MASTERSTUDIES

Divat kommunikáció Mesterképzések 2021 Megtekintése az Amerikai Egyesült Barcelona Spanyolországban

A mestert a hallgatók a graduális képzés befejezése után szerezhetik meg. A mesterdiploma feltétele 12-18 egyetemi kurzus sikeres abszolválása, melynek gyakran részét képezi több átfogó vizsga és/vagy egy szakdolgozat elkészítése.

Diákok, akik szeretnének dolgozni, a divatipar érdemes tanulmányozni divat kommunikáció. Attól függően, hogy a program, osztályok közé divat szerkesztés, írás, reklám grafika, arculat, arculat, a forgalmazás, a PR és a kapcsolat technikákat.

Spanyolország, hivatalosan a Spanyol Királyság, egy szuverén állam, és a tagállamok az Európai Unió. Nem található az Ibériai-félsziget délnyugati Európában. Spanyol egyetemeken szabályozzák a hozzáférést a saját fokkal, és rögzítse az akadémiai díjakat. Ők is kínálnak hivatalos posztgraduális fok. A főváros Madrid talán a legtöbb bár az egy főre jutó bármely európai város, és egy nagyon aktív éjszakai életet.

Mivel a 2. legnagyobb város Spanyolországban, Barcelona Katalónia fővárosa tartományban. Ez több mint 4 millió lakossal. Ez a vibráló város, amely otthont több ezer turista évente. Itt található a Barcelonai Egyetem többek között.

Kérj Információt Divat kommunikáció Mesterdiplomák az Amerikai Egyesült Barcelona Spanyolországban 2021

3 Találatok Divat kommunikáció, Barcelona Filter

Online Mester Marketing, Kommunikáció és Divat Események szervezése

LCI Barcelona
Masters
<
Nappali
Spanyol
On-line

Szigorú és innovatív megközelítéssel az online divatmarketing, kommunikáció és rendezvényszervezés-mester szilárd, integrált és 3.0 képzést kínál a divatmárkák marketing és kr ...

Tovább

Mester divat marketing és kommunikációs

Idep Barcelona
Mester
<
Nappali
Spanyol
Campus

Társadalmi változások tükröződnek az evolúció divat, értelmezni, mint egy nyelv, amelyen keresztül egy sor értékek és identitás stroke továbbítják.

Tovább

Mester stílus és a divat kommunikáció

Idep Barcelona
Mester
<
Nappali
Spanyol
Campus

Divat társadalmi jelenség, amely megnyilvánul a képen keresztül. De a kép, amely azonosítja a márkát, vagy divat magazin nem csak attól függ, hogy a tervezők, ez is a feladata ...

Tovább