close

Szűrők

Lásd a találatokat

Távoktatás Divat kommunikáció Mesterek Áttekintése Spanyolországban 2021

A mester arra utal, hogy a hallgató elvégzett egy olyan egyetemi képzést, amely felkészíti őt az adott területen való továbbtanulásra, vagy a karrierje fejlesztésére. A mesterképzések zömét állami egyetemek kínálják. A program, divat kommunikáció középpontjában a különböző kommunikációs módszerek, mint például a média, események, képek és a nyelvet. A diákok… Tovább

A mester arra utal, hogy a hallgató elvégzett egy olyan egyetemi képzést, amely felkészíti őt az adott területen való továbbtanulásra, vagy a karrierje fejlesztésére. A mesterképzések zömét állami egyetemek kínálják.

A program, divat kommunikáció középpontjában a különböző kommunikációs módszerek, mint például a média, események, képek és a nyelvet. A diákok megtanulják elvek, amelyek jótékony hatással bemutatók szervezése, meghatározó hirdetési terv kidolgozása divat kampányokat.

A távoktatás a módszer nyilvánított oktatás a diákok, akik nem fizikailag jelen az egyetemen. Több tanulmány is kimutatta, hogy a távoktatási programok is lehet hatékony és eredményes, mint a hagyományos tantermi programokat néha még jobb!

Spanyolország (spanyol: España) egy sokszínű ország megosztása az Ibériai-félszigeten és Portugália nyugati végén a Földközi-tenger. Spanyolország tekinthető egzotikus ország Európában, köszönhetően a barátságos lakói és nyugodt életmód. A szokásos időtartama az egyetemi kurzusok Spanyolországban 4 év, kivéve az orvosi és a kettős oklevelek, amelyek 6. Madrid és a Barcelona jól ismert városok világon a konyha, pezsgő éjszakai élet, és a világhírű folklór és ünnepségek.

Kezdd el Ma A Legjobb Távoktatás Divat kommunikáció Egyetemi Tanulmányok Spanyolországban 2021

Kevesebb
Egyéb lehetőségek ezen a tanulmányi területen belül: 
format_list_bulleted Szűrők
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Madrid, Spanyolország

Beszélhetünk ma a Fashion 2.0-ról? Milyen hatása van az internetnek a márkák valóságára és kommunikációs stratégiáira? Hogyan változnak a szabályok az új társasági viszonyokka ... +

Beszélhetünk ma a Fashion 2.0-ról? Milyen hatása van az internetnek a márkák valóságára és kommunikációs stratégiáira? Hogyan változnak a szabályok az új társasági viszonyokkal, részvétellel és kommunikációval? A divatjelenség válaszol a digitális kihívásra, szembesülve szabályainak átdolgozásával. A társadalmi változások, az új technológiák, a társadalmi hálózatok, a fogyasztói evolúció és a divat demokratizálódása a márkákat arra késztették, hogy újragondolják kommunikációs és marketing stratégiáikat. Sokak számára ez a „digitális kor” alkalom volt arra, hogy megismertesse magát, helyzetbe hozza vagy akár újra feltalálja magát. A márka identitása kulcsfontosságú tényező az átfogó és koherens stratégia meghatározásában, nemcsak az egyes kollekciók kialakításában, hanem az üzleti modellben, a terméktípusokban vagy annak célközönségében is. Ezért létfontosságú, hogy minden részleg egyetlen cél felé törekedjen, és felismerhető és közös értékeket adjon a márkának, megerősítve ezzel pozícióját egy olyan dinamikus és interaktív környezetben, mint a jelenlegi. Ezen előfeltevés alapján megértjük a jó kommunikációs stratégiák fontosságát bármely divat- és életstílus-üzletben, méretétől és pozíciójától függetlenül. Akár a luxus kiskereskedelmi szektor része, akár egy kis kézműves vállalkozás, identitásra van szüksége. Mindannyian tisztában vagyunk a média jelentőségével és a befolyás erejével, amely eljutott ehhez az ágazathoz, ennélfogva a Blended Master in Fashion Digital Communication and Marketing jelentősége, amely átfogó jövőképet kínál, a hagyományos kommunikáció alapjaitól a jelenlegiig digitális ökoszisztéma, amely olyan fogalmakhoz vezet, mint a digitális kommunikáció, blogolási platformok, közösségi hálózatok (Flickr, LinkedIn, Vimeo, YouTube, Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest stb.), kezelési eszközök és elemzések stb. a hatékony és multidiszciplináris szakembergé váláshoz szükséges képességekkel. -
Masters
Nappali
11 hónap
Angol
20 jan. 2022
On-line
 
LCI Barcelona
Barcelona, Spanyolország

Szigorú és innovatív megközelítéssel az online divatmarketing, kommunikáció és rendezvényszervezés-mester szilárd, integrált és 3.0 képzést kínál a divatmárkák marketing és kr ... +

Szigorú és innovatív megközelítéssel az online divatmarketing, kommunikáció és rendezvényszervezés-mester szilárd, integrált és 3.0 képzést kínál a divatmárkák marketing és kreatív menedzsment új eszközeiről. A program során a hallgató megtanulja elemezni a környezetet, azonosítani a lehetőségeket és a betekintést, megalapozott márkákat építhet immateriális javak és saját, illetve differenciális márkaegységek létrehozásával, megteremtheti a marketing mix alapjait és megtervezheti a márka stratégiáját. Ha a fogyasztót a középpontba helyezi, megismeri az olyan fogalmakat, mint az ügyfél utazása / élménye, az új digitális eszközök és a többcsatornás marketing. -
Masters
Nappali
Spanyol
On-line
 
ESCO Escuela Superior de Comunicación y Marketing de Granada
Granada, Spanyolország

A professzionális divatmester. A kommunikáció és menedzsment azoknak szól, akik szeretnének kitűnni a divatvilágban végzett munkából. Tudományos módszerünkkel megszerezzük a s ... +

A professzionális divatmester. A kommunikáció és menedzsment azoknak szól, akik szeretnének kitűnni a divatvilágban végzett munkából. Tudományos módszerünkkel megszerezzük a szükséges ismereteket, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy megértsük az ágazat belső működését és az azt mozgató trendeket. -
Mester
Nappali
9 hónap
Spanyol
Campus
On-line
 

TIPP! Ha egy oktatási intézményt képvisel, és programokat szeretne hozzáadni a jegyzékünkhöz, itt lépjen velünk kapcsolatba