Mester A digitális Marketing és Online Stratégia
Spain Business School
Kulcs információ
Campus helye
Madrid, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Összekevert, Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
12 hónapok
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
EUR 6 850 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Mar 2024
* pályázzon az ösztöndíjra. Lehetőség akár 40%
Bevezetés
Ki kell részt
Minden szakember számára, akiknek be kell építeniük üzleti stratégiájukba az ügyfelek által használt új csatornákat: digitális. És természetesen minden olyan vállalkozó számára, akiknek tudniuk kell az internet előnyeiről, akár azért, mert e-kereskedelmet akarnak létrehozni, akár azért, mert át akarják alakítani vagy adaptálniuk kell hagyományos üzleti vállalkozásukat a digitális technológiához.
célkitűzések
- Ismerje meg, értse meg és alkalmazza minden vállalat alapjait, de az új piac jövőképe alapján: digitális.
- Teljes ismeretek megszerzése a marketingről és az ügyfélmenedzsmentről.
- Tudja, hogyan kell mérni és hogyan lehet eredményeket elérni a végrehajtott tevékenységek során.
- Legyen szakértő a legjobb ROI elérésében.
- Lehetőség van saját projekt felépítésére és finanszírozásának megszerzésére
napirend
1. modul: Alapismeretek
- 1. ülés: Technológiai és jogi környezet.
- 2. foglalkozás: A marketing alapjai.
2. modul: 1. ügyfélszakasz: digitális fogyasztó.
- 2. munkamenet: CRM. Ügyfélkezelés.
- 3. munkamenet: Vásárlói hűség.
3. modul: Digitális marketing
- 1. foglalkozás: Digitális marketing.
- 2. foglalkozás: Mobil marketing.
- 3. foglalkozás: A közösségi hálózatok világa.
- 4. foglalkozás: E-mail marketing.
- 5. munkamenet: SEO és SEM keresőmotorok.
- 6. munkamenet: Google Analytics I. Adatok elemzése.
- 7. munkamenet: Google Adwords I. Kampányok tervezése.
4. modul: Stratégia
- 1. munkamenet: A weboldal céljai és stratégiái.
- 2. foglalkozás: Stratégia az e-kereskedelemben.
- 3. foglalkozás: Stratégia a közösségi hálózatokban.
- 4. munkamenet: Online hírnevek kezelése.
- 5. foglalkozás: Stratégiai marketing terv.
- 6. szakasz: Digitális termék létrehozása.
- 7. ülés: 360º kampányok.
- 8. ülés: Ágazati marketing.
5. modul: Digitális menedzsment készségek
- 1. foglalkozás: Írásbeli kommunikáció.
- 2. ülés: Audiovizuális kommunikáció.
- 3. ülés: Nyilvános beszéd.
- 4. ülés: Hatékony prezentációk
Végső mester projekt: Mindig a szakértője, a projekt oktatója és a tanulmányok vezetője kíséri.
további információ
Azoknak a diákoknak, akik ezt akarják, lehetőségük van arra, hogy a főbb vállalatokban gyakornokokat végezzenek.
Ezt a képzést a Háromoldalú Alapítvány finanszírozhatja
Hallgatói vélemények
Carmen Luna (2015)
- Mi a legjobb a tanfolyamon?
A legjobb dolog a mesterben az oktatott tantárgyak sokfélesége volt, kezdve az olyan technikai témáktól, mint a jogi környezet alapjai, a vállalkozási törvény vagy a pénzügyek a nem pénzügyi ügyeknél, a gyakorlatiasabb és dinamikusabb tantárgyakig, mint például az időgazdálkodás vagy a motiváció és a vezetés . - Mi a legrosszabb a pályán?
A tanárok által küldött gyakorlatok nagy száma - Ön ajánlaná?
Igen. Ajánlom azoknak, akik átfogó képzést szeretnének szerezni a digitális üzleti életben, valamint azoknak, akik ismerik a marketing egyes területeit, és nem foglalkoztak olyan fontos témákkal, mint a mobil marketing, a közösségi hálózatok vagy a webanalitika.
Francisco Salas (2016)
- Mi a legjobb a tanfolyamon?
Tetszik a téma, az egyetem és a módszerek. - Ajánlanád ezt a mestert?
Természetesen.
Belépők
Tanterv
Tekintse meg a hivatalos tanulmányi tervet a spanyol felsőoktatási minőségi akkreditáló honlapján. Minősítő akkreditáció
A részletes tanulmányi tervet és naptárat lásd aSpain Business School honlapja .
Rangsorok
Spain Business School díj a legjobb spanyolországi üzleti iskolának 2021-ben és 2022-ben. Mesterdiplomáink a Spanyolország 2023-as hivatalos rangsorolásában:
Digitális marketing mester: 3. sz
- Master in Digital Business: 1. sz
- Vállalkozási mester: 1. sz
- Master in Analytics és Big Data: No. 3 (Üzleti adatelemző / Data Science)
MBA mester: 5. sz