Master in Digital Marketing

Általános információk

Program leírás

A szeretet ötleteket generál és végrehajtja azokat

A mester a digitális marketingben

Tanfolyamprogram

Marketing stratégia

Ennek a modulnak a fő célja egy kritikus elemzés kidolgozása, a márka üzleti céljainak elérése a cél ügyfeleivel kapcsolatban, valamint az integrált és közvetlenül működő digitális stratégia átfogó megértése.

Digitális marketing csatornák

Ismerje meg az új média táját és hogyan használja a főbb platformokat. Ismerje meg, hogyan lehet a legtöbbet kihozni a valóságos esettanulmányok tesztelésével. Várják a társadalmi hálózatok fejlődését, és megtanulják, hogyan használják ki erejüket a márka szolgálatában.

Média

Teljes képet kap az új AdTech platformokról és lehetőségekről. Ismerje meg, hogyan és hol találhatja meg ügyfeleit az adatok és az optimalizált célzás révén a digitális világban.

Módszertan

Tanuljon mélyreható technikákat, amelyek lehetővé teszik a professzionális szférában történő fejlesztést biztosítékkal és személyes készségekkel.

Márkatartalom

A stratégián és taktikán túl világos célra van szükség, amely tájékoztatja az összes tartalmi döntését. Ez a célzatos elem minden fontos márkanevű erőfeszítés kulcsfontosságú eleme.

Üzleti modellek

A kiskereskedelemtől az autókig megtudhatja, hogy a vállalatok mind újratervezik üzleti modelljeiket, új, lenyűgöző értéket teremtve a fogyasztók számára.

Műhelyek

A mesterkurzus során a hallgatóknak lehetőséget kell biztosítani arra, hogy a műhelytalálkozók során tényleges projekteket dolgozzanak ki és alkalmazzák a tényleges vállalati feladatok során szerzett ismereteiket. Helyekre való megérkezés esetén lehetőségük nyílik arra, hogy felfedezzék és kölcsönhatásba lépjenek a vállalatokkal, és megértsék, hogy mi a jelenlegi legfontosabb kihívás.

Ismerje meg, hogyan lehet jobban megérteni a fogyasztókat

A mesterképzés során a hallgatóknak lehetőséget kell biztosítani arra, hogy a műhelytalálkozók során tényleges projekteket dolgozzanak ki és alkalmazzák a tényleges vállalati feladatok során szerzett ismereteiket. Lehetőségük lesz arra is, hogy felfedezzék a digitális felfedezés során a résztvevők belső működését.

  • A releváns márkanevek tartalmának fejlesztése,
  • Hatékonyan és optimálisan különböző kommunikációs csatornákat, például mobilplatformokat, közösségi hálózatokat, e-maileket és fizetett keresést,
  • Az elemzések optimalizálása az ajánlások folyamatos optimalizálásához,
  • Annak tudatában, hogyan kell elemezni és dekódolni a további fejleményeket és tendenciákat a szakmákban és a kommunikációban részt vevő vállalatokban,
  • Trendek és fogyasztói magatartás,
  • A kommunikáció története és az internet,
  • Média evolúció,
  • Képelemzés.
  • Következő ülés: 2019. október
  • 120 ECTS kredit

Campus külföldön

1975-ben alapították Bordeaux-ban, az INSEEC az elmúlt 40 évben 16 iskola egyik csoportjává alakult, általános és speciális programokat kínált a menedzsment, pénzügy, marketing, kommunikáció, digitális, luxus, bor

Felvételi vizsga

  • Nem szükséges felvételi teszt.
  • Minden pályázatot a kurzus menedzsmentje fogja áttekinteni.
  • Az iskola fenntartja magának a jogot, hogy bármely okból elfogadja vagy elutasítsa a jelöltet.

Felvételi követelmények

  • Bachelor diploma (vagy azzal egyenértékű)

Master I - Program

  • Időszak: 2019. október 7., 2020. február 13.
  • Tanítás, workshopok, e-tanulás: kb. 450 óra
  • A program hossza: 5 hónap teljes munkaidőben
  • A tanfolyam díja: 9000 €

II Mester - Program

  • Időtartam: 2020. március 2. - 2020. július 2., szakmai gyakorlat
  • Tanítás, workshopok, e-learning: Kb. 500 óra
  • Gyakornokság és személyes munka a diplomamunka számára
  • Program időtartama: 5 hónapos teljes munkaidős 5 hónapos szakmai gyakorlat
  • A tanfolyam díja: 10500 € (beleértve az európai utazást is)

Karrier

Munkalehetőségek

Ez a mester program lehetővé teszi, hogy magas szintű elkötelezettséget, kompetenciát és felelősséget szerezzen.

  • Digitális marketing menedzser;
  • Márkaigazgató;
  • Webes projektvezető;
  • e-Business tanácsadó;
  • Social Media Manager;
  • Online médiatervező.

Oktatók

Az iskola közel áll az üzleti világhoz

Mottónk "tanulni a tapasztalatból". A tanításnak szakértői szakértőktől kell származnia. Minden oktatónk szakmai területen dolgozik. Megosztják ismereteiket és eszköztáraikat a hallgatókkal, hogy relevánsak legyenek, amit megtanulnak. A munkaerőpiac gyorsan változik, és fontos, hogy minden egyes diák belépjen a munka világába egy megfelelő készségekkel.

tartam

17 hónap egy 5 hónapos szakmai gyakorlatban.

Utoljára frissítve Január 2019

Az iskoláról

CREA is a leading educational establishment in the areas of Marketing, Communication, Digital Marketing and Art Direction.

CREA is a leading educational establishment in the areas of Marketing, Communication, Digital Marketing and Art Direction. Kevesebb