Újságírás Mesterképzések

228 Újságírás Mesterképzés Összevetése

Újságírás

Az egyik legnagyobb hatalmak inkább időzzön el az árnyék a hatalom, amely információt. És újságírás egy szakma birtokolni ezt a hatalmat. Nem csak újságírás biztosítja a tudás erejét, hanem tesztek ember etika és függetlenség. Újságírás nem csupán az írásról egyenesen híreket, amelyeket nem mindig találni valami izgalmas és kreatív. Ez a szakma lehetővé teszi a sok tehetség és ajándékokat rendelkezik.

Például, ha egy kalandor jellegű, és a kockázat izgalom van, mint mondja a történetet, akkor van oknyomozó újságírás és a háború. A fotósok van Photojournalism, azok, akik szeretnek Maradjanak velünk, a legfrissebb tudományos híreket, tudja magáévá a lehetőségeket az innovációs és tudományos újságírás. Vannak még más ágak, néhány a legnagyobb részvétel is közülük Online Journalism, ejtőernyős újságírás, Video Game újságírás, Celebrity és Szociális újságírás.

Kövesse a linkeket az oldalon, hogy vizsgálja meg a további lehetőségeket, és felfedezni, ha néhány ilyen posztgraduális programok újságírás felel meg a gondolatainkat a izgalmas és kihívásokkal teli munkát.

Mutass többet

Mester A Marketing, A Kommunikáció és Az új Média

Bologna Business School
Campus Nappali 12 hónapok December 2017 Olaszország Bologna

A Master in Marketing, kommunikáció és New Media egy teljes munkaidőben program tanítják teljes egészében angol nyelven, amelyek célja, hogy felkészítse diplomások minden fegyelem kezelni a módszerek és technikák mind a hagyományos és a digitális média iparág jelenleg egy folyamatos forradalom. Alumni ennek mester van hely 96% -a 6 hónapon belül. [+]

Újságírás Mesterek. A Mester marketing, a kommunikáció és az új média egy teljes munkaidőben program tanítják teljes egészében angol nyelven, amelyek célja, hogy felkészítse diplomások minden fegyelem kezelni a módszerek és technikák mind a hagyományos és a digitális média iparág jelenleg egy folyamatos forradalom. Alumni ennek mester van hely 96% -a 6 hónapon belül. Bővülése révén a mobil eszközök minden nap, egyre több és több ember a világon kapcsolódni az egész közösségi média: Twitter 320 millió aktív felhasználó havonta, Instagram 400 millió Google+ 540 millió, a YouTube és a Facebook 1 milliárd 1600000000. Tanúi lehetünk több, mint egy technológiai forradalom, ez egy mély társadalmi-kulturális átalakulás. A vállalatok a világ minden tájáról több mint folyamatosan növekszik az általa befektetett összeget az online hirdetési csatornákat, hogy javítsák a kapcsolatot a fogyasztók és az üzleti szféra. Partnereinkkel IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, The Boston Consulting Group, a Google, a GroupM, az IBM és a WPP, ez mester fokozatot biztosít a hallgatók a képesítések és készségek kezdeni a vezetői vagy tanácsadói karrier a területen a digitális kommunikáció. Ez a nemzetközi program a diákok a világ minden tájáról, és a kar tagjai professzorok, a vezetők és a vállalkozók, zajlik az egyedülálló hangulatot egy 16. századi villa a hegyekben környező Bologna. Hála munkálatok, vállalati projektek és a mester előadások, a diákok lépni a legfontosabb fogalmakat a digitális korszakban: a részt vevő, létrehozása és megosztása tartalmat. Végén a képzés, a Mester arra a következtetésre jutott egy gyakorlat. A Mester egy befektetés. A megtiszteltetés hitel ÚT... [-]

Mester A Világpolitikában és A Kommunikáció

University of Helsinki
Campus Nappali 2 év August 2018 Finnország Helsinki

Globális politika és kommunikáció interdiszciplináris és innovatív mesterképzési program főbb kihívásait globalizáció szempontjából a média és a kommunikációs tanulmányok, kutatások szervezése és a globális politikai gazdaságtan. A program hangsúlyozza a fejlődő a kritikus gondolkodás, a szükséges jártassággal sok pályát. [+]

Globális politika és kommunikáció egy interdiszciplináris és innovatív mesterképzési program, amely a média és a kommunikációs tanulmányok, a szervezetkutatás és a globális politikai gazdaságtan szempontjából a globalizáció legfontosabb kihívásait kezeli. A program hangsúlyozza a fejlődő a kritikus gondolkodás, a szükséges jártassággal sok pályát. A konkrét célkitűzések a program tartalmazza: Feltéve, ha magas szintű ismerete a globális politikai gazdaság közötti kapcsolatok a média és a demokrácia, és a kapcsolatokat a kormányzás, a szervezetek és a kommunikáció Képessé teszi, hogy értékelje, hogy a politika és a média kapcsolódik a globalizáció erői Felszerelése akkor a fogalmi megértés és az elméleti és módszertani ismeretek szükségesek, hogy végezzen az eredeti és a vonatkozó kutatások legfontosabb társadalmi kérdések Felkészít, hogy vegyenek részt a nyilvános viták és fejlesztése kritikus érvelés és érvelés készségek, amelyek egyformán fontosak a tudományos élet, az állami szervezetek és a magánszektor A Helsinki Egyetem vezeti be az éves tandíj az idegen nyelvű mesterképzés kezdve augusztus 1, 2017, vagy később. A díj 13 000 EUR. A polgárok nem EU / EGT-országok, akik nem rendelkeznek állandó lakóhelyük a területen, hajlamos ezeket a díjakat. Akkor nézd meg a GYIK a Studyinfo weboldal-e vagy sem, akkor a szükséges tandíjat fizetni. Tájékoztatás az oktatási nyelv A munkanyelv a globális politika és kommunikációs program az angol. Mértéke tartalmazhat legfeljebb 30 kredit (ECTS) tanulmányok más nyelveken, mint a finn vagy svéd, vagy teljesített kurzusok során a nemzetközi csere vagy csere egy másik egyetemen Finnországban. Az oklevélmelléklet adott érettségi után megállapítja, hogy milyen mértékben lezárult angol. program tartalma Hogyan globális átalakulások... [-]

Mester Fokozatot Marketing és Kommunikáció - Semipresencial

Universidad Católica de Murcia
Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva) Nappali 1 év October 2017 Spanyolország Murcia

Marketing terület beállítása ma az egyik legfontosabb az üzleti világban. Bármely cég, mérettől függetlenül, meg kell figyelni, hogy a vevőkkel, ami vagy az áruk és szolgáltatások, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy megkülönböztessék magukat a versenytársak, [+]

Újságírás Mesterek. áttekintés Módozat: Blended Kezdés: október Időtartam: 1 tanév Kredit: 60 Rendező: Maria Concepcion Parra Meroño Presentación Marketing terület beállítása ma az egyik legfontosabb az üzleti világban. Bármely cég, mérettől függetlenül, meg kell figyelni, hogy a vevőkkel, ami vagy az áruk és szolgáltatások, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy megkülönböztessék magukat a versenytársak, azok elérhetővé tétele a fogyasztók és felhasználók, ahol szükség van rájuk, a lehető legrövidebb idő alatt. Ezen kívül, meg kell kommunikálni az előnyöket, és szüksége van a megfelelő szolgáltatást és terméket forgalmazzák, valamint az identitás és a differenciálás a cég, amely támogatja azt. Ezek a kifejezések, amelyek a Mester keletkezett Marketing és kommunikáció, különös figyelmet szentelve az új média és kommunikációs formákat. A tudományos szempontból a Master in Marketing & Communication összpontosít menedzsment és marketing menedzsment, a jellemzői a marketing változók, bár különös hangsúlyt fektet a kommunikációra a vállalaton belül, mind a pont megtekintheti a kommunikáció az üzleti és az új digitális média és a multiplatform, ami fokozza jelenlétét felgyorsult a mai társadalomban, mind a fogyasztók és az üzleti szervezetek ritmust. Célok A cél a Master in Marketing és Kommunikációs hogy a diákok megszerezzék a tudást fejleszteni kell az analitikai és vezetői készségek szükségesek ebben az új környezetben, az új üzleti lehetőségek, a hozzáférés a feltörekvő piacok és innovációs ügyfélszolgálatot. címzettek Ez a mester célja, hogy mindazok a diplomások, akik szeretnék bővíteni tudásukat ezen a területen, és a szakemberek, akik a feladataik ellátásához az adminisztrációs, a szakszervezetek, a nem kormányzati szervezetek, alapítványok és egyéb szervezetek részt vesznek... [-]

MA Vállalati Kommunikáció

EAE Business School
Campus Nappali 1 év April 2018 Spanyolország Madrid

Teljes munkaidős Master Program Vállalati Kommunikáció az EAE Business School célja, hogy a vonat a vezetők az új kommunikációs eszközök .... [+]

Mesterek Vállalati Kommunikáció

A kommunikáció egy dinamikus folyamat: a média a társadalom vezetett szoros a szervezetek kommunikálnak minden érdekelt fél, mind a belső és külső. A Web 2. 0, viszont vált az új társadalmi technológiák (virtuális közösségek, blogok, podcastok, stb) kérdésekben közötti fogyasztók és a vállalkozások.

Teljes munkaidős Master Program Vállalati Kommunikáció az EAE Business School célja, hogy a vonat vezetők új média eszközök a kommunikáció, ezért alkalmazzák őket céljaik elérésében.

A kúra befejezése után a diákok képesek lesznek:

- Vezető cégarculat stratégiákat és a szervezeti identitás, amelyek segítenek meghatározni a személyisége a vállalat az ügyfelek, részvényesek, beszállítók és általában a társadalom úgy érzékeli a értékeit az átláthatóság és a hatékonyság. ... [-]


Mester A Marketing és A Kommunikáció

Rome Business School
Campus vagy on-line tanulás Nappali Részidős 1 év March 2018 Olaszország Róma + 1 további

Csatlakozz a legtöbb nemzetközi üzleti iskola Európában! A kiválóság, gyakornokok, 140 ország hallgatói, a karrier-szolgáltatás, a nemzetközi hálózatépítés és még sokan mások is profitálnak szakmai és személyes fejlődéséhez. Tanítási képletek minden igényt. [+]

UTOLSÓ Ösztöndíjak, jelentkezz most!

A Római Üzleti Iskola Marketing és Kommunikációs Mestere ideális választás azoknak a szakembereknek, akik világszínvonalú programot keresnek ezeken a témákon, nemzetközi sikeres pályafutás megkezdésére vagy megszilárdítására. A tanítás színvonala , fizetett nemzetközi szakmai gyakorlatok, 2 tanulmányutak Párizsban és Barcelonában, valamint a mindennapos karrier- és hálózatépítési szolgáltatások mind hozzájárulnak ahhoz, hogy ez a program tökéletesen illeszkedjen azoknak, akik a munkaerőpiacon és a globális üzleti életben törekednek. A kezdő időpont: minden évben, márciusban és októberben.

Cél címzettek ... [-]

Mester Digitális Média Technológia (dm)

EIT Digital Master School
Campus Nappali 2 év September 2018 Németország Berlin Hollandia Eindhoven Finnország Espoo Egyesült Királyság London Franciaország Paris Svédország Stockholm Olaszország Trento Magyarország Budapest Spanyolország Madrid + 16 további

A program Digital Media Technology összpontosít segítő technológiák a digitális média rendszerek, beleértve a technológiák elemzésére média, generál interaktív média, feldolgozása és kódolása, optimalizálása vezetékes és vezeték nélküli átvitel és terjesztése digitális 3D tartalmak. [+]

A program Digital Media Technology összpontosít segítő technológiák a digitális média rendszerek, beleértve a technológiák elemzésére média, generál interaktív média, feldolgozása és kódolása, optimalizálása vezetékes és vezeték nélküli átvitel és terjesztése digitális 3D tartalmak. Pályakezdő DMT programot egyszerre lesz szakemberek és innovátorok, hogy képesek formálni jövő digitális média technológia. Az első évben hasonló lesz mindkét DMT belépési pont egyetemek KTH és TU Delft négy alapvető tanfolyamok jelfeldolgozás, számítógépes grafika, web szolgáltatások, és a kommunikációs hálózatok. A második évben lesz befogadni a műszaki specializáció. A program felajánlja hat szakirányok: (1) Hypermedia, (2) Média-feldolgozás és Hírközlési (3) Medical Imaging, (4) Média Communications Services, (5) virtuális környezetek (6) szemantikus Media. Program Az első évben hasonló a két belépési pont a négy alapvető tanfolyamok jelfeldolgozás, számítógépes grafika, programozás webes szolgáltatások és az internetes kommunikáció. Ezen kívül néhány választható kurzusok lehet választani, hogy felkészüljenek a specializáció. Fontos része a programnak a Innovation & Entrepreneurship (I & E) tanfolyamok. Az I & E alapjai kurzus bevezetés az üzleti és menedzsment. A Business Development Lab bővíti média rendszerfejlesztés projektek egy piackutatás, üzleti modellt generációs folyamat, és a vállalat fejlesztési feladat. Nagy hangsúlyt fektetünk a felhasználó által vezérelt innováció és a holisztikus elemzése szolgáltatás, technológia, a szervezeti és pénzügyi terv, az új média technológiák zavaró a meglévő üzleti modellek és szinte mindig van egy jelentős hatást gyakorol a kultúra és a társadalmi kapcsolatok. Társadalom-témáihoz is a lényege a nyári egyetemek, melyek célja a diákok a különböző belépési pont együtt. A diákok részt vesznek a DMT pályán kínálnak egy... [-]

Master in Digital Media Business

Macromedia University of Applied Sciences
Campus Nappali Részidős 3 - 4 félév March 2018 Németország München Berlin Region Berlin + 3 további

[+]

A diákok kritikusan elemzi a különböző web 2.0 szolgáltatások, különösen a szociális média, alkalmazások és más mobil szolgáltatások (beleértve a kibővített valóság funkciók), és képzett, hogy elemezzék és olyan üzleti modelleket ebben az összefüggésben.

Project Manager olyan területeken, mint például az e-kereskedelem, e-közbeszerzés, e-marketing, e-ajánlatkérő, e-forgalmazás, elektronikus fizetési Social Media Business Manager

Top pozíciót CHE rangsor 2014/15 Kis osztályok intenzív, egyéni felügyelet Világszerte elismert, államilag elismert fok által akkreditált FIBAA Campusok Berlinben és Münchenben: a Top 5 "Legkedveltebb városok a diákok számára 2015", valamint a top 6 és a top 9 "Legjobb hallgatói városok 2017" Hiteles, a gyakorlat-orientált projektek több mint 500 jól ismert cégek Magasan képzett tanárok és az ipar bennfentesek előadóként A nemzetközi diákok minden kontinensről Karrier kilátások Németországban: 18 hónap vízum után a sikeres érettségi Mesterképzésre keresztül heti három napon (pl csütörtöktől szombatig) Előre félév online elérhető Buddy hálózat nemzetközi diákok Campus helyeken található kellős közepén a német ipari helyek Világméretű hálózat Partner Egyetemek ... [-]

Mester Kommunikációs Technológiák (MTC)

CESTE Business School
Campus Részidős 2 félév October 2017 Spanyolország Saragossa Bolívia Cochabamba La Paz Santa Cruz Oruro + 5 további

A mester célja, hogy készítsen szakemberek magas elsajátítását készségek kapcsolódó informatikai szakértők élvonalbeli technológiák a piacon, de ugyanakkor képes könnyen alkalmazkodni a más típusú technológia és a szállítók. Ezek a szakemberek képesnek kell lennie arra, hogy felelősséget vállaljon tervezési feladatok és projektek tervezése és a problémamegoldás. [+]

A mester célja, hogy készítsen szakemberek magas elsajátítását készségek kapcsolódó informatikai szakértők élvonalbeli technológiák a piacon, de ugyanakkor képes könnyen alkalmazkodni a más típusú technológia és a szállítók. Ezek a szakemberek képesnek kell lennie arra, hogy felelősséget vállaljon tervezési feladatok és projektek tervezése és a problémamegoldás. Program leírás Mester kommunikációs technológiák (MTC) Ki orientált A mester célja a diplomások egyetemek és üzleti iskolák, különösen a tudományágak kapcsolódó számítógép-tudomány (matematika, fizika, statisztika, műszaki, a kémia ...). Azok számára, akik nem rendelkeznek főiskolai és azok számára, akik szeretnék, hogy egy szakmai minősítés képesítés, akkor lehet hozzáférni, ha igazolják, szakmai tapasztalat a közbenső szinten belül a cég, minimum 2-3 év a környéken az információs technológia. Célok A mester célja, hogy készítsen szakemberek magas elsajátítását készségek kapcsolódó informatikai szakértők élvonalbeli technológiák a piacon, de ugyanakkor képes könnyen alkalmazkodni a más típusú technológia és a szállítók. Ezek a szakemberek képesnek kell lennie arra, hogy felelősséget vállaljon tervezési feladatok és projektek tervezése és a problémamegoldás. Ezekkel a tulajdonságokkal diákok fogják elő a szakemberek és felelős pozíciókban, ahol azok néhány a következő szerepeket: Igényfelmérés és fejlesztési javaslatokat, hogy a kommunikációs technológiák hozhat a vállalkozások számára. Tervezési megoldások üzleti igények kielégítéséhez. Végrehajtása kommunikációs megoldások a vállalati környezetben. támogassa a kritikus kommunikációs és / vagy komplex környezetekben. Tartalom A Master program kommunikációs technológia van osztva 5 modul, valamint a kidolgozása a végleges projekt. Az első négy modul összpontosítani technikai készségek különböző területein a kommunikáció és a fejlesztés a tervezési készségek és a problémamegoldás kapcsolatos technológiák vizsgálták. Az ötödik modul... [-]

Mesterek Médiatanulmányaiban Specializálódott A Média és A Kreatív Iparágak Számára

Erasmus School of History, Culture and Communication - Erasmus University Rotterdam
Campus Nappali Részidős 1 - 2 év September 2018 Hollandia Rotterdam + 1 további

A Média és kreatív iparágak programja olyan nemzetközi tanulmányi és vállalkozói elképzelésekkel rendelkező főiskolákra irányul, akik meg akarják szerezni a tudást és készségeket, hogy a média és a kreatív iparági szakmák felé haladjanak. [+]

A Media & Creative Industries program a médiavállalatok és a kreatív iparágak szervezésével, politikáival, termelésével, irányításával, marketingjével és terjesztésével kapcsolatos aktuális kérdéseket terjeszti fel, figyelembe véve a digitalizálás és a digitális média hatását, valamint a közönség szerepét.

Míg a program a média és a kreatív iparágak működésére koncentrál, a média és a kreatív iparágak kulturális jelentőségére is kihat a társadalom számára.

A program megfelel a növekvő keresletnek az akadémiailag képzett média és a kreatív iparág szakértői számára, akik képesek hatékonyan és feltaláló módon reagálni a változó körülményekre, összetett kérdésekre és az új lehetőségekre a média és a kreatív vállalkozások számára.... [-]


Master Of Advanced Studies, Az Interkulturális Kommunikáció (mic)

USI Università della Svizzera italiana
Campus Részidős 14 - 18 hónapok September 2018 Svájc Lugano

Részmunkaidős posztgraduális program szakemberek, akik az irányító operatív vagy stratégiai helyzetben egy multikulturális környezetben, és az irányító multikulturális emberi erőforrásokat. 2004-ben alakult, MIC az egyetlen akadémiai program Interkulturális Kommunikáció a maga nemében Európában, amely lehetővé teszi, hogy folytassa a szakmai tevékenység, miközben tanul. [+]

Páratlan szakmai profil a köz- és magánszféra magas szintű interkulturális kompetenciák!

 

Új kiadás kiindulási október 2, 2017

A Master of Advanced Studies Interkulturális Kommunikáció (MIC) egy részmunkaidős posztgraduális program szakemberek, akik az irányító operatív vagy stratégiai helyzetben egy multikulturális környezetben, és az irányító multikulturális emberi erőforrásokat.

 

2004-ben alakult, MIC az egyetlen akadémiai program Interkulturális Kommunikáció a maga nemében Európában, amely lehetővé teszi, hogy folytassa a szakmai tevékenység, miközben tanul.... [-]


Mester Kommunikációs és Kulturális Menedzsment

Zeppelin University
Campus Nappali 1 - 2 év August 2018 Németország Friedrichshafen

Azokban a társadalmakban a mai, tudás a különböző kultúrák és megtámadható az említett kultúrák keresettebb, mint valaha. Hasonlóképpen az igények kommunikációs gyakorlatok drasztikusan megemelkedett. Emiatt a kommunikációs készségek és a kulturális ismeretek kulcsfontosságú képesítések a 21. században. [+]

Újságírás Mesterek. Azokban a társadalmakban a mai, tudás a különböző kultúrák és megtámadható az említett kultúrák keresettebb, mint valaha. Hasonlóképpen az igények kommunikációs gyakorlatok drasztikusan megemelkedett. Emiatt a kommunikációs készségek és a kulturális ismeretek kulcsfontosságú képesítések a 21. században. A mester diplomát területén "Kommunikációs és Kulturális Menedzsment"Megfelel ezeknek a kihívásoknak. Itt, a diákok választhatnak két különböző pálya, ami azt jelenti, koncentrálhat akár "Kommunikáció és Médiatudományi" vagy "tenyésztő". Egyrészt, diplomások Ennek persze megismerni és elemezni a kulturális alapjai jelen társadalmak, míg a másik viszont engedélyezve vannak, a kommunikatív gyakorlatban részt tudnak megoldásában aktuális társadalmi kérdésekről. Együtt, a kommunikáció és a kultúra nem valószínű, alapvető fogalmak a modern társadalomban. Hangsúlyozzák, hogy mit veszünk, és a folyamat, vitatták. Hogy megváltoztatja a helyzetet. A mester fokozatot területén a "Kommunikációs és Kulturális Főigazgatósága" kínál a hallgatók egy kritikus elemzésnek kommunikációs és kulturális elméletek és létrehoz egy korszerű megértése működéséről és problémák a modern társadalomban. A diákok tanulmányi kutatási módszerek kapcsolatos humán-és társadalomtudományok, valamint működésének társadalmi és kulturális elemzés. Egy párbeszéd-orientált és önállóan szervezett végzettség elősegíti a kognitív, kreatív és kifejező képességeit. Ezen kívül a kutatás tapasztalatokat szerez, míg a szervezeti készségek és a képesség, hogy a csapatmunkára fejlesztését valós kutatók, consultancy-, és kiállítási projekt. Az új generációs vezetők a kultúra és a kommunikáció szükségességét egyre menedzsment és stratégiai szakértelmét, hogy felkészítse őket a komplex döntési a dinamikus környezetben a média, a kulturális intézmények, a gazdaság és a társadalom - mind nemzeti, mind nemzetközi szinten. Keverjük össze Kulturális és Kommunikációs és vezetési ismeretek Egy program mindenki... [-]

MA Technológiák és Kódok Kommunikáció

Link Campus University
Campus Nappali 2 év November 2017 Olaszország Róma

A formatív programok jellemzi erős kísérleti komponens, az eredmény a különböző műhely célzó tevékenységek [+]

Egy jó műszaki ismeretek az alapja a sikeresen leküzdeni a tervezés és a kreativitás. A digitális média és a gyors fejlődése az IKT (Információs és Kommunikációs Technológiák) valójában kihívás folyamatosan új szakemberek. Három évvel főiskolai diplomát, és a mester fokozat program fogant, hogy esszenciális szükséges eszközöket, hogy vegyenek részt ezen kihívásokra. Egy ingyenes olasz nyelvtanfolyam is felajánlotta, hogy minden diák, akik előre alkalmazni a június első hetében. Folyamatos kutatás és tanulmány, akkor lesz mester a digitális világban használni, mint egy eszköz létrehozására élvonalbeli termékeket és olyan új és izgalmas szolgáltatásokat nyújtanak. Tanulmányi kurzus Formáló programokat jellemzi az erős kísérleti eleme, az eredmény a különböző műhelymunka célja ", hogy igazi", együttműködve kutatóközpontok az egyetemen belül és a más szervekkel összefüggő, az elméleti szempontból tárgyalja meg az órákon. Másik különlegessége a tanfolyam jelenlétében magasan képzett oktatók és képviselik vezető személyiségei a világ az IKT és az interakció tervezés, amely jelentős tapasztalattal belföldön és külföldön egyaránt. Ezek így biztosítani átadása tapasztalat, szakértelem és tudás halmozódott pályafutása során a beiratkozott hallgatók. ELSŐ ÉV Módszertant és technikákat Társadalomkutató Szociológia kommunikációs nyelv Szociológia új média és a közösségi hálózatok Szemiotika leletek és a kép elmélet Interaction Design I Elements of Programming I (Web és mobil) Integrált kommunikáció során [-]

Mester Kreatív Hang és Média Technológiák

Bath Spa University
Campus vagy on-line tanulás Nappali Részidős 1 - 2 év September 2018 Egyesült Királyság Bath + 1 további

Ez a kurzus célja a magánszemélyek a tapasztalat zenei technológiák és a kapcsolódó tudományágak. Akkor vizsgálja meg a terület, mélyebben, és szélesíteni a tapasztalat interdiszciplináris és multimédia munkát. [+]

Újságírás Mesterek. Fejleszteni kell a készségek zenei technológia kísérleti és kreatív környezetben. * Rugalmas és innovatív tanítási módszerek, beleértve a távoktatási lehetőségeket. Ajánlott zenészek, művészek és kreatív szakemberek a legkülönfélébb háttérrel. Nem műfaj határait - lefedjük elektroakusztikus, acousmatic és számítógépes zene, elektronika és tánczene, sound art, audiovizuális teljesítményt és így tovább. * Felhívjuk figyelmét, hogy jóvá kell hagyniuk, ez természetesen váltja MA Sound, három úton: Sound Arts Sound tervezés Sound Production További információ hamarosan elérhető lesz. Kérjük, írjon pálya igazgatója, Prof. Joseph Hyde, j.hyde@bathspa.ac.uk ha bármilyen kérdése van. Ez a kurzus célja a magánszemélyek a tapasztalat zenei technológiák és a kapcsolódó tudományágak. Akkor vizsgálja meg a terület, mélyebben, és szélesíteni a tapasztalat interdiszciplináris és multimédia munkát. A személyzet és a diákok már megjelent számos feljegyzés (sok részeként Bristol underground basszus jelenet), és szakirányok audiovizuális munka, sound design, zene média, játék audio, programozás és oktatói (FE és HE). Van kiváló lehetőség ezen a területen, köztük két teljes értékű TV stúdiók és utómunka audio lakosztállyal rendelkezik. Azt is hozzáférést biztosít a világ vezető Látva Sound Visual Music szimpóziumon. Áttekintés A tanfolyam célja, hogy rugalmas és a munka körül az egyéni érdekek és igények. Lehet választani, hogy összpontosítson kizárólag a hang egész folyamán, vagy felveheti a multimédiás elemeket. Lesz egy nagy szabadságot, hogy összpontosítson a munkát kíván tenni. Akkor is, ha tanul elmélet, akkor összpontosítani a saját egyéni kutatás területén, így a kutatás és kontextusba a saját területén a gyakorlatban. Egyes modulok nem kötelező, és ezen kívül van egy nagy rugalmasságot a modulokat.... [-]

Master International Communication

Hanze University of Applied Sciences - Groningen, the Netherlands
Campus Nappali 3 félév September 2018 Hollandia Groningen Egyesült Királyság Leeds Litvánia Vilnius + 4 további

[+]

A konzorcium egyedülálló közös mester program nemzetközi kommunikáció (MIC). [-]

Executive Master In Corporate Communication

IMF Business School
Campus Részidős 17 hetek Nyílt Beiratkozás Spanyolország Madrid

Ez a Master a felismerésre épül, a gombok stratégia kidolgozása az innovatív, hatékony, költséghatékony és maximalizálását célzó felhasználói élményt kommunikációt. A legtöbb káros tendenciák elemzését, stratégiák nagyobb üzleti hatástanulmány, és azt részletesen kifejtette mindazokat az eszközöket, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy végre egy kifinomult modell a kommunikáció kezelése, figyelembe véve az együttélés a világ online és offline és különös figyelmet fordítva az hatással van az eredménykimutatás a vállalkozás számára. [+]

Újságírás Mesterek. Ez a Master a felismerésre épül, a gombok stratégia kidolgozása az innovatív, hatékony, költséghatékony és maximalizálását célzó felhasználói élményt kommunikációt. A legtöbb káros tendenciák elemzését, stratégiák nagyobb üzleti hatástanulmány, és azt részletesen kifejtette mindazokat az eszközöket, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy végre egy kifinomult modell a kommunikáció kezelése, figyelembe véve az együttélés a világ online és offline és különös figyelmet fordítva az hatással van az eredménykimutatás a vállalkozás számára. A legjobb előadók, hogy fedezze, egy főként gyakorlati megközelítés, a teljes kommunikáció üzleti modelleket lehet főszereplői az új üzleti modell. 60 kredit amelyből 170 óra szemtől szervezett 12 modul és egy műhely, tervezet kíséri közleményében a cég. Rendkívül praktikus és támogatja a valós helyzetekre. Ez a mester lehetővé beiratkozott hallgatók létre a leghatékonyabb vállalati kommunikációs stratégiák terén szervezet, és vezeti a szükséges forrásokat annak végrehajtására. CÉLOK ügyvezető Master in Corporate Communication A fő cél ennek a mester vezetői, hogy a résztvevők tudják, stratégiákat és cselekvési terveket a funkció a marketing és a kommunikáció különböző méretű vállalatok és szektorok. Ezen kívül, ez a mester akkor: Ismerje meg marketing és kommunikációs B2B és B2C. Értsék meg a komplementaritás az online és offline világban. Ll megérteni a piaci megértést és kapcsolata az új fogyasztói. Elemzése mutatók és analitika, hogy megértsék a teljesítményét a marketing akciók és a kommunikáció. Fejleszteni és tervezni zavaró, innovatív és kreatív stratégiák és hogyan alkalmazzák őket az új piacok. Módszertan és értékelés MÓDSZERTAN Mode: Elhelyezkedés: Campus IMF Madrid Időtartam: 17 hét Óra: péntek 16: 00-21: 00 és szombaton... [-]