Mester a tanításban
University of San Francisco - School of Education
Kulcs információ
Campus helye
San Francisco, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 955 / per credit *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* hitelenként.
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Tanuljon meg, hogy politikailag tájékozott és demokratikusan bevett tanterv döntéshozók és tervezők, akik kritikusan gondolkodnak az oktatási célokról, perspektívákról és gyakorlatokról.
A
A tanári jelölteket az USF javasolja a Kaliforniai tanári hitelesítési bizottság (CTC) számára az Előzetes többszörös tantárgyak (36 kredit) vagy egy tantárgy (34 kredit) tanítási hitelesítő számára, opcionális kétnyelvű engedélyezéssel spanyolul.
Karunk
Munkatársaink a szakterületen dolgozó szakemberek, akik rangos intézményekkel foglalkoznak, és széles körben ismerik az oktatási kérdéseket. A kereskedelemben az osztálytermi tanárok, és intim megértést nyújtanak a mindennapi tantermi élet és a hatékony pedagógiai stratégiák számára.
matematika
Nemrégiben felvettük az új karokat, akik megerősítették programunk matematikai és tudományos oktatási kínálatát.
Program részletei
A tanári nevelési tapasztalat
- Személyre szabott tapasztalat egy befogadó, változatos közösségben kis osztályokkal.
- Dedikált, szakértő kar, háttérrel az osztálytermi oktatásban és számos szakterületen.
- Az akadémiai tanfolyam és a helyszíni tapasztalatok integrálása a helyi iskolákba.
- Olyan elképzelés, amely hangsúlyozza a humanizáló kapcsolatokat, a demokratikus részvételt és a kritikai vizsgálatot.
Programszállítás
A tanfolyamok hétfőtől csütörtökönként és néhány szombaton kerülnek megrendezésre. A diákok tanítása a második félévben kezdődik, és rendszerint heti második napot vesz igénybe a második félévben, majd heti 5 napot az osztály órájában a harmadik félévben.
TANFOLYAM RÉSZLETEI
A mesterképzéssel kapcsolatos előtanulmányi felajánlások a következők:
- Elõzetes többes tantárgy hitelesítése egy opcionális kétnyelvû felhatalmazással spanyolul 36-40 kredit.
- Előzetes egyéni hitelesítő hitelesítés egy opcionális kétnyelvű felhatalmazással spanyolul 34-38 kredit.
Azok a jelöltek, akik teljesítik a hitelesítési program követelményeit az USF-ben, megkaphatják a MAT-ot a sikeres kitöltésével:
- TED 673 - Tanterv: áramok és ellentmondások (3 kredit)
- TED 674 - tantervfejlesztés és -tervezés (3 kredit)
Kurzusunk a MAT programban a tantervre összpontosít. Az osztálytermi tanárok folyamatosan döntő döntéseket hoznak a tanterv, az oktatás és az értékelés terén. Ahhoz, hogy elgondolkodtató döntéshozók legyenek, történelmi perspektívát kell szerezniük az egymásnak ellentmondó mozgalmakról - és a mögöttük álló politikáról -, amelyek a K-12-es iskolákban megformálták a tantervet. Arra kell gondolniuk, hogy saját tantervi egységeik és leckéik hogyan különböznek egymástól a diákok tudásának tudatában és képesek. Az új tanároknak gondosan megtervezett tapasztalatra van szükségük, mivel megtanulják megtervezni az egységek és leckék kialakítását, amelyek a diákjaik különböző szükségleteinek és érdekeinek kielégítését célozzák.
A két MAT kurzus biztosítja a hallgatók számára az oktatási történelem, politika és filozófia ismeretét, amelyet más TED tanfolyamok nem foglalkoznak. A tanítási tervre és az egységtervezésre vonatkozó korábbi tanfolyamokra épülnek, miközben az iskola nagyobb céljaira, az oktatási vitákra és a tanterv különböző megközelítéseire irányulnak. A tanfolyamok segítik a tanárokat abban, hogy megértsék és egyensúlyozzák az osztálytermi tanítás konfliktusos igényeit. A pedagógusok saját maguk értelmét intellektuelként, adaptív szakértőként és gondolkodó gyakorlóként terjesztik ki.
Tanulási eredmények
TANULÁS A DIVERSITÁSSAL
- Értsd meg, hogy a társadalmi igazságszolgáltatási kérdések mindig működnek, hatással vannak mindenkinek, és kapcsolatokban, tantervben, pedagógiában és értékelésben nyilvánulnak meg.
- Az oktatási gyakorlatok, programok és politikák problémamentesítése a társadalmi igazságszolgáltatási koncepciók, elméletek, keretek felhasználásával.
- Hozzájárulj a becsületes és nyitott gondolkodáshoz, különböző kultúrákhoz, tapasztalatokhoz.
- Tanuljon felelősségteljesen és szánalmasan a hallgatói érdekképviselet, az eszközalapú orientáció és a deficit szempontjából.
- Értsd meg a rasszizmus, a klasszizmus, a szexizmus, a homofóbia és az elnyomás más formáinak intézményi, rendszerszintű erői, és hogyan játszanak az osztálytermekben és az iskolákban.
- Olyan eszközök kifejlesztése, amelyek felismerik és szembenéznek a dehumanizáló beszédekkel és fellépésekkel.
- Kritikusan reflektáló tanári identitás kifejlesztése azzal a képességgel, hogy saját feltételezéseit megkérdőjelezheti.
- Fejlessze ismereteit és motivációját az oktatási alapelvek, megközelítések és erőforrások alkalmazására a sokszínűséghez és a társadalmi igazságossághoz.
TANULÁS
- Az osztálytermi tanítás tudatosságának fejlesztése olyan összetett törekvésként, amely magában foglalja a tantervi ismeretek megértését, a különböző tanulók, a magas tőkeáttételes pedagógiák, az osztálytermi közösség / vezetés, a többféle értékelési formák és az iskolázottság összefüggéseit.
- Gondoljunk az oktatás különböző céljaira és a saját tantermi tanításunkra, valamint a pedagógusként betöltött szerepünkre gyakorolt hatásokról, amelyek a diákok növekedését mint humánus, kompetens és felhatalmazott tanulókat támogatják.
- Értsd meg a kapcsolatokat az elméletek, elvek és az osztálytermi gyakorlatok között, és kritizáljátok azokat a feltételezéseket, amelyek rámutatnak rájuk.
- Behaviorizmus.
- Konstruktivizmus.
- A felelősség fokozatos felszabadítása.
- Közvetlen oktatás.
- Tanulás a megértésért.
- Megértés a tervezéssel.
- Fejleszteni kell a szociokulturális és fejlődési perspektívákat a tanulók és a tanulás között, amelyek magukban foglalják azt a tudást, hogy a megismerés kapcsolatban áll az identitással, a társadalmi, az érzelmi, a kulturális, a környezeti és a fiziológiai kérdésekkel.
- Fejleszteni kell az osztálytermi tanítás (tanterv, pedagógia, értékelés, tantermi közösség / vezetés) szoros figyelemmel kísérését, elemezheti a bizonyítékok felhasználását, és alkalmazhatja a tanulás tanulságait a tanítás (a kiválóság és a méltányosság) szemszögéből.
- Ismerje meg a tanterv, az oktatás, az értékelés és az osztálytermi közösség / vezetés különböző megközelítéseit; mikor kell használni őket; és miért.
- Fejleszteni kell a komplex, kritikai gondolkodás szokásait; vizsgálat; és gondolkodás az elméletről és a gyakorlatról; kihívást jelent a tanulás és a tanítás saját elképzeléseire.
- Fejleszteni kell az osztálytermi tanítás (a méltányosság és a kiválóság) elképzelését a tanfolyam nagy ötleteire alapozva, azzal a megértéssel, hogy eszméinket az iskola és a társadalom valósága fogja megkérdőjelezni.
TANTERV
- A tanárok kritikus fontosságúak a tantervben az iskolákban, hogy alkalmazkodjanak a tantervi / oktatóanyagok elfogadásához.
- A tanárok folyamatos értékelést végeznek (a hallgatók erősségeiről, ahol a diákok, szükségletek), amely tájékoztatja a tervezést és a tanítást.
- A tanárok tudják, hogyan fejlesszék le a tanulási terveket és az utasításokat.
- A tanárok tudják, hogyan építsék fel a hallgatói eszközöket az írástudás és számolás fejlesztésére a tartalomterületeken.
- A tanárok összekapcsolják saját tanterveiket és pedagógiájukat a sokszínűség és a társadalmi igazságosság tanításával.
- A tanárok összekapcsolják az elméletet a gyakorlatukkal (pl. Hogyan tanulják meg a gyerekek az olvasási utasítások olvasását, hogyan fejlődnek a gyerekek a szám értelme a matematikai oktatáshoz).
- A tanárok széles körű és konkrét tantervi célokat azonosítanak (pl. Erőteljes ötletek, készségek és stratégiák).
- A tanárok a keretekre és eszközökre ("anyák és csavarok") alkalmazzák tanterveiket, pedagógiájukat és értékelésüket.
Karrier
A Teaching MA végzettjei olyan oktatók, akik különböző környezetben dolgoznak. A legtöbb állami és magániskolai tanár.
KARRIER OPCIÓK
Az USF tanárok a következő iskolai körzetekben dolgoznak:
- San Francisco
- Oakland
- Berkeley
- West Contra Costa
- Alameda
- Novato
- Hayward
Ők olyan magániskolákban is dolgoznak, mint St. Ignatius, Szent József, Szent Szív, San Francisco Nap, Urban School, Marin Country Day és San Francisco Friends.
Tanterv
Program részletei
A tanári nevelési tapasztalat
- Személyre szabott tapasztalat egy befogadó, változatos közösségben kis osztályokkal.
- Dedikált, szakértő kar, háttérrel az osztálytermi oktatásban és számos szakterületen.
- Az akadémiai tanfolyam és a helyszíni tapasztalatok integrálása a helyi iskolákba.
- Olyan elképzelés, amely hangsúlyozza a humanizáló kapcsolatokat, a demokratikus részvételt és a kritikai vizsgálatot.
Programszállítás
Az órákat hétfőtől csütörtökig esténként és néhány szombaton tartjuk. A hallgatói tanítás a második félévben kezdődik, és a második félévben általában heti 2, a harmadik félévben pedig heti 5 nap tanórai időt igényel.
TANFOLYAM RÉSZLETEI
A mesterképzéssel kapcsolatos előtanulmányi felajánlások a következők:
- Elõzetes többes tantárgy hitelesítése egy opcionális kétnyelvû felhatalmazással spanyolul 36-40 kredit.
- Előzetes egyéni hitelesítő hitelesítés egy opcionális kétnyelvű felhatalmazással spanyolul 34-38 kredit.
Azok a jelöltek, akik teljesítik a hitelesítési program követelményeit az USF-ben, megkaphatják a MAT-ot a sikeres kitöltésével:
- TED 673 - Tanterv: áramok és ellentmondások (3 kredit)
- TED 674 - tantervfejlesztés és -tervezés (3 kredit)
A MAT programban a kurzussorozatunk a tantervre összpontosít. Az osztálytermi tanárok folyamatosan döntő döntéseket hoznak a tantervvel, az oktatással és az értékeléssel kapcsolatban. Ahhoz, hogy megfontolt döntéshozók lehessenek, történelmi perspektívát kell szerezniük az egymásnak ellentmondó mozgalmakról – és a mögöttük álló politikáról –, amelyek a közép-12-es iskolák tananyagát alakították. El kell gondolkodniuk azon, hogy saját tantervi egységeik és óráik hogyan képviselik a különböző nézeteket arról, hogy a tanulóknak mit kell tudniuk és mit kell tudniuk csinálni. Az új tanároknak gondosan felépített tapasztalatra van szükségük, amikor megtanulják olyan egységeket és leckéket tervezni, amelyek megfelelnek diákjaik különféle igényeinek és érdeklődésének.
A két MAT kurzus olyan ismereteket nyújt a hallgatóknak az oktatástörténetről, politikáról és filozófiáról, amelyekkel más TED-tanfolyamok nem foglalkoznak. Az óratervvel és az egységtervezéssel kapcsolatos korábbi kurzusokra építenek, miközben az iskolai oktatás tágabb céljaira, az oktatási vitákra és a tanterv különböző megközelítéseire építenek. A kurzusok segítenek felkészíteni a tanárokat arra, hogy megértsék és egyensúlyba hozzák az osztálytermi tanítás egymásnak ellentmondó igényeit. Bővítik a tanárok értelmiségiként, alkalmazkodó szakértőként és reflektív gyakorlóként való érzését.
A program eredménye
Tanulási eredmények
TANÍTÁS A SOKféleségről és a TÁRSADALMI IGAZSÁGOSSÁGRÓL
- Értsd meg, hogy a társadalmi igazságszolgáltatási kérdések mindig működnek, hatással vannak mindenkinek, és kapcsolatokban, tantervben, pedagógiában és értékelésben nyilvánulnak meg.
- Az oktatási gyakorlatok, programok és politikák problémamentesítése a társadalmi igazságszolgáltatási koncepciók, elméletek, keretek felhasználásával.
- Hozzájárulj a becsületes és nyitott gondolkodáshoz, különböző kultúrákhoz, tapasztalatokhoz.
- Tanuljon felelősségteljesen és szánalmasan a hallgatói érdekképviselet, az eszközalapú orientáció és a deficit szempontjából.
- Értsd meg a rasszizmus, a klasszizmus, a szexizmus, a homofóbia és az elnyomás más formáinak intézményi, rendszerszintű erői, és hogyan játszanak az osztálytermekben és az iskolákban.
- Olyan eszközök kifejlesztése, amelyek felismerik és szembenéznek a dehumanizáló beszédekkel és fellépésekkel.
- Kritikusan reflektáló tanári identitás kialakítása saját feltevések megkérdőjelezésének képességével.
- Fejlessze ismereteit és motivációját az oktatási alapelvek, megközelítések és erőforrások alkalmazására a sokszínűséghez és a társadalmi igazságossághoz.
TANULÁSI ÉS TANÍTÁSI/FEJLESZTÉSI SZAK
- Az osztálytermi tanítás tudatosságának fejlesztése olyan összetett törekvésként, amely magában foglalja a tantervi ismeretek megértését, a különböző tanulók, a magas tőkeáttételes pedagógiák, az osztálytermi közösség / vezetés, a többféle értékelési formák és az iskolázottság összefüggéseit.
- Gondolja át az oktatás és a saját osztálytermi tanítás különböző céljait, valamint a tanári szerepünkre gyakorolt következményeket, amelyek elősegítik diákjaink humánus, hozzáértő és felhatalmazott tanulóinak növekedését.
- Értsd meg a kapcsolatokat az elméletek, elvek és az osztálytermi gyakorlatok között, és kritizáljátok azokat a feltételezéseket, amelyek rámutatnak rájuk.
- Behaviorizmus.
- Konstruktivizmus.
- A felelősség fokozatos felszabadítása.
- Közvetlen oktatás.
- Tanulás a megértésért.
- Megértés a tervezéssel.
- Fejleszteni kell a szociokulturális és fejlődési perspektívákat a tanulók és a tanulás között, amelyek magukban foglalják azt a tudást, hogy a megismerés kapcsolatban áll az identitással, a társadalmi, az érzelmi, a kulturális, a környezeti és a fiziológiai kérdésekkel.
- Fejlessze azt a képességet, hogy szorosan megfigyelje az osztálytermi tanítást (tanterv, pedagógia, értékelés, osztálytermi közösség/vezetés), bizonyítékokat használjon fel, és a tanulságokat alkalmazza a tanításról alkotott elképzelésében (a kiválóság és a méltányosság érdekében).
- Ismerje meg a tanterv, az oktatás, az értékelés és az osztálytermi közösség / vezetés különböző megközelítéseit; mikor kell használni őket; és miért.
- Fejleszteni kell a komplex, kritikai gondolkodás szokásait; vizsgálat; és gondolkodás az elméletről és a gyakorlatról; kihívást jelent a tanulás és a tanítás saját elképzeléseire.
- Fejleszteni kell az osztálytermi tanítás (a méltányosság és a kiválóság) elképzelését a tanfolyam nagy ötleteire alapozva, azzal a megértéssel, hogy eszméinket az iskola és a társadalom valósága fogja megkérdőjelezni.
TANTERV ÉS OKTATÁSI SZAK
- A tanárok kritikus fontosságúak a tantervben az iskolákban, hogy alkalmazkodjanak a tantervi / oktatóanyagok elfogadásához.
- A tanárok folyamatos felmérést végeznek (a tanulók erősségeiről, a tanulók helyzetéről, szükségleteiről), amely tájékoztatja a tervezést és a tanítást.
- A tanárok tudják, hogyan fejlesszék le a tanulási terveket és az utasításokat.
- A tanárok tudják, hogyan építsék fel a hallgatói eszközöket az írástudás és számolás fejlesztésére a tartalomterületeken.
- A tanárok összekapcsolják saját tanterveiket és pedagógiájukat a sokszínűség és a társadalmi igazságosság tanításával.
- A tanárok összekapcsolják az elméletet a gyakorlatukkal (pl. Hogyan tanulják meg a gyerekek az olvasási utasítások olvasását, hogyan fejlődnek a gyerekek a szám értelme a matematikai oktatáshoz).
- A tanárok széles körű és konkrét tantervi célokat azonosítanak (pl. Erőteljes ötletek, készségek és stratégiák).
- A tanárok kereteket és eszközöket („anyákat és csavarokat”) alkalmaznak tantervükben, pedagógiájukban és értékelésükben.
Képtár
Karrierlehetőségek
Karrier
A Teaching MA végzettjei olyan oktatók, akik különböző környezetben dolgoznak. A legtöbb állami és magániskolai tanár.
KARRIER OPCIÓK
Az USF tanárok a következő iskolai körzetekben dolgoznak:
- San Francisco
- Oakland
- Berkeley
- West Contra Costa
- Alameda
- Novato
- Hayward
Ők olyan magániskolákban is dolgoznak, mint St. Ignatius, Szent József, Szent Szív, San Francisco Nap, Urban School, Marin Country Day és San Francisco Friends.
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MA Education (TESOL): Teaching English to Speakers of Other Languages
- Athens, Görögország
- Glyfada, Görögország + 1 több
Master of Arts a menekültek és migránsok nyelvoktatásából (LRM)
- Patras, Görögország
Teaching English to Speakers of Other Languages MA
- Limerick, Írország