close

Szűrők

Lásd a találatokat

Részidős Divat marketing Egyetemi Tanulmányok Áttekintése Európában 2020/2021

Annak érdekében, hogy sikeres megszerzése Masters képesítést, meg kell szerezni a kreditek száma átadásával egyes modulokat. Leggyakrabban tanított Masters számos modulok, amelyet meg kell venni, és adja át annak érdekében, hogy a képesítést. A kutatási Masters szinte mindig teljes egészében egy értekezés modul vagy a projekt.A divatmarketing területe a divat és az üzlet… Tovább

Annak érdekében, hogy sikeres megszerzése Masters képesítést, meg kell szerezni a kreditek száma átadásával egyes modulokat. Leggyakrabban tanított Masters számos modulok, amelyet meg kell venni, és adja át annak érdekében, hogy a képesítést. A kutatási Masters szinte mindig teljes egészében egy értekezés modul vagy a projekt.

A divatmarketing területe a divat és az üzlet kapcsolatával és metszéspontjaival foglalkozik. A képzés típusától függően a diákok foglalkozhatnak a ruházat elemzésével, a divat társadalmi vonatkozásaival, az e-kereskedelmi stratégiákkal, a gazdasági aspektusokkal, kielemezhetik a statisztikákat vagy elsajátíthatnak néhány kutatási módszert.

Európában a hatodik legnagyobb kontinens, és magában 47 országban és válogatott függőségek, szigetek és területek. Ez által határolt a Földközi-tenger déli, Ázsiában a keleti és az Atlanti-óceán a nyugati.

Kezdd el Ma A Legjobb Részidős Divat marketing Egyetemi Tanulmányok Európában 2020/2021

Kevesebb
Egyéb lehetőségek ezen a tanulmányi területen belül: 
format_list_bulleted Szűrők
Accademia del Lusso
Milánó , Olaszország

A divatgyűjtemények menedzsmentjének mesterképzése olyan szakembert épít, aki rendelkezik a megfelelő készségekkel a divat- és luxusvállalkozások termelési területének irányít ... +

A divatgyűjtemények menedzsmentjének mesterképzése olyan szakembert épít, aki rendelkezik a megfelelő készségekkel a divat- és luxusvállalkozások termelési területének irányításához. -
Mester
Nappali
Angol
okt. 2020
Campus
 
ESIC Business & Marketing School
Madrid , Spanyolország

Ez a divatmester speciális marketing programmal rendelkezik, amelyet a divat- és luxuságazatban alkalmaznak globális környezetben. Fokozza az innováció, a kreativitás és a kri ... +

Ez a divatmester speciális marketing programmal rendelkezik, amelyet a divat- és luxuságazatban alkalmaznak globális környezetben. Fokozza az innováció, a kreativitás és a kritikus gondolkodás képességét. -
Mester
Nappali
Részidős
10 hónap
Spanyol
okt. 2020
Campus
 
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Milánó , Olaszország +2 Több

A divatmarketing mestere - a stratégiától a márkaépítésig olyan szakembereket képez, akik képesek szembenézni a világ gyors és folyamatos fejlődésének új kihívásaival. Különös ... +

A divatmarketing mestere - a stratégiától a márkaépítésig olyan szakembereket képez, akik képesek szembenézni a világ gyors és folyamatos fejlődésének új kihívásaival. Különösen a divattervezés a divatmarketing menedzsment legfontosabb aspektusainak, a kommunikációs technikáknak - a pozicionálási stratégiák és a márkakezelés aspektusaira összpontosítva - az identitás és a fogyasztói igények tanulmányozása nélkül, a digitális média elemzésének elhanyagolása nélkül. A tanfolyam az innovatív gondolkodás fejlesztésére és az új stratégiák kipróbálására irányuló kreatív megközelítésen alapul. Karrier lehetőségek - A posztgraduális hallgatók a divat különböző szegmenseihez fordulhatnak: Márkamenedzsment, vállalati marketing, üzleti fejlesztés, disztribúció és kiskereskedelem, valamint tanácsadói és kommunikációs ügynökségek. -
Mester
Nappali
11 hónap
Angol
27 jan. 2021
21 dec. 2020
Campus
 

Nyerj el akár 10 000,00  értékű ösztöndíjat

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Madrid , Spanyolország

Beszélhetünk ma a Fashion 2.0-ról? Hogyan befolyásolja az internet a márkák és kommunikációs stratégiáik valóságát? Hogyan változnak a szabályok az új társasági viszonyok, a r ... +

Beszélhetünk ma a Fashion 2.0-ról? Hogyan befolyásolja az internet a márkák és kommunikációs stratégiáik valóságát? Hogyan változnak a szabályok az új társasági viszonyok, a részvétel és a kommunikáció során? A divat jelenség válaszol a digitális kihívásra, szemben a szabályok átalakításával. A társadalmi változások, az új technológiák, a társadalmi hálózatok, a fogyasztói evolúció és a divat demokratizálódása arra késztette a márkákat, hogy újragondolják kommunikációs és marketing stratégiáikat. Sokak számára ez a „digitális kor” alkalom volt arra, hogy megismertessék magukat, pozicionálják magukat, vagy akár újra feltalálják magukat. A márka identitása kulcsfontosságú tényező az átfogó és koherens stratégia meghatározásában, nem csak az egyes kollekciók kialakításában, hanem az üzleti modellben, a terméktípusokban vagy a célközönségben is. Ezért elengedhetetlen, hogy valamennyi osztály egységes célok elérése érdekében működjön, és a márka számára felismerhető és közös értékeket adjon, megerősítve ezzel pozícióját a jelenlegihez hasonló dinamikus és interaktív környezetben. Annak alapján, ha ez a feltevés megértjük a jó kommunikációs stratégiák fontosságát bármilyen divat- és életmód-üzleti életben, méretétől vagy helyzetétől függetlenül. Függetlenül attól, hogy a luxuskereskedelem része vagy egy kis kézműves vállalkozás, identitásra van szüksége. Mindannyian tisztában vagyunk a média jelentőségével és a befolyás hatalmával, amely elérte az ágazatot, ezért fontos a Dlenced Master of Fashion Digital Kommunikáció és Marketing, amely átfogó jövőképet kínál, a hagyományos kommunikáció alapjaitól a jelenlegiig digitális ökoszisztéma, amely olyan koncepciókhoz vezet, mint például a digitális kommunikáció, a blogplatformok, a szociális hálózatok (Flickr, LinkedIn, Vimeo, YouTube, Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest, stb.), menedzsment eszközök és elemzések stb., a hallgatók számára a hatékony és multidiszciplináris szakemberekké váláshoz szükséges készségekkel. -
Mester
Nappali
11 hónap
Angol
13 jan. 2021
14 dec. 2020
Vegyes online és egyetemi
Campus
On-line
 
TBS Business School in Barcelona
Barcelona , Spanyolország

Hozzon létre egy sikeres karriert a divat- és luxuságazatban a TBS MSc divat- és luxusmarketing területén. Nemzetközileg orientált és magasan specializálódott programunk relev ... +

Hozzon létre egy sikeres karriert a divat- és luxuságazatban a TBS MSc divat- és luxusmarketing területén. Nemzetközileg orientált és magasan specializálódott programunk releváns betekintést nyújt Önnek, hogy a luxusipar gazdag, kihívásokkal teli környezetében tevékenykedhessen, miközben karriert építhet és fejleszthet. -
MSc
Nappali
12 hónap
Angol
Campus
 
York St John University
London , Egyesült Királyság

A tapasztalat minden. A luxus marketing arról szól, hogy a márkák hogyan érzik az embereket. A pálya előrehaladásának és személyes és szakmai fejlődésének támogatása érdekében ... +

A tapasztalat minden. A luxus marketing arról szól, hogy a márkák hogyan érzik az embereket. A pálya előrehaladásának és személyes és szakmai fejlődésének támogatása érdekében ez a kurzus kifejezetten divat- és luxusalapú marketingen alapul. A versenyképes, gyors tempójú luxus és divat iparágakban kritikus megértést fog tudni az olyan szervezetek dimenzióiról, folyamatairól, lehetőségeiről és kihívásairól, amelyek termékeket és szolgáltatásokat hoznak létre, terveznek, gyártanak, forgalmaznak és értékesítenek. -
MSc
Nappali
Angol
Campus
 
Milano Fashion Institute
Milánó , Olaszország

A divatcég üzleti vezetése azt jelenti, hogy a divatmarketing, a divatkezelés és a divatkereskedelem összekapcsolódik. A Divatirányítási Mester: Márka- és Üzleti Menedzsment t ... +

A divatcég üzleti vezetése azt jelenti, hogy a divatmarketing, a divatkezelés és a divatkereskedelem összekapcsolódik. A Divatirányítási Mester: Márka- és Üzleti Menedzsment területén egynél több tudományág egyesül, hogy felkészítsék a legképzettebb és leginnovatívabb szakmai szereplőket, akik felelősek az üzleti menedzsmentért a divat és a luxus világában. -
Mester
Nappali
Angol
25 jan. 2021
30 nov. 2020
Campus
 
British School of Fashion
London , Egyesült Királyság

A jövőre összpontosító program, amely feltárja a változó divatipar és a divat és az életmód integrációját. A divatipar dinamikus, ahol egyes ágazatokban az értékesítés lelassu ... +

A jövőre összpontosító program, amely feltárja a változó divatipar és a divat és az életmód integrációját. A divatipar dinamikus, ahol egyes ágazatokban az értékesítés lelassulása szembesül, mivel a fogyasztók az életmódra és a tapasztalatokra fordítják kiadásaikat. -
MSc
Nappali
Részidős
Angol
Campus
 
AAS College
Thessaloniki , Görögország

A Divat-promócióra összpontosító posztgraduális tervező tanfolyam az innovatív promóter esélyeit a posztgraduális szintű személyes érdekek felfedezésére teszi lehetővé, amelye ... +

A Divat-promócióra összpontosító posztgraduális tervező tanfolyam az innovatív promóter esélyeit a posztgraduális szintű személyes érdekek felfedezésére teszi lehetővé, amelyet kiterjedt kutatások támasztanak alá, és a vita és a szakértői értékelés előnyeivel együtt. Az egyén ezt követően képes lesz megnézni helyét a jövő sokoldalú iparágában. -
MA
Nappali
13 hónap
Angol
Campus
 
Barreira Arte + Diseño
Valencia , Spanyolország

A divatkommunikáció és a marketing divatjainak mestere a divat jelenlegi és jövőbeli kommunikációjára és digitális marketingjére szorul, azzal a céllal, hogy közvetlen kapcsol ... +

A divatkommunikáció és a marketing divatjainak mestere a divat jelenlegi és jövőbeli kommunikációjára és digitális marketingjére szorul, azzal a céllal, hogy közvetlen kapcsolatot létesítsen bármilyen szakmával, amelyben írásbeli, audiovizuális vagy divatkommunikáció fejlődik. tapasztalati. -
Mester
Részidős
Spanyol
Campus
 
Conde Nast College
London , Egyesült Királyság

A divatos média kreatív iránya egy egyedülálló, iparágra összpontosító program, amely lehetővé teszi a vizuális történetmesélés, a média márkaépítése és a multimédia termelés ... +

A divatos média kreatív iránya egy egyedülálló, iparágra összpontosító program, amely lehetővé teszi a vizuális történetmesélés, a média márkaépítése és a multimédia termelés megismerését. Condé Nast tudására és szakértelmére támaszkodva, a kurzus megosztása megosztott oktatott tartalommal, gyakorlati és műszaki műhelyekkel, független kutatásokkal, valamint vezető ipari szakemberek mesterkurzusaival történik a nyomtatás, a digitális és a tapasztalati divat kreatív, kereskedelmi és kritikus dimenzióinak feltárása során. média. A program a főiskola divatmédia portfóliójában található, amely magában foglalja a divatújságírás és a divatmédia stratégia mesterképzését is. A divatos média kreatív irányításával foglalkozó hallgatók megosztanak néhány tanított ülést és projektet a többi divatmédia mesterrel az együttműködés elősegítése és annak biztosítása érdekében, hogy a hallgatók a divatos médiaipar holisztikus megértését szerezzék. -
MA
Nappali
Angol
11 jan. 2021
07 dec. 2020
Campus
 
LCI Barcelona
Barcelona , Spanyolország

Szigorú és innovatív megközelítéssel az online divatmarketing, kommunikáció és rendezvényszervezés-mester szilárd, integrált és 3.0 képzést kínál a divatmárkák marketing és kr ... +

Szigorú és innovatív megközelítéssel az online divatmarketing, kommunikáció és rendezvényszervezés-mester szilárd, integrált és 3.0 képzést kínál a divatmárkák marketing és kreatív menedzsment új eszközeiről. A program során a hallgató megtanulja elemezni a környezetet, azonosítani a lehetőségeket és a betekintést, megalapozott márkákat építhet immateriális javak és saját, illetve differenciális márkaegységek létrehozásával, megteremtheti a marketing mix alapjait és megtervezheti a márka stratégiáját. Ha a fogyasztót a középpontba helyezi, megismeri az olyan fogalmakat, mint az ügyfél utazása / élménye, az új digitális eszközök és a többcsatornás marketing. -
Masters
Nappali
Spanyol
On-line
 
IED – Istituto Europeo di Design Rome
Róma , Olaszország

A Comunicazione e Marketing per la Moda mesterképzése olyan szakembereket képez ki, akik egy vállalatban vagy ügynökségben képesek kommunikációs és marketing tevékenységeket i ... +

A Comunicazione e Marketing per la Moda mesterképzése olyan szakembereket képez ki, akik egy vállalatban vagy ügynökségben képesek kommunikációs és marketing tevékenységeket irányítani a folyamatos piaci változások kihívásaival szemben, mivel alapos ismereteket szereztek az eszközökről és a magas kreatív és szervezeti sokoldalúság. "A Master of Comunicazione e Marketing per la Moda program célja egy olyan képzési tanfolyam, amelynek célja a" tudás, hogyan kell csinálni "és" a tudat "kultúrája. Különös hangsúlyt kap a legfrissebb trendek: a digitális technológiáról a készre - a gyors divatotól a fenntarthatóságig, a Made in Italy-től a nagy nemzetközi divatcsoportok fejlődéséig. "Anna Neri és Alessandra Sales, kurzuskoordinátorok. A mester kurzus partnerei: Alberto Guardiani, Anna és Alex, Suite19. -
Mester
Nappali
Olasz
jan. 2021
14 dec. 2020
Campus
 
GCU - Glasgow School for Business and Society
Glasgow , Egyesült Királyság

Az EPAS által akkreditált

Az EPAS által akkreditált -
MSc
Nappali
Angol
Campus
 
IFDA Italian Fashion & Design Academy
Milánó , Olaszország

A divatszakértők, a divatszakértők és a divatvásárlók által közvetített kurzus közvetlen kapcsolatot biztosít a divat világával és annak elosztásával.

A divatszakértők, a divatszakértők és a divatvásárlók által közvetített kurzus közvetlen kapcsolatot biztosít a divat világával és annak elosztásával. -
Mester
Részidős
3 hónap
Angol, Olasz
26 okt. 2020
Campus
 

TIPP! Ha egy oktatási intézményt képvisel, és programokat szeretne hozzáadni a jegyzékünkhöz, itt lépjen velünk kapcsolatba