close

Szűrők

Lásd a találatokat

2 Divat rendezvényszervezés Mesterképzés Összevetése

Érettségi után főiskolára, mestere 's diplomát következő logikus lépés a sok diák keres, hogy továbbra is az oktatás és átveheti az értékes tapasztalattal és ismeretekkel rendelkezik a szakmai területen. A mértéke általában csak több év alatt lehet elvégezni, és beállítja a diplomások pályára a saját területén a tanulmány. Mi a Master in Fashion Event Man… Tovább

Érettségi után főiskolára, mestere 's diplomát következő logikus lépés a sok diák keres, hogy továbbra is az oktatás és átveheti az értékes tapasztalattal és ismeretekkel rendelkezik a szakmai területen. A mértéke általában csak több év alatt lehet elvégezni, és beállítja a diplomások pályára a saját területén a tanulmány.

Mi a Master in Fashion Event Management? Ez az útvonal a tanulmány célja, hogy a vonat a diákok sok szükséges készségeket megtervezéséhez és nagy- és kisméretű divat események, a fundraisers kiállításra. Annak érdekében, hogy felkészítse a tanulókat a gyors iramú és igényes divat világában, ezek a programok gyakran hangsúlyozzák, vezetői képességek és a szervezet. A diákok megtanulják gondolkodni a lábukat, és hogy hatékony döntéseket határidőre. Tanfolyam magában órákat divat menedzsment, stratégiai tervezés és a márkaépítés.

Talán a legnagyobb előnye, hogy ez a mester 's diplomát biztosít a hallgatók a sajátossága a tárgyra.Diákok végzős nagyon konkrét és gyakorlati készségek területén a divat esemény kezelése. Azokat a fiatalokat érdekli folytató pályára ezen a területen, a Master in Fashion Event Management pótolhatatlan.

Minden mester 's szak más a költség, amely nagyjából az iskolában ' s helye és mérete. Ha szeretne többet tudni arról beiratkozási és regisztrációs díjak, fontolja meg a kapcsolatot minden program felvételi iroda közvetlenül.

A Master in Fashion Event Management némileg egyedülálló a mester 's szakok a tény, hogy vázolja fel a nagyon világos karrier a diplomások. Tervezésénél és irányításánál mutatja, galas és jótékonysági adománygyűjtő a divat világában a leginkább kézenfekvő alkalmazása ilyen mértékű. Azonban diplomások mentek, hogy terjesszen a képzés és a tapasztalat más célra is felhasználják. Menedzsment és kommunikációs készségek rendkívül értékes szinte minden szakmában, különösen az üzleti életben.Ebben az értelemben a diákok egyáltalán nem korlátozott a karrier lehetőségeket.

Ha divat esemény kezelése a szenvedély a tiéd, és érdekli a tanulás többet a különböző rendelkezésre álló programok az egész világon, a kereshető adatbázis egy remek hely megkezdheti a kutatást. Keresés a programot alatt, és közvetlenül kapcsolatba a felvételi iroda az iskola a választásod kitöltésével a vezető formában.

Kevesebb
Egyéb lehetőségek ezen a tanulmányi területen belül: 
format_list_bulleted Szűrők
Università LUM - School of Management
Milánó , Olaszország

A "Made in Italy, Fashion and Luxury Management" (MIFL) mesterképzés, amelyet teljes egészében angolul mutatnak be, első szintű egyetemi mester. Fő célja szakemberek képzése é ... +

A "Made in Italy, Fashion and Luxury Management" (MIFL) mesterképzés, amelyet teljes egészében angolul mutatnak be, első szintű egyetemi mester. Fő célja szakemberek képzése és erős készségek biztosítása számukra a divat és a luxus területén, az új üzleti lehetőségek felismerése érdekében a nemzetközi piacokon, valamint a kreatív iparban megvalósuló projektek építése és irányítása prémium stratégiákkal. -
Mester
Nappali
Angol
31 jan. 2021
Campus
 
LCI Barcelona
Barcelona , Spanyolország

Szigorú és innovatív megközelítéssel az online divatmarketing, kommunikáció és rendezvényszervezés-mester szilárd, integrált és 3.0 képzést kínál a divatmárkák marketing és kr ... +

Szigorú és innovatív megközelítéssel az online divatmarketing, kommunikáció és rendezvényszervezés-mester szilárd, integrált és 3.0 képzést kínál a divatmárkák marketing és kreatív menedzsment új eszközeiről. A program során a hallgató megtanulja elemezni a környezetet, azonosítani a lehetőségeket és a betekintést, megalapozott márkákat építhet immateriális javak és saját, illetve differenciális márkaegységek létrehozásával, megteremtheti a marketing mix alapjait és megtervezheti a márka stratégiáját. Ha a fogyasztót a középpontba helyezi, megismeri az olyan fogalmakat, mint az ügyfél utazása / élménye, az új digitális eszközök és a többcsatornás marketing. -
Masters
Nappali
Spanyol
On-line
 

TIPP! Ha egy oktatási intézményt képvisel, és programokat szeretne hozzáadni a jegyzékünkhöz, itt lépjen velünk kapcsolatba