Mester menedzsment mester
Hong Kong Baptist University School of Communication
Kulcs információ
Campus helye
Hong Kong, Hongkong
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
HKD 145 000 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* évente egyéves nappali tagozatos hallgatók számára; HK 60 000 dollár évente kétéves részidős hallgatók számára. Csak helyi hongkongi hallgatók
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A „Társadalomtudományok Master of Media Management-ben” című programot a Kommunikációs Iskola és a Hongkongi Baptista Egyetem Üzleti Iskola közösen kínálja.
A két iskola karának szakértelmét kihasználva a program a média és a menedzsment legmodernebb tudását integrálja a média szakemberek oktatási programtervezésébe a médiaipar vezetői számára.
A hallgatók holisztikus tanulmányokba kerülnek a médiakörnyezet és a menedzsment stratégiák átfogó tanulmányozásába, a tudás és a készségek alkalmazásának érdekében.
A szilárd kutatási alapokon alapuló szakmai végzettségként a program hangsúlyozza a gondolkodásmódot és az alkalmazást a médiamenedzsmentben, és a médiaipart és a társadalmat egyaránt szolgálja a magabiztos és kompetens médiavezetők oktatásával. A stratégiai hongkongi székhelyű program a pán-kínai régió és a globalizálódó világ gyors médiafejlesztésének kihívásaihoz igazodik.
A program célja a szakemberek fogalmi és elemzési készségeinek fejlesztése a korszerű média- és vezetői kutatási ismeretek alkalmazásában; a média szakemberek vezetése és vezetése; a média szakemberek ápolása a médiaipar vezetői közé, és az alapok megteremtése azoknak, akik érdeklődnek a médiában vagy a menedzsmentben folytatott továbbfejlesztett tanulmányok iránt.
Tantervtervezés
A 2013/2014-es bevétel után a program legalább 28 kreditegységre van szükség, amelyekből 12 kreditegység a Core tanfolyamokból, 12 egységből választható kurzusokból és 4 db Application Projectből áll, amely opcionális és helyettesíthető 2 fővel. extra választható kurzusok.
Minőségi szakmai programként a Program kidolgozta a tananyagát annak bemutatására, hogy az elmélet és a kutatás hogyan alkalmazható a különböző média- és menedzsment problémák megoldására.
Tantervszerkezet
Core tanfolyamok (12 egység)
Tanfolyam | egységek |
COMM7260 Bevezetés a médiakezelésbe FIN7250 Vállalati pénzügyi menedzsment MGNT7090 Stratégiai menedzsment és üzleti politika MKT7070 Globális marketingstratégia | 3 3 3 3 |
Alkalmazási projekt (4 egység)
Választható: a diákok a projektet további 2 választható kurzuson vehetik fel
Tanfolyam | egységek |
COMM7290 Szakmai szeminárium és pályázati projekt | 4 |
Választani kívánt tanfolyamok (12 egység)
Megjegyzések: Nem minden választható kurzust kínálnak egyetlen tanévben, és felajánlásra kerül az oktató és a rendelkezésre állás. A kurzus beiratkozását kvóták korlátozzák.
Kommunikációs iskola választani
Tanfolyam | egységek |
COMM7010 A kommunikációs tanulmány alapjai COMM7020 megközelítések és módszerek a kommunikációs kutatásban COMM7040 problémák a kultúrák közötti kommunikációban # (CEF: 21Z09624-9) COMM7050 Média és kommunikáció a kínai társadalmakban COMM7060 problémák a vállalati kommunikációban (CEF: 21Z09623-0) COMM7130 A média és kommunikáció globalizációja COMM7160 Szervezeti kommunikáció COMM7170 kommunikációs kampány workshop # (CEF: 28Z03257-6) A COMM7180 médiajog és etika A COMM7190 témái és esetei a tömegkommunikációban COMM7200 New Media Workshop # (CEF: 28Z03258-4) COMM7220 Reklámmenedzsment COMM7230 Multimédiás írás a közönségkapcsolatokban # (CEF: 28Z05989-A) COMM7240 Médiapiacok COMM7250 Stratégiai PR és válságkezelési # (CEF: 21Z09622-2) COMM7270 Médiapolitikák és Szabályzatok COMM7280 Kommunikációs technológiák és médiaszervezetek COMM7300 Consumer Insights COMM7310 Nemzetközi Reklám COMM7510 közigazgatás és a média COMM7550 Reklám Kínában COMM7560 Politikai kommunikáció és közvélemény COMM7570 Ifjúság, média és fogyasztás COMM7580 Social Media Marketing # (CEF: 21Z09621-4) COMM7610 Szociális szolgáltatások Marketing és kommunikáció COMM7620 Social Media és Online Social Networks COMM7750 A szociális hálózatok használata: A kommunikációs szakemberek számára COMM7760 Reklám és társadalom COMM7770 Adatmegjelenítés COMM7780 Nagy adatelemzés a média és kommunikáció számára COMM7790 kommunikáció és technológia COMM7800 Új média tervezés és kommunikáció COMM7810 Branding | 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 |
Üzleti iskola választani
Tanfolyam | egységek |
HRM7600 Globális humánerőforrás-menedzsment MGNT7280 A változás kezelése MKT7100 A marketingkommunikáció és az online média kezelése MKT7130 szolgáltatás marketing menedzsment | 3 3 3 3 |
Választható kurzusok (más programok által kínált - korlátozott kvóta és kvóták száma a kurzusokat kínáló programok alapján)
A diákok csak ebben a kategóriában legfeljebb 6 egységet vehetnek igénybe
Tanfolyam | egységek |
ACCT7770 Vállalati számvitel ACCT7780 társasági jog ACCT7820 Adózás AF7410 A film, a televízió és az új média pénzügyi irányítása AF7450 Esettanulmányok a termelésben és a piacon CTV7220 világszínház: történelem, esztétika és kulturális kérdések CTV7230 posztgraduális szeminárium a kínai új hullámokról CTV7250 posztgraduális szeminárium a hongkongi televízióban CTV7270 Az Asia Media aktuális kérdései CTV7290 A kortárs művészet kritikája CTV7370 Cinematográfia az igazgatóknak CTV7380 Dramaturgia és rendezés JOUR7010 Nemzetközi kapcsolatok elmélete és gyakorlata JOUR7020 összehasonlító és nemzetközi hírek JOUR7030 Kutatási módszerek a médiában és a kommunikációban JOUR7040 Multimédia újságírás JOUR7070 Az újságírás és kommunikáció elméletei JOUR7080 Aktuális kérdések és esettanulmányok a Nemzetközi Hírekben JOUR7090 Nemzetközi hírfordítás JOUR7110 Nemzetközi konfliktusjelentés JOUR7120 Nemzetközi üzleti és pénzügyi beszámoló JOUR7140 Globalizáció, közgazdaságtan és pénzügy JOUR7250 Jelentés Kína és Hong Kong JOUR7260 Délkelet-Ázsia jelentése JOUR7270 Vállalkozói Újságírás | 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 |
# CEF visszatéríthető kurzusok
Felvételi követelmények
A program a következő hallgatók érdeklődésére tart igényt: olyan mesterképzésben dolgozó mesterképzésben vagy a köz- vagy magánszféra kommunikációs funkcióiban, vagy akik ilyen pozíciókat törekszenek, és akik a médiaipar mélyreható megértését látják és a menedzsment mint vezető szerepet játszik a karrierjükben és a társadalomban.
A felvételi jelentkezőknek a következő követelményeknek kell megfelelniük:
- egy elismert egyetemen vagy hasonló intézményben végzett főiskolai diplomát;
- Azoknak a pályázóknak, akiknek az első fokozata olyan intézményből származik, ahol a tanítási eszköz nem angol, az alábbi angol nyelvű minimális követelménynek kell megfelelnie:
- TOEFL pontszám 550 (papíralapú teszt) vagy 213 (számítógépes teszt) vagy 79 (internetalapú teszt); vagy
- Az International English Language Testing System (IELTS) 6.5-ös teljes sávja.
- a szakmai tapasztalat előnyben részesülne;
- képesek bizonyítani az akadémiai eredményeket és az alkalmasságot.
Folyamatos felvételi politikát fogadunk el, és november közepétől június végéig megnyitunk egy ablakot (rendszerint az első forduló november-január, a második forduló február-június). Előnye lehet, hogy a lehető leghamarabb alkalmazzuk, mivel az ablak akkor zárul le, amikor az összes folt fel van töltve.
Ha nem szerepel a listán, a pályázókat a kommunikációs iskola megkérdezheti.
A tanulmány időtartama
A program teljes munkaidőben, egy éven belül vagy részmunkaidőben két év alatt vehető igénybe. A teljes munkaidőben és a részmunkaidőben engedélyezett maximális hossza 24, illetve 36 hónap.
Online alkalmazás
Kötelező dokumentumok:
- az összes hivatalos átirat és oklevél egy példánya;
- a hivatalos vizsgálati eredmények egy példánya;
- két, bizalmas ajánlási formanyomtatvány vagy hivatkozási levél a pályázó tudományos teljesítményétől és / vagy szakmai munkáját ismerőktől (a bíróknak képesnek kell lenniük arra, hogy beszéljenek arról, hogy a pályázó képes-e felsőfokú végzettséggel foglalkozni); és
- egy 500 szóbeli angol nyelvű személyi nyilatkozat, amely felvázolja tudományos érdeklődését és célkitűzéseit;
- egy minta írása angolul, akár újságírói, akár tudományos;
- Személyes adatok: a kérelmező székhelye szerinti ország által kiadott útlevél vagy személyazonosító okmány másolata.
A rövidebb listázott pályázókat a kar állománya megkérdezheti.
Tandíj
HK $ 145,000 (évente egy egyéves nappali tagozaton)
HK $ 60,000 (évente egy kétéves részmunkaidőben) (csak helyi hongkongi diákok)
ösztöndíjak
A második félévben az érdemalapú ösztöndíjakat az első félévben kiemelkedő tudományos teljesítményű hallgatók kapják meg. A kitüntetett diákok között HK $ 10,000 és $ 20,000.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Online közösségi média marketing mester valódi szakmai gyakorlattal egy cégben vagy közösségi médiaügynökségben
- Milan, Olaszország
Mester menedzsment mester
- Helsinki, Finnország
Master of Science in Media Management
- Lugano, Svájc