Mester A digitális Marketing és az E-kereskedelem
Spain Business School
Kulcs információ
Campus helye
Madrid, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Összekevert, Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
12 hónapok
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
EUR 6 850 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Mar 2024
* pályázzon az ösztöndíjra. Lehetőség akár 40%
Bevezetés
Ki kell részt
Mindazok számára szól, akik üzletet akarnak létrehozni az interneten, és el akarják érni potenciális vásárlóikat, bárhol is vannak, és akik tudják, hogyan kell ezt megtenni a létező különféle eszközökből. Azok számára is, akiknek meg kell határozniuk és meg kell tervezniük azt a stratégiát, amely bármely kereskedelem iránt elkötelezett vállalat sikeréhez vezet.
célkitűzések
- Ismerje meg, értse meg és alkalmazza minden, a kereskedelemmel foglalkozó internetes társaság alapjait, de az új piac jövőképétől függően, digitálisan.
- Teljes ismeretek megszerzése az ügyfelek megszerzésétől, a lojalitástól és az e-kereskedelem stratégiájától az eredmények elemzéséig.
- Tudja, hogyan kell mérni és hogyan lehet eredményeket elérni a végrehajtott tevékenységek során.
- Legyen szakértő a legjobb ROI elérésében.
- Lehetősége van arra, hogy saját projektet építsen, és finanszírozást kapjon.
- Emellett számos program létezik minden olyan program számára, amelyek az alábbiakból állnak: a munkacsoportok hatékony kezelése, a stratégiai döntések megtétele, globális és integráló jövőkép kialakítása, a változáskezelés elsajátítása és a vezetői készségek megragadása.
napirend
1. modul: Alapismeretek
- 1. ülés: Technológiai és jogi környezet
- 2. foglalkozás: A marketing alapjai
- 3. foglalkozás: Bevezetés az e-kereskedelembe
2. modul: Az ügyfél
- 1. ülés: Digitális fogyasztó
- 2. munkamenet: CRM. Ügyfélkezelés
3. modul: Digitális marketing
- 1. foglalkozás: Digitális marketing
- 2. foglalkozás: Mobil marketing
- 3. foglalkozás: Közösségi hálózatok
- 4. foglalkozás: E-mail marketing
- 5. munkamenet: Keresőmotorok: SEO-SEM
- 6. munkamenet: Google Analytics I
- 7. munkamenet: Google Adwords I
- 8. ülés: Kampánytervezés és -kezelés
4. modul: E-kereskedelem
- 1. ülés: Stratégia az e-kereskedelemben
- 2. ülés: Közösségi e-kereskedelem
- 3. ülés: e-kereskedelmi logisztika
- 4. foglalkozás: Prestashop
- 5. ülés: Magento
5. modul: Digitális menedzsment készségek
- 1. foglalkozás: Időgazdálkodás
- 2. foglalkozás: Stresszkezelés
- 3. ülés: Nyilvános beszéd
- 4. ülés: Hatékony prezentációk
Végső mester projekt: Mindig a szakértője, a projekt oktatója és a tanulmányok vezetője kíséri.
további információ
Azoknak a diákoknak, akik ezt akarják, lehetőségük van arra, hogy a főbb vállalatokban gyakornokokat végezzenek.
Ezt a képzést a Háromoldalú Alapítvány finanszírozhatja.