Master of Science in Games for Learning
NYU Steinhardt School of Culture, Education and Human Development
Kulcs információ
Campus helye
New York, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
6 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Hozzon létre, használjon és értékeljen digitális játékokat a tanulás konkrét céljaira. Ez a diploma felkészíti Önt a bizonyítékokon alapuló kutatások használatára, hogy megkönnyítse azoknak a programoknak a tervezését, fejlesztését, végrehajtását és értékelését, amelyek a formális és informális tanulási környezet széles körében integrálják a játékokat.
A program előnyei a nemzetközi hallgatók számára
Ha Ön nemzetközi hallgató, akkor a diploma megszerzése után hosszabb ideig dolgozhat az Egyesült Államokban. A legtöbb F-1 vízummal tanuló diák 12 hónapra jogosult az Opcionális Gyakorlati Képzésre (OPT) az egyetemen kívüli munkavégzésre. A programunkban szereplő F-1 hallgatók jogosultak lehetnek a STEM (Természettudományi, Technológiai, Mérnöki vagy Matematikai) OPT kiterjesztésre is, amely lehetővé teszi, hogy meghosszabbítsa az Egyesült Államokban töltött idejét, hogy összesen 36 hónapig szerezzen diplomát. vagy 3 év. Ha többet szeretne megtudni arról, hogy ki kérheti ezt a hosszabbítást, látogasson el a NYU Office of Global Services oldalára: STEM OPT.
Szakmai
Az opcionális szakmai gyakorlat (3 kredit, választható) lehetővé teszi a tanulók számára, hogy készségeiket és tudásukat a vállalatok, kulturális intézmények, nonprofit szervezetek és játéktervezési stúdiók széles skálájában alkalmazzák, amelyek mind potenciális leendő munkatársaink. diplomások.
Tanterv
Mit tanulsz?
Számos tanulmányi területet kínálunk, beleértve a játéktervezést, a játékfejlesztést, a játékkutatást és a hallgatók által testreszabott fókuszterületeket kari felügyelet mellett. Mélyreható ismeretekkel szerez diplomát:
- A tanulás szociális, érzelmi, kulturális és kognitív aspektusainak szerepe és a játéktervezés kérdései.
- Játéktervezési modellek és fejlesztési gyakorlatok.
- A játéktervezés narratív jellemzőinek értéke.
- A tanulást szolgáló játékok tervezésének javítását és értékelését célzó kutatási módszerek.
Az oktatókkal és a területen végzett munkája lehetővé teszi, hogy:
- Magyarázza el a digitális játékok tanulási célú felhasználásának lehetséges értékeit és korlátait, valamint azt, hogy milyen tanulási típusokhoz, milyen típusú tanulókhoz, milyen tartalomtartományokban és milyen környezetben támogathatják a játékok a tanulást.
- Beszéljétek meg a játék szerepét és funkcióját a tanulást szolgáló játékokban, és ezzel összefüggésben a játékok különféle jellemzőinek hozzájárulását, mint például a szerepjáték, az elmélyülés, a narratíva, a visszajelzés, a helyzettapasztalat, az elosztott megismerés, a kudarc következményei stb.
- Alkalmazza a tanulást befolyásoló tényezők társadalmi, kognitív, érzelmi és kulturális dimenzióit a játéktervezésben, a tanulási tudományok és a kognitív tudomány elméleteiből merítve, amelyek relevánsak a tanulási játéktervezés szempontjából.
- Mutassa be kompetenciáját az alábbi területek egyikén: a tanulást szolgáló digitális játékok technikai fejlesztése, a digitális játékok tanulási tervezése, a tanulást szolgáló játékok kutatásának és értékelésének módszerei, vagy a program oktatói által megfelelőnek ítélt kapcsolódó területeken.
- Mutassa be kompetenciáját a tervezésen alapuló kutatások lefolytatásában, hogy támogassa a hatékony tanulási játékok fejlesztését, beleértve a használhatósági kutatást, a játékteszteket és az értékelés különféle megközelítéseit.
Az Ön tudományos tapasztalata
- Rugalmas tanulmány
A tanterv rugalmasságot kínál egy olyan tanulmányi program létrehozásában, amelyet Ön és tanácsadója személyre szabhat az Ön szakmai céljainak és érdeklődésének megfelelően. Választhat nappali vagy részmunkaidős tanulás mellett.
- Games for Learning Institute
Hasznos lesz a Games for Learning Institute (G4LI) folyamatban lévő kutatási tevékenységeinek és a játékkal kapcsolatos új ötleteknek való kitettség és az abban való részvétel. A kilenc másik egyetemet magában foglaló G4LI kutatásokat végez a különféle formális és informális környezetben való tanuláshoz szükséges hatékony játékok tervezésével kapcsolatban.
- Terepi munka és gyakorlat
Gyakornokaink sokféle vállalatnál, kulturális intézménynél, non-profit szervezetnél és játéktervező stúdióban kamatoztatják készségeiket és tudásukat – ezek mindegyike az Ön jövőbeni elhelyezkedéséhez is vezethet.
- Tézis Capstone projekt
A szakdolgozat tetőpontja egy olyan projekt, amelyben oktatói felügyelet mellett integrálja és alkalmazza a korábbi tudományos munkák, szakmai gyakorlatok és egyéb tapasztalatok és érdeklődési körök során tanultakat.
A program eredménye
Felkészültél a következő karrierre:
- Tanulási játékokkal kapcsolatos projektek igazgatója
- Tanuló játéktervező
- Játékkutató
- Program értékelő
A diplomások olyan körülmények között dolgoznak, mint:
- Egyetemi kutatóközpontok
- Közösségi ügynökségek
- Nem profitorientált szervezetek
- Iskolai rendszerek
- Magánipar, például játéktervező stúdiók, oktatási tervező cégek és oktatási kutatócégek
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MA Oktatás
- Lincoln, Egyesült Királyság
Mesterképzés a tanításban, a tanulásban és a médiaoktatásban
- Tampere, Finnország
Msc az oktatási tervezésben (nyitott és távoktatás)
- Washington, Amerikai Egyesült Államok
- Gambia Online, Gambia