Mester a kölcsönhatás tervezésében
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Kulcs információ
Campus helye
Barcelona, Spanyolország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
9 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 15 100 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
18 Jan 2025
* Beiratkozási díj 3.900 € + tandíj 11.500 €
Bevezetés
A Master in Interaction Design célja olyan szakemberek képzése, akik a jövő digitális vezetői törekvéseiknek tekintik az együttműködésre, kritikai gondolkodásra és technikai készségeket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy reagáljanak, alkalmazkodjanak és kihasználhassák a digitális átalakulás hatásait, és megértsék, hogyan lehet a digitálisat felhasználni a stratégiai tervezéshez.
A Mester a kreativitás, a tervezés és a technológiai innováció környezetét biztosítja azáltal, hogy a jövőbeli lencsén keresztül a projektekre összpontosít. Olyan készségeket és gondolkodásmódot nyújt a hallgatók számára, amelyek megkérdőjelezik a jelenlegi helyzetet, és olyan lekerekített tervezőket állítanak elő, akik fegyelmi, kulturális és földrajzi határokon átnyúlóan dolgozhatnak a jövőbeli egyéni, társadalmi és üzleti igények kielégítésére szolgáló kíváncsiság, kísérletezés, műszaki készségek és a kritikus gondolkodás, valamint az empatikus együttműködési készségek.
Szakterületek
UX Design
Az UX Design modul a digitális gazdaság jövő alkotóit, az embereket képezi képessé, akik megoldásokat kínálnak a felhasználói élmény és a holnap kommunikáció forradalmasításához. Egy partner együttműködésének köszönhetően a programot kísérletezés és innováció hajtja, valamint a kritikus tervezés és az új üzleti modellek alapos képzése mellett.
UI tervezés
A felhasználói felület tervezési modulja az elrendezés fejlesztésére és a felhasználóknak a termékkel való interakciójának finom részleteire összpontosít . Egy partner közreműködésével a multidiszciplináris csapatokban dolgozó hallgatók megoldják a feltett kihívást.
Kreatív kódolás
A Kreatív kódolás modul célja a jövőbeli digitális gazdasági szakemberek , sokoldalú egyének képzése a tervezési tapasztalatokkal, a legszélesebb körű programozási nyelvek elsajátításával és nagy vállalkozói ismeretekkel.
A modul egyik célja a szakemberek kiképzése, akik képesek kommunikálni a tudományágak között, a technológiákat inkább az előnyökhöz, nem pedig az ellenük használva.
Egy partner égisze alatt a hallgatók valós rövidnadrágon alapuló portfóliót hoznak létre, multidiszciplináris csapatokban dolgoznak, és technológiai alkalmazásokat fejlesztnek az eredeti ötlettől a végtermékig.
célok
- A digitális munkaerőpiachoz szükséges elméleti és technológiai ismeretek megszerzése.
- Széles körű készségek fejlesztése az interaktív projektek tervezésében, gyártásában és vezetésében.
- Tanulni az ágazat legfontosabb vezető vállalatairól.
- Tágas professzionális portfolió létrehozása valódi röviden.
- A város üzleti és kulturális kontextusához való hozzáférés.
- Új digitális gyártási eszközök és szoftverek elsajátítása.
- A hatékony, multidiszciplináris, együttműködő munka előmozdítása.
- A nyilvános bemutatók kommunikációs készségeinek javítása.
- A diák autonómiájának fokozása az önértékelés és a tanulás révén.
- A kreativitás, a kísérletezés és az innováció ösztönzése.
Módszertan
A Mester 2 szakaszból áll, mindegyik modulból áll: az első egy olyan átfogó szakasz, amelyben a hallgatókat a jövőbeli igényeket kielégítő tudományágakban alapvető készségeket tanítják, majd egy második szakosodott szakasz, amelyben a hallgatók tovább fejleszthetik készségeiket a választott tudományága: digitális menedzsment, kreatív kódolás, UX / UI tervezés vagy digitális gyártás.
Az első szakasz megteremti a kölcsönhatás-tervezés koncepciójának alapjait a négy különböző kurzus-specializáció alapjainak bemutatásával.
A Mester e szakasza egy ismételt heti ütemtervre épül, amely követi a digitális szolgáltatás vagy termék fejlesztési szakaszát (gondolkodás, tervezés, kódolás, készítés és inspiráció), ezáltal kiegyensúlyozott képzést biztosítva a kreatív digitális vállalatok világának sarokköveiről.
A Mester második szakasza belép a specializációkba, és ezért más struktúrát követ. A hallgatók olyan horizontális tevékenységek napjain dolgoznak együtt projektekben, amelyeket szakterületek szerint osztanak meg kurzusaik tartalmának kezelésekor.
Diák profilja
Az ágazat vezető vállalata és a vállalkozói szellem és az innováció iránt az egyik legígéretesebb piacon.
A program célja az interaktív élmények megtervezésében érdekelt alkotók, például:
- Tervező és kommunikációs szakemberek, akik szenvedélyesen vesznek részt az új technológiák terén.
- A tervezők, akik szeretnék megtanulni, hogyan kell programozni és programozni az UX / UI érdekeket.
- Jövőbeli vállalkozók és a digitális szektor termelői.
- Gyártók, terméktervezők és digitális művészek.
- A hirdetések és a kommunikáció világa vezetői és kreatívjai.
Munkalehetőségek
A választott szakiránytól függően a diploma megszerzéséhez szükséges karrierhelyzetek a következők:
- Interfész dizájn és felhasználói élményhelyek (UX, UI) a design stúdiókban és digitális tartalomcégeknél.
- Eseménygyártó és projektvezető a reklámügynökségekben.
- Rendezvényszervezők és interaktív tapasztalatok rendezvények és kongresszusok számára.
- Maker szektor szakemberei a fab labs és a digitális gyártási terek.
- Kreatív a technológiára és az új médiára szakosodott kommunikációs ügynökségekben.
koordinátor
Jordi Planas
Interaktív élmények tervezője, amely ötvözi a technológiát és a kreativitást, a digitális művészetet és a reklámot. Az interaktív telepítő cég alapítója, a Vimod Studio , amely olyan reklámügynökségekkel együtt, mint az Ogilvy vagy az S, C, P, F, stb., A Mobil Világkongresszuson olyan technológiai rendezvényeket tervez és gyárt, mint például a Garmin, Zürich vagy Lenovo márkák, többek között az események.
A kísérleti elektronikus zene, a készítőkultúra, a barkácsolás és a digitális gyártás rajongója, az Arduino, a Processing, a C, a tárgyak internete és a robotika kreatív programozója. Tanít osztályokat és szemináriumokat számos oktatási programban (a Tarragona Tartományi Tanács Művészeti Iskolája, a játékok és az IED magasabb szintű tanfolyamai). Képzőművészeti diplomát szerez a barcelonai egyetemen és digitális művészeti diplomát a Pompeu Fabra Egyetemen.
Eduardo de Felipe
Független tervező és kreatív tanácsadó, 20 éves tapasztalattal, a digitális innováció és az emberközpontú, tervezésvezérelt kreativitás révén támogatva a világ legjobb osztályú ügyfeleit, márkáit és termékeit.
Ő és David Boleas alapították a Piratat, London egyik leginnovatívabb digitális produkciós stúdióját és rendszeres szereplőjét a digitális produkció felső asztalán.
2016-ban, majdnem 15 éve Londonban élve és dolgozva, Barcelonába költözött, ahol továbbra is globálisan működik, az európai piacra összpontosítva.
Képtár
Ideális Diákok
Az ágazat vezető vállalata és a vállalkozói szellem és az innováció iránt az egyik legígéretesebb piacon.
A program célja az interaktív élmények megtervezésében érdekelt alkotók, például:
- Tervező és kommunikációs szakemberek, akik szenvedélyesen vesznek részt az új technológiák terén.
- A tervezők, akik szeretnék megtanulni, hogyan kell programozni és programozni az UX / UI érdekeket.
- Jövőbeli vállalkozók és a digitális szektor termelői.
- Készítők, terméktervezők és digitális művészek.
- A hirdetések és a kommunikáció világa vezetői és kreatívjai.
Belépők
Tanterv
A mesterképzés 2 szakaszra oszlik, mindegyik egy modul: az első egy átfogó szakasz, amelyben a hallgatók alapvető készségeket tanulnak a jövőbeli szükségleteket kielégítő tudományágak számára, majd egy második speciális szakasz következik, amelyben a hallgatók továbbfejleszthetik készségeiket a az általuk választott szakterület: digitális menedzsment, kreatív kódolás, UX/UI tervezés vagy digitális gyártás.
Az első szakasz lefekteti az interakciótervezés koncepcióit a négy különböző kurzus-specializáció alapjainak bemutatásával.
A mesterképzés ezen szakasza egy ismétlődő heti ütemterv köré épül, amely követi a digitális szolgáltatás vagy termék fejlesztési fázisait (gondolkodj, tervezz, kódolj, készíts és inspirálj), ezáltal kiegyensúlyozott képzést biztosít a kreatív digitális vállalatok világának sarokköveiről.
A második szakasz a Master belép a specializációk, és ezért más szerkezetet követ. A hallgatók közös projekteken dolgoznak a keresztirányú tevékenységek napjain, amelyeket szakterületenként osztanak fel kurzusaik tartalmának megvitatásakor.
A program eredménye
- A digitális munkaerőpiachoz szükséges elméleti és technológiai ismeretek megszerzése.
- Széles körű készségek fejlesztése az interaktív projektek tervezésében, gyártásában és vezetésében.
- Tanulni az ágazat legfontosabb vezető vállalatairól.
- Tágas professzionális portfolió létrehozása valódi röviden.
- Hozzáférni a város üzleti és kulturális környezetéhez.
- Új digitális gyártási eszközök és szoftverek elsajátítása.
- A hatékony, multidiszciplináris, együttműködő munka előmozdítása.
- A nyilvános bemutatók kommunikációs készségeinek javítása.
- A diák autonómiájának fokozása az önértékelés és a tanulás révén.
- A kreativitás, a kísérletezés és az innováció ösztönzése.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
A választott szakiránytól függően a diploma megszerzése után lehetséges karrier pozíciók:
- Interfész dizájn és felhasználói élményhelyek (UX, UI) a design stúdiókban és digitális tartalomcégeknél.
- Eseménygyártó és projektvezető a reklámügynökségekben.
- Rendezvényszervezők és interaktív tapasztalatok rendezvények és kongresszusok számára.
- Maker szektor szakemberei a fab labs és a digitális gyártási terek.
- Kreatív a technológiára és az új médiára szakosodott kommunikációs ügynökségekben.