close

Szűrők

Lásd a találatokat

3 Divat kommunikáció Mester Távoktatás Mester Megtekintése

Annak érdekében, hogy sikeres megszerzése Masters képesítést, meg kell szerezni a kreditek száma átadásával egyes modulokat. Leggyakrabban tanított Masters számos modulok, amelyet meg kell venni, és adja át annak érdekében, hogy a képesítést. A kutatási Masters szinte mindig teljes egészében egy értekezés modul vagy a projekt.A Mester Divat közlemény középpontjában a s… Tovább

Annak érdekében, hogy sikeres megszerzése Masters képesítést, meg kell szerezni a kreditek száma átadásával egyes modulokat. Leggyakrabban tanított Masters számos modulok, amelyet meg kell venni, és adja át annak érdekében, hogy a képesítést. A kutatási Masters szinte mindig teljes egészében egy értekezés modul vagy a projekt.

A Mester Divat közlemény középpontjában a szervezet a divat marketing, reklám, kommunikáció és PR, illetve modellezési eseményeket. Ez ad készségek kommunikálni, és kifejezni a leghatékonyabban az új trendek a divat.

A távoktatás a módszer nyilvánított oktatás a diákok, akik nem fizikailag jelen az egyetemen. Több tanulmány is kimutatta, hogy a távoktatási programok is lehet hatékony és eredményes, mint a hagyományos tantermi programokat néha még jobb!

Távoktatás Divat kommunikáció Mester

Kevesebb
Egyéb lehetőségek ezen a tanulmányi területen belül: 
format_list_bulleted Szűrők
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Madrid, Spanyolország

Beszélhetünk ma a Fashion 2.0-ról? Hogyan befolyásolja az internet a márkák és kommunikációs stratégiáik valóságát? Hogyan változnak a szabályok az új társasági viszonyok, a r ... +

Beszélhetünk ma a Fashion 2.0-ról? Hogyan befolyásolja az internet a márkák és kommunikációs stratégiáik valóságát? Hogyan változnak a szabályok az új társasági viszonyok, a részvétel és a kommunikáció során? A divat jelenség válaszol a digitális kihívásra, szemben a szabályok átalakításával. A társadalmi változások, az új technológiák, a társadalmi hálózatok, a fogyasztói evolúció és a divat demokratizálódása arra késztette a márkákat, hogy újragondolják kommunikációs és marketing stratégiáikat. Sokak számára ez a „digitális kor” alkalom volt arra, hogy megismertessék magukat, pozicionálják magukat, vagy akár újra feltalálják magukat. A márka identitása kulcsfontosságú tényező az átfogó és koherens stratégia meghatározásában, nem csak az egyes kollekciók kialakításában, hanem az üzleti modellben, a terméktípusokban vagy a célközönségben is. Ezért elengedhetetlen, hogy valamennyi osztály egységes célok elérése érdekében működjön, és a márka számára felismerhető és közös értékeket adjon, megerősítve ezzel pozícióját a jelenlegihez hasonló dinamikus és interaktív környezetben. Annak alapján, ha ez a feltevés megértjük a jó kommunikációs stratégiák fontosságát bármilyen divat- és életmód-üzleti életben, méretétől vagy helyzetétől függetlenül. Függetlenül attól, hogy a luxuskereskedelem része vagy egy kis kézműves vállalkozás, identitásra van szüksége. Mindannyian tisztában vagyunk a média jelentőségével és a befolyás hatalmával, amely elérte az ágazatot, ezért fontos a Dlenced Master of Fashion Digital Kommunikáció és Marketing, amely átfogó jövőképet kínál, a hagyományos kommunikáció alapjaitól a jelenlegiig digitális ökoszisztéma, amely olyan koncepciókhoz vezet, mint például a digitális kommunikáció, a blogplatformok, a szociális hálózatok (Flickr, LinkedIn, Vimeo, YouTube, Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest, stb.), menedzsment eszközök és elemzések stb., a hallgatók számára a hatékony és multidiszciplináris szakemberekké váláshoz szükséges készségekkel. -
Masters
Nappali
11 hónap
Angol
20 jan. 2022
On-line
 
LCI Barcelona
Barcelona, Spanyolország

Szigorú és innovatív megközelítéssel az online divatmarketing, kommunikáció és rendezvényszervezés-mester szilárd, integrált és 3.0 képzést kínál a divatmárkák marketing és kr ... +

Szigorú és innovatív megközelítéssel az online divatmarketing, kommunikáció és rendezvényszervezés-mester szilárd, integrált és 3.0 képzést kínál a divatmárkák marketing és kreatív menedzsment új eszközeiről. A program során a hallgató megtanulja elemezni a környezetet, azonosítani a lehetőségeket és a betekintést, megalapozott márkákat építhet immateriális javak és saját, illetve differenciális márkaegységek létrehozásával, megteremtheti a marketing mix alapjait és megtervezheti a márka stratégiáját. Ha a fogyasztót a középpontba helyezi, megismeri az olyan fogalmakat, mint az ügyfél utazása / élménye, az új digitális eszközök és a többcsatornás marketing. -
Masters
Nappali
Spanyol
On-line
 
ESCO Escuela Superior de Comunicación y Marketing de Granada
Granada, Spanyolország

A professzionális divatmester. A kommunikáció és menedzsment azoknak szól, akik szeretnének kitűnni a divatvilágban végzett munkából. Tudományos módszerünkkel megszerezzük a s ... +

A professzionális divatmester. A kommunikáció és menedzsment azoknak szól, akik szeretnének kitűnni a divatvilágban végzett munkából. Tudományos módszerünkkel megszerezzük a szükséges ismereteket, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy megértsük az ágazat belső működését és az azt mozgató trendeket. -
Mester
Nappali
9 hónap
Spanyol
Campus
On-line
 

TIPP! Ha egy oktatási intézményt képvisel, és programokat szeretne hozzáadni a jegyzékünkhöz, itt lépjen velünk kapcsolatba