Mester az alkalmazott piacon
Finis Terrae University
Kulcs információ
Campus helye
Providencia, Chile
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Kérjen információt
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Feb 2024
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Mi a válság idején a márkák legfőbb kihívása? Melyek a leghatékonyabb módszerek az ügyfelek összekapcsolására, vonzására és megtartására? A válság megváltoztatta a kapcsolatunkat és a tanulás módját. A digitális átalakulás nem csak a vállalatokat érinti, de felgyorsítja az új készségek elsajátításának szükségességét is, például a társadalmi meghallgatást, hogy digitális beszélgetések révén felfedezhessék az ismereteket, amelyek új üzleti lehetőségek generálását teszik lehetővé.
A hatalom a fogyasztóknak kedvez, igényesebbek és több információt kezelnek. Egyre kevesebb a hűség a márkák iránt, tudják, mit akarnak, és igényeik a termékekre és szolgáltatásokra irányulnak, de az őket biztosító szervezetek tapasztalataira és etikai és fenntarthatósági normáira is. Ezek és más trendek módosítják a marketingstratégiákat és a szakemberek profilját, akik képesek piaci kihívásokra vállalkozni, hogy reagáljanak a jelenlegi környezetre és a piacra, valamint képesek legyenek kapcsolatba lépni az ügyfelekkel és strukturálni a hatékony értékesítési hálózatot. Ez a program képezi a szakembereket, hogy megfeleljenek a szervezetek által támasztott igényeknek és kompetenciáknak.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Marketing mester
- Barcelona, Spanyolország
- Geneva, Svájc + 2 több
Sportmarketing mesterképzés
- Madrid, Spanyolország
- Online
Master in Made in Italy, divat- és luxusmenedzsment (MIFL)
- Milan, Olaszország