Marketing és információs rendszerek kettős diplomája
University of Groningen
Kulcs információ
Campus helye
Groningen, Hollandia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 2 314 / per year *
Jelentkezési határidő
01 May 2024
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* EU/EGT diákok: 2209 € | nem EU/EGT hallgatók: 16201 €
Bevezetés
Érdekesnek tűnik számodra a nagy adatkészletek értékes marketingprogramokká való átalakítása? Akkor ez a kettős szak az Ön számára!
A Münsteri Egyetem Üzleti és Gazdaságtudományi Kara és a(z University of Groningen Közgazdasági és Üzleti Kara egyesítette erőit egy magas színvonalú, kétéves, kettős fokozatú marketing és információs rendszerek mesterképzési program létrehozása érdekében.
Groningenben alapos oktatásban részesül azokról a módszerekről, amelyek lehetővé teszik számukra (másodlagos, nagy) adatok elemzését és modellezését a cég marketingteljesítményének nyomon követése és új vásárlói betekintések létrehozása érdekében. A Marketing Analytics és Data Science (MADS) profil (korábbi nevén Marketing Intelligence) által generált információk és betekintések alapul szolgálnak a kutatáson alapuló stratégiai és taktikai marketingdöntésekhez.
Münsterben a program az információs rendszerekre összpontosít. Megtanulja, hogyan lehet marketingprogramokat megtervezni úgy, hogy értéket teremtsenek mind az ügyfelek, mind a cégek számára. Magiszteri dolgozatot (20 ECTS) ír Groningenben és kutatási dolgozatot (10 ECTS) Münsterben.
Miért érdemes Groningenben tanulni ezt a programot?
- Két mesterdiplomát szerezhet, ha Groningenben és a legjobb külföldi egyetemen – a Munster Egyetemen – tanul mindössze két év alatt.
- Marketing osztályunk Európa 5 legjobb marketing osztálya közé tartozik. Valamennyi programunk kutatási alapú, és a kutatásukhoz kapcsolódó tanegységeket oktató, színvonalas oktatók előadásait ötvözi például vendégelőadásokkal, valós esetekkel, szimulációs játékokkal.
- A programot az AACSB és az EQUIS nemzetközileg akkreditálta, magas színvonalú oktatást biztosítva, amelyhez világszerte csak az egyetemek 1%-a jut el.
Belépők
Tanterv
1. év
Groningenben a Marketing Analytics és Data Science (MADS) kurzusokat (40 ECTS) fogja követni, amelyek a fejlett marketingkutatási módszerekre és a marketing modellezésre összpontosítanak. 20 ECTS értékű mesterdolgozatot is fog írni.
Tanfolyamok
- Vállalatok, márkák és fogyasztók (5 EC)
- Ügyfélmodellek (5 EC)
- Data Engineering (5 EC)
- Adattudományi módszerek (5 EC)
- Választható MADS (5 EK)
- Választható marketing menedzsment (5 EC)
- Marketing mesterszak (20 EC)
- Választható módszer (10 EK)
- Statisztikai tanulás a marketingben (5 EC)
2. év
Münsterben az MSc BA Major Marketing & Minor Information Systems kurzusait fogja követni, amelyek összesen 60 ECTS-ből állnak.
Tanfolyamok
- Tanulmány a Munsteri Egyetemen (60 EC)
Külföldön tanulni
- Tanulmány külföldön
- Legfeljebb 60 EC
Kettős diplomás partnerünk a Münster University, Münster, Németország.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
A DD-program elvégzése után képesítést szerez az adatok elemzésének és modellezésének különféle módszereivel, beleértve a másodlagos és nagy adatokat is, hogy nyomon kövesse a vállalat marketingteljesítményét és új vásárlói betekintést nyerjen. Képes lesz adatok gyűjtésére, visszakeresésére, kezelésére és elemzésére, valamint az eredmények értelmezésére, betekintést generálhat, és értékes marketingprogramokat tervezhet. Összességében végzett hallgatóink számos pozícióra jogosultak nemzetközi, multinacionális vagy transznacionális vállalatoknál.
Álláslehetőségek
A kettős diploma elvégzése után képes lesz az adatok elemzésének és modellezésének különféle módszereivel dolgozni, beleértve a másodlagos és nagy adatokat is, hogy nyomon kövesse a vállalat marketingteljesítményét és új vásárlói betekintést nyerjen. Diplomásként diplomáját nagyra értékelik a munkaerőpiacon. A Közgazdasági és Üzleti Kar nemzetközileg akkreditált, és a világ üzleti iskoláinak 1%-ához tartozik, amelyeket az EQUIS és az AACSB is akkreditált.
FEB karrier szolgáltatások
Amikor a kar hallgatója lesz, szeretnénk támogatni Önt karrierje fejlesztésében és erősíteni foglalkoztathatósági készségeit. Számíthat egy dedikált, az egyetemen található Karrierszolgáltatások csapatára, amely tanfolyamok, workshopok, események és karrierrel kapcsolatos támogatások széles skáláját kínálja tanulmányai során. Minden, ami a munkaerőpiacra való belépéshez szükséges.
Job példák
- Stratégiai marketing szakértő
- Piaci intelligencia szakértő
- Adatkutató
- Piackutató a magán- vagy állami szektorban
- Egyetemi kutató (kutatási mester- és doktori képzés)