Mester az Oktatási Technológiában
Bahcesehir University
Kulcs információ
Campus helye
Istanbul, Törökország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 félévben
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 12 000 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2023
* Tandíj a hallgatóknak (Graduate programs 1,5-2 év): $ 12,000 program
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Oktatási technológia
- A program címe: Oktatási technológia
- Programtípus: angol - tézis
Program leírása
Tekintettel a technológia egyre növekvő befolyására és növekvő igényekre, a tudatos informatikai használat elengedhetetlen ahhoz, hogy gazdag tanulási környezetet teremtsen a K12, a felsőoktatás, az üzleti élet és az ipar, valamint a tanácsadás terén. Az oktatási technológia innovatív módja a választott szakmai beállítások megtervezéséhez, átadásához, megkönnyítéséhez és kezeléséhez minden korosztály számára, legyen szó akár személyes, akár online, vagy mindkettő.
A Bahçeşehir Egyetem Oktatási Technológiai Mester programja megtanítja Önt, hogy számos fejlett technológiával integrálja az elméletet, a kutatást, a kreativitást és a problémamegoldó készségeket, hogy javítsa a teljesítményt különböző kontextusokban, beleértve az oktatási intézményeket és a vállalati tréningtermeket.
A program célja széles körű és mély megértés a gyakorlat az oktatási tervezés, vizuális tervezés, média tervezés, interakció tervezés, multimédia fejlesztés, értékelés, és a kutatás. Munkatársaink a technológiai koordinátorok vagy rendszergazdák, tanárvezetők, oktatói tervezők vagy technológusok és a tantervbe integráló szakemberek ezen a területen vesznek részt.
Oktatási technológia - programstruktúra
Az okleveles tudomány az oktatási technológia egy tézis és a tézis alternatívája. A nem-tézis program 10 tanfolyamból és 1 projekt tanfolyamból áll. A tantárgyi program 7 tanfolyamot, szemináriumot és téziseket tartalmaz. Az elkülönített tanfolyamok lehetőséget kínálnak a diákok arra, hogy szakértelmükre megfelelõ területekre szakosodjanak.
Mindegyik kurzust csak az időszak alatt nyitják meg. Az elkülönített tanfolyamok a félévek szerint változhatnak. Az online választható kurzus lehetőségek féléves alapon állnak rendelkezésre.
A mesterképzés időtartama az oktatási technológiában a nem-értekezésben 3 félév. Az értekezés időtartama 4 és 6 félév közötti. Azok a hallgatók, akik nem teljesítik a programot a megadott időn belül, az egyetemen el fogják utasítani.
A kurzusokat hétköznapokon 19: 00-22: 00 között szállítják meg a Beşiktaş Campuson. A heti féléves kurzusok száma hetente történik.
Oktatási technológia - tanfolyam leírása
EDT5001 oktatási technológia, terület, elmélet és szakma
Ez a kurzus bemutatja az oktatási technológia diákjait. Ez az alapvető tanfolyam az oktatási technológia. A kurzus megpróbálja lefedni a téma legtöbb témáját. Megpróbálja bemutatni a területet a történelemmel, és a kurzus kiterjed majd a jelenlegi tendenciákra és arra is, hogy mi fog futni az oktatási technológia területén
EDT5002 Kutatási módszerek az oktatásban
Kutatási technológiák az oktatási technológiákban; kutatási problémák; etika és kutatás; változók és hipotézisek; irodalmi áttekintés; mintavétel; adatgyűjtés és eszközök; érvényesség és megbízhatóság; kutatási javaslat elkészítése.
EDT5003 oktatótervezés
Szisztematikus megközelítés és modellezés; oktatási tervezési modellek; szükségletek és problémaelemzés; oktatási és teljesítménykörnyezet (tanuló, tartalom és szervezet) elemzése; tárgy-tartalom és feladatelemzés; az előzetes ismeretek és feltételek meghatározása; oktatási cél megadása; tanulási célok írása; a mérési és értékelési kritériumok meghatározása; oktatási elméletek és stratégiák; oktatási anyagok fejlesztése; oktatási rendszer tervezése.
EDT5004 Multimédiás tervezés és termelés az oktatásban
A multimédiás tervezésre és fejlesztésre alkalmazott tanulási elméletek (Behaviorizmus, Cognitivizmus és Konstruktivizmus); multimédiás fejlesztési eszközök bevezetése és használata; multimédiás oktatótervezés; multimédiás termékek értékelése; hang- és vizuális anyagok (animáció, hang, videó stb.) tervezése és fejlesztése; a felülettervezési elvek (animáció, interakció, visszajelzés, navigáció, csomagolás és közzététel).
EDT5005 Távoktatás: elmélet, kutatás és gyakorlat
Bevezetés a távoktatásba; oktatási környezetek a távoktatásban; távoktatási technológiák; a távoktatási technológiák tervezésében, előkészítésében és alkalmazásában alkalmazott módszerek és módszerek; főbb fogalmak az internethasználatban; Internethasználat az oktatásban; Internetes etika (netiquette); tanulási objektumok; a metaadatok objektumok megismerésére vonatkozó nemzetközi szabványok.
EDT5008 Fejlett oktatási tervezés
Oktatási programok tervezése, fejlesztése, kezelése és értékelése; megszerzi azokat az ismereteket, készségeket és képességeket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy vezető szerepet töltsenek be az oktatási tervezés területén; vizsgálja meg a különböző oktatási modelleket és a hozzájuk kapcsolódó módszereket, beleértve a gyors prototípust, hogy megértsük az egyes modellek relatív erősségeit, és hívjunk rá, amikor és ahol megfelelő helyzetek keletkeznek.
EDT5009 emberi teljesítmény technológia
A hallgatók olyan alapvető alkotóelemeket vizsgálnak meg, amelyek növelik a teljesítményt a tanulási helyzetekben vagy a munkahelyen, a folyamatmodellekben, a megoldásokban, a gyakorlati kérdésekben és az emberi teljesítményt nyújtó technológiák jövőbeli trendjeiben.
EDT5010 Felnőttoktatás és Informatika
Felnőtt pszichológia; felnőttkori tanulás; a felnőttek változásokkal kapcsolatos hozzáállása; a változás ellenállása; a felnőttoktatás alapelvei; információs technológia felnőtteknek; tervezzen, tervezzen és hajtson végre informatikai képzési programokat.
EDT5011 Internet alapú programozás
Programozási nyelvek az internethez; Bevezetés az internetes programozási ügyfél-kiszolgáló architektúrába; A webszerver beállítása a programozási nyelveknek megfelelően (asp, php, net, jsp stb.); szerkesztők és szerzők az internetes programozáshoz és fejlesztéshez; funkciók az internetes programozásban; szerver és környezeti változók; cookie-k az internetes programozásban; az interneten keresztül küldött HTTP-kérelmek és válaszok; az adatbázis kezelése az interneten keresztül; dinamikus webes alkalmazások fejlesztése oktatási célokra.
EDT5012 Statisztikai adatelemzés
Alapvető statisztikai fogalmak és módszerek; (statisztikai szoftver használatával) kódolás és adatbevitel; táblázatokat és azok értelmezését; leíró statisztikák és diagramok; inferenciális statisztikák; nem parametrikus statisztikák.
EDT5013 Online Collaborative Learning
Az együttműködésen alapuló tanulás és az online együttműködési tanulás elméleti alapjai; online tanulási folyamatok, tervezés, problémák és alkalmazások; online együttműködési tanulási eszközök (elektronikus levelezés, intranetek, portálok, online közösségek, weblogok, műszerfalak, konferenciák, fórumok, tárgyalók, tanulási menedzsment, folyamatábra és információkezelés).
EDT5014 játék alapú tanulás
A játék alapú tanulás elméleti alapjai; tanulási folyamat a játék alapú tanulási környezetekben; a digitális média szerepe; játékokat, mint a társadalmi tanulás természetét; a játékok hatása a tanulási környezetekben; a játékokkal és a játékosok stílusával kapcsolatos motivációs elméletek szerepe; a meglévő játékok motivációs és tanulási tényezői.
EDT5015 Technológiai menedzsment szervezeteknél
Technológiai és technológiai menedzsment koncepciók; a technológia életciklusa; a technológia kezelésének kritikus tényezői; üzleti és technológiai stratégia; versenyképesség; a technológia tervezés és a technológiaátadás; a technológia megszerzése és felhasználása; technológiai innovációs folyamat.
EDT5016 grafikai tervezés
Grafikai tervezés és elvek; kreativitás a grafikai tervezésben; az alapvető tervezési elemek; grafikai tervezés (tipográfiai kommunikáció, grafikus szimbólumok - embléma, mérföldjelek, logók és védjegyek, vizuális identitás kialakítása, posztertervezés) alkalmazási területei; grafikus alapismeretek (pixelmélység, tömörítés, képformátum kiválasztása, felbontás); grafikai tervezés (Photoshop, tűzijáték stb.); élénkség; animációs elvek az oktatásban; és az Adobe Flash használatával egyszerű animáció fejlesztése.
EDT5017 oktatási videó
Az oktatási videó fejlesztésének folyamata, koncepciótól a kész projektig; feladatok (üzenet definíció, forgatókönyvírás, storyboardozás, gyártás, utómunkálatok szerkesztése és értékelés); a digitális videokamerák működése; termelési személyzet; közepes követelmények; világítás; hang; és a digitális szerkesztési szoftvercsomagot.
EDT5019 IKT az oktatásban
Az EDT 5019, az IKT az oktatásban egy olyan posztgraduális szintű kurzus, amely a számítógépes és webes alkalmazások elméleteit, kereteit és gyakorlatát tartalmazza a különböző oktatási beállításokban, paradigmákban, elméletekben és a technológiák használatával kapcsolatos kutatásokban. A kurzus során különböző technológiai lehetőségeket és azok végrehajtását fogjuk tanulmányozni és tanulni. A kurzus első hete elkészíti az alapinformációkat a számítógéppel segített oktatás területén, míg a tanfolyam többi része egyesíti a CAI technológiákkal kapcsolatos különböző területek és készségek oktatására vonatkozó kutatási és gyakorlati információkat. Ebben a kurzusban a diákok gyakorlati tapasztalatokat szereznek a számítógépek pedagógiai alkalmazásaiban, beleértve a különböző szoftverek, weboldalak és Web 2.0 eszközök használatát és értékelését.
EDT5887 szeminárium
A tanulmányok, a fejlesztések, a meglévő problémák és lehetséges megoldások bemutatása és megvitatása az oktatási technológia területén.
EDT5888-1 tézis
A kurzus célja, hogy olyan végzős hallgatókat készítsen, akik diplomával írnak egy olyan kutatási területet, amelyet eldöntöttek az előzetes tanulmány elkészítéséhez. Célja, hogy a hallgatók egy meghatározott időn belül javaslatot tegyenek a kiválasztott problémára. Annak érdekében, hogy a hallgatók meghatározhassanak egy kutatási tantárgyat, és írjanak javaslatot a kiválasztott tanulmányi területre.
EDT5888-2 Tézisek
A kurzus célja, hogy olyan végzős hallgatókat készítsen, akik diplomával írnak egy olyan kutatási területet, amelyet eldöntöttek az előzetes tanulmány elkészítéséhez. Célja, hogy a hallgatók egy meghatározott időn belül javaslatot tegyenek a kiválasztott problémára. Annak érdekében, hogy a hallgatók meghatározhassanak egy kutatási tantárgyat, és írjanak javaslatot a kiválasztott tanulmányi területre.
Felvételi követelmény
Törökországi pályázók számára
*** A mesterképzésre pályázó pályázók nem kötelesek tudományos előkészítő tanfolyamokat készíteni.
A nemzetközi pályázók számára
*** A mesterképzésre pályázó pályázók nem kötelesek tudományos előkészítő tanfolyamokat készíteni.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Mester a technológiai innovációkban és az oktatási tervezésben
- Riga, Lettország
Master of Digital Learning Futures
- Darwin, Ausztrália
Mester Tanulási, Oktatási és Technológiai
- Oulu, Finnország