Marketing és márka menedzsment mester

Általános információk

További információ erről a programról az intézmény honlapján olvasható

Program leírás

A tanfolyam célja olyan marketing és menedzsment szakemberek képzése, akik képesek elemezni és megjósolni a fogyasztók viselkedését, a márka menedzsment legfejlettebb eszközeihez folyamodni, vállalati identitásukat piacra dobni és szponzorálni a nemzetközi piacokon, „glokális” árukat kitalálni és földrajzilag változatos forgatókönyvekben és országokban versenyezhetnek, miközben a legfejlettebb kortárs marketing stratégiákra támaszkodnak. A hallgatók lehetőséget kapnak arra, hogy innovatív előadásokon vegyenek részt, amelyek megközelítésükben sajátosak, tartalmukban egyedülállóak (Advanced Marketing, Behavioral Marketing, Brand Management és Media Marketing), és mélyen inspirálva vannak a rangos nemzetközi egyetemek tanulságaiból.

A fokozatú kurzusok és a Link Campus Kutatóközpontok közgazdasági és menedzsment (DISEC e CERMES) tevékenységeinek szoros kapcsolata elősegíti a hallgatók szoros kapcsolatát a talajjal és az alkalmazott kutatási dimenziókkal. Az előadások és a kutatások így harmonizált referenciapontokká válnak a kortárs munka forgatókönyveinek összetett kihívásainak sikeres kezeléséhez.

Ezenkívül a Link Campus University megállapodást kötött a Római Székhelyű Üzleti Tanácsadók és Szakértők Szövetségével annak lehetővé tétele érdekében, hogy a hallgatók a tanterv részeként gyakorolhassák az Egyesület szakmai gyakorlatát, és mentesüljenek az írásbeli vizsga alól a állami vizsga (jogi tanácsadás az üzleti tanácsadók és könyvvizsgálók szakmai szövetségéhez való belépéshez).

A marketing és a brand management szakirányú végzettségűek az áru- és / vagy szolgáltatásorientált vállalkozások marketing szektorában, a kommunikációs ügynökségeknél vagy a vállalkozások és a piacok kapcsolatához kapcsolódó folyamatok összefüggésében szolgálhatnak. Konkrétabban, a szakemberek képesek lesznek kezelni a vállalati identitás meghatározását, a termékek és / vagy márkák elhelyezését, a marketingmix megvalósítását, az üzleti kommunikáció tervezését, a logisztikai tevékenységek fejlesztését, kutatások és piaci elemzések kidolgozását, közönségkapcsolati tevékenységek végzése, sajtóirodák felállítása és rendezvények szervezése.

Tanulási terv

Első év
I. félév II. Félév
  • Innováció menedzsment
  • Iparjog
  • Márka menedzsment
  • Neuromarketing
  • Egyéb nyelvi készségek
  • Döntéselmélet és tudásmenedzsment
  • Nemzetközi vállalati és befektetési banki szolgáltatások
  • Projektfinanszírozás
  • Vállalati modellek
  • Opcionális tanfolyam

Második év
I. félév II. Félév
  • Opcionális tanfolyam
  • Stratégiai innováció
  • Digitális média törvény
  • Munkatapasztalat
  • Opcionális tanfolyam
  • szakértelem
  • Végleges disszertáció

Szakmai lehetőségek

  • Termék menedzser;
  • Márkaigazgató;
  • Kereskedelmi és kiskereskedelmi menedzser;
  • Ellátási lánc menedzser;
  • Ügyfélkapcsolati vezető;
  • Marketing elemző;
  • Kommunikációs szakember.

Az elfogadott előadási módszertan a nemzetközi marketing menedzsmentre és a vállalati márkanevek kezelésére szakosodott oktatók tudományos, szakmai és kutatási tapasztalataiból merít ihletet, a marketing laboratóriumok segítségével (Médiamarketing, Marketing magatartási és kognitív tudományok szemszögéből, Start-up Lab), projektmunkák, üzleti játékok és üzleti szimulációk, amelyeket multinacionális és globális vállalkozások marketingmenedzsereinek részvételével hajtanak végre.

A tanítási módszertan a kooperatív tanulási tapasztalatokon alapszik, így a hallgatók napi szoros kapcsolatban állnak oktatóikkal. A legfeljebb 25 hallgató befogadására szánt tanfolyamok lehetővé teszik a közvetlen kapcsolatot a tanárokkal.

Műhelyek

A média marketing laboratóriuma

A labor célja érvényes marketinggel kapcsolatos operatív eszközök felajánlása, különös tekintettel az üzleti kommunikáció menedzselésére és fejlesztésére elfogadott megoldás- és médiaorientált eszközökre, az innovatív módszereknek megfelelően.

A marketing laboratóriuma a viselkedés- és kognitív tudományok szempontjából

A labor célja a hallgatók képzése a marketing kezdeményezések megtervezéséről, miközben a viselkedési és pszicho - kognitív tudományok modelljeihez és innovatív eszközeihez folyamodnak.

Laboratórium az indításkor

A labor lehetővé teszi a hallgatók számára az induló kezdeményezések tervezését, miközben ügyelnek az adópolitikával, a jogi kerettel, a pénzügyi szektorral, a szervezeti-termelési lánccal, a kereskedelmi tevékenységekkel, valamint a logisztikai és az ellátással kapcsolatos szegmensekkel kapcsolatos összes elemre. .

Laboratórium a vállalkozások digitalizálásáról

A laboratórium célja az volt, hogy a hallgatók számára hasznos operatív eszközöket biztosítson a digitális technológiák integrálásához az összes különböző üzleti funkcióba és szervezeti szegmensbe, beleértve a harmadik alanyokkal (például szállítókkal, ügyfelekkel, tudásforrásokkal, technológiai szolgáltatókkal stb.) Való kapcsolatokat is.

Felvételi követelmények

  • Legalább 3 éves egyetemi / alapképzési diplomával kell rendelkeznie egy releváns tanulmányi területen, amelyet a külföldi felsőoktatási rendszer hivatalos intézménye adott ki;
  • Minden pályázónak folyékonyan kell beszélnie az angol nyelvet, legalább B2-vel a Közös Európai Nyelvi Referenciakeret (CEFR) szerint.
Kötelező dokumentumok
  • Érvényes útlevél;
  • Érvényes olaszországi tartózkodási engedély (ha van);
  • Alapképzés / Alapképzés (vagy Beiratkozási Igazolás, ha jelenleg részt vesz az alapképzés / alapképzés utolsó évében, és a záró képesítési oklevél még nem áll rendelkezésre);
  • Nyilvántartások átirata;
  • Oklevélmelléklet (ha van);
  • A megszakított tanulmányokról és / vagy a tanulmányokból való kilépésről szóló igazolás és / vagy más elnyert egyetemi bizonyítvány az összes letett vizsga felsorolásával (adott esetben). Ezeknek az igazolásoknak tartalmazniuk kell egy részletes programot, amely felsorolja az egyetlen tanulási tevékenységet és az elméleti-gyakorlati tevékenységek tanulmányi óráit (azoknak a hallgatóknak, akik át akarnak lépni egy másik egyetemről);
  • Végső értéknyilatkozat (erről bővebben itt olvashat), amelyet az olasz diplomáciai képviselő kiadott abban az országban, ahol a végső iskolai végzettséget megszerezték; vagy CIMEA összehasonlíthatósági nyilatkozat (adott esetben).
  • A fent említett dokumentumok angol vagy olasz fordítása;
  • Önéletrajz.

Tandíj és finanszírozás

A nemzetközi hallgatók éves tandíja 12 000 euró; míg a hallgatók számára egyetlen előzetes beiratkozási díj 500 euró.

Utoljára frissítve nov. 2020

Az iskoláról

Link Campus University is a private University in Rome that stands under the Italian University’s Regulation. Link Campus University combines the English system’s educational strategies with the Itali ... Tovább

Link Campus University is a private University in Rome that stands under the Italian University’s Regulation. Link Campus University combines the English system’s educational strategies with the Italian culture and didactic method. Most of the degree courses are taught in English, and some are held in Italian. Kevesebb