxus és a divat világában.
Divattörténet és kortárs kultúra, 15 kredit
Ebben a modulban megismerkednek a divattörténettel, elsősorban a ruházat, a kiegészítők és a kulturális változásokra adott válaszuk elemzésével foglalkoznak. Együttműködésben és egyénileg is elemezni fogja a globális divat múltbeli és jelenlegi koncepcióit, elemezve a nagyobb divatházak és a jövőbeli tervezők stílusait és munkáit.
Összpontosítva a jelek értelmezését a mai divatkultúrában és a stílus stílusának következményeit, ez a modul bemutatja a divatipar, a kreativitás más területei és a népkultúra közötti sokféleséget. Ezért kritikusan elemezni fogja a kultúra és a divat közötti kapcsolatot, összpontosítva a kulcsfontosságú tervezők jelentőségére és a kiskereskedők szerepére a fogyasztói igények kielégítésében.
Egy izgalmas központi esettanulmányban felfedezi magát Londonot, felfedezi a Londonban jelen lévő számos ikonikus örökség márkát, és figyelembe veszi azok időbeli fejlődését. Az előadásokon és szemináriumokon kívül kortárs kereskedőket, kiállításokat és galériákat is felkeres, köztük a Victoria & Albert Múzeumot és a London Múzeumot.
Divat és luxus Capstone projekt, 60 kredit
A Capstone Project egy sokoldalú modul, amely lehetővé teszi számtalan különböző útvonal megválasztását a kurzus befejezéséig. Ennek a modulnak az a célja, hogy ösztönözze az útvonal kiválasztását, ahol demonstrálhatja a kurzus során szerzett megértést és ismereteket, és megmutathatja, hogyan lehet ezt gyakorlati vagy elméleti módon alkalmazni egy adott környezetben vagy összefüggésben.
Négy lehetséges útvonal létezik:
- Értekezés
- Üzleti tanácsadási projekt - amely magában foglalja egy üzleti probléma megoldásának megkísérlését a szervezeten belül
- Új üzleti projekt - javaslatot tesz egy induló vállalkozásra, és megad minden szükséges anyagot és indoklást annak igazolására, hogy az ötlet valódi potenciállal rendelkezik és érdeme
- Csatlakozás az üzleti vállalkozáshoz - csatlakozni fog egy olyan szervezethez, amelyben ismeretlen, és tanácsadóként jár el egy új piaci lehetőség feltárásával vagy üzleti probléma megvizsgálásával.
Tanítás és tanulás
Elismerjük, hogy rengeteg gyakorlati ismerettel és tapasztalattal rendelkezhet ezen a kurzuson. Ösztönözzük ezt a programon belül, és azt akarjuk, hogy a hallgatók aktívan megosszák egymással gondolataikat és tapasztalataikat. Ne aggódjon, ha egy ideje nem folytat formális oktatást - tanulmányi készségekkel, akadémiai elemzés és írásmódokkal kapcsolatos támogatást kínálunk a program során.
A program filozófiája a releváns akadémiai elmélet és gyakorlati tapasztalatok összegyűjtésén alapul, így mélyebb megértést és önmagát és vezetőt képezhet. Ösztönözzük Önt, hogy vegyenek részt, mivel a tanulási források kifejezetten magukban foglalják a tanfolyam tagjai és a személyzet ismereteit, tapasztalatait és készségeit.
Intenzív négy hetes modulból indulunk, majd minden félévben három nyolc hetes modult. A 2. félévben lehetősége lesz arra, hogy ipari tapasztalatokat szerezzen. Minden modult a tanítási, tanulási és értékelési stratégiák széles skálájával szállítanak. Ezek közé tartoznak az előadások, szemináriumok, vendégelőadó program, oktatóanyagok, workshopok, online anyagok használata és Global Café-stílusú tanulási tevékenységek. Az osztálytevékenységek, az online megbeszélések és a problémamegoldó gyakorlatok lehetővé teszik, hogy visszajelzést szerezzen ismereteiről és megértéséről, mielőtt bármilyen hivatalos összegző értékelést készítene.
Értékelés és visszajelzés
Az egyes modulok tanulmányozása során egy munkaprogram segítségével értékelik. Ez magában foglalja az előadásokat, kritikus esszéket, portfóliókat, reflektív folyóiratokat és esettanulmányokat. Lehetőséget biztosítunk a formatív értékelési visszajelzések megismertetésére, hogy az egyes modulok oktatói előtt tájékoztassák munkáját. Az értékelésről részletes visszajelzést fog kapni, hogy segítsen fejleszteni és folyamatosan javítani teljesítményét a program során. A fejlesztéssel, a további kutatási területekkel és a témakörök ismeretének javításával kapcsolatos útmutatást nyújtanak.
Kutatási lehetőségek
Az iparági kapcsolatok és partnerségek széles hálózatát használjuk Londonban és azon túl, hogy lehetőségeket nyújtsunk Önnek a munkahelyi gyakorlatok, az üzleti tanácsadás vagy az üzleti kutatás területén. *
*A készlet erejéig.
Díjak és finanszírozás
Posztgraduális tandíjak 2019-20
A posztgraduális tanulmány nagy beruházás, és bizonyítottan hozzáadott értéket jelent oktatásához *, azaz többet fog tudni, többet keresni és többet elérni. Számos módon nyújthat segítséget a posztgraduális tanulmányok finanszírozásához, az ösztöndíjaktól és kölcsönöktől a kutatási támogatásokig.
* Azok, akik posztgraduális végzettséggel járnak, átlagosan évi 6000 fontot fognak keresni, mint azok, akik csak egyetemi végzettséggel rendelkeznek. - a 2015–16-ig a felsőoktatásból távozó diákok célállomására (DHLE) vonatkozó adatok alapján.
A York St John University tandíja a 2019-2020 közötti posztgraduális tanított MA / MSc fokozatba történő belépésért a következő:
- Évi 9300 font az Egyesült Királyság / EU, Jersey, Guernsey és Man-szigetek hallgatói számára.
- Évente 12.750 £ a nemzetközi (nem EU) hallgatók számára.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Divat- és luxusmarketing mesterképzés
- Barcelona, Spanyolország
MA kreatív irányítás a divatmédia számára
- London, Egyesült Királyság
MA Fashion Marketing and Global Cultures
- London, Egyesült Királyság