Újságírás Mesterképzések

239 Újságírás Mesterképzés Összevetése

Újságírás

Az egyik legnagyobb hatalmak inkább időzzön el az árnyék a hatalom, amely információt. És újságírás egy szakma birtokolni ezt a hatalmat. Nem csak újságírás biztosítja a tudás erejét, hanem tesztek ember etika és függetlenség. Újságírás nem csupán az írásról egyenesen híreket, amelyeket nem mindig találni valami izgalmas és kreatív. Ez a szakma lehetővé teszi a sok tehetség és ajándékokat rendelkezik.

Például, ha egy kalandor jellegű, és a kockázat izgalom van, mint mondja a történetet, akkor van oknyomozó újságírás és a háború. A fotósok van Photojournalism, azok, akik szeretnek Maradjanak velünk, a legfrissebb tudományos híreket, tudja magáévá a lehetőségeket az innovációs és tudományos újságírás. Vannak még más ágak, néhány a legnagyobb részvétel is közülük Online Journalism, ejtőernyős újságírás, Video Game újságírás, Celebrity és Szociális újságírás.

Kövesse a linkeket az oldalon, hogy vizsgálja meg a további lehetőségeket, és felfedezni, ha néhány ilyen posztgraduális programok újságírás felel meg a gondolatainkat a izgalmas és kihívásokkal teli munkát.

Mutass többet

Mester A Marketing, A Kommunikáció és Az új Média

Bologna Business School
Campus Nappali 12 hónapok November 2018 Olaszország Bologna

A Master in Marketing, kommunikáció és New Media egy teljes munkaidőben program tanítják teljes egészében angol nyelven, amelyek célja, hogy felkészítse diplomások minden fegyelem kezelni a módszerek és technikák mind a hagyományos és a digitális média iparág jelenleg egy folyamatos forradalom. Alumni ennek mester van hely 96% -a 6 hónapon belül. [+]

A Mester marketing, a kommunikáció és az új média egy teljes munkaidőben program tanítják teljes egészében angol nyelven, amelyek célja, hogy felkészítse diplomások minden fegyelem kezelni a módszerek és technikák mind a hagyományos és a digitális média iparág jelenleg egy folyamatos forradalom. Alumni ennek mester van hely 96% -a 6 hónapon belül.

Bővülése révén a mobil eszközök minden nap, egyre több és több ember a világon kapcsolódni az egész közösségi média: Twitter 320 millió aktív felhasználó havonta, Instagram 400 millió Google+ 540 millió, a YouTube és a Facebook 1 milliárd 1600000000. Tanúi lehetünk több, mint egy technológiai forradalom, ez egy mély társadalmi-kulturális átalakulás. A vállalatok a világ minden tájáról több mint folyamatosan növekszik az általa befektetett összeget az online hirdetési csatornákat, hogy javítsák a kapcsolatot a fogyasztók és az üzleti szféra.... [-]


Mester A Marketing és A Kommunikáció

Rome Business School
Campus vagy on-line tanulás Nappali Részidős 1 év March 2018 Olaszország Róma + 1 további

Csatlakozz a legtöbb nemzetközi üzleti iskola Európában! A kiválóság, gyakornokok, 140 ország hallgatói, a karrier-szolgáltatás, a nemzetközi hálózatépítés és még sokan mások is profitálnak szakmai és személyes fejlődéséhez. Tanítási képletek minden igényt. [+]

KORÁBBI SZEMÉLY: 10% KEDVEZMÉNY, HA NEGYEDIK A DECEMBER 11-ÉN ELŐTT!

A Római Üzleti Iskola Marketing és Kommunikációs Mestere ideális választás azoknak a szakembereknek, akik világszínvonalú programot keresnek ezeken a témákon, nemzetközi sikeres pályafutás megkezdésére vagy megszilárdítására. A tanítás színvonala , fizetett nemzetközi szakmai gyakorlatok, 2 tanulmányutak Párizsban és Barcelonában, valamint a mindennapos karrier- és hálózatépítési szolgáltatások mind hozzájárulnak ahhoz, hogy ez a program tökéletesen illeszkedjen azoknak, akik a munkaerőpiacon és a globális üzleti életben törekednek. A kezdő időpont: minden évben, márciusban és októberben.... [-]


MA Szociális Média és Seo és SEM

inesdi - Digital Business School
Campus vagy on-line tanulás Nappali Részidős 240 - 750  April 2018 Spanyolország Madrid Barcelona Spanyolország Online + 3 további

Bemutatjuk az 1. kiadás a Mester Social Media & SEO és SEM, amellyel megtudhatja, hogy valódi folyamatok digitális átalakulás vállalati megoldások. Mivel a XXI század szervezeteknek szükségük szakmai profilok összhangban az új piaci trendeket. Ebben a tanfolyam lesz megszerezni a megfelelő ismeretek és készségek kialakítása, végrehajtása, kezelése, elemzése és mérése a Social Media Plan 360o is beleértve a Search Engine Marketing terv. Hasonlóképpen, akkor tanulni SEO és optimalizálás. [+]

Bemutatjuk az 1. kiadás a Mester Social Media & SEO és SEM, amellyel megtudhatja, hogy valódi folyamatok digitális átalakulás vállalati megoldások. Mivel a XXI század szervezeteknek szükségük szakmai profilok összhangban az új piaci trendeket. Ebben a tanfolyam lesz megszerezni a megfelelő ismeretek és készségek kialakítása, végrehajtása, kezelése, elemzése és mérése a Social Media Plan 360o is beleértve a Search Engine Marketing terv. Hasonlóképpen, akkor tanulni SEO és optimalizálás.

Amellett, hogy a hivatalos címe Inesdi Digital Business School, kapsz egy egyetemi, a University of Nebrija.

Lehetőségét, hogy a Graduate személyesen, online, vagy blended learning. gyakorolni és tanítani valós üzleti ügyek. személyre szabott mentorálás a megvalósítása Projekt végén persze. pályaválasztási tanácsadás révén személyre szabott "karrier terv". Fejlesztését a "Digitális Kommunikációs terv" és a "SEO és SEM Audit". Program 1. modul: Social Media Marketing Terv Projekt Prom Mi ez, és hogyan lehet fejleszteni a Social Media Marketing terv Felelősségi Social Media Hogyan terv benyújtására Social Media Marketing 2. modul: Social Networking Facebook Twitter LinkedIn Instagram és Pinterest 3. modul: Szakmai vezetés: akciók, csatornák és eszközök 2,0 Taktikai és operatív Social Media: napi irányítás, terjesztés 2.0 felvételhez Bejövő Marketing: vonzza a célközönség Mérési Social Media: KIP, a jelentéstételi Adatbázis-kezelés és hírlevél 4. modul: Content Management: létrehozása, kezelése és elosztása tartalom Tartalom stratégia. 2.0 Kommunikáció: tervezés, írás és a gyógyulás Blogplatformok: WordPress videó Marketing 5. modul: OMR, mérése és ellenőrzése megfigyelés Online vállalati hírnév, befolyás és "hangulat"; felbontása válság Social Media 6. modul: Analitikai és mérés Web Analytics: A Google Analytics 7. modul: Bevezetés a... [-]

Mester Kommunikáció

CESMA Business School
Campus Nappali 1 év November 2018 Spanyolország Madrid

A fő cél ennek a Mester az, hogy különleges képzésének kommunikációs szakemberek, hogy megfeleljen az előttük álló kihívások eredményeként újrahatározza funkció változása az ágazatban. [+]

„Ez nem változott a kommunikáció megváltozott, ahogy mi kommunikálni.”

Ez tükrözi DIRCOM fontos spanyol cég hozza számunkra is a kiindulópontja egy utazás során együtt fogunk dolgozni egy végső cél: megtanulni mozogni üzenetek és ötleteket a cég, hogy a változó világ technológiai fejlődés, hogy a hozott gyökeres fordulatot, hogy a médiapiacon, és hogyan kell fogadni, és fogyasztani információkat.

Kezelés kommunikáció bármely cég, ez már nem olyan feladat, amely csak sajtóközleményeket, nyilatkozatok vagy készítsen generál eseményeket. Ez egy stratégiai feladat, amely transzverzalitási szervezeti egységek közötti, állandó jelenlétét a tervek a vállalat, és a munkamódszerek, amit meg kell válni „vezetők” minden tagja számára a szervezet munkáját rendezi alatt ugyanazt az üzenetet. A DIRCOM generál hozzáadott értékét, és egyre nagyobb szerepet kap az üzleti életben.... [-]


Mester Fokozatot Kommunikációs és Politikai Marketing

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Campus Nappali 1 év September 2018 Spanyolország Madrid

Ez a program célja, hogy a friss diplomások diplomások területek politológia, marketing, újságírás, a jog vagy a nemzetközi kapcsolatok; és a szakemberek, az egyetemi diplomával és tapasztalattal rendelkezik a politika világa, akik szeretnének javítani a személyes készségek. [+]

CÉLOK:

Diákok, akik sikeresen befejezni ezt a programot:

Ezek javítják a saját szakmai profil a politika területére. Ők fogják megszerezni stratégiákat és kommunikációs technikákat alkalmazzák őket a politikai jelöltek. A munka, mint tanácsadók választási kampányok vagy kormányzati kommunikáció Legyen szakemberek támogatása választási marketing tanácsadás, mint a munka, a szolgáltatás, a politikai osztály. Célozza meg:

Ez a program célja, hogy a friss diplomások diplomások területek politológia, marketing, újságírás, a jog vagy a nemzetközi kapcsolatok; és a szakemberek, az egyetemi diplomával és tapasztalattal rendelkezik a politika világa, akik szeretnének javítani a személyes készségek.... [-]


Mester Digitális Marketing és Kommunikáció (Genf, Svájc)

CREA Geneva | INSEEC GROUP
Campus Nappali 17 hónapok February 2018 Svájc Genf

A mester a digitális marketing és kommunikációs program alapja a tényleges esetek, hogy megadja az eszközöket, hogy megérteni és megragadni lehetőségeket egy olyan területen, amely folyamatosan változik. A cél ennek a Mester az, hogy minden résztvevő, hogy megtanulják, hogyan kell kezelni a márka az interneten. [+]

Szerelem ötletek és kivégezte őket

A mester a digitális marketing és kommunikációs program alapja a tényleges esetek, hogy megadja az eszközöket, hogy megérteni és megragadni lehetőségeket egy olyan területen, amely folyamatosan változik. A cél ennek a Mester az, hogy minden résztvevő, hogy megtanulják, hogyan kell kezelni a márka az interneten.

természetesen a program

Marketing stratégia és tervezés

A fő cél ennek a modulnak, hogy dolgozzon ki egy kritikai elemzése, az üzleti célok egy márka egy kapcsolatban a cél az ügyfelek, és dolgozzon ki egy átfogó megértése a digitális stratégia, amely be van építve és közvetlenül működtethető.... [-]


International Communication

Hanze University of Applied Sciences - Groningen, the Netherlands
Campus Nappali 3 félév September 2018 Hollandia Groningen Egyesült Királyság Leeds Litvánia Vilnius + 4 további

[+]

A konzorcium egyedülálló közös mester program nemzetközi kommunikáció (MIC).

[-]

Mester A Kommunikáció és A Jövő Marketing Barcelona

GBSB Global Business School
Campus Nappali 9 - 12 hónapok Nyílt Beiratkozás Spanyolország Barcelona

A MA in Communications és Future Marketing a GBSB Global Business School egy olyan innovatív fokozatot, amelynek középpontjában a tanítás Önt a lehető leghatékonyabb módon tervezése és elindítása egy integrált, többcsatornás kommunikációs és marketing kampány ma is vizsgálja a jövőben a marketing és a hatalom A tömegek, a szociális média és a bizalom, amit parancsolnak. [+]

Miért kell Master in Communications és Future Marketing Barcelonában?

Tanulmányi kommunikáció és jövőbeni marketing egy üzleti iskola, ahol a "digitális" a magja. A GBSB Global az egyetlen olyan felsőoktatási intézmény Spanyolországban, akit a Microsoft akkreditált a digitális oktatásban.

Program leírás

A barcelonai kommunikációs és jövőbeli marketing mester a hallgatók számára a nemzetközi színtéren integrált, többcsatornás kommunikációs és marketing kampány tervezésének és bevezetésének legsikeresebb módjait tanítja. A mester a kommunikáció és a jövő Marketing a barcelonai program tanítja a diákokat a leghatékonyabb marketing módszertanok. Ez a mester magában foglalja a vezetés, a globális üzleti stratégia, a digitális és innovatív marketing, a márka kommunikáció, valamint a trendkutatás és a piaci elemzés területén tanításokat.... [-]


Master Of Advanced Studies, Az Interkulturális Kommunikáció (mic)

USI Università della Svizzera italiana
Campus Részidős 14 - 18 hónapok September 2018 Svájc Lugano

Részmunkaidős posztgraduális program szakemberek, akik az irányító operatív vagy stratégiai helyzetben egy multikulturális környezetben, és az irányító multikulturális emberi erőforrásokat. 2004-ben alakult, MIC az egyetlen akadémiai program Interkulturális Kommunikáció a maga nemében Európában, amely lehetővé teszi, hogy folytassa a szakmai tevékenység, miközben tanul. [+]

Páratlan szakmai profil a köz- és magánszféra magas szintű interkulturális kompetenciák!

Új kiadás kiindulási október 2, 2017

A Master of Advanced Studies Interkulturális Kommunikáció (MIC) egy részmunkaidős posztgraduális program szakemberek, akik az irányító operatív vagy stratégiai helyzetben egy multikulturális környezetben, és az irányító multikulturális emberi erőforrásokat.

2004-ben alakult, MIC az egyetlen akadémiai program Interkulturális Kommunikáció a maga nemében Európában, amely lehetővé teszi, hogy folytassa a szakmai tevékenység, miközben tanul.

Ennek része a programnak lesz:

Elérni a magasabb megértés a saját kultúra és a kultúra más. Fejleszteni kell a lézer fókusz elemzésében multikulturális helyzetekben; Megszerezzék a szükséges ismeretek közvetítésére konfliktusok és megteremti a hatékony megoldások; Edzen kultúrák stratégiai ülések Ázsiában, N. Afrika és Európa, Hogy azonnali hatást a szervezetben. ... [-]

Mester Program A Marketing, A Szolgáltatások és Kommunikációs Menedzsment

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus Nappali 18 hónapok September 2018 Svájc St.Gallen

A Mester Program Marketing, Szolgáltató és Kommunikációs Management (MSC) egy egyedülálló kombinációja alapvető vezetői tudományágak és a piacok és üzleti modellek az érintett iparágakban. Ezzel a koncepció, az MSC meghaladja a klasszikus fogalmak marketing. [+]

Célok:

Vevői érték - a cél a fenntartható vállalati menedzsment

A globalizált világban a fenntartható vállalati érték csak akkor jöhet létre a meggyőző termékek és szolgáltatások az ügyfelek számára, akik a figyelem középpontjába. Marketing ezen vonalak mentén koncentrál lehető legmagasabb ügyfélközpontúság a termékek és szolgáltatások. Ez az integratív szemlélet, amely túlmutat a klasszikus marketing az, amit a Mester Program Marketing, Szolgáltató és Kommunikációs Management (MSC) elkötelezett: a program egyesíti az összes menedzsment tudományok hogy vegyék csapágyak az ügyfelek és egyesíti őket a piacok és üzleti modellek helyi ipar. ... [-]


Mester Fokozatot Kreatív Irányt - Cross-media Kommunikációs Mesterek

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus Nappali 1 év November 2018 Olaszország Milánó

A Mester Creative Irány a képzés területén, a válasz ezekre a különleges változásokat. Ez egy lehetőség, hogy formálja a jövőben a reklám, a laboratórium, amelyben élő reneszánsz kreativitás. [+]

A kreatív igazgató ma tudnia kell, hogyan kell vezetni a stratégiai és kreatív folyamat 360 ° tudatában annak, hogy a legújabb technológiai eszközök, a digitális és a szociális hálózatok alakítják az új ötletek és lehetőségek a márka fogyasztói párbeszéd.

A Mester Creative Direction van, a képzés, a válasz ezekre a különleges változásokat. Ez egy lehetőség, hogy formálja a jövőben a reklám, a laboratórium, amelyben élő reneszánsz kreativitás.

Strukturált képzési területek közé törzsanyag, konkrét projekt-tevékenységek és intergrative kapcsolódó tevékenységek, a Mester van kiegészítve oktatási túra Londonban nagy hirdető és kommunikációs ügynökségek, hogy találkozzanak és megvitassák a megfelelő kreatív igazgatók, tervező, Account Director és igazgatója film City.... [-]


Mester Kreatív Hang és Média Technológiák

Bath Spa University
Campus vagy on-line tanulás Nappali Részidős 1 - 2 év September 2018 Egyesült Királyság Bath + 1 további

Ez a kurzus célja a magánszemélyek a tapasztalat zenei technológiák és a kapcsolódó tudományágak. Akkor vizsgálja meg a terület, mélyebben, és szélesíteni a tapasztalat interdiszciplináris és multimédia munkát. [+]

Fejleszteni kell a készségek zenei technológia kísérleti és kreatív környezetben. *

Rugalmas és innovatív tanítási módszerek, beleértve a távoktatási lehetőségeket.

Ajánlott zenészek, művészek és kreatív szakemberek a legkülönfélébb háttérrel.

Nem műfaj határait - lefedjük elektroakusztikus, acousmatic és számítógépes zene, elektronika és tánczene, sound art, audiovizuális teljesítményt és így tovább.

* Felhívjuk figyelmét, hogy jóvá kell hagyniuk, ez természetesen váltja MA Sound, három úton:

Sound Arts Sound tervezés Sound Production

További információ hamarosan elérhető lesz. Kérjük, írjon pálya igazgatója, Prof. Joseph Hyde, j.hyde@bathspa.ac.uk ha bármilyen kérdése van.... [-]


Mester Kommunikációs és Kulturális Menedzsment

Zeppelin University
Campus Nappali 1 - 2 év August 2018 Németország Friedrichshafen

Azokban a társadalmakban a mai, tudás a különböző kultúrák és megtámadható az említett kultúrák keresettebb, mint valaha. Hasonlóképpen az igények kommunikációs gyakorlatok drasztikusan megemelkedett. Emiatt a kommunikációs készségek és a kulturális ismeretek kulcsfontosságú képesítések a 21. században. [+]

Azokban a társadalmakban a mai, tudás a különböző kultúrák és megtámadható az említett kultúrák keresettebb, mint valaha. Hasonlóképpen az igények kommunikációs gyakorlatok drasztikusan megemelkedett. Emiatt a kommunikációs készségek és a kulturális ismeretek kulcsfontosságú képesítések a 21. században.

A mester diplomát területén "Kommunikációs és Kulturális Menedzsment"Megfelel ezeknek a kihívásoknak. Itt, a diákok választhatnak két különböző pálya, ami azt jelenti, koncentrálhat akár "Kommunikáció és Médiatudományi" vagy "tenyésztő". Egyrészt, diplomások Ennek persze megismerni és elemezni a kulturális alapjai jelen társadalmak, míg a másik viszont engedélyezve vannak, a kommunikatív gyakorlatban részt tudnak megoldásában aktuális társadalmi kérdésekről.... [-]


Mester üzleti Kommunikáció

INSA Business, Marketing & Communication School
Campus Részidős 10 hónapok October 2018 Spanyolország Barcelona

Az ilyen mértékű egyesíti a marketing, a reklám és a PR bevezeti a diákokat, hogy a valóságban a szakmai világot egy izgalmas feladat elhelyezési program, ugyanabban az időben, mint ez biztosítja számukra a stabil és széles alapot kell sikeresen teljesíteni, a leendő szakemberek az üzleti kommunikáció . [+]

Előadás

Az ilyen mértékű egyesíti a marketing, a reklám és a PR bevezeti a diákokat, hogy a valóságban a szakmai világot egy izgalmas feladat elhelyezési program, ugyanabban az időben, mint ez biztosítja számukra a stabil és széles alapot kell sikeresen teljesíteni, a leendő szakemberek az üzleti kommunikáció .

Célok Ajánlat robusztus alapot a következő területeken: marketing, reklám, PR, üzleti és az új kommunikációs technológiák. Hogy az elemzési, döntési és csapatmunka készség annak érdekében, hogy a hírközlési területen magasan képzett szakemberek kezdeményezésére sikeresen vállal vezetői felelősség. Cél

a) diplomások és a szakemberek, akik szeretnék bővíteni a foglalkoztatási távlatokat. b) A tapasztalt szakemberek, akik meg akarják venni az új feladatok és felelősségek. c) a vállalatok célja a személyzet képzése. d) Diplomások Szakképzés és felsőoktatás üzleti célja gyakorlati felkészülés adja meg a munkaerő.... [-]


MA Technológiák és Kódok Kommunikáció

Link Campus University
Campus Nappali 2 év November 2018 Olaszország Róma

A formatív programok jellemzi erős kísérleti komponens, az eredmény a különböző műhely célzó tevékenységek [+]

Egy jó műszaki ismeretek az alapja a sikeresen leküzdeni a tervezés és a kreativitás. A digitális média és a gyors fejlődése az IKT (Információs és Kommunikációs Technológiák) valójában kihívás folyamatosan új szakemberek. Három évvel főiskolai diplomát, és a mester fokozat program fogant, hogy esszenciális szükséges eszközöket, hogy vegyenek részt ezen kihívásokra.

Egy ingyenes olasz nyelvtanfolyam is felajánlotta, hogy minden diák, akik előre alkalmazni a június első hetében.

Folyamatos kutatás és tanulmány, akkor lesz mester a digitális világban használni, mint egy eszköz létrehozására élvonalbeli termékeket és olyan új és izgalmas szolgáltatásokat nyújtanak. ... [-]