Fizika MSc Képzések Megtekintése Norvégiában 2021/2022

A Master of Science lehetőséget nyújt a végzett fejlett kutatási készségek és ismeretek a szakmai tanulási környezetben.A Master of Science (MS) fokozatot adhat az alapítvány tudás és kulcskompetenciák a 'll kell az egész karrierjét Fizikai vizsgálatok célja azoknak, akik szeretnék felfedezni a világegyetem különböző alapvető szempontok, mint az energia, a sebesség… Tovább

Fizikai vizsgálatok célja azoknak, akik szeretnék felfedezni a világegyetem különböző alapvető szempontok, mint az energia, a sebesség és a villamos energia. A diákok megtanulják, hogyan működik a világegyetem keresztül tanul törvényi, kísérletezés és megfigyelés.

Norvégia (Norge) a legnyugatibb, északi - és valójában a legkeletibb - a három skandináv országban. Norvégia jól ismert a csodálatos és változatos táj. A fjordok, a az ország nyugati részében hosszú keskeny öblök, kétoldalt két oldalán magas hegyek, ahol a tenger behatol a szárazföld belsejébe. A végső felelősség az oktatási terheli a norvég Minisztérium Oktatási és Kutatási.

A Legjobb Fizika MSc-k Norvégiában 2021/2022