Fizika MSc Képzések 2021/2022 Áttekintése az Amerikai Egyesült Massachusetts az Amerikai Egyesült Államokban

A Master of Science lehetőséget nyújt a végzett fejlett kutatási készségek és ismeretek a szakmai tanulási környezetben.A Master of Science (MS) fokozatot adhat az alapítvány tudás és kulcskompetenciák a 'll kell az egész karrierjét Fizikai vizsgálatok célja azoknak, akik szeretnék felfedezni a világegyetem különböző alapvető szempontok, mint az energia, a sebesség… Tovább

Fizikai vizsgálatok célja azoknak, akik szeretnék felfedezni a világegyetem különböző alapvető szempontok, mint az energia, a sebesség és a villamos energia. A diákok megtanulják, hogyan működik a világegyetem keresztül tanul törvényi, kísérletezés és megfigyelés.

Oktatás az Egyesült Államokban elsősorban biztosított az állami szektor, a kontroll és a finanszírozás felől három szintje van: az állami, a helyi és a szövetségi, ebben a sorrendben.A közös követelmények tanulni egy magasabb iskolai végzettség az Egyesült Államokban is a felvételi esszé (más néven a nyilatkozat célja vagy személyes adatok) átirata nyilvántartások, ajánlás / referencia levél, nyelvi tesztek