Ma turizmusfejlesztési stratégiákat
Hochschule Stralsund – University of Applied Sciences
Kulcs információ
Campus helye
Stralsund, Németország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 - 4 félévben
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Nemzetközi, stratégiai, egyéni: Ez a Master program Turizmusfejlesztési Stratégia (TDS), a University of Stralsund. TDS közgazdasági mester program szakirányú a turizmus területén. A komponenseket a stratégia és fejlesztési egyedülálló módon egyesítették. Egy másik egyedülálló jellemzője a szerkezet a tanfolyam, amelyek segítségével moduláris. Ha szeretne többet megtudni a nemzetközi turisztikai tanulmányok.
áttekintés
- Program - Turizmusfejlesztési Stratégia (TDS)
- - Gazdaságtudományi Kar
- Baseline - téli félévben
- Felvételi - Nyílt felvételi
- Tanulmányi időszak - 2, 3 vagy 4 félév (függően a kezdeti vizsgálat)
- Kreditpont - 60-120 ECTS
- Képzés - Master of Arts (MA)
- Fő előadás nyelve - Angol
Előfeltételek
Még ha nem kapta meg a végbizonyítványt a jelentkezési határidő, akkor lehet alkalmazni a jelenlegi teljesítmény rekord, és egy igazolást a jelenleg elért ECTS pont, az előzetes végső és a várható teljesítési határidő.
2 félév Mester TDS = jelöltek egy első fokú, 240 ECTS
- Első okleveles közgazdász (240 ECTS)
- Igazolása gyakorlati (gyakorlat) legalább 12 hét
- (Elhelyezések az első fokú megszámoljuk)
- Proof of angol nyelvtudás (B2 szint szerint az európai keretrendszer nyelven)
- Aláírása kötelezettségvállaló nyilatkozatot a fizetési 1850 EUR program költségei (pl külföldi utak, vállalati látogatások, nincs tandíj)
3 féléves mester TDS = jelöltek egy első fokú 210 kredit
- Először fokozatot közgazdaságtanból (210 kredit)
- Igazolása gyakorlati (gyakorlat) legalább 12 hét
- (Elhelyezések az első fokú megszámoljuk)
- Proof of angol nyelvtudás (B2 szint szerint az európai keretrendszer nyelven)
- Aláírása kötelezettségvállaló nyilatkozatot a fizetési 2100 EUR program költségei (pl külföldi utak, vállalati látogatások, nincs tandíj)
- A pályázóknak a külföldi: igazolás német nyelvtudás (B2 szint a Közös Európai Nyelvi Keret)
4 féléves mester TDS = jelöltek egy első fokú 180 kredit
- Először fokozatot közgazdaságtanból (180 kredit)
- Proof of angol nyelvtudás (B2 szint szerint az európai keretrendszer nyelven)
- Aláírása kötelezettségvállaló nyilatkozatot a fizetési 2100 EUR program költségei (pl külföldi utak, vállalati látogatások, nincs tandíj)
- A pályázóknak a külföldi: igazolás német nyelvtudás (B2 szint a Közös Európai Nyelvi Keret)
összefoglalás
Amellett, hogy a szakmai készségek turizmus, üzleti adminisztráció és az általános menedzsment beszerzett ismeretek és módszerek, hogy felkészüljenek a dinamikus politikai változások, a turizmus gazdaság és a társadalom velünk. Célunk, hogy felhatalmazza, hogy felelősen és függetlenül jár el. Ezért erősíteni a szociális készségek, valamint a fejlesztés az egyéni személyiség. Turizmus és nemzetköziség járnia, így a mester program kibontja multikulturális kompetencia.
A tanítás koncepció holisztikus orientált, és megadja a képességet, hogy:
- Stratégiai gondolkodás és cselekvés képessége
- Üzletfejlesztés, különös tekintettel a fenntarthatóság szempontjait a turizmus
- Értelmezése piacok és környezetük
- A termék fejlesztése a turizmusban
- Kezelése változás
- Destination Development / Destination Management
- Kiaknázása kreativitás és az innováció versenyképes tényező
- kommunikációs készség
- Segítségnyújtás az épület saját értékrend.
Mindhárom vizsgálatban pályája (2/3 vagy 4 félév) a Master program kezdődik a téli félévben. A program irányul következetesen nemzetközileg a sok projektek és tanulmányi kirándulások. A témák következetesen a két féléves tanulmányi program angol nyelvű, a többi angol (85%) és a német (15%) tanított. A négy féléves program során a harmadik Félév releváns szakmai gyakorlat (21 hét) segítségével. A szemesztert külföldön is lehetséges. Minden az utolsó félévben, akkor dolgozzanak ki a Diplomamunka, amely feljogosítja a doktori program egy egyetemen.
Célok és karrierlehetőséget
Az idegenforgalmi ágazat dinamikus és összetett ipar számos kihívással. A piac működési cégek itthon és külföldön hozzáértő, jól képzett alkalmazottak, akik képesek értelmezni a lehetőségeket, trendeket és fejlesztéseket, és dolgozzon ki stratégiai és operatív megoldásokat igényelnek. A Master program turizmusfejlesztési stratégiák, a University of Stralsund ideális felkészülés a sikeres karrier a turizmus és egyesíti egyedülálló módon a komponenseket a stratégia és fejlesztés a műszaki specializáció.
Connected gyakorlat és nemzetközileg
Diákjaink a turizmus Master program támogatjuk értékes szakmai kapcsolatok és a munkalehetőségek. Lehetővé tesszük, hogy többek között a találkozók nemzetközi vállalatok / intézmények, tudományos konferenciák, szemináriumok és workshopok, a kombináció az elmélet és a gyakorlat.
Gyakorlatilag orientált előadások és valós projektek iparági partnerekkel megalapozza a szakmai siker. Nemzetközi előadók a tudomány és az ipar érdekében, hogy meg tudja-e a stratégiai gondolkodás és a változó és egyre növekvő kihívások megbirkózni a munka. Interaktív oktatási módszerek (pl beszélgetések, esettanulmányok, szimulációk, szerepjátékok), önálló projekteket fontos eszközei a gyakorlatban a tudományos ismeretek. És végül, de nem utolsósorban, amikor megnyitja a tanulmányutak a gazdasági és turisztikai célpontok a hazai és külföldi új ajtókat.
tantervek
A Master program Turizmusfejlesztési Stratégia, kínálunk három különböző változatban, mindegyik eltérő az időszakban. Attól függően, hogy tudományos képesítések (első fokú) a mester akkreditált 2, 3 vagy 4 szempontjából lehet elérni:
- 2 féléves mesterképzésre (első fok: 240 kredit)
- 3 féléves mesterképzésre (első fok: 210 kredit)
- 4 féléves mesterképzésre (első fok: 180 kredit)
2 féléves mester program
- Turizmus Practice
- Egyéni és szervezeti fejlesztése
- Kutatás és Case Project
- Globális Üzletfejlesztési
- Kezelése turisztikai piacok
- Különleges témák Turizmus
- Diplomamunka és Kollokvium
Három féléves mester program
- Turizmus Practice
- Egyéni és szervezeti fejlesztése
- Kutatás és Case Project
- Globális Üzletfejlesztési
- Kezelése turisztikai piacok
- Különleges témák Turizmus
- Kezelése Pénzügyi teljesítmény
- cél
- Személyi Készségfejlesztő - Value Based Management
- Turizmus Economics
- Stratégiai Emberi Erőforrás Menedzsment
- Kommunikáció és Média Menedzsment
- Political Economy of Tourism
- Diplomamunka és Kollokvium
4 féléves mester program
- Turizmus Practice
- Egyéni és szervezeti fejlesztése
- Kutatás és Case Project
- Globális Üzletfejlesztési
- Kezelése turisztikai piacok
- Különleges témák Turizmus
- Kezelése Pénzügyi teljesítmény
- cél
- Személyi Készségfejlesztő - Value Based Management
- Turizmus Economics
- Stratégiai Emberi Erőforrás Menedzsment
- Kommunikáció és Média Menedzsment
- Political Economy of Tourism
- Gyakorlat - 21 Weeks
- Diplomamunka és Kollokvium
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Mester Turizmus és Vendéglátás Menedzsment
- Barcelona, Spanyolország
- Munich, Németország
MSc Nemzetközi Turisztikai Menedzsment
- Lincoln, Egyesült Királyság
Turizmus és Sport Menedzsment Mester
- Kaunas, Litvánia