Master in Business menedzsment
INSA Business, Marketing & Communication School
Kulcs információ
Campus helye
Barcelona, Spanyolország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Részidő
Tandíjak
EUR 5 200 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Előadás
Ez széles körű, átfogó program modulokat tartalmaz a gazdasági elemzés a vezetői döntések, gazdasági ellenőrzése és optimalizálása az eredmények, branding, stb annak érdekében, hogy olyan átfogó alapot a további tanulmányok vagy specializáció.
Célok
- A stratégiai vezetői képességek és a szervezeti és működési képességeit.
- Egy szilárd alapot a Business Administration törzsanyag.
- Gain általános és gyakorlati ismereteket az üzleti menedzsment.
Cél
a) diplomások és a szakemberek, akik szeretnék bővíteni a foglalkoztatási távlatokat.
b) A tapasztalt szakemberek, akik meg akarják venni az új feladatok és felelősségek.
c) a vállalatok célja a személyzet képzése.
d) Diplomások Szakképzés és felsőoktatás területén üzleti célja gyakorlati felkészülés adja meg a munkaerő.
Szakmai lehetőségek
- stratégiai igazgató
- adminisztratív igazgató
- Adminisztrációs menedzser
- Osztályvezető
INSA kínál a lehetőségét, hogy egy szakmai társaságok folyamán.
Tanmenet
- modul - Üzletpolitikai és Business Administration. Stratégia.
2. modul - stratégiák és politikák Marketing menedzsment.
3. modul - Gazdasági Ellenőrző és optimalizálása az eredmények.
4. modul - Termelés menedzsment, műveletek, a logisztika és minőség-ellenőrzés.
5. modul - Commercial Management: a szervezet a kereskedelmi hálózatok.
6. modul - Vezetői készségek: Coaching, részvétel, vezetés és szervezés.
7. modul - Gazdasági elemzés a vezetői döntések.
8. modul - Pénzügyi irányítás: vezetés, stratégia és értékteremtés.
9. modul - Vállalat felméréséhez: fúziók, beszerzés, közös vállalkozása.
10. modul - Globalizáció és piacok nemzetközivé válása. Elemzés.
Modul 11 - Vezetői etika és társadalmi Felelősségvállalás.
12. modul - Branding: a menedzsment az értéke egy Márka (know-how).
13. modul - A társadalmi szereplők: Unió és Alkalmazott székhelyei. Együttműködési és munkaügyi konfliktusok.
Modul 14 - Igazságügyi és adóügyi kezelése vezetői tevékenységét.
15. modul - a technológiai innováció a vállalatok. Management globális tudás.
16. modul - Balance Scorecard: stratégiák kialakítása a vezetés.
Modul 17 - Final Project: stratégiai üzleti terv.
Assessment System
Az értékelési rendszer alapja a folyamatos értékelését minden blokk tanulmányi keresztül óralátogatást és / vagy vizsgálatra. A hallgató telt minden alany függetlenül. Ezen túlmenően, a hallgató a szerzett extraszűz meghatározott üzleti terv.
Miután sikeresen az értékelést és a minimális részvétel szükséges, a tanuló kap egy oklevelet Masters in Business Management INSA Business, Marketing & Communication Iskola.