$close

Szűrők

Lásd a találatokat

Egészségügy Mesterképzések 2022 Megtekintése az Amerikai Egyesült csivava Mexikóban

A master 's diplomát egy posztgraduális tudományos fokozat. Egy már rendelkeznie kell egy egyetemi diploma, hogy alkalmazni kell a mester 's program. A legtöbb mester 's szak lenne szükség a diákok, hogy töltsenek ki egy mester ' s dolgozat vagy kutatási papírt.Mexikó az egyik leglátogatottabb turisztikai ország a világon. Az ország mind a trópusi és mérsékel… Tovább

A master 's diplomát egy posztgraduális tudományos fokozat. Egy már rendelkeznie kell egy egyetemi diploma, hogy alkalmazni kell a mester 's program. A legtöbb mester 's szak lenne szükség a diákok, hogy töltsenek ki egy mester ' s dolgozat vagy kutatási papírt.

Mexikó az egyik leglátogatottabb turisztikai ország a világon. Az ország mind a trópusi és mérsékelt égövi a diákok a legjobb időt itt. Ha szeretne tanulni a tanfolyam a Nemzeti Autonóm Egyetem Mexikó, ez lesz a ragyogó élet sok szórakozás az országban is.

Ez a város a legnagyobb városa, Mexikó, mint egy a mérése a területen. A város rendelkezik egy rendkívüli írástudók aránya mutatja az oktatási környezet, az első műszaki intézet külső mexikói neve "ITCH (Institute of Technology Chihuahua)" található itt.

Kérj Információt Egészségügy Mesterdiplomák az Amerikai Egyesült csivava Mexikóban 2022

Kevesebb
További információ Mexikóban folytatott tanulmányokról
$format_list_bulleted Szűrők
Rendezés :
  • Javasolt Legfrissebb Cím
  • Javasolt
  • Legfrissebb
  • Cím
Centre for Specialization in Development and Education
csivava, Mexikó

Az érzelmi és kapcsolati élet az emberben a siker sarokkövévé válik minden olyan területen, ahol szakmai vagy társadalmi fejlődésük van. Az a családi környezet, amelyben a gye ... +

Az érzelmi és kapcsolati élet az emberben a siker sarokkövévé válik minden olyan területen, ahol szakmai vagy társadalmi fejlődésük van. Az a családi környezet, amelyben a gyermekek a fogantatás pillanatától kezdve fejlődnek, nyomot hagy az emberré válás folyamatában, mivel minden beérkező vagy be nem vett inger meghatározza, hogy milyen ember lesz. A nagy nyomás, amellyel a mai világban szembesülünk, elfeledteti velünk, hogy az élet félelmetes élmény, amelyből nem mindig tudjuk kihozni minden gazdagságát. Az emberi lény egyik alapvető jellemzője a projektív aspektusa, vagyis a projektek végrehajtásának képessége. És nem csak ez, hanem lényegében az a képesség, hogy saját életedből projektet készíts. Nem könnyű megszervezni az életünket. Egyrészt a rutin és a kényelem holt súlya rituális és szinte mechanikus ismétlésekhez vezet, másrészt bizonyos apátia és konformizmus passzivitásra késztet bennünket, és eltérít az olyan egészséges perspektíváktól, mint a képzeletünk használata és az elképzeléseink fejlesztése. kreatív képességek. A gyerekek játékon keresztül tesztelik a világot és tanulnak róla. Ezért a játék elengedhetetlen az egészséges fejlődéshez. A gyermekek számára a játék komoly ügy, és meghatározott célja van, amely révén szellemileg, fizikailag és társadalmilag fejlődnek. A játék a gyermek önterápiájának formája, amelyen keresztül gyakran előtérbe kerülnek a zavarok, szorongások és konfliktusok. A játék biztonságán keresztül a gyerekek kipróbálhatják új létmódjukat. A játék létfontosságú funkciót jelent a gyermek számára. Ez sokkal több, mint az a komolytalan, gondtalan és élvezetes tevékenység, amelyet általában a felnőttek tartanak. A játék (is) szimbolikus nyelvként szolgál. A gyerekek sok mindent átélnek, amit még nem tudnak kifejezni a nyelven, ezért a játék segítségével megfogalmazzák és asszimilálják a tapasztaltakat. A jól használt játék nélkülözhetetlen eszközként szolgál a szakemberek számára, amely lehetővé teszi a gyermek jobb megismerését, ez a tanítási-tanulási folyamat alapvető eleme, és mindenekelőtt a gyermek fejlődését, alkalmazkodását és önigazolását képviseli. A játék csökkentheti az ijesztő és traumatikus eseményeket, enyhíti a szorongást és a feszültséget. A játék általában egy eszköz arra, hogy megtanulják értékelni a társadalmi interakciót, megtanulják kezelni a különböző érzelmi válaszokat és személyes érzéseket. A jól megtervezett játék növeli a gyermek részvételi hajlandóságát, és készen áll az új törekvésekre. A gyermek játék közben kommunikál, ezért a nyelvükön kell beszélni A játék révén a gyermek eltávolodik a való világtól, és meg tudja érteni azt a világot, amely nem a sajátja: a "felnőtt" világa, ami viszont formálja a gyermekét. saját személyisége. Ezért a gyermeki játék alapvető fontossága, a megfelelő módon játszó gyermek felnőtt lesz, aki konstruktívan és kreatívan integrálódik a valóságba. A játék révén a gyermek fizikailag és mentálisan jóváhagyja magát, és ez lehetővé teszi számára az autonómia megszerzését és megerősítését. A játék életkorától függetlenül elengedhetetlen az emberek számára, mivel a gyermek által lehetővé tett változások és folyamatok továbbra is érvényes normák a fiatalok és a felnőttek számára, még az idősek számára is. -
MSc
Spanish (Mexican)
júl. 2022
Campus
 
Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
8503, Mexikó

Figyelembe véve az intézmény politikáit a végzőseink minőségét garantáló oktatási programok folyamatos frissítésével kapcsolatban, az UACJ Közegészségügyi Mester Tanterv -terv ... +

Figyelembe véve az intézmény politikáit a végzőseink minőségét garantáló oktatási programok folyamatos frissítésével kapcsolatban, az UACJ Közegészségügyi Mester Tanterv -tervezési Akadémiai Bizottsága 2015 januárja óta dolgozik az erőfeszítések meghatározásán. és kihasználják az új szakmai mesterképzés kidolgozásával szerzett tapasztalatokat annak érdekében, hogy szakmai gyakorlatukban innovatív kapacitással rendelkező humán erőforrásokat képezzenek, amelyek képesek reagálni a közegészségügy által okozott jelenlegi és jövőbeli problémákra, amelyek ezen a határrégión érvényesülnek . Napjainkban az egyetemeknek meg kell ragadniuk és be kell építeniük tanterveikbe a társadalom igényeit kielégítő diplomások képzését, a kihívás egy dinamikus közegészségügyi posztgraduális tanterv létrehozása, amely képes helyreállítani és oktatni a közegészségügyi változások értelmezését, hogy az oktatás releváns, koherens és túlmutat az időn, mindig gondolkodva és betartva a lakosság jelenlegi és jövőbeli követelményeit, akik abbahagyták a passzív cselekvést, ezért jobb egészségügyi rendszereket követelnek. Ebben az elképzelési sorrendben a tanterv az egyetem-társadalom kapcsolat kifejezője, és a társadalom közegészséget követel, olyan szolgáltatói attitűdöt, amely támogatja a nyitott és rugalmas kommunikációt a közösséggel; csapatként dolgozni társaikkal és az egészségügyi csapat más figuráival, emellett támogatni az egészségügyi elemzést és döntéshozatalt az új technológiákban és a tudományos eszközök alkalmazásában. A népegészségügyi oktatás megfelelő megközelítéssel egy stratégia a társadalom kapacitásának megerősítésére, olyan szakemberek képzésével, akik képesek beilleszkedni az egészségügyi rendszerbe, és hatékonyan és eredményesen csökkenteni az egészségügyi egyenlőtlenségeket. Úgy ítélik meg, hogy az új közegészségügyi mesterképzés létrehozása az uralkodó és elengedhetetlen feltétel ahhoz, hogy megfeleljenek a különböző egészségügyi és akkreditáló testületek által megállapított, a fejlesztési célokhoz kapcsolódó kötelezettségvállalásoknak, ajánlásoknak és nemzeti és nemzetközi kijelentéseknek. közegészségügyi oktatás. -
Mester
Spanish (Mexican)
júl. 2022
Campus
 
Centre for Specialization in Development and Education
csivava, Mexikó

A nyelvi és hallási zavarokkal küzdő emberek rehabilitációjának mestere megpróbálja megoldani azt a problémát, amely az emberi kommunikáció összetett jelensége körül van körül ... +

A nyelvi és hallási zavarokkal küzdő emberek rehabilitációjának mestere megpróbálja megoldani azt a problémát, amely az emberi kommunikáció összetett jelensége körül van körülírva. Ily módon azt látjuk, hogy amikor a nyelvvel kapcsolatos változásokról és problémákról beszélünk, nem korlátozódhatunk kizárólag a nyelvvel kapcsolatos konkrét nehézségekre, mivel minden ember alapvető része, amennyiben lehetővé teszi az emberrel való kommunikációt. . a világot körülötte. Másrészt a nyelv, mint az ember maximális tanulási kapacitása elhelyezkedése arra késztet bennünket, hogy úgy tekintsük rá, mint olyan eszközre, amellyel a férfiak és a nők nemcsak kommunikálnak, hanem képesek feldolgozni azokat az információkat, amelyek lehetővé teszik az átalakulást a képzelet és a kreativitás segítségével , ami ahhoz vezet, hogy a nyelv a maximális tanulási kapacitás. -
Mester
Spanish (Mexican)
júl. 2022
Campus
 

Nyerj el akár 10 000,00  értékű ösztöndíjat

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket.
Centre for Specialization in Development and Education
csivava, Mexikó

A Multimodális expresszív művészetterápia szakdolgozata a művészeti közeget használja fel az élethez, a környezethez, az emberekhez és az énhez való viszonyunk feltárásához és ... +

A Multimodális expresszív művészetterápia szakdolgozata a művészeti közeget használja fel az élethez, a környezethez, az emberekhez és az énhez való viszonyunk feltárásához és elmélyítéséhez, az összes kombinált művészi megnyilvánulás, elsősorban a zene, a vizuális művészet, a tánc, az elbeszélés, dráma. A művészet képes átfogó módon elősegíteni az emberi fejlődést. Használja a bal agyfélteke elemző és racionális képességét, valamint a jobb agyfélteke érzékenységének és érzelmeinek kezelését, ezzel a kombinációval elérve a teljes és kiegyensúlyozott fejlődés lehetőségét. A művészet természetes közeg, amellyel a gyerekek kifejezik kreativitásukat. A gyermekkori kreativitás nagy részét képezi annak, amilyenek felnőtt korunkban leszünk, és a gyermekben nyilvánul meg azon a vágyon keresztül, hogy felfedezzük, felfedezzük, kipróbáljuk, kísérletezzünk, másképp nézzük és kezeljük a dolgokat. A művészi kifejezés révén a gyerekek megismerik környezetüket, és modellezik a fejlődés egyéb összetevőinek részeit, például a szocializációt, az akadémiai készségek és képességek erősítését, beleértve a matematikát és az írástudást. Ezenkívül a művészet az egyik legfontosabb stimulációs és érzékszervi fejlődési forrás. -
Mester
Spanish (Mexican)
júl. 2022
Campus
 
Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
8503, Mexikó

A Pszichológia mesterképzés általános célja, hogy a pszichológia különböző területeinek elméleti-módszertani professzionalizációs területén humán erőforrásokat képezzen, a pro ... +

A Pszichológia mesterképzés általános célja, hogy a pszichológia különböző területeinek elméleti-módszertani professzionalizációs területén humán erőforrásokat képezzen, a professzionalizálás vonalán keresztül, hogy képesek legyenek pszichológiai szakmai beavatkozási projektek tervezésére, megvalósítására és értékelésére az egyének és csoportok problémái és folyamatai, multidiszciplináris megközelítéssel, szilárd etikai értékekkel alátámasztva. A Pszichológia mesterképzés konkrét célkitűzései között szerepel, hogy magas szintű szakmai beavatkozási képességgel rendelkező pszichológiai tanárokat képezzen ki és szakosodjon, olyan készségekkel, amelyek alkalmazhatják az elméleti-módszertani és szakmai ismereteket, amelyek reagálnak a különböző klinikai és egészségügyi problémákra. mint oktatás és fejlesztés, Mexikó északnyugati régiójában. Egy másik konkrét cél az, hogy a tanárokat a kiválasztott szakmai irányultságon belül a diagnosztikai és beavatkozási modellek kiosztására és alkalmazására specializálják, hogy hatékonyan befolyásolják a klinikai és egészségügyi problémák megoldását, valamint az oktatást és a fejlesztést. Végül a konkrét cél olyan speciális szakmai és fegyelmi kompetenciák kifejlesztése, amelyekbe olyan tudás, készségek, attitűdök és etikai értékek integrálódnak, amelyek elősegítik a mindennapi élet kihívásainak hatékony és önálló megoldását, és lehetővé teszik számukra a folytatást is. doktori fokozatú tanulmányok, amelyek hozzájárulnak a tudásgenerációs vonalak fejlesztéséhez. -
Mester
Spanish (Mexican)
júl. 2022
Campus