Mester az ügyfélélményben és az innovációban
IE University
Kulcs információ
Campus helye
Madrid, Spanyolország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
10 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 34 000 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* ahhoz, hogy IE University diák lehessen, az IE közösség minden tagjának egyszeri hozzájárulást kell adnia az IE Alapítványhoz; ez egy egyszeri 1200 eurós befizetés, amelyet a beiratkozási folyamat során kell teljesíteni
Bevezetés
Teljes élménygazdaságban élünk. Hogyan teremthet zökkenőmentes és szinkronizált ügyfélélményt a termékek, szolgáltatások, szervezetek és vállalkozások között? Ez a mesterképzés alapos pillantást vet az emberközpontú tervezésre, a szolgáltatástervezésre, valamint a termék- és élménytervezésre, hogy innovatív módszereket találjon az ügyfelek tapasztalatainak alakítására, és hozzáadott értéket biztosítson számukra.
A Master in Customer Experience & Innovation egy 10 hónapos program, amely egy közös alapidőszakkal kezdődik, amelyben más Marketing, Kommunikációs és Értékesítési mesterképzések hallgatóival együtt megtanulja a kreatív, elemző képességének élesítésének alapjait, kereskedelmi, üzleti, stratégiai és digitális készségek. A közös alapidőszak után belép a választott speciális programba. A program során lehetőség nyílik fakultatív bizonyítványok megszerzésére vagy nemzetközi tapasztalatszerzésre is.
Okok, hogy tanulmányozza a Master in Customer Experience & Innovation
IE University olyan módszereket alkalmazva, amelyek az innovációt és a foglalkoztathatóságot helyezik előtérbe, jövőre előremutató és jól kidolgozott szakemberekké formálják a hallgatókat.
Csúcstechnológiai és emberközpontú ügyfélélményi program
Megtanulhatja, mit kell tudnia az üzleti élet, a technológia és az emberközpontú tervezés területéről, hogy stratégiailag gondolkodhasson és holisztikusan dolgozhasson bármilyen típusú szervezetben, a következő generációs CXI pro-val.
Tanuljon a legjobb ügyféltapasztalattal foglalkozó szakemberektől
Tantestületünk akadémikusok és szakemberek sokszínű csoportjából áll, akik pedagógiai szigort és valós szakértelmet visznek be az osztályterembe.
Ügyfélélmény és innovációs program értékei
A program gyakorlati módszereket használ, amelyek transzverzális értéket képviselnek az olyan területeken, mint az innováció, a termék, a kutatás, a stratégiai tervezés, az üzleti stratégia stb. Messze a legfontosabb érték azonban a hidak építésében és a silók lebontásában végzett képzés lesz, hogy a különböző érdekelt feleket összehozza szervezeten belül és anélkül.
Vevőszolgálati vezető, a jövő profija
Az ügyfelekkel és tapasztalatokkal foglalkozó vezérigazgató-helyettesek pozíciói gyorsan emelkednek: a felsővezetők 90%-a szerint a CX a vezérigazgató három legfontosabb prioritása közé tartozik (McKinsey, 2016).
Ideális Diákok
Ki ez a program?
Azért
innovatív egyének, akik emberközpontú megoldásokat szeretnének építeni a fizikai és a digitális világ számára.
Keresni
egy olyan program, amely lehetővé teszi számukra, hogy megismerjék az emberközpontú tervezés csínját-bínját, miközben az innovációt az értékteremtés érdekében hasznosítják. A termékek és szolgáltatások legkeresettebb tervezői és újítói szeretnének lenni szerte a világon. Érettségi után tovább dolgozhatnak: felhasználói élmény-tervező, használhatósági tanácsadó, tapasztalati vezető, felülettervező, terméktervező, üzleti átalakítási menedzser vagy sok más kapcsolódó szerepkör.
Tanterv
A Master in Customer Experience & Innovation egy teljes munkaidős, 10 hónapos program, amely 3 részre oszlik, és négy pillérből áll: Üzlet, technológia, emberközpontú tervezés és transzverzális INNOLABS.
Ehhez a programhoz tartozik egy opcionális Global Immersion Week is, egy nemzetközi tanulmányút, ahol a MARCOM öt főállású mesterkurzusának hallgatói kurátori mesterkurzusokon vesznek részt, innovatív cégeket látogatnak meg, helyi és globális, hasonló gondolkodású vezetőkkel/társakkal lépnek kapcsolatba, és új kultúrákat fedezhetnek fel.
Az Ügyfélélmény és Innováció mestere három kifejezésre oszlik, és négy pillérből áll: Üzlet, technológia, emberközpontú tervezés és Innolabs.
- Vállalkozás: Ismerje meg, hogyan vezetnek a fogyasztói betekintések hatásos üzleti döntésekhez. Értsd meg a nagyobb képet.
- Technológia: Tanulja meg kihasználni a legújabb technológiákat az ügyfélélmény javítása érdekében, és képzelje el a még nem létező jövőt.
- Emberközpontú tervezés: Fedezze fel, mit nevezünk kívánatosnak, és hogyan vesszük figyelembe az emberi tényezőket, hogy a megfelelő dolgot, a megfelelő utat a megfelelő emberek számára hozzuk létre.
- Innolabs: A gyakorlati, transzverzális Innolabs lehetővé teszi, hogy csapatokban dolgozzon olyan területeken, mint a kreatív folyamat, az adaptív vezetés, a prototípus-készítés, a tervezési gondolkodás és a betekintés.
1. ciklus
A kifejezés a következő kurzusokat foglalja magában, amelyek egyedülálló kombinációja a CX és az innováció sikerének elősegítésére készteti a hallgatókat:
- Adaptív vezetés
- Business for CXI: Operations & Processes Strategic
- Ügyfélélmény ökoszisztéma és etika
- Kvantitatív kutatás és elemzés
- Kvalitatív kutatás és elemzés
- Kreatív folyamat és gyakorlat
- Színházi eszközök a kommunikációhoz és az innovációhoz
- gamification
- Emberközpontú tervezés
- Történetmesélés
- Műveletek és folyamatok
- UX/UI az agilis interaktív digitális projektekben
2. kifejezés
Ez a kifejezés a következő tanfolyamokat tartalmazza:
- Adaptív vezetés II
- Kreatív folyamat és gyakorlat II
- Gamification II
- Színházi eszközök a kommunikációhoz és az innovációhoz II
- Meggyőzés és etika
- Emberi viselkedés
- Vállalati innováció és kultúraváltás
- Márka, jövőkép és növekedés
- CX a Szervezetekben
- Adatvezérelt innováció
- Prototípuskészítés és Spaces for Innovation
3. kifejezés
Harmadik féléves kurzusai a következők:
- Adaptív vezetés III
- Kreatív folyamat és gyakorlat III
- Gamification III
- Színházi eszközök a kommunikációhoz és az innovációhoz
- Exponenciális szervezetek
- Stratégiai tervezés
- könnyítés
- Lean Entrepreneurship for Innovation
- A CX technológiai trendjei
Az Ügyfélélmény és Innováció mestere, a végső projekt gyakorlati innovációs laboratóriumokból áll, amelyek transzverzális készségfejlesztést jelentenek, lehetővé téve, hogy olyan területeken dolgozhasson, mint a kreatív folyamat, az adaptív vezetés, a prototípus-készítés, a tervezési gondolkodás és a betekintés.
Karrierlehetőségek
- Interakciótervező
- Innovációs Tanácsadó
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Személyre szabott, érdemeken alapuló segély- és hitelprogramokat kínálunk annak érdekében, hogy a pénzügyi problémák ne akadályozzák a kiemelkedő tanulók sikerét.
Program tandíj
Felvételi feltételek a programra
Mutassa be elkötelezettségét és készségét a sikeres üzleti iskolában való részvételre a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.
Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.