Mester Márkaépítés és Divattervezés
IADE
Kulcs információ
Campus helye
Lisbon, Portugália
Nyelvek
Portugál
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
előadás
A márkaépítés és divattervezés mesterképzése az IADE és az UBI - Beira University University közötti IADE született, és kihasználhatja azt a lehetőséget, amelyet mindkét intézmény a program felépítését és meghatározását IADE területeken kínál: az IADE -től szilárd DNS presztízsét kapják. elismert tapasztalat a tervezés és a marketing területén; az UBI, az elismert nemzeti érdemekkel rendelkező textilörökség történelmi fővárosa.
A ambiciózus és innovatív kezdetektől fogva ezt a diplomát úgy alakították ki, hogy konkrétan és speciális módon reagáljon a piac, valamint a divat kommunikációja és népszerűsítése során megfigyelt összetett igényekre.
A program képzett szakemberek és vállalkozók képzését javasolja, ösztönözve a kritikus és tájékozott elme fejlődését, amely képes létrehozni vagy értelmezni a márkaépítés és a divattervezés trendeit anélkül, hogy feladná a társadalmi felelősségvállalás nélkülözhetetlen érzetét.
előnyök
- A program egyedi profilja a piacon, amelyet megerősít az, hogy a márkaérték létrehozásában való közvetlen alkalmazásával kifejezi a Márkaépítés és a Divattervezés elméleti és tervezési dimenzióit.
- Lehetőség márka- és kollekciós projekt kidolgozására, a koncepciótól a promócióig, nyilvánossággal és bemutatással.
- A vállalkozási szemlélet előmozdítása a hallgatók körében, számos példával a piacon létrehozott és sikeresen megvalósított projektekre.
- Olyan versenyekben való részvétel ösztönzése, amelyek relevánsak a nemzeti és nemzetközi területek szempontjából, és amelyekben a hallgatókat az oktatási csapat kíséri ebben a folyamatban.
gyár
A gyár az IADE speciális projektügynöksége. Legfontosabb küldetése az IADE jó hírnevének és márkájának elismerése. Ebben az egységben, ahol értéket és ismereteket állítanak elő, világosan hangsúlyozzák a hallgatók, a tanárok, a laboratóriumok és a civil társadalom közötti kapcsolatot.
A gyár projektjeit alapvetően három cselekvési vonal határozza meg: párhuzamos gyártás (tanórán kívüli projektek fejlesztése); tanterv elkészítése (projektek az akadémiai kontextusban és a civil társadalmi partnerekkel együttműködve) és a jövő kidolgozása (kutatás alkalmazandó a nulláról tervezett és létrehozott projektek fejlesztésére).
Menetrend / időtartam
Nap vagy munka után / 4 szemeszter
egyetem
Santos - Lisszabon / UBI - Covilhã
Belépők
Képtár
Karrierlehetőségek
A marketing, a divattervezés és a kommunikáció metszéspontjából kibontakozó mesterképzés célja a szakmai lehetőségek bővítése a következő területeken:
- Divatmárkák létrehozása és menedzselése
- Divatgyártás
- Divatkollekciók készítése
- Termékbeszerzés divatkollekciókhoz
- A márkaépítés és divattervezés mesterei felkészültek arra is, hogy oktatói vagy egyetemi kutatói karriert kezdjenek.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MSc márka- és marketingmenedzsmentből
- Berlin, Németország
MA luxusmárka stratégia és üzlet
- London, Egyesült Királyság
Divatirányítási Mester: Márka- és termékmenedzsment
- Milan, Olaszország