Master of Science in Marketing
HKU Business School
Kulcs információ
Campus helye
Telegraph Bay, Hongkong
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
HKD 330 000 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* a Hong Kong -i Egyetem megváltoztathatja és véglegesen jóváhagyhatja
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Program Cél
A HKU Master of Science in Marketing szigorú és élvonalbeli tanulási élményt kínál, a mai gyorsan változó gazdaság legjobb marketing gyakorlataira és stratégiáira összpontosítva.
A program befejezése után képes lesz:
- A változó fogyasztói szokások, a feltörekvő piacok, az internet stb.
- Értse meg a piaci tendenciákat és értékelje a fogyasztói ismereteket a marketingstratégiák kialakításakor.
- Alakítsa át az innovációt és a betekintést vezetői lépésekbe az üzleti növekedés elősegítése érdekében.
A vizsgálat módja és időtartama
Az MSc (Mktg) program legalább egy tanévre és legfeljebb két tanévre terjed ki a nappali tagozatos tanulmányok során. A legtöbb diák általában befejezi a programot egy tanévben. A kurzusokat moduláris alapon kínálják, hogy a hallgatók egyszerre egy tanulmányi területre összpontosíthassanak. Egy tanévben 6 modul van, és mindegyik modul hat-nyolc hét hosszú, beleértve a vizsga hetét. A diákok általában 2 tanfolyamot vesznek modulonként, és hetente 4 három órás osztály van.
Közepes és tanfolyamértékelés
A program angol nyelven lesz oktatva. Az egyes feladatok és vizsgák mellett egyes tanfolyamok megkövetelik a diákoktól, hogy csapatban dolgozzanak a projektbemutatókon. Esettanulmányokat fogunk használni a marketing készségek valós világban történő alkalmazásának szemléltetésére.
Tanterv felépítése
A program három modulcsoportból áll (1) marketing betekintésre, (2) elemzési eszközökre és (3) marketing szakemberek döntési keretére. Stratégia-orientált, jól átfogó képzéssel az elemző, kommunikációs és értelmi készségeket. A vállalati profitorientált etikai és fenntarthatósági kérdések is beépülnek a programba.
Megjegyzések: A fent felsorolt kurzusok közül nem mindegyik kerül feltétlenül minden évben felajánlásra, és a fenti lista további módosításokra szorul.
** Legfeljebb két választható kurzus vehető igénybe az Iskola által kínált egyéb oktatott posztgraduális programokból, a rendelkezésre állás és a programigazgató felülvizsgálata alapján, az Ön profilja, képességei és teljesítménye alapján a Master of Science in Marketing Programban.
Felvételi menetrend
A 2022 -es felvételre már nyitva van.
Jelentkezési határidők:
- 1. forduló: 2021. október 19., 12:00 (GMT +8)
- 2. forduló: 2021. december 7., 12:00 (GMT +8)
- 3. forduló: 2022. január 25., 12:00 (GMT +8)
- 4. forduló: 2022. március 3., 12:00 (GMT +8)
- 5. forduló: 2022. április 6., 12:00 (GMT +8)
Az ajánlatok folyamatosan kerülnek benyújtásra, és a korai jelentkezéseket részesítik előnyben, abban az értelemben, hogy az ajánlatok nagy részét a pályázók a korai szakaszban kapják meg. A jelölteknek ezért erősen ajánlott, hogy a lehető leghamarabb nyújtsák be kérelmüket és az azokat alátámasztó dokumentumokat.
A nem helyi diákokat erősen bátorítjuk, hogy jelentkezzenek az első két fordulóban, hogy elegendő idő álljon rendelkezésre a diákvízum megszervezéséhez és a hongkongi költözéshez való felkészüléshez.
A felvételi döntések általában a jelentkezési határidő után 1 hónappal állnak rendelkezésre, és a sikeres pályázókat e -mailben értesítik. Azokat a pályázókat, akik nem kaptak ajánlatot, a következő forduló (k) ban újra felmérjük, a felvételi ciklus végéig.
Felvételi feltételek
Ahhoz, hogy jogosult legyen felvételire a Master of Science in Marketing programba, a jelöltnek:
- Rendelkezik elismert diplomával vagy azzal egyenértékű végzettséggel;
- Nyerjen ki két játékvezetőtől nyilatkozatot a programra való alkalmasságáról; és
- Szerezzen TOEFL/IELTS* pontszámot, ha nem angol nyelvű egyetemről származik.
Minimális pontszám követelmény: TOEFL: 80 | IELTS: 6 (5.5 alatti szubteszt nélkül)
A TOEFL iBT® Home Edition és az IELTS online teszteket nem fogadjuk el.
A GMAT/GRE pontszámokra nincs szükség, de a jó GMAT/GRE pontszámokat kedvezően figyelembe veszik, és hasznosak lehetnek marginális esetekben.
Általában a jelentkezőknek nem kell részt venniük egy interjún a felvételi folyamat során.
*Iskolai kódok a vizsgálati eredményjelentésekhez:
TOEFL: 9671 | GRE: 2482 | HKU Master of Science in Marketing GMAT: FS2-WL-12
A TOEFL és IELTS pontszámjelentések csak két évig érvényesek. A GMAT pontszámjelentések öt évig érvényesek. Például, ha 2020. október 2 -án nyújtja be jelentkezési lapját, akkor csak a TOEFL/IELTS teszt 2018. október 1 -je után készített jelentése tekinthető érvényesnek. Kérjük, győződjön meg arról is, hogy időben megszerzi a hivatalos vizsgálati jelentést, mivel előfordulhat, hogy a vizsgálati hatóságok nem adják ki a jelentést, ha a teszt eredménye lejárt.
Tandíj
A javasolt tandíj a 2022 -es bevitelre 330 000 HK $*.
A felvételi ajánlat megérkezése után a jelölteknek 85 000 HK $ letétet kell rendezniük, hogy megerősítsék elfogadásukat. Az egyenleget 2 részletben kell kifizetni egy tanév során, függetlenül az egyes modulokban tanfolyamok számától.
300 HK $ vissza nem térítendő jelentkezési díjat is fizetnek.
*a Hong Kong -i Egyetem változtathat és végleges jóváhagyást kaphat
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Master in Digital Marketing Management
- Rennes, Franciaország
- Paris, Franciaország
MSc zöld és digitális menedzsment szakon
- Limassol, Ciprus
MSc Menedzsment és Marketing
- Cork, Írország