Mester Program a Divat Marketing és Menedzsment

Általános információk

Program leírás

Ha többet szeretne megtudni a marketingről és a fogyasztói viselkedésről a divat és a textil vonatkozásában, ez az oktatás az Ön számára. Itt kapsz alapvető ismereteket a textil értékláncban, és szakosodni a marketing és a kommunikáció.

Ez az oktatás biztosítja a marketing és a fogyasztói magatartás menedzselését a textil- és divat-folyamatokban. Alapvető tudást szerez a textil értékláncok kezeléséről, különös tekintettel a fenntarthatóságra.

A svéd Textiliskola csak a megfelelő hely a divat tanulmányozásához. Itt megtalálja a jól felszerelt laboratóriumokat, az innovációt és a technológia kutatását, valamint a tervezést, amelyet gyakran az iparral együttműködve folytatnak. Mivel a Borås régió textilipari régió, jó lehetőségek nyílnak a közeli vállalkozásokban való együttműködésre, szakmai gyakorlatokra és diplomákra. A Svéd Iskolai Iskola része a University of Borås és a textileken belül minden program itt található, www. HB .se / hu / The-Swedish-School-of-Textiles /

Programszerkezet

A tanfolyamok az első év során a textil értékláncot képviselik az ötlettől a tervezésig, a termeléstől és elosztástól, a forgalom visszaszorítására és kezelésére.

A második évben a textilkezelést folytatja, de ezúttal a marketing és a kommunikáció specializálódott. Itt a hangsúly a kommunikáció különböző perspektíváiról szól, és hogyan lehet fenntartható üzenetet kapni a fogyasztók számára.

A tanfolyamok erős alapot nyújtanak a textilkezelés jelenlegi kutatásaiban, amelyek középpontjában a textil-értéklánc fenntarthatósága, valamint University of Borås i University of Borås folyó szomszédos témákban, például üzleti adminisztrációban és ipari gazdaságtanban folytatott kutatás.

Karrier kilátások

Ez az oktatás felkészíti az iparágban és az egyetemeken a fejlett pozíciókra való felkészülést. A diploma megszerzése után felkészült a marketing, a minőség, a termelés vagy a logisztika vezető pozícióira, vagy vállalkozóvá válhat, és létrehozhatja saját vállalkozását, vagy folytathatja a PhD tanulmányait.

Belépési követelmények

Bachelor diploma (180 kredit) a Business Administration, Ipari Economics, Textile Technology, Textile vagy Fashion Design vagy ezzel egyenértékű. Továbbá a hallgatóknak az angol nyelvvel egyenértékű angol nyelvtudással kell rendelkezniük 6.

A kiválasztás alapja a Motiváció levele és az online interjú.

Mesterfokozat

  • Master of Science (120 kredit), egy nagy menedzsment szakirányú Fashion Management és Marketing

Utoljára frissítve márc. 2018

Az iskoláról

The University of Borås has approximately 11 000 students and 730 employees. In collaboration with the public and private sectors, we conduct education and research of high international quality with ... Tovább

The University of Borås has approximately 11 000 students and 730 employees. In collaboration with the public and private sectors, we conduct education and research of high international quality with great societal relevance. We are a modern university with a central campus in the centre of the city. The national and internationally known Swedish School of Textiles and Swedish School of Library and Information Science are a part of the University of Borås, both of which have educational programmes and research. Kevesebb