close
Szűrők
Részidős Divat marketing Mesterképzések Tekintsd meg az Amerikai Egyesült Madrid Spanyolország 2021
Egyéb lehetőségek ezen a tanulmányi területen belül:
2 Találatok Divat marketing, Madrid
Rendezés :
ESIC Business & Marketing School
Ez a divatmester speciális marketing programmal rendelkezik, amelyet a divat- és luxuságazatban alkalmaznak globális környezetben. Fokozza az innováció, a kreativitás és a kri ... +
Kiemelt
Ez a divatmester speciális marketing programmal rendelkezik, amelyet a divat- és luxuságazatban alkalmaznak globális környezetben. Fokozza az innováció, a kreativitás és a kritikus gondolkodás képességét.
-
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Beszélhetünk ma a Fashion 2.0-ról? Milyen hatása van az internetnek a márkák valóságára és kommunikációs stratégiáira? Hogyan változnak a szabályok az új társasági viszonyokka ... +
Kiemelt
Beszélhetünk ma a Fashion 2.0-ról? Milyen hatása van az internetnek a márkák valóságára és kommunikációs stratégiáira? Hogyan változnak a szabályok az új társasági viszonyokkal, részvétellel és kommunikációval? A divatjelenség válaszol a digitális kihívásra, szembesülve szabályainak átdolgozásával. A társadalmi változások, az új technológiák, a társadalmi hálózatok, a fogyasztói evolúció és a divat demokratizálódása a márkákat arra késztették, hogy újragondolják kommunikációs és marketing stratégiáikat. Sokak számára ez a „digitális kor” alkalom volt arra, hogy megismertesse magát, helyzetbe hozza vagy akár újra feltalálja magát. A márka identitása kulcsfontosságú tényező az átfogó és koherens stratégia meghatározásában, nemcsak az egyes kollekciók kialakításában, hanem az üzleti modellben, a terméktípusokban vagy annak célközönségében is. Ezért létfontosságú, hogy minden részleg egyetlen cél felé törekedjen, és felismerhető és közös értékeket adjon a márkának, megerősítve ezzel pozícióját egy olyan dinamikus és interaktív környezetben, mint a jelenlegi. Ezen előfeltevés alapján megértjük a jó kommunikációs stratégiák fontosságát bármely divat- és életstílus-üzletben, méretétől és pozíciójától függetlenül. Akár a luxus kiskereskedelmi szektor része, akár egy kis kézműves vállalkozás, identitásra van szüksége. Mindannyian tisztában vagyunk a média jelentőségével és a befolyás erejével, amely eljutott ehhez az ágazathoz, ennélfogva a Blended Master in Fashion Digital Communication and Marketing jelentősége, amely átfogó jövőképet kínál, a hagyományos kommunikáció alapjaitól a jelenlegiig digitális ökoszisztéma, amely olyan fogalmakhoz vezet, mint a digitális kommunikáció, blogolási platformok, közösségi hálózatok (Flickr, LinkedIn, Vimeo, YouTube, Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest stb.), kezelési eszközök és elemzések stb. a hatékony és multidiszciplináris szakembergé váláshoz szükséges képességekkel.
-
TIPP! Ha egy oktatási intézményt képvisel, és programokat szeretne hozzáadni a jegyzékünkhöz, itt lépjen velünk kapcsolatba
Nyerj el akár 10 000,00 értékű ösztöndíjat
Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket