Master of Science in Nemzetközi Üzleti Stratégia
Linnaeus University
Kulcs információ
Campus helye
Kalmar, Svédország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
SEK 220 000 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
03 Sep 2024
* tandíj az EU / EES / Svájcon kívüli hallgatók számára: 220 000 SEK
Diákfoglalkozás
Az új országba költözés, a tanulmányok megkezdése és az új élet nagy lépés. Szerencsére diákjaink már átestek a folyamaton! Ezért szeretnének meghívni egy hallgatói webináriumra.
Bevezetés
A vállalatok sikeressé válásának egyik módja az új piacok felkutatása és a külföldön folytatott üzleti tevékenység. Ez a mesterképzés alapos ismereteket nyújt Önnek arról, hogyan lehet versenyképes, dinamikus és társadalmilag felelős stratégiákat kifejleszteni a nemzetközi vállalatok számára, és megerősíti a területen belüli kutatáshoz való kapcsolatot.
A nemzetközi üzleti stratégia a nemzetközi üzleti stratégiára szakosodott üzleti adminisztráció tanfolyamokon alapul, amelyek átfogó elméleti betekintést és fejlett gyakorlati megértést nyújtanak Önnek annak érdekében, hogy azonosítani, alkalmazni és kritikusan értékelni tudja a nemzetközi üzleti, marketing elméleteket és a vállalkozói szellem stratégiai szempontból. Különös figyelmet fordítanak a megatrendekre a társadalomban; például a globalizáció és a feltörekvő piacok folyamatos fejlődése, például a balti régióban, Oroszországban, Kínában, Indiában, Latin-Amerikában és Afrikában. A másik hangsúly a vállalkozások közötti, nemzetközivé válás - mind a hagyományos ipari vállalatok, mind a gyorsan növekvő, vállalkozó szellemű, kisebb méretű vállalatok körében.
A program során nemzetközi csapatokon fog dolgozni, és fejleszti készségeit az interkulturális kommunikáció és a tudományos írás terén, hogy kialakítson egy közös platformot a tanuláshoz. A program interaktív és kutatás-alapú, integrálva a programcsoport kutatásait tanfolyamokba, irodalom és szemléltető példák formájában. Élő esetekkel fog dolgozni, ahol különböző méretű nemzetközi vállalatoknál elemez és megoldásokat dolgoz ki, a multinacionális nagyobb vállalatoktól kezdve a kis és közepes méretű regionális vállalatokig. Ezen keresztül mélyreható ismereteket szerez arról, hogy a nemzetközi vállalatok milyen stratégiai kihívásokkal néznek szembe. Ezenkívül lehetősége lesz egy adott tantárgy területén specializálódni választott kurzusok vagy külföldi tanulmányok révén. Mélyen gyökerező elméleti ismeretei és reflektív megközelítése révén a program felkészíti Önt egy üzleti karrierre, valamint egy tudományos karrierre.
Ez a Linnaeus University
Linnaeus University egy modern, nemzetközi egyetem, amelyet Carl Linnaeusról - egy világhírű svéd tudósról - neveztek el, aki a Småland régióban született, ahol az egyetem található. További tények a Linnaeus University :
- 2010-ben alakult a Kalmar Egyetem és a Växjö Egyetem egyesülésével;
- Található Kalmarban és Växjőben;
- 44 000 beiratkozott hallgató;
- 2000 beiratkozott külföldi hallgató;
- Svédország 6. legnagyobb egyeteme a hallgatók számát tekintve;
- 780 partneregyetem több mint 80 országban;
- 100 fokos programok az első ciklus szintjén, ebből 8 angol nyelven oktat;
- 80 fokos programok második ciklusú szinten, közülük 35 angol nyelven oktatott.
Karrier
A program alapvető kompetenciákat kínál a nemzetközi vállalatok és szervezetek karrierjéhez, különös tekintettel a nemzetközi üzleti stratégiára és a marketingre.
Fokozat
Master of Science and Master of Business and Economics (120 kredit), szakterülete a nemzetközi üzleti stratégia (fő tanulmányi terület: üzleti adminisztráció).
Nemzetközi lehetőségek
A tantárgy nyelve az angol. Ily módon nemcsak a svédországi karrierre leszel felkészülve, hanem a nemzetközi kontextusban is. A program a világ minden tájáról befogadja a hallgatókat, ami azt jelenti, hogy a program során nemzetközi és multikulturális tapasztalatokat szerezhet. A nemzetközivé válás további lehetősége az a lehetőség, hogy féléves külföldi tanulmányokat folytathatunk a világ egyik partneregyetemén.
Kalmar
Kalmarban a Linnaeus University a város központjában található. Az Universitetskajen teljesen új építésű, és közvetlenül a tenger mellett található. Itt egy kreatív tudáskörnyezet részévé válik.
A belvárosban is a legtöbb diák él. Tíz perces kerékpározáson belül minden elérhető, függetlenül attól, hogy szeretne-e úszni a tengerben, tanulni, vásárolni vagy edzeni. Történelmi épületek és macskaköves utcák varázsolják a várost. Ha napsütés van, a Kalmár várárok mellett lévő területet tanuló és napozó diákok töltik meg. A diákélet Kalmar természetes része. Itt kezdődik a jövő álma!
Belépési követelmények
Általános felvételi követelmények a második ciklusú tanulmányokhoz és speciális belépési követelmények: Gazdálkodás alapképzés, mint fő tantárgy Angol B / 6 vagy azzal egyenértékű.
Karrierlehetőségek
A program alapvető kompetenciákat biztosít a nemzetközi vállalatoknál és szervezeteknél történő karrierhez, különös tekintettel a nemzetközi üzleti stratégiára és marketingre.
Nemzetközi lehetőségek
Az oktatás nyelve az angol. Ily módon nemcsak a svédországi, hanem a nemzetközi karrierre is fel lesz készülve. A programba a világ minden tájáról érkeznek diákok, ami azt jelenti, hogy a program során nemzetközi és multikulturális tapasztalatokat szerezhet. A nemzetközivé válás további lehetőségét kínálja az a lehetőség, hogy egy szemesztert külföldön tanuljunk valamelyik partneregyetemünkön szerte a világon.
Tanterv
A nemzetközi üzleti stratégia a nemzetközi üzleti stratégiára specializálódott üzleti adminisztrációs kurzusokon alapul, amelyek kiterjedt elméleti betekintést és fejlett gyakorlati megértést biztosítanak annak érdekében, hogy képes legyen azonosítani, alkalmazni és kritikusan értékelni a nemzetközi üzleti és marketing elméleteket. és a vállalkozói szellem stratégiai szempontból. Különös hangsúlyt kapnak a társadalom megatrendjei; például a globalizáció és az olyan feltörekvő piacok folyamatos fejlődése, mint a balti régió, Oroszország, Kína, India, Latin-Amerika és Afrika. A másik hangsúly a vállalkozások közötti – hagyományos iparági vállalatok és a gyorsabban növekvő, vállalkozó szellemű, kisebb méretű cégek – nemzetközivé válása.
A program során nemzetközi csapatokban fog dolgozni, és fejleszti az interkulturális kommunikáció és a tudományos írás terén szerzett készségeit, hogy közös tanulási platformot alakítson ki. A program interaktív és kutatás-alapú integrációja révén a programcsapat kutatási kurzusok formájában, szakirodalom és szemléltető példák formájában. Élő esetekkel fog dolgozni, ahol különböző méretű nemzetközi cégeknél elemzi és dolgozza ki a megoldásokat, a multinacionális nagyobb cégektől a kis- és középméretű regionális cégekig. Ezen keresztül mélyreható ismereteket szerezhet arról, hogy a nemzetközi vállalatok milyen stratégiai kihívásokkal néznek szembe. Emellett lehetősége lesz arra is, hogy egy adott tárgyterületre szakosodjon választható kurzusok vagy külföldi tanulmányok révén. Mélyen gyökerező elméleti tudása és reflektív megközelítése révén a program felkészíti Önt az üzleti és a tudományos karrierre.