Mester Vásárlói Mester
IFDA Italian Fashion & Design Academy
Kulcs információ
Campus helye
Milan, Olaszország
Nyelvek
Angol, Olasz
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 hónapok
Pace
Részidő
Tandíjak
EUR 6 000 / per quarter *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* ÁFA-val
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A divatszakértők, a divatszakértők és a divatvásárlók által közvetített kurzus közvetlen kapcsolatot biztosít a divat világával és annak elosztásával.
Néhány érintett divat szakember:
- Flaminio Soncini („Vevőegyesület” alapítója)
- Maurizio Cinà (a „Buyer Association” társalapítója, a Frankie Morello AD-je)
- Zappieri bemutatóterem
- Milánó Rinascente
- Luisa ViaRoma
A tanfolyam céljai
A Fashion Buyer kurzus célja, hogy a fiatal szakembereket divatosan képezze, és a vásárlók és az eladók felkészítését végezze, akik általában vásárolhatnak irodákat, áruházakat és bemutatótereket.
Tanfolyamprogram
A Fashion Buyer kurzus program speciális képzést nyújt:
- A teststílusok fejlődésének elemzése
- A koncepció meghatározása
- A piacra kerülő termék fogalma
- Az anyagok: Fonalak és szövetek, trendek, kreativitás
- A célközönség azonosítása
- Mi a trend
- Trendek elemzése
- A divat-ellátási lánc egészét alkotó különböző szegmensek leírása
- Tippek a divat történetéhez; az abszolút kezdők, a huszadik század elején végzett kísérletek stb.
- Mi a stílustervezés, a stylist bevitele, az ábra
- A modellezés értéke, minták készítése, vállalkozók
- Mi az a bemutatóterem
- A vevő, az eladás, a boltos, a nagyszabású forgalmazás, a nemzetközi vásárlási irodák
- Látogasson el a Multigriffes Showroomba vagy a Boutique-ba
- Bemutató szociológia, vizuális merchandising, árképzés, felár
- Elosztási technikák
- A végső fogyasztói kereslet elemzése
- Termék promóció, nem szokványos marketing technikák, vírus és gerilla
- A termék észlelése
- Marketing stratégiák és márkaelemzés
- A kiválasztási kritériumok és a ruhák és kiegészítők kiválasztása
- Stratégia és képesség a luxuscikkek árának kezelésére
A divatstúdiók, bemutatótermek vagy butikok látogatásait tervezik, hogy támogassák a képzést és megértsék az ágazat vásárlási rendszerét.
Tanúsítvány: Az IFDA az ISO 9001 minősítéssel rendelkezik az oktatási rendszerre, az EA 37 szektorra. SQ164098, és kiadja a nemzetközi szinten elismert tanúsítványokat.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Divatmarketing és menedzsment mesterprogram
- Borås, Svédország
Master Program in Fashion Marketing and Management
- Borås, Svédország
Master in Fashion Marketing, Communication and Event Planning (English or Spanish)
- Barcelona, Spanyolország