Master of Arts kisgyermekkori nevelés
European University Cyprus
Kulcs információ
Campus helye
Nicosia, Ciprus
Nyelvek
Angol,
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
18 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A Master of Arts program "Early Childhood Education biztosít jelöltek egy alapos szakirányú oktatás területén a 3-8 évesek és aktívan részt vesz a szakmai. Masters diákok vannak felszerelve, hogy értékelje az oktatás elméletek és a legújabb kutatások, hogy vegyenek részt a saját kutatási és elérni a kapacitás keresni a doktori képesítést. Ők kapnak arra, hogy vegyenek részt, és hogy kritikusan állni a legújabb tárgyalások a trendek és gyakorlatok terén a helyi és nemzetközi szinten.
Célok és eredmények
általános célkitűzések
A kurzus biztosítja a pedagógusok a lehetséges egy mély megértés és a specializáció terén kisgyermekkori nevelés, megteremtve a megfelelő körülményeket, amelyek lehetővé teszik a tanárok, hogy újra a szakmai identitás és / vagy potenciálisan folytathatják tanulmányaikat a doktori szinten .
Konkrét célok
A tanfolyam célja, hogy:
- Az átfogó és speciális megértését elméletek és a beható tanulmányozása kapcsolatos kutatások terén kisgyermekkori nevelés
- kutatási megbízás alapján a jelenlegi fejlemények és tendenciák
- ösztönözze a diákokat, hogy kritikusan állni, és hozzájárulnak a viták és gyakorlatok a helyi és nemzetközi szinten
Tanulási eredmények
Végére a program, a hallgatók várhatóan:
- értékeli, és újra egy dialektikus és reflektív módon a szakmai és kutatási azonossága és az kisgyermekkori nevelés helyi és nemzetközi szinten (a) a folyamatos bővülése tudásuk kapcsolatos témákat a kora gyermekkori nevelés elméleti, filozófiai, és gyakorlati szinten (b) egy mély megértése a gyermek
- tervezés, teljes körű és jelen kis vagy nagy léptékű oktatási kutatások leginkább összpontosít kvalitatív módszertani megközelítések
- kezelni a mindennapi gyakorlatban a pedagógusok kutatók keretében a folyamatos szakmai fejlődés
- kap információkhoz jussanak, és továbbképzési vonatkozó általános, meghatározott és speciális kérdései pedagógiai és módszertani megközelítések területén a kisgyermekkori nevelés révén sokféle forrásból.
- adatok gyűjtése és elemzése alapján a gyakorlatban
- olyan kérdéseket / problémákat, és alkalmazza / cselekvési terveket végrehajtani megoldására ezeket a kérdéseket, és javítva a gyakorlat
- kezeli a gyakorlat reflektív módon
- tudományosan képesítéssel kapcsolatos kérdések tervezése, lebonyolítása és kritikus olvasatai oktatáskutatás
- értékeli a kutatási eredményeket, amelyek rendelkezésre állnak az iskolában vagy más oktatási környezetben a kritikus olvasás ezeket az eredményeket
- vegyenek részt a tervezési és végrehajtási kutatás egy osztály szintjén, az iskola szintjén és / vagy tágabb összefüggésben, amelynek célja, hogy válaszoljon konkrét kutatási kérdések
- kell ismertetni a kortárs tendenciák megvitatása alapvető kérdések a pedagógiai tudomány általában, és a különböző oktatási tudományok különösen prizmáján keresztül a különböző területeken, mint például a szociológia, az antropológia, a történelem és az összehasonlító oktatás.
- megvalósítani, és értékeli a hatást, amelyet a kérdések, kialakuló társadalmi dimenzióinak oktatás területén a mindennapi gyakorlatban
- értelmezik a tudás révén a történelmi, társadalmi és kulturális környezetet, amelyben keletkezik generáló kritikus értelmezések és felfogások tekintetében oktatást és az iskolán kívül.
- építeni a tudás, attitűdök és készségek, amelyek alapján egy mély megértése elméletek a tanulás és az aktuális kérdésekről kapcsolatos különböző kognitív kérdések és területek a korai középkor tananyag, hanem az általános szakmai kompetencia a különböző / tartomány oktatási környezetek / keretek .
- rendszerek kidolgozására / elkészült tervek az oktatási tevékenység alapján a különböző modellek, stílusok és szervezési módjai tanulás a korai gyermekkori oktatás
- különbséget a megközelítések és azok tananyagát oly módon, hogy kielégíti a vegyes képességű osztályokban
- tervezése és végrehajtása az oktatási tevékenységet, hogy tisztában van a jelenlegi ismeretelméleti és módszertani kérdések, amelyek kapcsolódnak mindegyikre.
- kidolgozása, végrehajtása és értékelése programok keretében különböző területein a tanterv kutatási szempontból
- hozzájárulnak a szélesebb oktatási életének kontextusában, ahol alkalmazásban állnak oly módon, hogy lehetővé teszi a kommunikációt az iskolás - a társadalom és autentikus élmények a gyerekeknek.
Foglalkoztatási lehetőségek
Óvoda oktatás és irányítás, gyermekgondozás, a köz- és a magánéletben, a politika kialakításában és a további kutatást.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Master of Arts (Coursework) (MA(Coursework)) in Childhood and Youth Studies
- Dunedin, Új-Zéland
Master of Arts (Thesis) (MA(Thesis)) in Childhood and Youth Studies
- Dunedin, Új-Zéland
MA in Education: Early Childhood Studies
- Bath, Egyesült Királyság