Mester A digitális Marketing és Bevételkezelés

Általános információk

Program leírás

A PROGRAM LEÍRÁSA

A Sant Ignasi Turisztikai és Szállodamenedzsment Iskola idegenforgalmi és vendéglátóipari vállalkozásainak digitális marketing és bevételmenedzsment mester diplomája a Ramon Llull Egyetemen.

A program fő célja, hogy a legkorszerűbb képzést biztosítsa a digitális marketing területén a stratégiai döntéshozatal megkönnyítéséhez, valamint a legfejlettebb technikákat és eszközöket, amelyek irányítják az árképzéssel kapcsolatos bevételkezelési döntéseket. és bevételkezelés .

Ez a mester speciális képzést kínál, amely lehetővé teszi az erőforrások és a jövedelem optimalizálását az erősen versenyképes ágazatban. Ez magában foglalja egy intézményi, nyilvános és interperszonális kommunikációs modult is, amely kiegészíti a képzést, és így a nemzetközi idegenforgalmi ipar digitális átalakításának egyik vezetőjévé válhat.

A program 4 modulból áll, amelyeket sorban vagy külön-külön is el lehet venni. Csak egy modul tanulmányozása esetén megszerezhető egyetemi szakértői diplomát az adott szakterületen. A 4 modul befejezése az URL-n keresztül a mesterfokozathoz vezet.

  • 1. modul: Digitális marketing az idegenforgalmi és szállásadók számára
  • 2. modul: Hatékony kommunikáció a szakemberek számára
  • 3. Modul: Bevételkezelés az idegenforgalmi és szállásadók számára
  • 3. Modul: Teljes bevételkezelés


TARTALOMJEGYZÉK

A HTSI idegenforgalmi és vendéglátóipari vállalkozásainak digitális marketing és bevételmenedzsment HTSI célja, hogy szakértőként képezze magát, elsajátítva a legújabb trendeket a területeken, és lehetővé téve a legújabb digitális marketing és bevételkezelési eszközök kezelését az idegenforgalmi vállalkozásban és szállás.

A program teljesítése után Ön képes lesz:

  • Határozza meg és fejleszti ki a digitális marketing céljait, taktikáját és stratégiáit annak érdekében, hogy megfelelő politikákat alakítson ki az idegenforgalmi és szállásadói célokkal és stratégiákkal összhangban.
  • Azonosítsa az ügyfélélmény legfontosabb pillanatait, amellyel digitális stratégián keresztül rögzítheti és építheti az ügyfélhűséget.
  • Tanulja el a SEO és a SEM technikáit , valamint a tartalom megosztását a digitális médiában és a szociális hálózatokban az internetes tartalom pozicionálása érdekében.
  • A piac felosztása a forgalmazási csatornák szerint a fogyasztói profil azonosítása érdekében.
  • Definiálja a bevételkezelési stratégiákat a szervezet céljaival összhangban.
  • A várt eredmények elérése érdekében kezelje és hajtsa végre a bevételkezelési taktikákat.
  • Az árakat szétválaszthatja a forgalmazási csatornák és a fogyasztói profil alapján a trendek és viselkedés azonosítása érdekében.
  • Hozzon létre mechanizmusokat az árak és a készletek ellenőrzésére a szállodaszervezés általános teljesítményének javítása érdekében.
  • Az árak előrejelzése olyan stratégiák meghatározására, amelyek javítják a működési számla előnyeit.
  • A helyi, globális és interkulturális kérdések értékelése annak érdekében, hogy megértsék és beépítsék a külső perspektívákat, figyelembe véve a kollektív jólétet és a fenntartható fejlődést az idegenforgalmi és szállásadási projektek és vállalkozások irányításában.

felvételi

Ki férhet hozzá a digitális marketing és a bevételkezelés mesteréhez?

1. Egyetemi végzettséggel rendelkező hallgatók

  • Mindazok, akik hivatalos spanyol felsőfokú végzettséggel rendelkeznek, vagy az Európai Felsőoktatási Térség másik tagállamához tartozó felsőoktatási intézmények által kiállított oklevelek birtokában vannak, amelyek feljogosítják a mesterképzések beszerzését.
  • Az Európai Felsőoktatási Térségen kívüli oktatási rendszerekben diplomások végzettségének jóváhagyása nélkül. Korábban ellenőrizni fogjuk, hogy a diplomát kiadó külföldi egyetem a megfelelő hivatalos spanyol diplomával megegyező képzési szintet akkreditálta-e, és az Ön országában ez a végzettség lehetővé teszi posztgraduális oktatáshoz való hozzáférést. Az ezen út útján történő belépés semmiképpen sem jelenti e cím homologizálását vagy elismerését más célokra, mint a mester megvétele céljából.

2. Egyetemi végzettség nélküli hallgatók

A következő követelményeknek megfelelő egyetemi végzettség nélküli hallgatók vehetnek részt a programban, és miután a Felvételi Bizottság értékelte és elfogadta jelöltségét önéletrajzán keresztül:

  • Legalább 23 éves jelöltek
  • Belépés az egyetemre akár a PAU-n keresztül, akár egy felsőfokú képzési ciklus befejezése után
  • Legalább 3 év igazolható szakmai tapasztalat az idegenforgalmi és szállodai ágazat felelősségvállalásában. A Felvételi Bizottság fenntartja a jogot, hogy referenciákat kérjen az említett tapasztalatokról, és szükség esetén beszéljen a jelölttel.

JELENTKEZÉSI

Milyen eljárást kell követni a digitális marketing és bevételkezelés Mesterének nyilvántartásba vételéhez?

Amint a jelölt megkapja a felvételi bizottságtól a jelölésére vonatkozó kedvező határozatot, a regisztrációt hivatalosnak kell lennie a következő eredeti dokumentumok bemutatásával a Sant Ignasi Turisztikai és Szállodamenedzsment Kar akadémiai titkárságánál:

1. Spanyol egyetemi diplomások

  • Az érvényes személyi igazolvány vagy útlevél fénymásolata a regisztrációkor
  • Az egyetemi tanulmány címének vagy címének eredeti és fénymásolatai
  • Hivatalos tudományos igazolás (a tantárgyak felsorolása a képesítéssel és a kreditszámmal)
  • Közvetlen beszedési okmány

2. A spanyol egyetemi rendszeren kívüli oktatási rendszerek diplomái

  • Fénykép
  • Az érvényes útlevél fénymásolata a regisztrációkor
  • Az egyetemi tanulmány címének vagy címének eredeti és fénymásolatai
  • Hivatalos tudományos igazolás (a tantárgyak felsorolása a képesítéssel és a kreditszámmal)
  • A végzettség és a tudományos feljegyzés hiteles fordítása, ha az eredeti példány nem spanyol vagy angol.
  • A SET (a fokozat európai kiegészítése) vagy annak hiánya esetén a jelölt otthoni egyetemi tanúsítványa, amely igazolja, hogy egyetemi tanulmányai lehetővé teszik a mesterképzés megszerzését hazájában.

3. Egyetemi végzettség nélküli hallgatók:

  • Az érvényes személyi igazolvány vagy útlevél fénymásolata a regisztrációkor
  • A kitöltött diploma fénymásolata
  • Önéletrajz a vállalkozás bizonyítható és hitelesített munkatapasztalatával, amely meghatározza az említett tapasztalatot.

A beiratkozáskor a Sant Ignasi Turisztikai és Szállodamenedzsment Kar akadémiai titkársága megköveteli a hallgatótól az összes eredeti dokumentum benyújtását annak érdekében, hogy a vonatkozó kötelezővé váljon.

ÁR- ÉS Fizetési módszerek

Szabvány: 7 560 EUR

  • Regisztráció (fizetés a belépéstől számított 15 nap előtt) = 2 900 EUR
  • Pihenés (a mester megkezdése előtt) = 4660 EUR

Egyszeri fizetés: 6 804 EUR (5% kedvezmény)

  • Regisztráció (fizetés a belépéstől számított 15 nap előtt) = 2 900 EUR
  • Összesen (2019.01.01. Előtt) = 3 904 EUR

Havi fizetés (2%): 7 711,20 EUR

  • Regisztráció (fizetés a belépéstől számított 15 nap előtt) = 2 900 EUR
  • Havi = 801.87 EUR x 7 havi fizetés (február-július)
Utoljára frissítve December 2019

Az iskoláról

The School of Tourism and Hospitality Management Sant Ignasi (HTSI) is a university centre of Ramon Llull University and it is promoted by the Company of Jesus and the ESADE Foundation.

The School of Tourism and Hospitality Management Sant Ignasi (HTSI) is a university centre of Ramon Llull University and it is promoted by the Company of Jesus and the ESADE Foundation. Kevesebb