MSc szoftverfejlesztés
University of Bolton, Academic Centre – Ras Al Khaimah
Kulcs információ
Campus helye
Ras Al-Khaimah, Egyesült Arab Emírségek
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
18 - 24 hónapok
Pace
Részidő
Tandíjak
AED 49 500
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Program Díjak
Cím | típus | Szint | Leírás |
Mesterképzés (MSc) | Végső díj | 7. szint | Szoftverfejlesztés |
Posztgraduális bizonyítvány (PgCert) | Exit vagy Fallback Award | 7. szint | Szoftverfejlesztés |
Posztgraduális diploma (PgDip) | Exit vagy Fallback Award | 7. szint | Szoftverfejlesztés |
Benchmark állítások
A következő referenciamutatók vonatkoznak erre a programra:
- QAA Subject Benchmark Statement Computing (2019. október)
- QAA mesterképzési jellemzők (2020 február)
Belső és külső referenciapontok
- Egyesült Királyság felsőoktatási minőségi kódexe
- A Boltoni Egyetem díjazási keretrendszere
Általános belépési követelmények
Általában elvárható, hogy sikeresen elvégezze a kitüntetést (vagy azzal egyenértékű) egy releváns témában, és megfelelő munkatapasztalattal rendelkezik. Előfordulhat, hogy részt kell vennie egy interjún és / vagy be kell nyújtania egy portfólió munkát.
Kiegészítő kritériumok
A kurzus standard felvételi követelménye a BSc (Hons) a számítástechnikához kapcsolódó tantárgyakból vagy a BEng (Hons) a szoftverfejlesztésben, általában első vagy felső másodosztályú besorolással. Azoknál a pályázóknál, akiknek nincs első vagy felső másodperce, az alsó másodfokot eseti alapon mérlegelik (különösen a megfelelő releváns ipari tapasztalattal rendelkező jelöltek esetében).
Ha nem az angol az első nyelv, akkor ki kell töltenie egy biztonságos angol nyelvvizsgát az IELTS 6.0 vagy azzal egyenértékű programon, sávszáma nem lehet kevesebb, mint 5.5.
A program célja
A program fő céljai a következők:
- lehetővé teszik a szoftvermérnöki vagy számítástechnikai háttérrel rendelkező hallgatók számára, hogy mélyebben megértsék a fejlett szoftvermódszereket
- biztosítani a hallgatók számára a legújabb módszertanokhoz és fejlesztési technikákhoz való hozzáférést és kitettséget.
- elmélyíteni a megközelítéseket, például a tervezési mintákat és azok alkalmazhatóságát bizonyos problémákra
- ösztönözze a kreatív gondolkodást és fejlessze a problémamegoldó és döntéshozatali technikákat
- javítja az olyan alapvető készségeket, mint a csoportmunka, a jelentésírás és a kutatási készségek
- fel kell szerelniük a diákokat azokkal az ismeretekkel, amelyek szükségesek ahhoz, hogy megértsék azokat az etikai és környezetvédelmi kérdéseket, amelyekkel általában találkoznak az iparban.
- fejlessze a kutatás, a kritika, a szintézis és az innováció kifinomult szellemi képességeit, amelyek mester szintű értekezésben / projektben végződnek.
A program megkülönböztető jellemzői
- A Boltoni Egyetem szoftvermérnöki mesterképzését az ipari partnerekkel együttműködve tervezték annak biztosítása érdekében, hogy a hallgatók átfogó programot tanulmányozzanak a releváns ipari témákról.
- Posztgraduális hallgatóink sikere közvetlenül kapcsolódik a kurzus laboratóriumi munkájában lefedett gyakorlati kutatási szempontokhoz.
- A tanfolyam során a kurzus reális forgatókönyveket használ, amelyek célja, hogy felkészítse a hallgatókat az egyetem utáni posztgraduális karrierjükre. Ez egyaránt vonatkozik a vizsgált technikai területekre, de a hallgatótól megkövetelt eredményekre is, mint például a technikai javaslatok vagy a vezetőségnek szóló jelentések.
- Építeni fog a témakör speciális ismereteire és megértésére egy értekezés befejezésével, amelyet bemutatnak a munkaadóknak és másoknak.
- Társadalmi, közéleti és etikai felelősség: Minden hallgatói projektmunkánk megfelel az egyetem etikai politikájának, és a munka megkezdése előtt az egyetem kutatási etikai eljárását használja.
Tanulási eredmények
Tudás és megértés
A program befejezése után a sikeres hallgatók képesek lesznek szisztematikus ismereteiket és megértésüket bizonyítani:
- A számítástechnika üzleti, szakmai és etikai alkalmazása az iparban
- Információk gyűjtése, feldolgozása és biztonságos tárolása
- Szoftvermegoldások fejlesztése az üzleti igények kielégítésére
- Megfelelő biztonság beépítése a szoftverfejlesztés minden aspektusába
- Megfelelő eszközök és módszerek használata a szoftverfejlesztés folyamatának irányításához
- A kutatás összegyűjtése a megfelelő forrásokból, és felhasználása bizonyos problémák megoldására
- Ismerje és értse a számítástechnikával és a számítógépes alkalmazásokkal kapcsolatos lényeges tényeket, fogalmakat, elveket és elméleteket.
- A személyes fejlődés fontossága: tanulási készségek a foglalkoztathatóság és a karrierfejlesztés szempontjából
Kognitív, értelmi vagy gondolkodási készségek
A program befejezése után a sikeres hallgatók bizonyítani tudják, hogy képesek:
- bonyolult problémák azonosítása és megoldása innovatív megközelítések segítségével kreatív megoldások eléréséhez.
- fejlett tudást alkalmazni a számítógépek és alkalmazások modellezésében és tervezésében, hogy teljes adatok hiányában megfeleljenek a különleges követelményeknek
- használjon hatékony elemző, problémamegoldó és döntéshozó készségeket a kreatív megoldások megfogalmazásához
- alkalmazza az elméleti fogalmakat és a kritikus érvelést, amikor teljes adat hiányában stratégiai jellegű munkaalapú kérdéseket vizsgál
Gyakorlati, szakmai vagy tárgyspecifikus készségek
A program befejezése után a sikeres hallgatók bizonyítani tudják, hogy képesek:
- megbízható, biztonságos és használható számítógépes rendszerek meghatározása, tervezése és kivitelezése.
- értékeli a rendszereket az adott problémán belüli minőségi jellemzők és lehetséges kompromisszumok alapján.
- bonyolult projektek tervezése és menedzselése számítástechnikai rendszerek szállítására olyan korlátok között, mint a követelmények, az ütemezés és a költségvetés.
- azonosítani és kritikusan értékelni azokat a kockázatokat és biztonsági szempontokat, amelyek egy adott összefüggésben a számítástechnikai rendszerek kiépítésében szerepet játszhatnak.
- hatékonyan telepítse a számítógépes alkalmazások építéséhez és dokumentálásához használt eszközöket, különös hangsúlyt fektetve a számítógépek hatékony telepítésével kapcsolatos folyamat holisztikus megértésére a gyakorlati és összetett problémák megoldása érdekében.
- kritikusan értékeli és elemzi az összetett problémákat, beleértve a hiányos információkkal rendelkezőket is, és megfelelő megoldásokat dolgoz ki a tervezési korlátok között.
Átruházható, kulcs- vagy személyes készségek
A program befejezése után a sikeres hallgatók bizonyítani tudják, hogy képesek:
- jól érvelt, hivatkozott dokumentumokat kell összeállítani, amelyeket megfelelő ötletek támasztanak alá, és amelyek cselekvésre adnak okot.
- felügyelet nélkül dolgozzon, hatékonyan tervezzen és tartsa be a határidőket, és kész reagálni a változó helyzetekre és prioritásokra.
- tömören mutasson be racionális és indokolt érveket, amelyek egy adott problémára vagy lehetőségre vonatkoznak, a közönség körének (szóban, elektronikusan vagy írásban)
- vállaljanak hatékony csapatmunkát és projektmenedzsmentet, és ismerjék fel és használják ki legjobban az egyének készségeit és tudását az együttműködéshez
- vállalják az egész életen át tartó személyes fejlődést: Képesség a tanulási készségek fejlesztésére és alkalmazásának felismerésére a foglalkoztatásban és az iparban.
Programszerkezet
Az MSc Software Engineering program 5 HE7 szintű modulból áll, amelyek mindegyike alapvető. A kiosztáshoz 180 kreditre van szükség, ha 4 modult 30 kreditből, a projektet 60 kreditből sikerrel teljesít.
Validált modulok
Cím | Modul kód | COE* |
Masters projekt | SEC7001 | C |
Kutatási módszerek | SWE7004 | C |
Kortárs szoftverfejlesztési gyakorlatok | SWE7101 | C |
Fejlett szoftverfejlesztés | SWE7102 | C |
Dev Ops | SWE7103 | C |
*Core, opcionális, választható
Tanulási és tanítási stratégiák
A tanulási és tanítási módszerek vegyes tanulási megközelítést alkalmaznak. Ez magában foglalhat előadásokat, szemináriumokat, oktatóanyagokat és kritikákat, önálló tanulást, e-tanulást és laboratóriumi/műhelytalálkozókat, valamint online foglalkozásokat és támogatást. A gyakorlati készségeket technikai bevezetés és támogatás, műhelymunkák, bemutatók és tevékenységalapú feladatok révén sajátítják el. Az aktív tanulást erős gyakorlati témával népszerűsítik. Ez a program vegyes tanulási és tanítási stílust alkalmaz, beleértve adott esetben az online szállítást és elkötelezettséget.
Tanulási tevékenységek (KIS bejegyzés)
Tanfolyam éve | 3. szint | HE4 | HE5 | HE6 | HE7 |
Tervezett tanulási és tanítási tevékenységek | nincs | nincs | nincs | nincs | 15% |
Vezetett független tanulmány | nincs | nincs | nincs | nincs | 85% |
Külföldi elhelyezkedés/tanulás | nincs | nincs | nincs | nincs | nincs |
Értékelési stratégia
Az értékelést a tanítás során a legfontosabb pontokon végzik. Formatív értékelés szóbeli és/vagy írásbeli visszajelzéssel minden modul során. Az összefoglaló értékelést követően írásos visszajelzést adunk. Az értékelési feladatok az egyes modulok tanulási eredményeihez kapcsolódnak, és általában minden modul végére befejeződnek. Az értékelési bizonyítékok típusai a következők lehetnek: feladatok, projektek, vizsgák és prezentációk.
Értékelési módszerek (KIS bejegyzés)
Tanfolyam éve | 3. szint | HE4 | HE5 | HE6 | HE7 |
Írásbeli vizsgák | nincs | nincs | nincs | nincs | 7% |
Tanfolyam | nincs | nincs | nincs | nincs | 60% |
Gyakorlati vizsgák | nincs | nincs | nincs | nincs | 33% |
A külső vizsgáztatók szerepe
Minden tanulmányi programhoz külső vizsgáztatókat neveznek ki. Ők felügyelik az értékelési folyamatot, és feladataik közé tartozik: az értékelési feladatok jóváhagyása, az értékelési pontok felülvizsgálata, az értékelő testületekben való részvétel és az értékelési folyamatról való beszámolás az Egyetemnek.
A diákok tanulásának támogatása
- A programot egy programvezető irányítja
- A Welcome Week bemutatja a hallgatót az egyetemnek és programjának
- Minden tanulónak van személyes oktatója, aki felelős a támogatásért és az útmutatásért
- Személyes fejlesztési tervezés minden programba integrálva
- Visszajelzés érhető el a formáló és összegző értékelésekről
- A Hallgatói Központ egyablakos tájékoztatást és tanácsokat biztosít
- Átfogó útmutatást kaphat az Egyetemi Hallgatói Támogató Szolgálattól, beleértve a lakhatási és szállásadási tanácsadást, a tanácsadást, a pénzügyi és karrier -tanácsadást, valamint az egyetemi fogyatékossági csoporton keresztül nyújtott támogatást
- A lelkészség, ahol a lelkészek és a lelkipásztori asszisztensek különböző hagyományokból, vallásokból és világnézetekből állnak rendelkezésre
- A könyvtári és informatikai szolgáltatások nagyon jó tanácsok és támogatások, kiváló tanulmányi készségekkel és anyagokkal
- Minden iskolához diák -összekötő tisztek tartoznak
- A Diákszövetség tanácsadó szolgálatai
- Program kézikönyvek és modul útmutatók, amelyek információkat nyújtanak a programról és az egyetemi szabályzatról
- Lehetőség a munkavállaláshoz szükséges készségek fejlesztésére
- Angol nyelv támogatása nemzetközi hallgatóknak
- Az online hallgatói tájékoztató - irányelvzóna minden szabályozási és szakpolitikai információt egy helyen biztosít
A tanulási lehetőségek értékelésének és javításának módszerei
- Hallgatói személyzet összekötő bizottságai
- A modulok értékelése a diákok részéről
- Program- és egyetemi hallgatói felmérések
- Éves minőségfigyelés és cselekvési tervezés programterveken keresztül, beleértve az adatelemzést, a tantárgy minőségfejlesztési terveit, az iskolai minőségfejlesztési terveket, az egyetemi minőségfejlesztési tervet
- A tanítás szakértői értékelése/megfigyelése
- Szakmai fejlesztési program a személyzet számára
- Külső vizsgáló jelent
Belépők
Tanterv
Az MSc Software Engineering program 5 HE7 szintű modulból áll, amelyek mindegyike alapvető. A díjhoz 180 kredit szükséges 4 modul egyenként 30 kredittel és a projekt 60 kredites sikeres teljesítésével.
Validált modulok
Cím | Modul kód | COE* |
Mesterek Projekt | SEC7001 | C |
Kutatási módszerek | SWE7004 | C |
Kortárs szoftverfejlesztési gyakorlatok | SWE7101 | C |
Haladó szoftverfejlesztés | SWE7102 | C |
Dev Ops | SWE7103 | C |
* Alap, választható, választható
Tanulási és tanítási stratégiák
A tanulási és tanítási módszerek vegyes tanulási megközelítést alkalmaznak. Ez magában foglalhat előadásokat, szemináriumokat, oktatóanyagokat és kritikákat, önálló tanulást, e-learninget és laboratóriumi/workshop-üléseket, valamint online foglalkozásokat és támogatást. A gyakorlati készségek elsajátítása technikai bevezetés és támogatás, workshopokon, bemutatókon és tevékenységalapú feladatokon keresztül történik. Az aktív tanulást mindvégig erős gyakorlati téma segíti elő. Ez a program a tanulás és a tanítás vegyes stílusát alkalmazza, beleértve az online kézbesítést és az elköteleződést, ahol szükséges.
Tanulási tevékenységek (KIS bejegyzés)
Tanfolyam éve | 3. szint | HE4 | HE5 | HE6 | HE7 |
Ütemezett tanulási és tanítási tevékenységek | n/a | n/a | n/a | n/a | 15% |
Vezetett független tanulmány | n/a | n/a | n/a | n/a | 85% |
Külföldi gyakorlat/tanulás | n/a | n/a | n/a | n/a | n/a |
Értékelési stratégia
Az értékelés a tanítás legfontosabb pontjain történik. Az egyes modulok során szóbeli és/vagy írásbeli visszajelzéssel fejlesztő értékelést kínálnak. Az összegző értékelést követően írásos visszajelzést adunk. Az értékelési feladatok az egyes modulok tanulási eredményeihez kapcsolódnak, és általában az egyes modulok végére fejeződnek be. Az értékelési bizonyítékok típusai lehetnek feladatok, projektek, vizsgák és prezentációk.
Értékelési módszerek (KIS bejegyzés)
Tanfolyam éve | 3. szint | HE4 | HE5 | HE6 | HE7 |
Írásbeli vizsgák | n/a | n/a | n/a | n/a | 7% |
Tanfolyam | n/a | n/a | n/a | n/a | 60% |
Gyakorlati vizsgák | n/a | n/a | n/a | n/a | 33% |
Külső vizsgáztatók szerepe
Minden képzési programhoz külső vizsgáztatókat neveznek ki. Ők felügyelik az értékelési folyamatot, feladataik közé tartozik: az értékelési feladatok jóváhagyása, az értékelési jegyek felülvizsgálata, az értékelő testületeken való részvétel és az Egyetem felé történő beszámolás az értékelési folyamatról.
A program eredménye
Tudás és Megértés
A program befejezése után a sikeres hallgatók képesek lesznek bizonyítani szisztematikus ismereteiket és megértését:
- A számítástechnika üzleti, szakmai és etikai alkalmazása az iparban
- Információk gyűjtése, feldolgozása és biztonságos tárolása
- Az üzleti követelményeknek megfelelő szoftvermegoldások fejlesztése
- Megfelelő biztonság beépítése a szoftverfejlesztés minden aspektusába
- Megfelelő eszközök és módszerek használata a szoftverfejlesztés folyamatának irányításához
- Kutatások összegyűjtése megfelelő forrásokból és felhasználása konkrét problémák megoldására
- Ismerje és megértse a számítástechnikával és számítógépes alkalmazásokkal kapcsolatos lényeges tényeket, fogalmakat, elveket és elméleteket.
- A személyes fejlődés jelentősége: tanulási készségek a foglalkoztathatóság és a karrierfejlesztés szempontjából
Kognitív, intellektuális vagy gondolkodási készségek
A program befejezése után a sikeres hallgatók képesek lesznek bizonyítani, hogy képesek:
- összetett problémák azonosítása és megoldása innovatív megközelítések segítségével kreatív megoldások elérése érdekében.
- alkalmazza a fejlett ismereteket a számítógépek és alkalmazások modellezésében és tervezésében, hogy teljes adat hiányában megfeleljen a konkrét követelményeknek
- hatékony elemző, problémamegoldó és döntéshozatali képességek alkalmazása a kreatív megoldások megfogalmazása érdekében
- elméleti fogalmakat és kritikai érvelést alkalmazzon a stratégiai jellegű munkaalapú kérdések vizsgálatakor teljes adatok hiányában
Gyakorlati, szakmai vagy tantárgyspecifikus készségek
A program befejezése után a sikeres hallgatók képesek lesznek bizonyítani, hogy képesek:
- megbízható, biztonságos és használható számítógépes rendszerek meghatározása, tervezése és kivitelezése.
- értékelje a rendszereket a minőségi jellemzők és az adott problémán belüli lehetséges kompromisszumok szempontjából.
- komplex projektek tervezése és kezelése olyan korlátok között, mint a követelmények, az ütemterv és a költségvetés, számítástechnikai rendszereket szállíthat.
- azonosítani és kritikusan értékelni azokat a kockázatokat és biztonsági szempontokat, amelyek egy adott környezetben a számítástechnikai rendszerek kiépítésében szerepet játszhatnak.
- hatékonyan alkalmazza a számítógépes alkalmazások felépítéséhez és dokumentálásához használt eszközöket, különös hangsúlyt fektetve a számítógépek hatékony telepítésével kapcsolatos folyamatok holisztikus megértésére a gyakorlati és összetett problémák megoldása érdekében.
- kritikusan értékelje és elemezze az összetett problémákat, beleértve a hiányos információkat is, és megfelelő megoldásokat dolgozzon ki a tervezési korlátokon belül.
Áthelyezhető, kulcsfontosságú vagy személyes készségek
A program befejezése után a sikeres hallgatók képesek lesznek bizonyítani, hogy képesek:
- jól érvelt, hivatkozott dokumentumokat készítsen releváns ötletekkel alátámasztva, amelyek indokolják a cselekvést.
- felügyelet nélkül dolgozzon, hatékonyan tervezzen és tartsa be a határidőket, és készségesen reagáljon a változó helyzetekre és prioritásokra.
- tömören mutasson be egy adott problémára vagy lehetőségre vonatkozó racionális és megfontolt érveket a közönség széles köre számára (szóban, elektronikusan vagy írásban)
- hatékony csapatmunkát és projektmenedzsmentet végezni, valamint elismerni és a legjobban kihasználni az egyének készségeit és tudását az együttműködéshez
- élethosszig tartó személyes fejlődésre: képesség a tanulási készségek fejlesztésére és azok alkalmazásának felismerésére a foglalkoztatásban és az iparban.