Beszélhetünk ma a Fashion 2.0-ról? Hogyan befolyásolja az internet a márkák és kommunikációs stratégiáik valóságát? Hogyan változnak a szabályok az új társasági viszonyok, a részvétel és a kommunikáció során? A divat jelenség válaszol a digitális kihívásra, szemben a szabályok átalakításával. A társadalmi változások, az új technológiák, a társadalmi hálózatok, a fogyasztói evolúció és a divat demokratizálódása arra késztette a márkákat, hogy újragondolják kommunikációs és marketing stratégiáikat. Sokak számára ez a „digitális kor” alkalom volt arra, hogy megismertessék magukat, pozicionálják magukat, vagy akár újra feltalálják magukat. A márka identitása kulcsfontosságú tényező az átfogó és koherens stratégia meghatározásában, nem csak az egyes kollekciók kialakításában, hanem az üzleti modellben, a terméktípusokban vagy a célközönségben is. Ezért elengedhetetlen, hogy valamennyi osztály egységes célok elérése érdekében működjön, és a márka számára felismerhető és közös értékeket adjon, megerősítve ezzel pozícióját a jelenlegihez hasonló dinamikus és interaktív környezetben. Annak alapján, ha ez a feltevés megértjük a jó kommunikációs stratégiák fontosságát bármilyen divat- és életmód-üzleti életben, méretétől vagy helyzetétől függetlenül. Függetlenül attól, hogy a luxuskereskedelem része vagy egy kis kézműves vállalkozás, identitásra van szüksége. Mindannyian tisztában vagyunk a média jelentőségével és a befolyás hatalmával, amely elérte az ágazatot, ezért fontos a Dlenced Master of Fashion Digital Kommunikáció és Marketing, amely átfogó jövőképet kínál, a hagyományos kommunikáció alapjaitól a jelenlegiig digitális ökoszisztéma, amely olyan koncepciókhoz vezet, mint például a digitális kommunikáció, a blogplatformok, a szociális hálózatok (Flickr, LinkedIn, Vimeo, YouTube, Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest, stb.), menedzsment eszközök és elemzések stb., a hallgatók számára a hatékony és multidiszciplináris szakemberekké váláshoz szükséges készségekkel.
-