Marketing és kreativitás MSc
ESCP Business School - London Campus
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
18 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 25 700 / per course
Jelentkezési határidő
01 Sep 2024
Legkorábbi kezdési dátum
Jan 2025
Bevezetés
Marketing és kreativitás MSc
Stratégiai és innovatív specializáció, amely a kreativitást helyezi a középpontba, és ötvözi a marketing ismereteket a fejlett menedzsment és elemzési készségekkel
- A világon az 5. helyen áll a QS Masters Marketing rangsorban 2021
- 18 hónapos, kettős campus (London és Párizs) specializáció, minden januárban
- Egyedülálló hangsúly a kreativitás és az analitikus gondolkodás közötti interfészen a marketingmenedzsmentben
- Gyakorlati tanítási megközelítés, amely tanácsadói projekteket, esettanulmányokat, kreatív szemináriumokat, társadalmi hatású projekteket, osztálybeszélgetéseket és meghívott előadókat foglal magában
- Két specializáció: digitális átalakítás és vállalkozói szellem, valamint divat és luxus
- Integrált szakmai tapasztalat (közvetlen foglalkoztatás/szakmai gyakorlat) és 6-8 hetes vállalati tanácsadó projekt
Gyors tények
- A világ első üzleti iskolája (1819)
- 6 ESCP európai campus Berlinben, Londonban, Madridban, Párizsban, Torinóban és Varsóban
- Több akkreditált: AACSB, EQUIS, EFMD MBA, EFMD EMBA,
- 5 Európai Higher Ed szabvány
- Teljes portfólió: Bachelor, Masters, MBA, PhD és Executive Education
- Több mint 170 kutató-aktív professzor, több mint 33 nemzetiségből
- Több mint 140 akadémiai szövetség Európában és a világon 47 országban
- 46 programból álló átfogó portfólió: Bachelor, MiM, 27 Specialized Masters, MBA, 2 PhD, 12 Executive Masters, EMBA, Global EPhD, valamint egyedi és nyílt programkínálat
- 8000 hallgató 122 nemzetiségű képzési programokban
- Szakmai szintű résztvevők
- 68 000 aktív öregdiák a világ több mint 150 országában
- 2. helyezett üzleti iskola az Egyesült Királyságban (FT, 2020)
Képtár
Ideális Diákok
A 2023. januári bevitel alapján:
- 62 résztvevő
- 24 egyedi nemzetiség az osztályban
- Átlagéletkor: 25 év (22-32 év között)
- Átlagos munkatapasztalat: 3 év (1,5-8 év között)
Tudományos háttérrel:
- Üzlet és menedzsment: 52%
- Marketing és kommunikáció: 28%
- Art & Design: 9%
- Közgazdaság- és politikatudományok: 3%
- Műszaki és tudományok: 3%
- egyéb: 5%
Belépők
Tanterv
Hands-on Projects
- Kreatív szemináriumok, köztük valós esetprojektek különböző cégekkel
- Managing for Social Impact Project (minden kifejezés)
- Vállalati tanácsadó projekt (8 hét)
- Minimum 4 hónapos szakmai gyakorlat (gyakornoki/közvetlen munkaviszony)
kreativitás
- Art & Science of Creativity
- Bevezetés a kreativitásmarketingbe
- Kreatív gondolkodás
- Kreatív szemináriumok
- L'Oréal „Big Picture” projekt (opcionális, a kiválasztást követően)
értékesítés
- Fogyasztók és fogyasztói érték
- Márkaépítés és értékteremtés
- Integrált Marketing Kommunikáció
- Stratégiai marketing terv
- Digitális marketing és szociális média
- Globális problémák a marketingben
Menedzsment
- A társadalmi hatások kezelése
- Pénzügy a marketingszakembereknek
- Statisztika a marketingszakemberek számára
- Áttörési stratégiák
Analitika
- A piactér megértése
- Kreatív elemzés
- Kutatási módszerek szakmai dolgozathoz
Specializációs pályák
A hallgatók egy szakirány közül választhatnak.
Vállalkozás és digitális átalakítás
- Vállalkozói szellem
- Többcsatornás kezelés
- Vezetés és változásmenedzsment
Divat és luxus
- Kreatív márkaépítés
- Trendek és innovációk
- Többcsatornás kezelés
TOVÁBBI TANFOLYAMOK ÉS FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK (LONDON ÉS PÁRIZS)
- Kommunikációs képességek
- Technikai készségek: Excel Workshop
- Francia nyelvoktatás (kezdő vagy középhaladó)
- Kreativitás műhelyek
- Vendégelőadók a kreatív iparágaktól
- Karriertanácsadás és workshopok
- Hálózati események
Rangsorok
Az ESCP marketing és kreativitás szakos diplomája a 4. helyen áll világszerte a QS Master in Marketing Ranking 2024-ben:
- 2. az Egyesült Királyságban
- 2. Franciaországban
- 3. világszerte a foglalkoztathatóság tekintetében
A program eredménye
- Tanulmányozza a kreativitást az üzleti életben, a menedzsmentben és a teljesítményben, és fejlessze saját kognitív rugalmasságát, ötleteinek gördülékenységét és mozgékonyságát
- Ismerje meg, hogyan lehet stratégiai és elemző az adatvezérelt világban, hogy új és innovatív megoldásokat kínáljon az összetett problémákra
- Ismerkedjen meg a legjobb munkáltatókkal, és építse fel szakmai hálózatát több gyakorlati feladat, szeminárium és projekt révén a feltételek teljes ideje alatt
- Használja ki a változatos környezet előnyeit, és hozza létre együtt tanulási élményét az osztály több mint 25 különböző nemzetiségével
- Előzze meg a görbét ezen a gyorsan változó területen a marketing legkorszerűbb gondolkodásának és gyakorlatának megismerésével
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Az ESCP marketing és kreativitás MSc képzése a szakmai előmenetelre összpontosít, diákjaink kiváló elhelyezkedési kilátásokat látnak a diploma megszerzése után, 59%-os fizetésemelést és 56 000 eurós átlagos kezdő fizetést kapnak a diploma megszerzését követő 6 hónapon belül (MMK Class 2022).
A mester kiválasztása nagyszerű első lépés, ha kreativitásának fellendítésével próbál előrehaladni marketinges karrierjében, vagy stratégiaibb és innovatívabb, megoldáskereső szerepkörbeszeretne belépni, ahol a kreativitás és az analitika kombinációjára van szükség. napi szinten.
Tanulói beszámolók
Felvételi feltételek a programra
Mutassa be elkötelezettségét és készségét a sikeres üzleti iskolában való részvételre a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.
Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.