Master in Marketing menedzsment
INSA Business, Marketing & Communication School
Kulcs információ
Campus helye
Barcelona, Spanyolország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Részidő
Tandíjak
EUR 5 200 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Előadás
Lépést tartani a mai gyorsan változó és globalizálódó világban, marketing mindig elemezzük szélesebb összefüggésében a nemzetközi vállalkozások és a műveletek környezetre.
Tapasztalt és képzett személyzet, támogató környezet megteremtése, ahol a diákok képesek szert alapos ismerete és megértése mechanizmusok és technikák a marketing és arra ösztönzik, hogy dolgozzák ki a saját ötleteket és marketing stratégiák.
Célok
- A hallgató a legjobb eszközöket, tudást, képességet a siker érdekében egy vezetői szinten a marketing menedzsment.
- Mutassuk meg, hogyan, hogy kedvező döntéseket a vállalat nemzetközi szinten pontos elemzése a globális piacon, a stratégiai tervezés, a piaci szegmentáció, valamint a költségvetési gazdálkodás.
- Megtanít az etikai alapelveket szükséges végrehajtó ezen a területen.
Cél
a) diplomások és a szakemberek, akik szeretnék bővíteni a foglalkoztatási távlatokat.
b) A tapasztalt szakemberek, akik meg akarják venni az új feladatok és felelősségek.
c) a vállalatok célja a személyzet képzése.
d) Diplomások Szakképzés és felsőoktatás területén üzleti célja gyakorlati felkészülés adja meg a munkaerő.
Szakmai lehetőségek
- Marketing igazgató
- Marketing Manager
- stratégiai igazgató
- Osztályvezető
INSA kínál a lehetősége, hogy egy szakmai társaságok folyamán.
Tanmenet
- modul - A Marketing a vállalat: szervezet.
2. modul - termékmenedzser. Politikák kialakítása és végrehajtása. Marketing Terv Gazdaságfejlesztési szabályozása és optimalizálása az eredmények.
3. modul - Termékek stratégia és Márkapozicionálás. A globalizáció és a döntéshozatalban. Összehasonlító elemzés.
4. modul - értékesítési előrejelzések. Forenet (Rendszer szakosodott üzleti előrejelzések). Értékelése az innovatív termékek iránti kereslet. Piackutatás.
5. Modul - A termékek minősége, a logisztika és forgalmazás.
6. modul - Vásárok, konferencián és kongresszuson.
7. modul - Customer Marketing. Technikák hogy minél több ügyfél és a vásárlói hűséget. Lehetséges forgatókönyvek a piacra.
Modul 8 - Marketing ipari és szolgáltató cégek.
9. modul - optimalizálása termék árrések. Árpolitika.
10. modul - meghatározása Global Kereskedelmi Költségvetési. Nyereség maximalizálására.
Modul 11 - Stratégiai Külső elemzés. Új piacok, ellenőrzés, új értékesítési csatornák.
12. modul - Elemzés a Fogyasztói magatartás.
13. modul - Technológiai Innovációs alkalmazott marketing.
Modul 14 - Branding. Kezelése a márka értékét. Stratégiája márkaportfoliójának.
Modul 15 - piacok nemzetközivé és a globalizáció.
16. modul - alkalmazása Marketing 2.0 a cég.
17. modul - Társadalmi felelősségvállalás Marketing: stratégiák.
Modul 18 - Balance Scorecard: stratégiák kialakítása az üzleti menedzsment.
Modul 19 - Final Project. Stratégiai üzleti tervben.
Assessment System
Az értékelési rendszer alapja a folyamatos értékelését minden blokk tanulmányi keresztül óralátogatást és / vagy vizsgálatra. A hallgató telt minden alany függetlenül. Ezen túlmenően, a hallgató a szerzett extraszűz meghatározott üzleti terv.
Miután sikeresen az értékelést és a minimális részvétel szükséges, a tanuló kap egy oklevelet Master in Marketing Management INSA Business, Marketing & Communication Iskola.