close

Szűrők

Lásd a találatokat

Részidős Divat marketing Mesterképzések Tekintsd meg az Amerikai Egyesült Madrid Spanyolország 2020/2021

A mesterdiplomát azok a diákok kapják, akik posztgraduális tanulmányokat végeztek egy adott tudományterületen vagy szakterületen, és a folyamat során nagyfokú hozzáértésről tettek tanúbizonyságot.Ha a divatiparban szeretnél dolgozni, akkor érdemes megfontolnod a divatmarketing szakot. A termékek értékesítése mellett a képzés során elsajátíthatod a különböző market… Tovább

A mesterdiplomát azok a diákok kapják, akik posztgraduális tanulmányokat végeztek egy adott tudományterületen vagy szakterületen, és a folyamat során nagyfokú hozzáértésről tettek tanúbizonyságot.

Ha a divatiparban szeretnél dolgozni, akkor érdemes megfontolnod a divatmarketing szakot. A termékek értékesítése mellett a képzés során elsajátíthatod a különböző marketing módszereket és promóciós eszközöket.

Spanyolország, hivatalosan a Spanyol Királyság, egy szuverén állam, és a tagállamok az Európai Unió. Nem található az Ibériai-félsziget délnyugati Európában. Spanyol egyetemeken szabályozzák a hozzáférést a saját fokkal, és rögzítse az akadémiai díjakat. Ők is kínálnak hivatalos posztgraduális fok. A főváros Madrid talán a legtöbb bár az egy főre jutó bármely európai város, és egy nagyon aktív éjszakai életet.

Madrid Város fővárosa Spanyolországban. Ez a nagyvárosi terület több mint 3 millió lakos. Meg van egy aréna nevű Las Ventas, hogy a házigazdák az éves bikaviadal esemény. A város számos magán-és állami egyetemek.

Kérj Információt Részidős Divat marketing Mesterdiplomák az Amerikai Egyesült Madrid Spanyolországban 2020/2021

Kevesebb
Egyéb lehetőségek ezen a tanulmányi területen belül: 
format_list_bulleted Szűrők
ESIC Business & Marketing School
Madrid , Spanyolország

Ez a divatmester speciális marketing programmal rendelkezik, amelyet a divat- és luxuságazatban alkalmaznak globális környezetben. Fokozza az innováció, a kreativitás és a kri ... +

Ez a divatmester speciális marketing programmal rendelkezik, amelyet a divat- és luxuságazatban alkalmaznak globális környezetben. Fokozza az innováció, a kreativitás és a kritikus gondolkodás képességét. -
Mester
Nappali
Részidős
10 hónap
Spanyol
okt. 2020
Campus
 
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Madrid , Spanyolország

Beszélhetünk ma a Fashion 2.0-ról? Hogyan befolyásolja az internet a márkák és kommunikációs stratégiáik valóságát? Hogyan változnak a szabályok az új társasági viszonyok, a r ... +

Beszélhetünk ma a Fashion 2.0-ról? Hogyan befolyásolja az internet a márkák és kommunikációs stratégiáik valóságát? Hogyan változnak a szabályok az új társasági viszonyok, a részvétel és a kommunikáció során? A divat jelenség válaszol a digitális kihívásra, szemben a szabályok átalakításával. A társadalmi változások, az új technológiák, a társadalmi hálózatok, a fogyasztói evolúció és a divat demokratizálódása arra késztette a márkákat, hogy újragondolják kommunikációs és marketing stratégiáikat. Sokak számára ez a „digitális kor” alkalom volt arra, hogy megismertessék magukat, pozicionálják magukat, vagy akár újra feltalálják magukat. A márka identitása kulcsfontosságú tényező az átfogó és koherens stratégia meghatározásában, nem csak az egyes kollekciók kialakításában, hanem az üzleti modellben, a terméktípusokban vagy a célközönségben is. Ezért elengedhetetlen, hogy valamennyi osztály egységes célok elérése érdekében működjön, és a márka számára felismerhető és közös értékeket adjon, megerősítve ezzel pozícióját a jelenlegihez hasonló dinamikus és interaktív környezetben. Annak alapján, ha ez a feltevés megértjük a jó kommunikációs stratégiák fontosságát bármilyen divat- és életmód-üzleti életben, méretétől vagy helyzetétől függetlenül. Függetlenül attól, hogy a luxuskereskedelem része vagy egy kis kézműves vállalkozás, identitásra van szüksége. Mindannyian tisztában vagyunk a média jelentőségével és a befolyás hatalmával, amely elérte az ágazatot, ezért fontos a Dlenced Master of Fashion Digital Kommunikáció és Marketing, amely átfogó jövőképet kínál, a hagyományos kommunikáció alapjaitól a jelenlegiig digitális ökoszisztéma, amely olyan koncepciókhoz vezet, mint például a digitális kommunikáció, a blogplatformok, a szociális hálózatok (Flickr, LinkedIn, Vimeo, YouTube, Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest, stb.), menedzsment eszközök és elemzések stb., a hallgatók számára a hatékony és multidiszciplináris szakemberekké váláshoz szükséges készségekkel. -
Mester
Nappali
11 hónap
Angol
13 jan. 2021
14 dec. 2020
Vegyes online és egyetemi
Campus
On-line
 
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Madrid , Spanyolország

A divat üzleti menedzsment mesterét azok számára tervezték, akik menedzserként és vállalkozóként akarnak képzni a divatiparban.

A divat üzleti menedzsment mesterét azok számára tervezték, akik menedzserként és vállalkozóként akarnak képzni a divatiparban. -
Mester
Nappali
Spanish (Spain)
Campus
On-line
 

Nyerj el akár 10 000,00  értékű ösztöndíjat

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Madrid , Spanyolország

Beszélhetnénk a Fashion 2.0-ról ma? Eljön a divat a divatba? A trendek előfordulnak a hálózatok és a digitális médiákban, nem pedig a hajózható utakon? Mindezen kérdések látha ... +

Beszélhetnénk a Fashion 2.0-ról ma? Eljön a divat a divatba? A trendek előfordulnak a hálózatok és a digitális médiákban, nem pedig a hajózható utakon? Mindezen kérdések láthatatlanok és jelen vannak a jelenlegi valóságban. A társadalmi változások, az új technológiák, a szociális hálózatok, a fogyasztói fejlődés és a divat demokratizálódása vezetett a márkákhoz, hogy megkérdőjelezzék stratégiáik újragondolását. -
Mester
Nappali
Spanyol, Spanish (Spain)
13 jan. 2021
14 dec. 2020
Vegyes online és egyetemi
Campus
On-line
 

TIPP! Ha egy oktatási intézményt képvisel, és programokat szeretne hozzáadni a jegyzékünkhöz, itt lépjen velünk kapcsolatba