Marketing Menedzsment MA/MSc
University of Westminster
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 19 000 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* nemzetközi | Egyesült Királyság: 16 500 GBP
Bevezetés
A mai rohanó, globális üzleti környezetben a stratégiai marketing az üzleti élet minden aspektusát befolyásolja, és megalapozza a fogyasztói kereslet megteremtésének és fenntartásának, a profit növelésének, a hírnév építésének és a versenytársak előtt maradásának módját illetően. A legújabb digitális és analitikus marketing gyakorlatokat magában foglaló mesterképzésünk ennek az izgalmas szakmának a folyamatosan változó természetét tükrözi.
A nemzetközivé válás és a digitalizáció alapvetően megváltoztatta a marketing kontextusát: a vállalkozások típusai, a termékek és szolgáltatások, a csatornák és a kommunikációs médiumok, valamint a fogyasztói magatartás gyorsan változik. Bármilyen formájú és méretű vállalkozás – nagy vagy kicsi, globális vagy helyi, innovatív vagy hagyományos, állami vagy magán – most ugyanazért a piacért versenyez. A marketingszakemberek innovatív termékfejlesztéssel, átgondolt árazási stratégiákkal, kreatív kommunikációval és időszerű piaci betekintéssel irányíthatják a vállalatot a siker felé.
Mind az MA, mind az MSc célja, hogy javítsa vezetői hatékonyságát a marketing egyre inkább digitalizált, automatizált és globalizálódó területén. Ez elmélyíti a marketing és a tágabb szervezet, valamint a szervezet és ügyfelei közötti kapcsolat megértését, lehetővé téve, hogy holisztikus, előremutató megközelítést alkalmazzon a marketingben a hosszú távú fenntartható versenyelőny elérése érdekében.
Alkalmas a marketingmenedzsment stratégiai megközelítésére törekvő, vagy nem marketinges háttérrel rendelkező marketingesek számára, kiegyensúlyozott portfóliónkat úgy alakítottuk ki, hogy a marketingstratégiában, piackutatásban, digitális és globális marketingben való kitűnéshez szükséges széleskörű és mélységű ismereteket biztosítsuk. , termék- és márkamenedzsment.
Mindkét kurzus átfogó tantervet biztosít. Az MA nagyobb hangsúlyt fektet az innovatív döntéshozatalhoz szükséges kreatív készségek fejlesztésére, míg az MSc a marketing metrikákra, az analitikai és adatkezelési készségekre helyezi a hangsúlyt, amelyek megalapozzák a bizonyítékokon alapuló problémamegoldást. Az MA és az MSc képzéseken marketingelméletei alkalmazásán, marketingelemzéseken és valós projektek tervezésén fog dolgozni. A marketingtervezési tanulmányút például remek lehetőséget kínál a személyes és szakmai fejlődésre. Ha marketingtervet dolgoz ki egy valódi ügyfél számára, olyan keresett puha készségekre tesz szert, mint a kreativitás, a kritikus gondolkodás, a személyes mozgékonyság, alkalmazkodóképesség és rugalmasság. 2019-ben a diákok egy élő esettanulmányon dolgoztak, amelyet a Cole Haan, a globális férfi és női lábbeliket és kiegészítőket gyártó márka készített, hogy három év alatt hétszeresére növeljék a brit forgalmat.
A diploma megszerzése után felkészült lesz a marketing tanácsadásra vagy marketing menedzsmentre számos iparágban és nemzetközi piacokon, jellemzően olyan munkakörökben, mint a termékfejlesztés, márkamenedzsment, digitális marketing, marketingkommunikáció, marketingkutatás, ügyfélszolgálat menedzsment, e- marketing vagy értékesítés.
A tanfolyamot a Chartered Institute of Marketing (CIM) akkreditálta Graduate Gateway program státuszával. A márka- és marketingtanácsadás, a digitális technológia, valamint a kreatív és közösségi média területén dolgozó számos iparági szakember közreműködésével készült.
Marketing Menedzsment MA
Különös hangsúlyt fektetnek az MA-ban a résztvevők elemző és kreatív készségeinek fejlesztésére, amelyek elengedhetetlenek a szilárd innovatív döntéshozatalhoz, a fantáziadús problémamegoldáshoz, valamint a marketingstratégiák fejlesztéséhez és végrehajtásához egy gyorsan változó, globális üzleti környezetben.
Marketing Menedzsment MSc
Különös hangsúlyt fektetnek az MSc-ben a résztvevők analitikai és adatkezelési készségeinek fejlesztésére, amelyek elengedhetetlenek a megbízható döntéshozatalhoz és a bizonyítékokon alapuló problémamegoldáshoz a marketingstratégiák kidolgozásához és végrehajtásához egy gyorsan változó, erőforrás-korlátozott globális üzleti környezetben.
Részmunkaidős nap (2 év) Marketing menedzsment MA / MSc
A kétéves részmunkaidős módot azok vehetik igénybe, akik teljes munkaidőben dolgoznak, és a mesterképzés megszerzéséhez két fél nap tanulmányi szabadságot tudnak kivenni. Ez a tanulási mód azok számára is ideális, akiknek korlátozott idejük és egyéb prioritásaik vannak az életükben, de szeretnének marketing mesterfokozatot szerezni.
A diákok először beiratkoznak az MA-ba és átadhatók az MSc-nek.
Gyorsított marketing menedzsment MA / MSc
Gyorsított út a Marketing Menedzsment MA képesítéshez a CIM 7. szintű marketing posztgraduális diplomával (vagy azzal egyenértékű) rendelkezők számára elérhető. Az ezzel a képesítéssel rendelkezők mentesülnek két modul kivételével:
- MA: Marketing kreativitás és innováció, marketing szakdolgozat
- MSc számára: Vezetői adatelemzés marketinghez, marketing szakdolgozat
A díjak arányosak a tanult kreditek számával. Szakdolgozat (40 kredit) Vezetői adatok elemzése marketinghez (20 kredit)
A legfontosabb okok, hogy velünk tanulhassunk
- Erős kapcsolatok a Chartered Institute of Marketinggel (CIM), valamint a CIM/ University of Westminster Marketing Clubhoz való csatlakozás lehetősége, hálózatépítési és szakmai fejlődési lehetőségeket biztosítva.
- Rendszeres szakmai rendezvények és vendégelőadók, amelyek között szerepelt korábban CIM rendezvények és a CIM Levitt Csoporttal való együttműködés éves előadásai és szemináriumsorozatai.
- A korábbi terepbejárások közé tartozott a Mini Plant, a Morgan Autógyár, a Sky és a The Museum of Brands céglátogatása.
- Gyakorlati tapasztalatok révén válhat készen az üzleti életre, beleértve egy esettanulmányt, marketing tanácsadóként, marketingterv elkészítésével és bemutatásával.
- Karrierfejlesztő műhelyek és mesterkurzusok a globális perspektíva és a foglalkoztathatóság javítása érdekében.
- Marketing, stratégiai marketingmenedzsment, digitális marketing, márkastratégia és márkamenedzsment, termékfejlesztés, ár- és disztribúciómenedzsment, marketingkutatás, fogyasztói pszichológia és betekintés, marketingkommunikáció, közösségi média, kvantitatív elemzés és elemzés, marketing kreativitás területén jártas munkatársak tanítják. és innováció.
Miért tanulnák ezt a tanfolyamot?
- Kiemelkedő felszereltség
Fejlessze kreativitását, és tervezzen többplatformos kampányokat speciális Digital Marketing Labunkban, a Switch 23-ban. - Ötsd össze az elméletet és a gyakorlatot
Az elmélet és a globális gyakorlat összekapcsolása valós esettanulmányokon, problémamegoldáson és élő üzleti projekteken keresztül. - Dolgozzon valós projekteken
Dolgozzon együtt egy ügyféllel a valódi vállalati célokra összpontosító marketingstratégia kidolgozásában a Lakossági Marketing Tervezési Hétvégén.
Szakmai akkreditáció
A Marketing Management MA és MSc a Chartered Institute of Marketing (CIM) által akkreditált Graduate Gateway program státuszával.
Karrierlehetőségek
Diplomásként készen állsz arra, hogy marketingmenedzserként, marketing tanácsadóként, termék-, márka-, ügyfélkapcsolati vagy PR-menedzserként, vagy marketingkommunikációs menedzserként magáncégek és/vagy non-profit szervezetek, társadalmi vállalkozások és kormányzati szervezetek számára a világ.
London szívében, a város számos nemzeti, nemzetközi és globális munkaadójához közel tanítva a készségekre, képességekre és tulajdonságokra fektetjük a hangsúlyt – a tanfolyam során többféle lehetőséggel, hogy ezeket a képességeket valódi üzleti problémákra alkalmazzuk – közvetlen munkatapasztalatot biztosít javítsa önéletrajzát és narratíváját, amikor új pozíciókra jelentkezik. Ezek az alkalmazott projektek nemcsak szakmai hálózatait bővítik, hanem közvetlenül javítják a diploma megszerzése utáni korai foglalkoztathatósági esélyeit.
A 3000 munkáltatót számláló, növekvő globális hálózattal Karrier- és Foglalkoztatási Szolgálatunk azért van, hogy támogassa Önt abban, hogy teljes mértékben kiaknázhassa lehetőségeit.
- Építse fel hálózatát
Építsen kapcsolatokat társaival és jövőbeli üzleti vezetőkkel. - Indítsa el a karrierjét
Tanuld meg, hogyan használhatod a közösségi médiát álláskeresésben vagy a LinkedIn-t karriered beindításához. - Fejleszd a CQ-dat
Fejleszd kulturális intelligenciádat – vagy „CQ-t” – azáltal, hogy több mint 100 nemzetiség diákjai és munkatársai mellett tanulsz.
Iparági linkek
A jelenleg ezen a tanfolyamon oktató személyzet széles körű szakmai tapasztalattal rendelkezik, többek között:
- a McKinsey and Company felső vezetési tanácsadója
- a Savoy Hotel Group menedzsere
- a Labaronne-CITAF exportmenedzsere
- a QSR Franchise Development Group vezérigazgató-helyettese
- a Bergstrom Capital részvény- és strukturált pénzügyi elemzője
Munkaköri szerepek
A tanfolyamon végzettek az alábbi szerepkörökben léphetnek be:
- Pénzügyi vezető
- Márkaigazgató
- Vásárlási asszisztens
- Kampánymenedzser
- Kampányoptimalizáló vezető
- Ügyféltanácsadó menedzser
- Ügyfélélményi stratéga
- Digitális marketing vezető
- Alapító és vezérigazgató
- Marketing koordinátor/menedzser
- Projekt menedzser
- Értékesítési és marketing menedzser
- Közösségi média menedzser
Diplomás munkaadók
A tanfolyamon végzettek olyan szervezeteknél találtak munkát, mint:
- Cerveceria és Malteria Quilmes, Argentína
- Dentsu Aegis Network, Németország
- Fenwick, London
- Global Travel Retail, London
- GotU.io, London
- IPG MEDIABRANDS, India
- KOMZ Tanácsadó Kft
- MHP, Németország
- MSD, Egyesült Arab Emírségek
- SAS
- The Goat Agency, London
- Unilever, London
- VIMA SA, Görögország
Westminster Foglalkoztatási Díj
A munkaadók nagyra értékelik azokat a diplomásokat, akik személyes és szakmai fejlődésükbe fektettek – Westminster Employability Awardunk pedig lehetőséget ad Önnek, hogy hivatalosan dokumentálja és demonstrálja ezeket a tevékenységeket és eredményeket.
A díj rugalmas, és saját idejében teljesíthető, és egy sor alapvető és választható tanórán kívüli tevékenységből áll.
A tevékenységek magukban foglalhatják a tapasztalatszerzést részmunkaidős álláson vagy gyakorlaton keresztül, feliratkozást egy egyetemi programra – például mentorálásra vagy tanításra egy iskolában – vagy online gyakorlatok elvégzését.
Belépők
Tanterv
Ezen a tanfolyamon elsajátíthatja a marketingmenedzsment, az elemzés és a tervezés elméleteit és alkalmazásait, fejlesztve a kortárs marketing gyakorlat kritikus értékelésének képességét egy modern üzleti és marketing környezetben. Elismerve a digitális és online marketing térnyerését, ezek a tartalomtémák mindenhol megtalálhatók, és például a digitális viselkedés/fogyasztás, a közösségi média, az alkalmazások, a digitális társadalmi befolyás, az online elemzés és az e-célzás. Minden hallgató kezdetben beiratkozott a Marketing Management MA szakra, hogy időt adjon az egyes fokozatok eltérő hangsúlyának értékelésére, és átgondolja saját képességeit, erősségeit és jövőbeli karrierfejlesztését. A döntést a tanulmányai első félévében hozza meg.
Az alábbi modulok jelzik, hogy mit fog tanulni ezen a kurzuson.
1. félév
Bővítjük marketingelméleti és -gyakorlati ismereteit, valamint olyan alapvető tantárgyakkal együtt, mint a fogyasztói pszichológia, a marketingkutatási betekintések, a termék- és márkamenedzsment, valamint a disztribúció és az ármenedzsment.
Mivel minden marketingtevékenység végső célja a fogyasztói igények azonosítása, előrejelzése és kielégítése, kezdjük azzal, hogy közelebbről megvizsgáljuk a fogyasztót. Megismerheti azt a pszichológiát, amely a modern fogyasztói attitűdök, felfogások, döntéshozatali folyamatok és viselkedés alapját képezi a mai összetett környezetben, amelyet a fejlett technológia, a digitális és közösségi média, valamint a környezeti, etikai és fenntarthatósági szempontok gazdagítanak.
Továbblépünk a stratégiai döntéshozatalra és az értelmes marketingelemzés fontosságára. Kompetenciát fejleszt a big data bányászatában, valamint az adatgyűjtés, mérés, mintavétel, elemzés és eredmények bemutatásának főbb minőségi és kvantitatív módszereinek alkalmazásában. Megvizsgálja továbbá a termékek és márkák stratégiai eszközként való kezelésének kulcsfontosságú koncepcióit offline és digitális környezetben, valamint azt, hogyan teremthet értéket az ügyfelek és a szervezet számára. Megvizsgáljuk azokat a marketing lehetőségeket, amelyeket figyelembe kell venni a stratégia kidolgozásakor, beleértve a logisztikát, a résztvevők motivációit és viselkedését a különböző marketingcsatornákkal, az árképzéssel és a promócióval kapcsolatban.
2. félév
Lefedjük a többplatformos marketingkommunikációt, nagy hangsúlyt fektetve a digitális marketingre. Megvizsgáljuk a digitális és nem digitális kommunikációs csatornák sokféleségét, amelyek ma a marketingkommunikációs mixet alkotják – digitális és interaktív média (például SEO, PPC, digitális megjelenítés és e-mail marketing), közösségi média marketing, mobil marketing, promóciós eszközök, értékesítés promóció, PR/e-PR/influencer marketing, direkt marketing, reklámozás, szponzorálás és alternatív marketing (buzz/gerilla marketing, szabadtéri, interaktív kampányok).
Az MA-t tanulók azt kutatják, hogy a kreativitás és az innováció hogyan adhat hozzáadott értéket a marketingkampányok tervezése során, míg az MSc hallgatók számos iparági szabványnak megfelelő matematikai és statisztikai adatelemző eszközt ismerhetnek meg, amelyek segítségével a marketinggel kapcsolatos döntések meghozatalát irányíthatják. Kvalitatív és kvantitatív technikák széles skáláját fedjük le, beleértve a leíró statisztikákat, a hipotézisvizsgálatot és a regressziós elemzést.
A Marketing Disszertáció ideális alkalom arra, hogy bemutassa találékonyságát és „talpon gondolkodó” képességét. Az utolsó modul a marketingstratégia-alkotás folyamatának minden aspektusát egyesíti: helyzetelemzés, megfelelő alternatív marketingcélok generálása és kiválasztása, valamint szegmentációs, célzási, pozicionálási és marketingmix stratégiák kidolgozása. Egy problémát/kérdést fog megvizsgálni annak a nemzetközi, technológiai, társadalmi és etikai környezetnek a keretében, amelyben a mai és a holnapi vállalkozásoknak működniük kell.
Jelentős tudományos kutatásba fogsz belevágni a saját témaválasztásoddal. Ez lesz a legjobb lehetőség arra, hogy egy olyan marketing témára szakosodjon, amely iránt különleges érdeklődési köre vagy karrierlehetősége van. A disszertáció modul egy éves modul, amely a tanulmány első és második szemeszterén keresztül fut.
Alapmodulok – MA
- Fogyasztói pszichológia a marketinghez
- Marketingkutatási betekintések
- Termék- és márkamenedzsment
- Elosztás és árkezelés
- Többplatformos marketingkommunikáció
- Stratégiai marketingmenedzsment nemzetközi kontextusban
- Marketing kreativitás és innováció
- Marketing értekezés
Alapmodulok – MSc
- Fogyasztói pszichológia a marketinghez
- Marketingkutatási betekintések
- Termék- és márkamenedzsment
- Elosztás és árkezelés
- Többplatformos marketingkommunikáció
- Stratégiai marketingmenedzsment nemzetközi kontextusban
- Vezetői adatok elemzése marketinghez
- Marketing értekezés
Képtár
Program tandíj
Ösztöndíjak és finanszírozás
Az egyetem elkötelezett amellett, hogy támogassa a nagyra törő és kiemelkedő hallgatókat, és számos ösztöndíjat kínálunk a megfelelő egyetemi hallgatóknak, amelyek a tandíj egészét vagy egy részét fedezik.
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.