close

Szűrők

Lásd a találatokat

Távoktatás Divat Mesterek Áttekintése Spanyolországban 2021

A mestert a hallgatók a graduális képzés befejezése után szerezhetik meg. A mesterdiploma feltétele 12-18 egyetemi kurzus sikeres abszolválása, melynek gyakran részét képezi több átfogó vizsga és/vagy egy szakdolgozat elkészítése.A divatképzések segítenek a hallgatókat egyedi esztétikai és vizuális világuk megteremtésében, továbbá támogatják őket a kreatív és in… Tovább

A mestert a hallgatók a graduális képzés befejezése után szerezhetik meg. A mesterdiploma feltétele 12-18 egyetemi kurzus sikeres abszolválása, melynek gyakran részét képezi több átfogó vizsga és/vagy egy szakdolgozat elkészítése.

A divatképzések segítenek a hallgatókat egyedi esztétikai és vizuális világuk megteremtésében, továbbá támogatják őket a kreatív és innovatív divattervezői pálya kezdetén. A képzésnek részét képezhetik a trendek és a divatipar más témái.

A távoktatás a módszer nyilvánított oktatás a diákok, akik nem fizikailag jelen az egyetemen. Több tanulmány is kimutatta, hogy a távoktatási programok is lehet hatékony és eredményes, mint a hagyományos tantermi programokat néha még jobb!

Spanyolország (spanyol: España) egy sokszínű ország megosztása az Ibériai-félszigeten és Portugália nyugati végén a Földközi-tenger. Spanyolország tekinthető egzotikus ország Európában, köszönhetően a barátságos lakói és nyugodt életmód. A szokásos időtartama az egyetemi kurzusok Spanyolországban 4 év, kivéve az orvosi és a kettős oklevelek, amelyek 6. Madrid és a Barcelona jól ismert városok világon a konyha, pezsgő éjszakai élet, és a világhírű folklór és ünnepségek.

Kezdd el Ma A Legjobb Távoktatás Divat Egyetemi Tanulmányok Spanyolországban 2021

Kevesebb
format_list_bulleted Szűrők
ESDESIGN - Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Barcelona, Spanyolország

Mi történik, ha márkanévvel, nagyon világos univerzummal és az üzleti világ parancsnokságával rendelkezem, de nincs elegendő információm a divatágazatról és mindent körülöle? ... +

Mi történik, ha márkanévvel, nagyon világos univerzummal és az üzleti világ parancsnokságával rendelkezem, de nincs elegendő információm a divatágazatról és mindent körülöle? -
Masters
Nappali
12 hónap
Spanyol
On-line
 
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Madrid, Spanyolország

Beszélhetünk ma a Fashion 2.0-ról? Milyen hatása van az internetnek a márkák valóságára és kommunikációs stratégiáira? Hogyan változnak a szabályok az új társasági viszonyokka ... +

Beszélhetünk ma a Fashion 2.0-ról? Milyen hatása van az internetnek a márkák valóságára és kommunikációs stratégiáira? Hogyan változnak a szabályok az új társasági viszonyokkal, részvétellel és kommunikációval? A divatjelenség válaszol a digitális kihívásra, szembesülve szabályainak átdolgozásával. A társadalmi változások, az új technológiák, a társadalmi hálózatok, a fogyasztói evolúció és a divat demokratizálódása a márkákat arra késztették, hogy újragondolják kommunikációs és marketing stratégiáikat. Sokak számára ez a „digitális kor” alkalom volt arra, hogy megismertesse magát, helyzetbe hozza vagy akár újra feltalálja magát. A márka identitása kulcsfontosságú tényező az átfogó és koherens stratégia meghatározásában, nemcsak az egyes kollekciók kialakításában, hanem az üzleti modellben, a terméktípusokban vagy annak célközönségében is. Ezért létfontosságú, hogy minden részleg egyetlen cél felé törekedjen, és felismerhető és közös értékeket adjon a márkának, megerősítve ezzel pozícióját egy olyan dinamikus és interaktív környezetben, mint a jelenlegi. Ezen előfeltevés alapján megértjük a jó kommunikációs stratégiák fontosságát bármely divat- és életstílus-üzletben, méretétől és pozíciójától függetlenül. Akár a luxus kiskereskedelmi szektor része, akár egy kis kézműves vállalkozás, identitásra van szüksége. Mindannyian tisztában vagyunk a média jelentőségével és a befolyás erejével, amely eljutott ehhez az ágazathoz, ennélfogva a Blended Master in Fashion Digital Communication and Marketing jelentősége, amely átfogó jövőképet kínál, a hagyományos kommunikáció alapjaitól a jelenlegiig digitális ökoszisztéma, amely olyan fogalmakhoz vezet, mint a digitális kommunikáció, blogolási platformok, közösségi hálózatok (Flickr, LinkedIn, Vimeo, YouTube, Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest stb.), kezelési eszközök és elemzések stb. a hatékony és multidiszciplináris szakembergé váláshoz szükséges képességekkel. -
Masters
Nappali
11 hónap
Angol
20 jan. 2022
On-line
 
LCI Barcelona
Barcelona, Spanyolország

Abban az időben, amikor az ötleteket képekkel terjesztik, a stylist szerepe stratégiai szerepet játszik abban, hogy optimálisan irányítsuk azt, amit át akarunk adni. És az a t ... +

Abban az időben, amikor az ötleteket képekkel terjesztik, a stylist szerepe stratégiai szerepet játszik abban, hogy optimálisan irányítsuk azt, amit át akarunk adni. És az a tény, hogy a divatmárkát azonosító imázs nem csak a tervezőktől, hanem a stylistákatól és a művészeti igazgatóktól is függ. Kulcsfontosságú elemek, amelyek garantálják a termék sikerét a piacon, és jelenlegi és különféle vizuális javaslatokat jelentenek. A stylist, mint divatolmács, jelen van a kollekciók fejlesztésében, a divatbemutatók rendezésében, a bemutatótermek szervezésében és a vásárok tervezésében, valamint a hirdetéssel, promócióval vagy értékesítéssel kapcsolatos kommunikációs tevékenységekben. . -
Masters
Nappali
Spanyol
On-line
 

Nyerj el akár 10 000,00  értékű ösztöndíjat

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket.
ESDi - Design School
Barcelona, Spanyolország

A Divatstílus, Kép és Kommunikáció Mesterben a stylistok és a divatkommunikáció szakembereinek minden területén és szakmai ismeretein dolgoznak. A láthatóság növelése, a termé ... +

A Divatstílus, Kép és Kommunikáció Mesterben a stylistok és a divatkommunikáció szakembereinek minden területén és szakmai ismeretein dolgoznak. A láthatóság növelése, a termékek még személyesebbé tétele, a márkák DNS-ének megerősítése, valamint az egyértelmű és vonzó kommunikáció minden csatornán elengedhetetlen a mai divatvilágban, amelynek célja az egyre igényesebb közönség. -
Masters
Részidős
Angol, Spanyol
ápr. 2021
On-line
 
ESCO Escuela Superior de Comunicación y Marketing de Granada
Granada, Spanyolország

A professzionális divatmester. A kommunikáció és menedzsment azoknak szól, akik szeretnének kitűnni a divatvilágban végzett munkából. Tudományos módszerünkkel megszerezzük a s ... +

A professzionális divatmester. A kommunikáció és menedzsment azoknak szól, akik szeretnének kitűnni a divatvilágban végzett munkából. Tudományos módszerünkkel megszerezzük a szükséges ismereteket, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy megértsük az ágazat belső működését és az azt mozgató trendeket. -
Mester
Nappali
9 hónap
Spanyol
Campus
On-line
 
Madridi közösség, Spanyolország

Digitalízate en el mundo de la moda con el Máster en Moda Digital. Adquiere las competencias y habilidades necesarias para ser un profesional del sector textil 3.0 y gestionar ... +

Digitalízate en el mundo de la moda con el Máster en Moda Digital. Adquiere las competencias y habilidades necesarias para ser un profesional del sector textil 3.0 y gestionar de forma eficaz grandes marcas digitales. -
Masters
Nappali
Részidős
Spanyol
On-line
 
ESDi - Design School
Barcelona, Spanyolország +1 Több

A divatmenedzsment mesterképzés a divatipar sajátos jellemzőire összpontosít, amely multidiszciplináris megközelítést feltételez a modern vállalatok valóságához, a kreativitás ... +

A divatmenedzsment mesterképzés a divatipar sajátos jellemzőire összpontosít, amely multidiszciplináris megközelítést feltételez a modern vállalatok valóságához, a kreativitás, a marketing és a divatkommunikáció, a technológia és az innováció egyesítésében, és ami nagyon fontos: divatmenedzsment. -
Mester
Nappali
Angol, Spanyol
ápr. 2021
Campus
On-line
 

TIPP! Ha egy oktatási intézményt képvisel, és programokat szeretne hozzáadni a jegyzékünkhöz, itt lépjen velünk kapcsolatba