close

Szűrők

Lásd a találatokat

Részidős Márkaépítés Mesterek Áttekintése Olaszországban 2020/2021

Annak érdekében, hogy sikeres megszerzése Masters képesítést, meg kell szerezni a kreditek száma átadásával egyes modulokat. Leggyakrabban tanított Masters számos modulok, amelyet meg kell venni, és adja át annak érdekében, hogy a képesítést. A kutatási Masters szinte mindig teljes egészében egy értekezés modul vagy a projekt.A diploma Branding célja, hogy a hallgatók oly… Tovább

Annak érdekében, hogy sikeres megszerzése Masters képesítést, meg kell szerezni a kreditek száma átadásával egyes modulokat. Leggyakrabban tanított Masters számos modulok, amelyet meg kell venni, és adja át annak érdekében, hogy a képesítést. A kutatási Masters szinte mindig teljes egészében egy értekezés modul vagy a projekt.

A diploma Branding célja, hogy a hallgatók olyan készségek szükségesek, hogy kezelni egy márka. Ez teszi hangsúlyt fektet arra, hogy a márka már nem, hogyan is csomagolt, hanem az összes folyamat és kontextus, amelyben szállítják a közönséget.

Olaszországban, hivatalosan az Olasz Köztársaság, az egységes parlamentáris köztársaság az Európai Unión belül található Dél-Európában. Az északi, határos Franciaország, Svájc, Ausztria és Szlovénia, valamint az Alpok.

Kezdd el Ma A Legjobb Részidős Márkaépítés Egyetemi Tanulmányok Olaszországban 2020/2021

Kevesebb
Egyéb lehetőségek ezen a tanulmányi területen belül: 
format_list_bulleted Szűrők
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Milánó , Olaszország +2 Több

A menedzsment, a tervezési hozzáállás, az üzleti orientáció és a stratégiai jövőkép a márkamenedzsment és kommunikáció mesterképzésének megkülönböztető elemei. A márkaprojekte ... +

A menedzsment, a tervezési hozzáállás, az üzleti orientáció és a stratégiai jövőkép a márkamenedzsment és kommunikáció mesterképzésének megkülönböztető elemei. A márkaprojektek fejlesztése az IED-en nem csak a projektek megvalósításán alapul, hanem egy kihívás elfogadásában, a jelen megfigyelésében, a trendek előrejelzésében és a legérdekesebb nemzetközi vállalatokkal való interakcióban. Ezért a mesterkurzust Landorral, a nemzetközi szintű egyik legfontosabb márkaügynökséggel együttműködésben szervezik meg. Az olyan vállalatok, mint a Pomellato, a Campari, a Ducati, a Diesel, a KFC, a Persol és a Lemonsoda, csak néhányat említenek, úgy döntenek, hogy megosztják értékeiket és szakértelmüket az IED hallgatókkal, hogy új és multidiszciplináris szempontot találjanak, és együtt dolgozzanak ki egy stratégiai projektet. a márkájukért. A Mester két kiadásban zajlik, az első novemberben olaszul, a második februárban angolul történik. A Mestert Landorral együttműködve szervezik meg -
Mester
Nappali
11 hónap
Angol
27 jan. 2021
14 dec. 2020
Campus
 
POLI.design
Milánó , Olaszország

A Master Brand Extension megvizsgálja a Licensing projekt indítási és kezelési változóit, megvizsgálva az egyre szigorúbb kapcsolatokat a márkabővítéssel, a szerződésekkel és ... +

A Master Brand Extension megvizsgálja a Licensing projekt indítási és kezelési változóit, megvizsgálva az egyre szigorúbb kapcsolatokat a márkabővítéssel, a szerződésekkel és a Merchandising tevékenységekkel. -
Mester Masters
Nappali
Olasz
Vegyes online és egyetemi
Campus
On-line
 
Swiss School of Management, Rome Italy
Róma , Olaszország

A Svájci Menedzsment Iskola azt a küldetést vállalja, hogy vezető üzleti oktató és képző szolgáltató legyen, különös tekintettel a nemzetközi üzleti és menedzsment tevékenység ... +

A Svájci Menedzsment Iskola azt a küldetést vállalja, hogy vezető üzleti oktató és képző szolgáltató legyen, különös tekintettel a nemzetközi üzleti és menedzsment tevékenységekre. Hangsúlyozzuk az interkulturális, karrier-orientált gyakorlatokat, miközben beépítjük a legújabb fejlesztéseket az elméletbe. Egyedülálló lehetőséget és tapasztalatot kínálunk Önnek a luxusgazdálkodás mesterének megszerzéséhez Rómában, Olaszországban, és sikeresen hozzájárulni a gazdasági és társadalmi fejlődéshez helyi, regionális és nemzetközi szinten. Ez az egyedülálló mesterképzés a maga nemében. Ez különbözik a többi luxusmenedzsment programtól, mivel a gyakorlati kérdések erős alkotóeleme, és nemcsak a menedzsment oldalát öleli fel, hanem a márkaépítés és az értékteremtés új koncepciójának innovatív kidolgozását is. Vállalati látogatások, vendég előadások és luxus rendezvényeken való részvétel mind növelik az ön ismertségét az ágazatban, mivel ezek a program részét képezik. -
Mester Masters
Nappali
Részidős
Angol
Vegyes online és egyetemi
Campus
On-line
 
Milano Fashion Institute
Milánó , Olaszország

A divatcég üzleti vezetése azt jelenti, hogy a divatmarketing, a divatkezelés és a divatkereskedelem összekapcsolódik. A Divatirányítási Mester: Márka- és Üzleti Menedzsment t ... +

A divatcég üzleti vezetése azt jelenti, hogy a divatmarketing, a divatkezelés és a divatkereskedelem összekapcsolódik. A Divatirányítási Mester: Márka- és Üzleti Menedzsment területén egynél több tudományág egyesül, hogy felkészítsék a legképzettebb és leginnovatívabb szakmai szereplőket, akik felelősek az üzleti menedzsmentért a divat és a luxus világában. -
Mester
Nappali
Angol
25 jan. 2021
30 nov. 2020
Campus
 
Life Learning
Milánó , Olaszország

Victor Motricala vagyok, a Digitális Marketing és Növekedési Hacking szakértője, és ebben a "Haladó Mester a Növekedés Hackelésben: Legyél szakértő az üzleti növekedési straté ... +

Victor Motricala vagyok, a Digitális Marketing és Növekedési Hacking szakértője, és ebben a "Haladó Mester a Növekedés Hackelésben: Legyél szakértő az üzleti növekedési stratégiákban". Szeretnék megtanítani minden technikai tudást és stratégiát, amely lehetővé teszi, céget vagy üzembe helyezést a lehető legrövidebb idő alatt. -
Masters
Nappali
Részidős
Olasz
On-line
 
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Firenze , Olaszország

Mit jelent egy márka létrehozása és kezelése az élelmiszeriparban? Hogyan lehet piacra dobni egy borászati társaságot, és hogyan lehet identitásán dolgozni? Hogyan lehet az id ... +

Mit jelent egy márka létrehozása és kezelése az élelmiszeriparban? Hogyan lehet piacra dobni egy borászati társaságot, és hogyan lehet identitásán dolgozni? Hogyan lehet az idegenforgalmat integrálni? A márkaépítési technikáktól a szolgáltatástervezésig a márkatervezés és menedzsment mesterképzés célja: az ételek, borok és turizmus célja, hogy segítse a hallgatókat és a fiatal szakembereket a horeca-ipar jövőbeli vezetőinek képességeik fejlesztésében, az élelmezési célú borok és az idegenforgalom beillesztése az életmódba ajánlatokat. A Firenzében és Barcelonában tartott kurzus keresztirányú készségeket biztosít a vendéglátás és az idegenforgalom területén alkalmazott szolgáltatástervezés terén, különös tekintettel az barcelonai ételekre és a firenzei borágazat vertikális feltárására. Catalunya és Toszkána márkaépítési stratégiáit a területi értékre építette, mint a globális megkülönböztethetőség kulcsát. Ennek a mesternek köszönhetően a hallgatóknak lehetősége van kipróbálni a különböző márkajelzési és projektmenedzsment módszereket, amelyeket Európa két legfontosabb turisztikai célpontja sikeresen használ. -
Mester
Nappali
11 hónap
Angol
26 jan. 2021
11 jan. 2021
Campus
 
European School of Economics
London , Egyesült Királyság +4 Több

A Master of Marketing a marketing menedzsment számos karrierjére felkészíti a jelölteket, mint például a márka menedzsment, a termékfejlesztés, a kiskereskedelem, a szolgáltat ... +

A Master of Marketing a marketing menedzsment számos karrierjére felkészíti a jelölteket, mint például a márka menedzsment, a termékfejlesztés, a kiskereskedelem, a szolgáltatások marketingje, az üzleti és az üzleti marketing, valamint a nonprofit szervezetek marketingje. -
MSc
Nappali
Részidős
Angol
Campus
 
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Milánó , Olaszország +2 Több

A divatmarketing mestere - a stratégiától a márkaépítésig olyan szakembereket képez, akik képesek szembenézni a világ gyors és folyamatos fejlődésének új kihívásaival. Különös ... +

A divatmarketing mestere - a stratégiától a márkaépítésig olyan szakembereket képez, akik képesek szembenézni a világ gyors és folyamatos fejlődésének új kihívásaival. Különösen a divattervezés a divatmarketing menedzsment legfontosabb aspektusainak, a kommunikációs technikáknak - a pozicionálási stratégiák és a márkakezelés aspektusaira összpontosítva - az identitás és a fogyasztói igények tanulmányozása nélkül, a digitális média elemzésének elhanyagolása nélkül. A tanfolyam az innovatív gondolkodás fejlesztésére és az új stratégiák kipróbálására irányuló kreatív megközelítésen alapul. Karrier lehetőségek - A posztgraduális hallgatók a divat különböző szegmenseihez fordulhatnak: Márkamenedzsment, vállalati marketing, üzleti fejlesztés, disztribúció és kiskereskedelem, valamint tanácsadói és kommunikációs ügynökségek. -
Mester
Nappali
11 hónap
Angol
27 jan. 2021
21 dec. 2020
Campus
 
Milano Fashion Institute
Milánó , Olaszország

A divat irányításának mestere: A márka- és termékmenedzsment célja, hogy olyan szakembereket alakítson ki, akik különböző készségekkel képesek hozzájárulni a márkamenedzsment ... +

A divat irányításának mestere: A márka- és termékmenedzsment célja, hogy olyan szakembereket alakítson ki, akik különböző készségekkel képesek hozzájárulni a márkamenedzsment és a kollekció fejlesztésének folyamatához. -
Mester
Nappali
Angol
25 jan. 2021
30 nov. 2020
Campus
 

TIPP! Ha egy oktatási intézményt képvisel, és programokat szeretne hozzáadni a jegyzékünkhöz, itt lépjen velünk kapcsolatba