Marketing mester
ISCTE Business School – Instituto Universitário de Lisboa
Kulcs információ
Campus helye
Lisbon, Portugália
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 6 850 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Oct 2024
* * 6850 € EU-s hallgatók és 9800 € nem-EU-s hallgatók számára
Bevezetés
ISCTE A Business School jól ismert arról, hogy Portugáliában a legmagasabb minősítésű, üzletorientált MSc-t kínálja, egyértelmű nemzetközi fókuszban. Teljes munkaidős, kétéves programunkat teljes egészében angol nyelven oktatják, és kevés vagy semmilyen munkatapasztalattal nem rendelkező hallgatók számára tervezték, és magas szintű, elméleti és gyakorlati képesítést biztosít számukra, ami növeli karrierlehetőségeiket.
7 ok a marketing mester választására a ISCTE Business Schoolban
1. Ne hagyja ki a lehetőséget, hogy részese lehessen Európa egyik leginnovatívabb és leghíresebb marketing programjának
- A 42. helyen a Nyugat -Európa legjobb 60 legjobb mesterképzése között 2018/2019 -ben (Eduniversal Ranking);
- ISCTE otthont ad az első európai laboratóriumnak, amely kutatja és elemzi a marketing új nemzetközi trendjeit - A Marketing FutureCast Lab projekt, amelyet a Portugáliában működő 20 legjelentősebb vállalat közös vállalata támogat;
- A kötelező záró projekt lehetőséget ad arra, hogy a közelmúltban megszerzett tudását egy valódi marketing kérdésre, helyzetre vagy innovációra alkalmazza. A projektet egy vállalat kérése vezérelheti, amelynek középpontjában a hallgató által választott kérdés áll, vagy a kar konzultációs vagy kutatási tevékenységén alapulhat.
2. Tanuljon az iparág legjobbjaitól
- Rendszeresen lépjen kapcsolatba a neves gyakorlókkal, akik bemutatják elképzeléseiket és tapasztalataikat egy olyan műhelysorozaton, amelynek célja a marketingipar különböző területeinek megvitatása és elemzése;
- A program második ciklusában marketing mentor lesz kijelölve. Ez a személyes mentor egy nemzetközileg orientált vállalat vezetője lesz, és belső perspektívát nyújt a marketingiparról, a karrier-tanácsadásról és a hálózati lehetőségekről.
3. Használja ki az elismert oktatói karokat, gyakorlati előadói stílusban
- A ISCTE Business School kar több mint 100 könyvet írt különböző menedzsment tudományágakban, amelyek közül sok most más portugál egyetemeken kötelező olvasmány;
- Szoros munkakapcsolat van a hallgatók és az oktatók között, és a hallgatók profitálnak a heti kapcsolattartási órákból, a folyamatos e -mail kapcsolattartásból és a karral fenntartott kapcsolatból szakmai életük során;
- Minden tanfolyam számos szemléltető példát tartalmaz a valós üzleti és marketing világból, mint eseteket, kutatási eredményeket és kis projekteket;
- Naprakész tartalmak, ahol a marketing terület legújabb trendjeit (pl. Digitális marketing, márkaépítés, fogyasztói magatartás ...) mutatják be és vitatják meg az órán.
4. Virágozzon egy barátságos kultúrában, ahol ösztönzik a személyes fejlődést és a kreativitást
- Vegyen részt a személyes fejlesztési programban (PdP), amely lehetővé teszi a diákok számára, hogy felfedezzék vezetői tulajdonságaikat és kreativitásukat;
- Az üdvözlő hét lehetővé teszi a hálózatépítést, a csapatépítést és az ötletmegosztást a tanfolyam első napjától kezdve. Ezt a szellemet egész évben számos egyéb tevékenység erősíti;
- Mentorprogram - mentorukkal a diákoknak lehetőségük van megvitatni tanulmányi előmenetelüket és karrierlehetőségeiket, valamint részesülniük elismert szakmai tapasztalataikból;
- Mivel nem minden diplomás jelölt rendelkezik azonos tudományos és szakmai háttérrel, a hallgatók részt vehetnek egy fakultatív bevezető időszakban több menedzsment és marketing témával.
5. Lásd, hogy a program során elismerik és jutalmazzák érdemeiket
- Díj a legjobb MSc marketing hallgatónak (a Lidl támogatásával)
- Díj a legjobb jelölteknek
6. Igazi nemzetközi szemlélet
- A hét közepén történő tartózkodás idegen országban, rangos oktatási partnereinkkel közösen. A hét közepén szerzett tapasztalat közvetlen kapcsolatot biztosít és első kézből ismeri a különböző üzleti környezeteket és realitásokat;
- Kettős diploma megszerzésének lehetősége - lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy két diplomával szerezzenek diplomát két egyetemről ( ISCTE és egy partner egyetemről). A Marketing Msc számára a partner egyetemek:
- Southwestern University of Finance and Economics in China (EQUIS akkreditált);
- Franciaország KEDGE Business School (AACSB, EQUIS, AMBA akkreditált);
- Indonézia Universitas Gadjah Mada (AACSB akkreditált);
- Florida International University - USA (AACSB akkreditált).
- Lehetőség van csereprogram / Erasmus program lebonyolítására partner egyetemeinkkel.
7. Izguljon a program karrierlehetőségei miatt
- Karrier szolgáltatásaink támogatják Önt tanácsadással, a lehetőségekhez való hozzáféréssel, az IBS Karrier Fórummal és a vállalatok osztályon belüli prezentációival;
- 100% -os foglalkoztatási ráta a program befejezése után 12 hónapig.
- A mesterdiplomások toborzásában leginkább képviselt ágazatok a Nagy forgalmazás és kiskereskedelem, a kiskereskedelem és szolgáltatások, a banki tevékenység és az ipar és energia.
- Szoros kapcsolat a sikeres öregdiákokkal, akik most olyan nagyvállalatoknál dolgoznak, mint az UNILEVER, a Procter & Gamble, a Coca-Cola, a Deloitte, a Vodafone, a Google, a HP, a KPMG, a Kraft Foods, a L'Oreal és más rangos cégek.
Belépők
Tanterv
Tanfolyamok
A tanfolyamok a következőket tartalmazzák:
- Marketing kommunikáció
- Digitális és közösségi média marketing
- Terjesztési csatornák
- Új trendek a Marketinben
- Marketing kvantitatív módszerei
- Értékesítési csapat menedzsment és tárgyalás
- Márkaépítés
- Innováció és kreativitás a marketingben
- Fogyasztói magatartás- és marketingkutatás
- Kapcsolati marketing
- Stratégiai marketing
- Márkakifejezés és identitás
- Üzleti és márkastratégia
- Vállalkozás és vállalkozásteremtés
Képtár
Akkreditációk
Karrierlehetőségek
- Karrier szolgáltatásaink tanácsadással, a lehetőségekhez való hozzáféréssel, az IBS Karrier Fórumával és a vállalatok órai előadásaival támogatják Önt;
- 100%-os foglalkoztatási ráta a program befejezését követő 12 hónapig.
- A mesterképzésben végzettek toborzásában leginkább a nagy disztribúció és kiskereskedelem, a kiskereskedelem és szolgáltatások, a banki és az ipar és az energia szektor képviselteti magát.
- Szoros kapcsolat a sikeres öregdiákok nagy csoportjával, akik jelenleg olyan magas rangú cégeknél dolgoznak, mint az UNILEVER, Procter & Gamble, Coca-Cola, Deloitte, Vodafone, Google, HP, KPMG, Kraft Foods, L'Oreal és más tekintélyes cégek.