Elektronika és IKT mérnöki technológia mesterszak
KU Leuven
Kulcs információ
Campus helye
Leuven, Belgium
Nyelvek
Angol, Holland
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Az elektronikai és IKT mérnöki technológia mesterképzés széles körű általános készségeket és műszaki ismereteket nyújt. Ugyanakkor otthonosan mozoghatsz az információfeldolgozás lenyűgöző világában. Az elektronikával és az IKT-vel kapcsolatos ismereteid alapján helyesen tudod megbecsülni az alkalmazott technológiák működését és hatását. Elemezheti a meglévő analóg és digitális elektronikus rendszereket, valamint új rendszereket tervezhet és valósíthat meg. Képes vagy komplex információs és kommunikációs rendszerek elemzésére, tervezésére és megvalósítására is.
A program összeállításához Ön kiválaszt egy K+F&D tapasztalatot; ez lehetőséget ad arra, hogy egy kihívást jelentő projektet csapatmunkában valósítson meg. Ezután választ egy szabadon választható kurzust (vagy egy szakmai gyakorlatot, vagy a Menedzsment kurzust és egy másik szabadon választható kurzust). Végül a két fókusz közül választ egyet: Haladó elektronika (inkább hardverorientált) vagy szoftverrendszerek (inkább szoftverorientált).
Képtár
Tanterv
Szerkezet
A tanulmányi program összeállításához egy K+F tapasztalatot, egy opciós csomagot és egy további választható kurzust kell kiválasztania. Két fő lehetőség közül választhat:
- Az Intelligens elektronika opció a beágyazott rendszerek (mobiltelefonok, MP3 lejátszók, digitális fényképezőgépek) fejlesztéséhez és megvalósításához használt hardver és szoftver kombinációjára vonatkozik. Megtanulja figyelembe venni az I/O lehetőségek, a memória, a sebesség és az energiafogyasztás korlátait.
- Az Internet Computing opció követi az alkalmazások fejlesztésének széles körben elterjedt megközelítését. Ennek a megközelítésnek az előnyei közé tartozik a nagy megbízhatóság, a méretezhetőség, a nagy teljesítmény, az egyszerű karbantartás és az alacsony költség.
Választhat egy K+F-élményt is. Ez lehetőséget ad egy kihívásokkal teli projekt megvalósítására csapatban. Négy lehetőség van:
- UX-vezérelt webfejlesztés – A felhasználót vezérelve, gazdag felhasználói interakciókkal rendelkező webalkalmazást fejleszthet
- Beágyazott rendszerek – FPGA-t és beágyazott processzort használva fejleszt egy „rendszer chipen” alkalmazást
- Jelfeldolgozás: Algoritmusok és megvalósítás – Ön egy korszerű DSP-algoritmust fejleszt és valósít meg
- Játékok és tárgyi eszközök – Megtanulhatod, hogyan építs fel egy játékot gazdag kézzelfogható interakciók segítségével a játékosok bemenetére és kimenetére.