Ma németül
Georgetown University - Graduate School of Arts & Sciences
Kulcs információ
Campus helye
Washington, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 félévben
Pace
Részidő
Tandíjak
USD 2 139 / per credit *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Tandíj és kötelező díjak 12 órára
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A német posztgraduális program ideális helyzetben van ahhoz, hogy válaszoljon a szakma kihívásaira és a bölcsészettudományok változó szerepére. Számos programjellemzőnk már tükrözi a legutóbbi, a doktori tanulmányra vonatkozó MLA-jelentés ajánlásait, bemutatva a németországi posztgraduális program előretekintő jellegét.
- Georgetown szigorú akadémiai programot kínál, amely válaszol a végzős hallgatók szélesebb körű karrierszinten. Elkötelezettek vagyunk az MA hallgatók felkészítésében a legmagasabb szintű kutatási és oktatási ösztöndíjban. Egy friss diplomás öregdiákos felmérés eredményei megerősítik, hogy a posztgraduális program jól felkészítette őket a karrierlehetőségekre mind az egyetemeken, mind más szakmai környezetekben. Például, kérjük, nézze meg alumni profiljainkat.
- A Georgetown-i Kar széles körű szakértelmére támaszkodva a posztgraduális program a német irodalom és kultúra kiváló alapját képezi a 18. századtól napjainkig, és elősegíti a kritikusabb és interdiszciplináris megközelítést a speciálisabb kutatási területekre, többek között: kortárs irodalom és a nemek és a szexualitás kérdései, a vallási és irodalmi hagyományok kereszteződései, a tantervfejlesztés és az írástudás tanulmányozása.
- Minden diák, függetlenül attól, hogy koncentrációjukról van szó, széles körű előkészítést kap a tanításra, és részt vesz a tantervfejlesztés és -értékelés különböző aspektusaiban. Úgy véljük, hogy ezek a szempontok a posztgraduális képzés szellemi magjának részét képezik. A közelmúltban végzett öregdiákos felmérés megerősíti, hogy a diákok nagyban részesülnek az együttmûködésen alapuló projektekben való részvétellel, amelyek összekapcsolják a karokat és a hallgatókat. Azok a diákok, akik a második nyelvű akvizícióval foglalkozó kutatókat szeretnék folytatni, szintén előnyösek az SLA-koncentrációból a Georgetown több részlegénél.
- Az egyéb programfunkciók közé tartozik a nem-anyanyelvi beszélők figyelmének felkeltése a német magas szintű képességek elérése érdekében; végzős cserék a trieri és a drezdai egyetemekkel ; és nagylelkű segítséget nyújt a hallgatóknak konferenciákon való bemutatáshoz.
A nemzet fővárosában található Georgetown doktori program számos kulturális intézményből és eseményből áll (pl. Goethe Intézet, Német, osztrák és svájci nagykövetségek, Német Történeti Intézet, Smithsonian, Holokauszt Múzeum).
A német nyelvű MA fokozaton kívül a tanszék a német BMW és az európai tanulmányok német BMW Központját kínálja a közös MAGES / Ph.D. németül.
Felvételi
Az alkalmazás tartalmaz egy szándéknyilatkozatot, angol és német nyelvű írásbeli mintákat, GRE pontszámokat és TOEFL eredményeket a nem anyanyelvi beszélők számára.
ALKALMAZÁSI HATÁRIDŐK
Április 1 .: nem-ösztöndíjas pályázók
Január 15: minden MA és Ph.D. pályázók
Tavaszi határidő: november 1
A tanszék díjazási ösztöndíjakat, tandíj-ösztöndíjakat és oktatási és kutatási asszisztenseket nyer. Az alkalmazásokról és beiratkozásokról szóló naprakész információk vagy a jelentkezési lap letöltéséhez kérjük, látogasson el a következő címre:
- Művészeti és Tudományi Doktori Iskola.
- E-mailt a Művészeti és Tudományi Doktori Iskola.
Külföldön tanulni
MA hallgatók a tanfolyam során
A disszertáció előkészítése előtt a diákok kérhetik, hogy a nyári szemesztert a Trier vagy a Drezdai Egyetemen tölthessék. A tanszék hosszú távú és jól megalapozott csereprogramokkal rendelkezik a TU Drezdával és az Universität Trierrel, és teljes pénzügyi támogatást nyújt. A német féléves ütemterv miatt a németországi osztályok a Georgetown tavaszi félév befejezése után (április vége - július közepéig) kezdődnek.
A németországi posztgraduális hallgatók németországi diákcsere-diákjaik segítségével olyan informális támogató hálózaton nyugodhatnak, akik a Georgetown tanulmánya után visszatértek Trierbe vagy Drezdába.
TA fejlesztés
I. Bevezetés
A német tanszék kiemelkedő lehetőséget kínál a posztgraduális hallgatóknak arra, hogy példamutató, országosan elismert tantervüket, többféle irodalomtudományt fejlessze. A tananyag gondosan integrálja a nyelv és a tartalom oktatását egyedi módon. A gondosan megtervezett TA fejlesztési program lehetővé teszi a diákok számára, hogy tanítani minden szinten az egyetemi tanterv, beleértve a legfejlettebb egyetemi kurzusok. A posztgraduális hallgatók rendszeresen részt vesznek az anyagfejlesztés és a tantervi felülvizsgálatok együttműködési projektjeiben is, ahol a második nyelvű akvizíciós kutatásban szerzett ismereteiket a tanterv építésének és pedagógia programszerű realitásaiként fordítják le.
A tanszék tartalmi alapú tananyaga különös hangsúlyt fektet a TA-k számára. Az átfogó TA programnak sokkal átfogóbb célja, hogy az osztálytermi tanárokat önálló és reflektív döntéshozóként és a tanulók önálló résztvevőként ösztönözze.
A következő nyilatkozat leírja a programot, és részletezi a hozzájárulást és a felelősséget a tanszék minden tagjánál, akik biztosítják sikerét, végzős hallgatókat, oktatókat és a tanterv igazgatóját.
II. Mentorált TA fejlesztés
A Mentored TA fejlesztés egy egyénileg szabott program, amelyet a diákok a tanácsadóval, a tanterv igazgatójával és a tanszék elnökkel közösen terveznek. A nyelvi pedagógiával foglalkozó két kötelező tanfolyamon túlmenően a konkrét feladatok tükrözik a hallgatók második nyelvtanulással és tanítással kapcsolatos ismereteinek jellegét és szintjét, a korábbi tanítási tapasztalatokat, a nyelvi kompetenciát és a karrierlehetőségeket. A következőket választják: kiterjedt osztályfigyelés különböző oktatási szinteken; párosított tanítás; mentorált tanítás; önálló tanítás az I-III. szinteken; a IV. szintű tanfolyam fejlesztése és oktatása; RA-hajó a tanterv igazgatójával. A hallgatók tanítói tanárként tanítanak fejlesztésüket egy tanári portfólióban (külön utasítások), amelyeket a karnak a tanulmányaik végére mutatnak be.
- A kiterjedt osztályfigyelés lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy megismerkedjenek az összes oktatási szinttel. Az alapmódszerek osztályával kezdődően különböző formákat igényel, pl. Konkrét pedagógiai beavatkozások mélyreható megfigyelése; amelyet osztályfigyelő írások követnek; egy adott osztály hosszabb ideig (2-3) hetekben történő megfigyelése; minden szekvenált kurzus megfigyelése egy félév alatt, összegző és / vagy koncentrált feliratokkal.
- A párosított tanítás egy tapasztalt TA önkéntes munkáját egy új TA-val egy féléves időszakra illeszkedik, hogy elkezdje a reflektív tanítás gyakorlatának fejlesztését a tanítás és a tanulás különböző aspektusairól folytatott párbeszéd során.
- A mentorált tanítás egy féléves lehetőség, amelyben egy kar tag és egy TA közösen részt vesz a tantervfejlesztés, az anyagkiválasztás, a lecke tervezése és az értékelési eljárások minden vonatkozásában, majd később megvitatja a különböző pedagógiai döntéseket és azok következményeit a tanuláshoz. Ahogy a félév halad, a TA egyre inkább kizárólagos felelősséget vállal a tanfolyam egyes aspektusaiért. Még inkább, mint párosított tanítással, a mentorált tanítási kapcsolat lehetőséget biztosít a posztgraduális hallgatók számára arra, hogy olyan tanárokká váljanak, akik nem vonzanak semmilyen konkrét módszertani diktumhoz, hanem tájékozott és körültekintő pedagógiai döntéseket hoznak a diákok tanulásának gondos és megismerhető megfigyelése alapján.
Amint azt már korábban említettük, a mentorált szekvencián belül az egyéni TA útvonalat a diák, a tanácsadó, a tanterv igazgató és a tanszékvezető közötti szoros együttműködésben fogják össze. Ennek ellenére két széles sávot lehet azonosítani:
A. Bejövő hallgatók, akiknek nincs korábbi tanítási tapasztalata:
- 1. szemeszter: alapmódok tanfolyam; fürtözött megfigyelések a feljegyzésekkel, az egyeztetettek szerint; kezdődik a tanítási portfolió.
- 2. szemeszter: párhuzamos tanítás tapasztalt TA vagy átfogó megfigyeléssel VAGY Mentorált oktatás az I-III. folytassa a portfolió fejlesztését.
- 3. szemeszter: Független felügyelt tanítás osztálylátogatásokkal és visszajelzés a tanár és a tanszék igazgatójával.
- 4. szemeszter és az azt követő félévek: önálló tanítás fokozatosan csökkentett megfigyelésekkel; haladó módszerek; kiterjesztett osztálylátogatások a IV. és V. szintű tanfolyamokon; RA-hajó a tanterv igazgatójával; IV. szintű kurzus javaslata és a tanfolyam tanítása; folytassa a portfólió fejlesztését és előkészíti a prezentációt a karon.
B. Bejövő hallgatók korábbi tanítási tapasztalattal:
- 1. szemeszter: alapmódok tanfolyam; fürtözött megfigyelések a feljegyzésekkel, az egyeztetettek szerint; kezdődik a tanítási portfolió.
- 2. szemeszter: párhuzamos tanítás tapasztalt TA vagy Mentorált tanítás az I-III. Szinteken, vagy második nyelvi pedagógiai tanfolyam kiterjedt észrevételekkel; önálló tanítás több osztályos látogatással és visszajelzés a tanár és a tanszék igazgatójával; folytassa a portfolió fejlesztését.
- 3. szemeszter és az azt követő félévek: önálló tanítás fokozatosan csökkentett megfigyelésekkel; haladó módszerek; kiterjesztett osztálylátogatások a IV. és V. szintű tanfolyamokon; a IV. és V. szintű tanfolyam mentorálásával; RA-hajó a tanterv igazgatójával; IV. szintű kurzus javaslata és a tanfolyam tanítása; folytassa a portfólió fejlesztését és előkészíti a prezentációt a karon.
Azok a posztgraduális hallgatók, akiknek megfelelő háttérrel rendelkeznek a felső szintű szekvenciális tanfolyamok tanításában, javaslatot tehetnek a IV. Szintű kurzusra a Kar számára, ezzel jelentősen hozzájárulva a program minőségéhez. Ami az összes jóváhagyott tanfolyamot illeti, a tényleges tanítási feladatok a Tanszék tantervi szükségleteinek megfelelően készülnek.
III. A Kar szerepe
Minden tanszék megosztja a felelősséget a mentorált TA fejlesztés sikere érdekében, és részt vesz a következő módokon:
- Az I - III. Szintek szintjének koordinálása. Az egyik szinten tanító kolléga felelősséget vállal az e szintre tartozó tanfolyamok, intenzív és nem intenzív tanfolyamok koordinálásáért. Pontosabban ez magában foglalja a félév elejét megelõzõ összes koordinációs értekezletet, az értekezleteket a szemeszterben szükség szerint hívja és koordinálja, valamint féléves utókövetési ülést tart, amely értékeli a szemesztert, és döntéseket hoz a kiigazításokra vonatkozóan a következő alkalommal, amikor a tanfolyamot megtanítják. A szintek koordinátora tájékoztatja a tantervet a tanterv igazgatójáról a tanfolyamok adminisztratív igényeiről; minden kurzus adminisztratív igényeit (könyvrendelés, csomagok másolása stb.) a tanterv igazgatója kezeli. A tanterv és a szintkoordinátor igazgatója minden esetben szorosan együttműködik.
- Mint fentebb vázoltuk, a tanárok mentorált tanítási feladatokat vállalnak. A konkrét feladatokat a tanterv igazgatójával és a tanszékvezetővel szoros együttműködésben határozták meg annak érdekében, hogy biztosítsák mind a teljes egyetemi program, mind a végzős hallgatók fejlődésének minőségét. A mentori viszonyban szokatlan időbeli elkötelezettségnek köszönhetően az egyéni tanári tag csak egy tanév során veheti fel ezt a szerepet. Az I-III. Szintű mentorálás különösen fontos, bár a IV. És V. szintű tanfolyamokra és alkalmanként az angol nyelvtanfolyamokra is ösztönzik a mentorálási lehetőségeket.
- Osztálylátogatások. A kar és a kollégák meglátogatják és visszajelzést kapnak az egyes szinteken tanított osztályokról. Minden kari tag legalább két féléves hallgatókat figyel. Ez fontos hozzájárulás a tanterv minőségéhez és koherenciájához.
- Kar fejlesztése. A tanszék oktatói, oktatói és posztgraduális hallgatói minden tag részt vesznek a tanszéki tanterv és pedagógiai műhelyek munkájában, és hozzájárulnak ahhoz, hogy ezeket a tanterv igazgatója és / vagy elnöke tervezi. Ösztönzik őket, hogy témákat javasoljanak ezekre a műhelyekre.
- Tanfolyamfejlesztés. A meglévő tanfolyamok fejlesztése és a meglévő tanfolyamok korszerűsítése az egyes oktatási szintek és a tanterv egészének főbb céljaival összhangban fontos szerepet játszanak abban, hogy a kar a program minőségét tükrözze.
IV. A tanár igazgatói szerepe
A tanterv elsõdleges feladatai közé tartozik a folyamatos tantervi és pedagógiai koherencia biztosítása, elsõsorban az I-III. Szinteken, valamint a posztgraduális hallgatói TA fejlesztés és a kar szintek koordinációjának felügyelete, koordinálása és a szükséges igazgatási támogatási szempontok biztosítása.
A feladat elvégzése érdekében a tanár igazgatója szorosan együttműködik a tanszékvezetővel és a koordinátorokkal és mentor tanárokkal foglalkozó oktatókkal. A tanterv igazgatója különösen a tananyag és a mentorált TA szekvencia következő elemeit veszi részt:
- Graduate Student Orientation. A tanterv igazgató átfogó bevezetést nyújt az alapképzésre és a tanszék mentorált TA képzési programjára az újonnan szerzett hallgatóknak a tanszék doktori fokozatán a tanév elején.
- A tanterv oktatói felelőssége általában az alapmódszerek osztályának oktatása, és adott esetben a szekvenált kurzusok szintjén (I-III. Szint) való tanítás és potenciális koordináció.
- A tanterv igazgatója rendszeres osztálylátogatások és megfelelő visszacsatolás révén hozzájárul a posztgraduális pedagógiai fejlődéshez.
- A tanár igazgatója támogatja a kari hozzájárulásokat a TA fejlesztéshez a párosított tanítás, a mentorált tanítás, az osztályfigyelések és visszacsatolás irányelveinek elkészítésével, valamint a tevékenységeknek a szemesztertől a szemeszterig történő koordinálásával.
- A tanterv igazgatója a tantervben szereplő koherenciát figyeli a tantermi tanterv-műhelyek ütemezésével, különösen a tanév elején és végén, valamint rendszeres kapcsolatot tart a különböző szinteken működő kar oktatási találkozókon való részvételével. Szükség szerint frissíti a karon a tantervi igényeket és az anyagok fejlesztését a tanszéken.
- A tanterv igazgatója biztosítja a program minőségét az elhelyezés és a szintaxisértékelési eszközök fejlesztésével, és adott esetben az adott témakörben jelentést tesz a karnak. A tanszékvezető felelős a hallgatóknak, a többi fél oktatói kollégáinak elhelyezésével, a félév elején.
- A tanár igazgatója rendszeresen együttműködik a tanárokkal és a tanácsadókkal, hogy biztosítsa a hallgatók tanítási portfóliójának fejlődését.
- A tanterv igazgatója kidolgozza és szervez olyan tantervi workshopokat, amelyek szükségesek az alapképzés és a végzős TA képzés folyamatos fejlesztéséhez.
Belépők
Képtár
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Master of Arts (Coursework) (MA(Coursework)) in German
- Dunedin, Új-Zéland
German as a Minority Language and Literature MA
- Pécs, Magyarország
German Language, Literature and Culture MA
- Pécs, Magyarország