Marketing és kommunikáció MSc
ESCP Business School
Kulcs információ
Campus helye
Paris, Franciaország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 20 350 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Főbb jellemzők
Az ESCP Masters professzionális orientált programok olyan specifikus menedzsment területeken, amelyeket egyértelmű karriert célzó posztgraduális hallgatók számára terveztek, és amelyek specializálódáshoz vagy kettős készségekhez vezetnek a magasan képzett vezetők vállalati igényeire reagálva.
Ez a mester egy éves teljes munkaidős tanulmányi program célja a hallgatók, akik egy első mester szintű tudományos vagy szakmai diploma a mérnöki, üzleti, építészeti, orvosi, jogi, farmakológiai, politikai tudomány, a művészetek, vagy bármely más posztgraduális diploma.
A tananyag hat hónapos teljes munkaidős tanfolyamot foglal magában, beleértve egy nemzetközi szemináriumot is, melyet legalább négy hónapos céges elhelyezés követ, és egy szakmai értekezés befejezését, melyet a program végén vissza kell fizetni.
A tanfolyamokat angolul és az adott campusok nemzeti nyelvén tanítják.
Képtár
Ideális Diákok
Az MS marketing és kommunikáció profilja
Tudományos háttérrel:
- Üzleti 30%,
- Marketing és kommunikáció 27%,
- Jog- és Államtudomány 14%,
- Élet- és egészségtudomány 12%,
- Gazdaság/pénzügy 8%,
- Mérnöki 5%,
- Bölcsészettudomány/társadalomtudomány 4%,
- Nemzetközi hallgatók 20%,
- nők 72%, férfiak 28%
A szakosodott mesterek nyitottsága és sokszínűsége:
Az ESCP Specialized Master® marketing és kommunikáció hallgatói különböző országokból származnak, és különböző háttérrel rendelkeznek: mérnökök, irodalom- és joghallgatók stb.
A 9 nemzetiségből származó multikulturális résztvevők egy csoportját alkotják, ami még gazdagabbá teszi a cserét és a csoportos munkát.
1989-es megalakulása óta az ESCP Specialized Master® Marketing és Kommunikáció mintegy 1000 hallgató végzett, jelenleg az ESCP 55 000 tagú alumni hálózatának tagja.
Követelmények
- Első mesterfokozat birtokosai.
- Bachelor fokozattal (240 ECTS) rendelkezők: legalább 3 éves szakmai tapasztalattal
- Bachelor diplomával (240 ECTS) szakmai tapasztalat nélkül (kevesebb, mint 30%-a elismert)
Belépők
Tanterv
A tanítások
Elméleti tanfolyamok, konferenciák, terepi tanulmányok és esetek váltakozása.
- Marketing: Stratégiai marketing, minőségi és mennyiségi marketing tanulmányok, márka menedzsment, fogyasztói magatartás, termékinnováció és bevezetés, B2B marketing ...
- Kommunikáció: Reklám, médiatervezés és reklámkészítés, vállalati kommunikáció és PR, értékesítésösztönzés és közvetlen marketing
- Menedzsment: Coaching és toborzási folyamat, magabiztosság, tárgyalás, improvizáció
- 360 ° médiastratégiai szeminárium: A média szakértőinek bemutatása a sajátosságokról és a 360 ° transzverzális kommunikációról.
- A marketing stratégia élő esete és a kommunikációs stratégia élő esete
- Szakmai konferenciák
Ezt a speciális mestert is megosztott időpontokban kínálják. Kapcsolat: [email protected]
A program eredménye
célkitűzések
Tanulja meg a marketing és kommunikáció összes módszerét és eszközét a 21. század új nemzetközi környezetében, és fejlesszen ki éles stratégiai és menedzseri készségeket, hogy megfeleljen a vállalatok igényeinek a nagyon versenyképes piacokon.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Foglalkozási integráció
39K € az átlagfizetés a tagállamok végén
Kevesebb, mint 3 hónappal a tagállamok elhagyása után 78% -uk szakmai tevékenységet folytat.
41% nemzetközi pozíciót betöltő pozíciót tölt be
Mely ágazatokban:
- Média / Kiadás / Művészetek / Kultúra: 19%
- Luxus: 19%
- Gyógyszeripar: 13%
- Kereskedelem / forgalmazás: 9%
- Kommunikáció / reklám: 9%
- Egyéb: 31%
Akkreditációk
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.
Felvételi feltételek a programra
Mutassa be elkötelezettségét és készségét a sikeres üzleti iskolában való részvételre a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.
Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.