Marketingkommunikáció MA/MSc
University of Westminster
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 19 000 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* nemzetközi - Egyesült Királyság/EU: 16 000 font (tanévenként)
Bevezetés
Tanfolyam összefoglaló
A marketingkommunikáció magában foglalja a szervezet számára elérhető legfontosabb kommunikációs eszközök kiválasztását és alkalmazását marketing céljainak elérése érdekében. Ezt a munkát gyakran speciális ügynökségek végzik, és mind stratégiai gondolkodást, mind kreatív megoldások kifejlesztését foglalja magában. A kutatáson alapuló tudás és a magas szintű, gyakran rendkívül kreatív készségek gyakorlásának ötvözésére szólít fel. A tanfolyam tanulmányozza a marcomms stratégia kidolgozását megalapozó eszközöket és a marcomms kampány megvalósításához szükséges médiaplatformokat.
A tanfolyam részeként lehetősége nyílik a digitális marketing tanulmányozására, amely a digitális marketing professzionális diploma tananyagát képezi. Ez felkészíti Önt a diploma vizsgák elvégzésére az MA után, ha úgy kívánja.
A tanfolyam a legfontosabb marketingkommunikációs technikákat ismerteti. Megfelelő alapot biztosít a marketinghez, hogy lehetővé tegye, hogy könnyedén együttműködhessen a marketing menedzsment folyamatában részt vevő emberekkel. A tanfolyam végső célja, hogy javítsa az egyéni karrierlehetőségeket azáltal, hogy ismeri az akadémiai tanulást a legjobb marketingkommunikációs gyakorlatban.
Karrierlehetőségek
Diplomásként fel lesz készülve marketing-, reklám- és PR-szerepekre szerte a világon, valamint számos különböző szektorban speciális kommunikációs ügynökségeknél, magáncégeknél, non-profit szervezeteknél, társadalmi vállalkozásoknál és kormányzati szervezeteknél. Akár tanácsadói utat is követhet, hogy saját főnökévé váljon.
London szívében, a város számos nemzeti, nemzetközi és globális munkaadójához közel tanítva a készségekre, képességekre és tulajdonságokra helyezett hangsúlyt – a tanfolyam során többféle lehetőséggel, hogy ezeket a képességeket valódi üzleti projektekben alkalmazzuk – közvetlen munkatapasztalatot biztosítunk. hogy javítsa önéletrajzát és narratíváját új pozíciókra való jelentkezéskor. Ezek az alkalmazott projektek nemcsak szakmai hálózatukat bővítik, hanem közvetlenül javítják a diploma megszerzése utáni korai foglalkoztathatósági kilátásokat.
A 3000 munkáltatót számláló, növekvő globális hálózattal Karrier- és Foglalkoztatási Szolgálatunk azért van, hogy támogassa Önt abban, hogy teljes mértékben kiaknázhassa lehetőségeit.
- Bővítse hálózatát
Építsen kapcsolatokat társaival és jövőbeli üzleti vezetőkkel. - Indítsa el a karrierjét
Tanuld meg, hogyan használhatod a közösségi médiát álláskeresésben vagy a LinkedIn-t karriered beindításához. - Fejleszd a CQ-dat
Fejleszd kulturális intelligenciádat – vagy „CQ-t” – azáltal, hogy több mint 100 nemzetiség diákjai és munkatársai mellett tanulsz.
Iparági linkek
Ezt a kurzust a márka- és marketingtanácsadással, a digitális és adatvezérelt kommunikációval, valamint a kreatív és közösségi médiával foglalkozó számos iparági szakember bevonásával tervezték. Kiváló kapcsolataink vannak az érintett szakmai testületekkel, beleértve az Institute of Data and Marketing-et (IDM ), amely azért létezik, hogy támogassa, ösztönözze és javítsa a marketingteljesítményt fejlesztési programokkal, hogy a hallgatók a lehető legjobbak legyenek; a Chartered Institute of Public Relations (CIPR), a világ egyetlen PR-szakemberek Royal Chartered szervezete; és az Institute of Practitioners in Advertising (IPA), amelyet a Royal Charter és az Egyesült Királyság reklám-, média- és marketingkommunikációs ágazatának kereskedelmi testülete és ügynökségei szakmai intézete alapít meg.
A jelenleg ezt a kurzust oktató személyzet kiterjedt szakmai tapasztalattal rendelkezik, és sokan továbbra is folyamatos tanácsadási szolgáltatásokat kínálnak. Feladataik között szerepelt többek között J Walter Thompsonnal Bangkokban, a Mars kutatásmenedzsmentjében, marketingkommunikációban és kreatív menedzsmentben egy nemzeti jótékonysági szervezetnél, egy nagy egyetemnél és egy szupermarketláncnál, a Bates Communications tervezési igazgatójaként, egy marketing ügyvezető igazgatójaként. kommunikációs ügynökség, valamint a Shell és az Unilever kommunikációs menedzsere.
Munkaköri szerepek
A kurzus végzettjei olyan szerepkörökbe léphetnek tovább, mint:
- Pénzügyi vezető
- Márkaépítő/menedzser
- Kampányoptimalizálás ügyvezető/kampánymenedzser
- Ügyféltanácsadó menedzser
- Tartalom kezelő
- Ügyfélélményi stratéga
- Digitális marketing vezető/digitális részleg vezetője
- Alapító és vezérigazgató
- Marketing koordinátor/menedzser
- Médiavásárló
- PR-tiszt/menedzser
- Értékesítési és marketing menedzser
- Közösségi média menedzser
Diplomás munkaadók
A tanfolyamon végzettek olyan szervezeteknél találtak munkát, mint:
- Adidas
- Aira
- AKQA
- CSM Sport és Szórakozás
- Diageo
- DWA Media
- IMG Media
- M&C Saatchi
- McCann
- McLaren Automotive
- MediaCom
- Sajtószövetség
- Propaganda
- Kvantum
- Rufus Leonard
- Ég
- the7stars
- Törzsi DDB
- Hullámcsináló
Westminster Foglalkoztatási Díj
A munkaadók nagyra értékelik azokat a diplomásokat, akik személyes és szakmai fejlődésükbe fektettek – Westminster Employability Awardunk pedig lehetőséget ad Önnek, hogy hivatalosan dokumentálja és demonstrálja ezeket a tevékenységeket és eredményeket.
A díj rugalmas, és saját idejében teljesíthető, és egy sor alapvető és választható tanórán kívüli tevékenységből áll.
A tevékenységek magukban foglalhatják a tapasztalatszerzést részmunkaidős álláson vagy gyakorlaton keresztül, az egyetem által működtetett rendszerbe való feliratkozást – például mentorálást vagy tanítást az iskolában – vagy online gyakorlatok elvégzését.
Belépők
Tanterv
A kurzus célja, hogy javítsa karrierlehetőségeit az ipari legjobb gyakorlatok ismerete és megértése révén, kiegyensúlyozottan az akadémiai elmélettel. A tananyag célja, hogy megértse azokat a marketingkommunikációs csatornákat és eszközöket, amelyek az integrált marketingkommunikációs stratégia kidolgozását alapozzák meg, és amelyeket a kurzus befejezéséhez szállít.
Lefedi mind a kommunikációs üzenet kialakítását, mind a médiát és a csatornalehetőségeket, amelyek együttesen egy integrált marketingkommunikációs kampányt hoznak létre. Ez magában foglalja a márkaépítést, a reklámozást, a PR-t, a promóciós marketinget és a digitális marketingkommunikációt (beleértve a direkt és interaktív marketinget és a közösségi médiát is), és a fogyasztók kutatása és a márkaépítés feltárása révén szerzett mélyreható ismerete támasztja alá.
Kezdetben minden hallgató beiratkozott az MA-ra, hogy legyen ideje értékelni az egyes fokozatok eltérő hangsúlyát, és átgondolni saját képességeit, erősségeit és jövőbeli karrierfejlesztését. A tanulmánya első félévében dönti el, hogy folytatja-e az MA vagy az MSc képzést. Az új lehetőségek lehetővé teszik, hogy akár a kreatív megoldások fejlesztésére összpontosítsanak, akár a hatékony marketingkommunikáció érdekében a betekintési adatelemzési ajánlatok mélyebb vizsgálatát.
1. félév
Kezdje azzal, hogy megismerje a pszichológiát, amely a modern fogyasztói attitűdök, felfogások, döntéshozatali folyamatok és viselkedés alapját képezi. Lehetősége lesz arra, hogy a fogyasztókról szerzett ismereteit a gyakorlatban is átültesse azáltal, hogy olyan kutatásokat tervez, amelyek adatokat gyűjtenek és elemeznek, és betekintést nyernek a marketingkommunikációba. Felfedezi a marketingkommunikációs üzeneteket hordozó médiák és platformok széles skáláját, beleértve a digitális platformokat, amelyek forradalmasítják a reklámozást, a programozott vásárlást, a digitális megjelenítést, az új média növekedését és az adatok növekvő jelentőségét. Megvizsgálja a márkák stratégiai eszközként való kezelésének kulcsfontosságú koncepcióit is, mind on-line, mind off-line módon, és mindegyik célja, hogy értéket teremtsen az ügyfelek és az Ön szervezete számára.
2. félév
Elismerve az ügyfélkapcsolati marketing (CRM) fontosságát, tanulmányozni fogja a közvetlen és adatvezérelt koncepciókat a marketingkommunikációban, valamint kreatív, innovatív módszereket, amelyekkel párbeszédet vonhat be a fogyasztókba – a személyes értékesítéstől a kifinomult mobilalkalmazásokig. A marketingkommunikáció számos megközelítését vizsgáljuk, a hagyományostól a legmodernebbig. Megtanulja számos kortárs digitális eszköz és technika, például a Google Analytics, valamint az adat- és közösségimédia-irányítópultok használatát a marketingkommunikációs csatornák értékeléséhez, beleértve a mobil- és tartalomkészítést is. Az MA-t tanulók azt kutatják, hogy a kreativitás és az innováció hogyan adhat hozzáadott értéket a marketingkommunikáció tervezése során, míg az MSc hallgatók számos adatelemző eszközzel és módszerrel ismerkedhetnek meg, amelyekkel a döntéshozatalt irányíthatják.
Az IMC projekt egy éves modul, amely mindkét féléven keresztül fut, és integrálja az összes tanulást. Jól átgondolt, gyakorlatias marketingkommunikációs stratégiát fog kidolgozni egy általa választott valódi cég számára.
A következő modulok jelzik, hogy mit fog tanulni ezen a kurzuson.
Alapmodulok - MA/MSc
- Márkastratégia (1. félév)
- Fogyasztói pszichológia és kutatás (1. félév)
- Reklámmenedzsment (1. félév)
- Digitális marketing és innováció (2. félév)
- Promóciós, közvetlen és kapcsolati marketing (2. félév)
- Public Relations és Reputation Management (2. félév)
- Integrált marketingkommunikációs projekt (egy éves modul)
Opciós modul - MA
- Kreatív fejlesztés – Stratégia és folyamat (2. félév)
Opciós modul - MSc
- Adatelemzés marketingkommunikációhoz (2. félév)
Program tandíj
Ösztöndíjak és finanszírozás
Az egyetem elkötelezett amellett, hogy támogassa a nagyra törő és kiemelkedő hallgatókat, és számos ösztöndíjat kínálunk a megfelelő egyetemi hallgatóknak, amelyek a tandíj egészét vagy egy részét fedezik.
Képtár
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.