Fizika MSc Képzések 2021/2022 Áttekintése az Amerikai Egyesült Falmer az Egyesült Királyságban

A Master of Science lehetőséget nyújt a végzett fejlett kutatási készségek és ismeretek a szakmai tanulási környezetben.A Master of Science (MS) fokozatot adhat az alapítvány tudás és kulcskompetenciák a 'll kell az egész karrierjét Fizikai vizsgálatok célja azoknak, akik szeretnék felfedezni a világegyetem különböző alapvető szempontok, mint az energia, a sebesség… Tovább

Fizikai vizsgálatok célja azoknak, akik szeretnék felfedezni a világegyetem különböző alapvető szempontok, mint az energia, a sebesség és a villamos energia. A diákok megtanulják, hogyan működik a világegyetem keresztül tanul törvényi, kísérletezés és megfigyelés.

UK, Egyesült Királyság több mint 300 éves, és négy alkotó nemzetek: Anglia, Skócia, Wales és Észak-Írország. Az Egyesült Királyság volt a központja a tanulás az elmúlt 1000 évben, és rendelkezik számos régi és kiváló egyetemek. Külföldi hallgatók teszik ki jelentős részét a tanulók a brit egyetemeken.

Kérj Információt Fizika MSc-k az Amerikai Egyesült Falmer az Egyesült Királyságban 2021/2022